مزایا و معایب خرید فالوور و لایک اینستاگرامی

این روز ها بسیاری از افراد برای پیشرفت پیج خود به خرید لایک و فالوور روی می آورند. این روش، می تواند بسیار سودمند باشد و در عین حال بدی هایی هم دارد. اگر شما هم قصد خرید لایک یا فالوور را دارید و در مورد آن تردید دارید؛ مطالعه این مطلب می تواند کمک زیادی به شما کند.

زمانی که شما یک کسب و کار آنلاین دارید، برای پیشرفت و سود دهی بیشتر کسب و کارتان، گاهی اوقات مجبور به گرفتن تصمیماتی می شوید که این تصمیمات مزایا و معایبی دارند. در نهایت این شمایید که با توجه به مزایا و معایب یک مسئله، تصمیم به عملی کردن یا نکردن آن می گیرید.

خرید لایک و فالوور نیز یکی از تصمیمات مهمی است که مدیران پیج های اینستاگرامی و صاحبان کسب و کار اینستاگرامی باید بگیرند. اما آیا خرید لایک و فالوور می تواند پیج شما را به سود دهی بیشتر برساند یا آن را به ورطه نابودی می کشاند؟! در ادامه پاسخ تمام این سوالات را خواهید یافت.

معایب خرید فالوور چیست؟ (راهکارهای پیشگیری از آن)

همانطور که هر قابلیتی دارای مزایا و معایبی است پس خرید فاوور اینستاگرامی علاوه بر مزایا، دارای معایبی هم می باشد. معایب خرید فالوور درست مانند بازی دومینو است! یعنی همانطور که در این بازی افتادن یکی از قطعه‌ها باعث خراب شدن قطعه‌های بعدی می‌شود در اینجا هم بروز اولین ایراد باعث چیده شدن عیب‌های دیگر است.

  1. افتادن به دام فالوور های بی کیفیت
    افزایش فالوور توسط اکانت هایی که نه نام کاربری درستی دارند،نه عکس پروفایل و همچنین پستی در اینستاگرام منتشر نکرده اند نشان از فیک و بی کیفیت بودن فالوور خریداری شده دارد.

    راهکار: با خریدن فالوور هایی که منطبق با الگوریتم اینستاگرام هستند ریزش فالوورهای شما کم و افزایش آن تدریجی است. بنابراین باید به فکر خرید فالوور با کیفیت از شرکت های مطمئن باشید. اگر شرکت معتبری را برای خرید فالوور نمی‌ شناسید که بتواند بدون مشکل این خدمات را به شما ارائه کند، پیشنهاد می‌ کنیم به فالوجت مراجعه کنید. این مجموعه به‌ دلیل رضایت مشتریان، سابقۀ کاری بالا، نماد اعتماد و … فالوورهای منطبق با الگوریتم های اینستاگرام به شما ارائه می دهد.

  2. حذف پیج!
    یکی دیگر از معایب خرید فالوور اینستاگرام، احتمال حذف شدن پیج شماست. در واقع اگر به سراغ شرکت‌های نامعتبر فروش فالوور اینستاگرام بروید، ممکن است اینستاگرام به پیج شما به‌ عنوان یک پیج اسپمر و تبلیغاتی شک کند و در مواردی دست به حذف کامل اکانت تان بزند.

    راهکار: عدم استفاده از ربات برای افزایش فالوور – پرهیز از اعمالی همچون فالو آنفالو و خرید فالوور از شرکت های معتبر

  3. کاهش تعامل
    یکی از الگوریتم های اینستاگرام، وابسته بودن نمایش پست شما در اکسپلورر، به چیزی به اسم “تعامل” است.
    زمانی که شما تعداد زیادی فالوور فیک در حسابتان داشته باشید و پستی منتشر کنید، هیچ تعاملی دریافت نمی‌ کنید. مثلاً ممکن است 10 هزار نفر فالوور داشته باشید اما پست شما صرفا در 24 ساعت، 100 عدد لایک بگیرد.
    این موضوع به اینستاگرام نشان می‌ دهد که پست شما ارزشمند نبوده و عملاً لیاقت حضور در اکسپلورر را ندارد. به این ترتیب ممکن است خرید فالوور اینستاگرام بدون تعامل، باعث توقف رشد پیجتان می شود.

    راهکار: در کنار خرید فالوور از سایر خدمات همچون خرید لایک و کامنت نیز بهره مند شوید تا هم ایمپرشت پست شما بالا رود هم وارد اکسپلور شوید. همچین افزایش تعامل منجر به افزایش بازدید و فروش پیج شما خواهد شد.

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور

معایب خرید لایک اینستاگرامی

تعامل و داشتن لایک زیاد یک پست، نشانه محبوبیت آن پست و پیج است اما خرید لایک و افزایش آن به این صورت می تواند معایبی هم با خود به همراه داشته باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • لایک ها و کامنت ها از طرف کسانی است که شما آن ها را نمی شناسید و آن ها نیز شما را فالو نکرده اند
    بنابراین اینستاگرام یه خوبی موضوع فیک بودن آن ها را تشخیص میدهد و نرخ تعاملات شما افت خواهد کرد. با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از فاکتور های خود را برای رتبه بندی پست ها میزان تعامل پست در دقایق اولیه انتشار پست قرار داده است باید حتما این تعاملات از طرف دنبال کنندگان صفحه شما باشند. زیرا تعاملاتی که از طرف افرادی که شما را دنبال نمی کنند دریافت کنید هیچ تاثیری روی رتبه بندی پست های شما ندارد.

    راهکار: در کنار خرید لایک و کامنت از اهمیت استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام غافل نشوید تا مخاطبان خود را ترغیب به واکنش نسبت به پست های خود کنید.

  • بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما
    بالا بودن تعداد لایک ها و کامنت های مطلب ها، در حالی که تعداد فالوورها پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود.

    راهکار: درست است که بالا بودن تعداد لایک و کامنت ها موجب افزایش اعتماد مخاطبان و خریداران خواهد شد اما حتما به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

  • اینستاگرام اکانت شما را خواهد بست
    اینستاگرام کاربرانش را تشویق می‌کند که به طور واقعی فعالیت داشته باشند و با دیگر کاربران مشارکت کنند. اینستاگرام به هر چیزی که به صورت واقعی رخ ندهد یا به واسطه نوعی اتوماسیون اتفاق بیفتد، نگاه مثبتی ندارد.

    راهکار: همان گونه که قبلا گفتیم از خدماتی که توسط ربات صورت می گیرید استفاده نکنید. سعی کنید اگر از خدماتی همچون خرید لایک، کامنت و فالوور استفاده می کنید این افزایش به صورت تدریجی روی اکانت شما اعمال شوند. برای این کار از طریق بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام اقدام نمائید.

تاثیر خرید لایک در اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام باعث افزایش لایک های یک پست شما در اینستاگرام می شود. زمانی که لایک های پست تان افزایش یافت پست شما شانس این را دارد که توسط افراد بیشتری دیده شود.

در نتیجه، لایک های شما باز هم افزایش میابند. در واقع شما به عنوان مثال 1000 لایک می خرید اما در نهایت 1500 لایک به پست تان اضافه می شود.

البته توجه داشته باشید که در صورتی این اتفاق می افتد که اکانت شما عمومی باشد و افراد بتوانند پست شما را ببینند. در صورتی که اکانت شما خصوصی باشد نه می توانید لایک بخرید و نه پست شما شانس دیده شدن توسط افراد جدید را میابد.

 

آیا خرید فالوور واقعی خوب است؟

خرید فالوور، همان تاثیری را می گذارد که خرید لایک برای شما دارد. زمانی که شما فالوور می خرید، به واسطه فالوور های شما، پیج تان در قسمت suggestion افراد دیگر ظاهر می شود و این شانس را دارید که افراد جدید تری پیج شما را ببینند.

خرید فالوور واقعی، مزیتی که دارد این است که اکانت هایی که به عنوان فالوور به پیج شما سرازیر می شوند، اکانت های واقعی اند. یعنی نام کاربری معنا دار دارند، عکس پروفایل دارند، پست و استوری دارند، فالوور و فالویینگ دارند و به طور کلی فاکتور های یک اکانت واقعی را دارند.

اکنون این مسئله که همه یا اکثر فالوور های شما واقعی باشند چه مزیتی دارد؟ مزیتی که دارد این است که اولا اینستاگرام بیشتر به شما اعتماد می کند و پیج تان را به افراد دیگر پیشنهاد می دهد یا پست هایتان را در اکسپلور نمایش می دهد و دوما افراد جدیدی که وارد پیج شما می شوند، به خاطر واقعی بودن فالوور هایتان بیشتر به شما اعتماد می کنند و احتمال اینکه شما را فالو کنند یا از شما خرید کنند بیشتر است.

خرید فالوور

توجه داشته باشید معمولا افرادی که فالوور واقعی می خرند، فکر می کنند که چون فالوور ها واقعی اند در پیج آن ها فعالیت خواهند داشت و انتظار دارند که آن فالوور ها پست هایشان را لایک، بازنشر یا سیو کنند و استوری هایشان را ببینند.

اما این یک برداشت اشتباه است! زمانی که شما فالوور می خرید، فقط فالوور خریده اید. با وجود اینکه آن ها واقعی اند، اما فقط فالوور اند و در پیج شما فعالیتی نخواهند داشت. در نتیجه شما باید هر یک از خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل لایک، ریچ و ایمپرشن و… را به صورت جداگانه خریداری کنید.

 

مزایای افزایش فالوور

کاربران اینستاگرام به خوبی می دانند که هر چه تعداد فالوور پیج آنها بالاتر باشد بیشتر دیده می شوند؛ از این رو همیشه در حال یافتن راه های افزایش فالوور هستند.

  • جلب اعتماد کاربران
  • سهولت در بازاریابی اینترنتی
  • بالا رفتن سرعت رشد پیج
  • امکان افزایش لایک پست ها، ویو ویدیوها

ابتدا به این فکر کنید که هدف شما از این که می خواهید فالوور هایتان افزایش پیدا کنند چیست؟ ممکن است به دنبال معروف شدن باشید و بخواهید یک اینفلوئنسر یا بلاگر موفق شوید. یا ممکن است کسب کاری در اینستاگرام داشته باشید و هدفتان افزایش فروش باشد یا ممکن است بخواهید با افزایش فالوور، کار تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید و درآمد از اینستاگرام داشته باشید.

در نهایت، هر هدفی که داشته باشید، خرید فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام به شما کمک می کند که سریع تر به هدف خود برسید.

پس خرید فالوور در هر صورت، ضرری برای شما نخواهد داشت. شما با خرید فالوور این شانس را خواهید داشت که بیشتر دیده شوید.

اما این را فراموش نکنید، زمانی که شما لایک یا فالوور یا هر خدمات اینستاگرامی دیگری خریداری می کنید، مانند خرید بازدید لایو و چیز های دیگر، این فالوور ها، لایک ها و بازدید ها قرار نیست از شما خرید کنند. در واقع آن ها مشتری شما نیستند اما برایتان مشتری می آورند.

زمانی که شما خدمات اینستاگرامی می خرید، شانس شما برای دیده شدن افزایش میابد و افراد بیشتری شما را می بینند.

مزایای خرید فالوور

خرید فالوور و لایک اینستاگرام یا هر خدمات اینستاگرامی دیگر، مثل یک رسانه عمل می کند و شما در معرض دیده شدن قرار می دهد. از اینجا به بعد دیگر بر عهده خودتان است.

مثلا زمانی که شما با خرید کامنت تعداد کامنت ها و بازدید های خود را افزایش می دهید، اگر محتوای خوب و جذابی نداشته باشید، افراد جدیدی که استوری، پیج یا پست های شما را می بینند، فقط از کنار آن عبور می کنند و آورده ای برای شما نخواهند داشت.

پس برای محتوای خوب و با کیفیت وقت بگذارید تا هزینه ای که برای خرید فالوور و لایک اینستاگرامی کرده اید، هدر نرود.

بهره مندی از مزایای خرید فالوور با خرید لایک اکسپلور (پاور لایک)

همانطور که می دانید، اکسپلور اینستاگرام محلی است که پست هایی از سراسر اینستاگرام در آن وارد می شوند.  اگر لایک، سیو، ریچ، ایمپرشن و کامنت های شما زیاد باشد، پست شما به اکسپلور می رود و این یعنی شانس به شما رو کرده است.

آیا فالوور بخریم

شما شانس این را دارید که توسط مخاطبان زیادی دیده شوید و ورودی زیادی از اکسپلور اینستاگرام به سمت پیج تان بگیرید. اما زمانی که می خواهید لایک و فالوور بخرید، چند نکته را حتما رعایت کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

  • همیشه حدود 30 درصد (یا بیشتر) فالوور هایتان لایک بخرید. چرا که اگر تعداد فالوور های شما به عنوان مثال 10k باشد و تعداد لایک هایتان 100 تا، اعتبار شما هم برای اینستاگرام و هم برای مخاطبان، به شدت افت می کند.
  • اگر می خواهید پست شما به اکسپلور برود، علاوه بر لایک، باید ریچ و ایمپرشن هم خریداری کنید چون برای ورود به اکسپلور، فقط تعداد لایک بالا کافی نیست.
  • هیچ وقت به یک باره تعداد زیادی لایک یا فالوور نخرید. به عنوان مثال اگر 100 فالوور دارید، خرید 20k فالوور هوشمندانه به نظر نمی آید.

از معایب خرید فالوور فوری نه تدریجی این است که اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد و اکانت تان را می بندد. پس بهتر است روند افزایش شما تدریجی باشد تا منطبق با الگوریتم های اینستاگرام باشد. یکی از بهترین راهکارها در این زمینه خرید فالوور از شرکت های معتبر است چرا که افزایش فالوور را تدریجی و منطبق با الگوریتم های اینستاگرام انجام می دهند در نتیجه شما تنها از مزایای افزایش فالوور بهره مند می شوید و معایب آن گریبان گیر شما نخواهد شد.

آیا لایک بخریم

زمانی که برای پیج تان لایک و فالوور می خرید، با خرید کامنت سفارشی، آن کامنت هایی که نیاز دارید مخاطبان ببینند را به پیج خود تزریق کنید تا کاربران جدید بتوانند از طریق کامنت ها هم اطلاعاتی درباره محصول شما کسب کنند.

 

فواید داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام

فرض کنید تصمیم به خرید یک دست مبلمان دارید. برای این کار می خواهید به تعدادی پیج اینستاگرامی سر بزنید و مدل های مختلف را ببینید.

اکنون فرض کنید یک مدل مبلمان راحتی چشم تان را می گیرد و تصمیم می گیرید آن را خریداری کنید. دوتا پیج هستند که این نوع مبل را دارند. یکی از این پیج ها تعداد لایک و فالوور بالا و فالوور های فعال دارد و دیگری تعداد کمی فالوور دارد که فعالیت زیادی هم در پیج ندارند.

به کدام یک بیشتر اعتماد می کنید؟ آیا ممکن است فکر کنید که محتوای پیج دوم کپی از پیج ها و سایت های دیگر است؟

چقدر احتمال دارد چنین فکری را درباره پیج اول بکنید؟ نیازی به توضیح بیشتر نیست. حتما منظورم را فهمیده اید.

مزایای خرید فالوور

اما همیشه قبل از خرید فالوور و خدمات دیگر، درباره معایب خرید فالوور و لایک و مزایای آن و همچنین خدمات سایت های مختلف تحقیق کنید تا از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام خرید کنید و هزینه ای که صرف می کنید، بازدهی داشته باشد.

پاور لایک چیست؟

پاور لایک یا Powerlike به لایک های گفته می شود که از طرف اکانت هایی با فالوور بالا روی لایک پست شما در اینستاگرام انجام می شود و تاثیر زیادی روی رتبه بندی پست ها و دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام دارد.

مزیت های خرید پاور لایک اینستاگرام
  • لایک هایی با تاثیر گذاری فوق العاده بالا به منظور نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام
  • تاثیر بر روی پروفایل ویزیت و همچنین مجموع ایمپرشن و ریچ پروفایل
  • تاثیر بر روی پیج رنکِ (رتبه پیج) شما در اینستاگرام
  • انجام لایک ها توسط برخی اکانت های وریفای شده با بیش از 10k فالوور

خرید فالوور و لایک

در این مقاله سعی کردم مزایا و معایب خرید فالوور و لایک اینستاگرامی را برای شما شرح دهم. در پایان این خود شما هستید که با مطالعه این مقاله، هدف های خود را بررسی می کنید و تصمیم می گیرید که آیا لایک یا فالوور بخرید یا نه. یا اینکه چه تعداد خریداری کنید.

اگر سوالی در خصوص بسته های خرید فالوور یا لایک اینستاگرامی فالوجت و معایب خرید فالوور داشتید، می توانید در کامنت ها مطرح کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

  • آیا خرید فالوور می تواند موجب افزایش فروش در اینستاگرام شود؟
    خرید فالوور می تواند باعث افزایش دیده شدن شما شود. اما این که این دیده شدن به فروش بیشتر منجر شود یا نه، کاملا بستگی به کیفیت و جذابیت محتوا و محصول تان دارد.
  • چه تعداد فالوور خریداری کنم بهتر است؟
    بهتر است تعداد فالوور هایی که خریداری می کنید، در ابتدا نزدیک به تعداد فالوور های کنونی تان باشد و به مرور تعداد خرید را افزایش دهید.
  • خرید لایک بهتر است یا فالوور؟
    شما باید هر دو را در کنار هم خریداری کنید چون تفاوت زیاد در تعداد لایک و فالوور باعث می شود اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .