ربات های اینستاگرام

انواع ربات های اینستاگرام:

 

بهترین ربات اینستاگرام

استفاده از ربات های اینستاگرام برای مدیریت و ساده سازی کارهای یک صفحه اینستاگرام بسیار مرسوم است . از اینرو تعداد زیادی ربات برای اهداف و مقاصد متفاوت برنامه نویسی و ساخته شده است. اگر با ربات های اینستاگرام و نحوه کارکرد آنها آشنا نیستید می توانید مطلب ربات اینستاگرام را مطالعه کنید تا با نحوه کارکرد ربات ها و مزیت آنها بیشتر آشنا شوید. بنابه کارکردی که ربات های اینستاگرام دارند آنها را به دسته های متفاوتی تقسیم می کنند. که برخی از این دسته شامل موارد زیر است.

ربات فالوئر بگیر اینستاگرام

این ربات فقط برای جذب فالوئر برای پیج شما مورد استفاده قرار می گیرد. و با فالو کردن مجموعه ای از افراد در صورت جذاب بودن پیج شما آنها هم شما را فالوو می کنند و تکرار این کار به شما همواره کمک می کند. در بعضی از برنامه های فالوئر بگیر اینستاگرام در ابتدا شما باید برای خود سکه جذب کنید تا بتوانید از امکانات مورد نظر خود استفاده کنید. و معمولا با توجه به وقتی که برای این کار صرف می شود خروجی خوبی ندارد.در ضمن تعداد زیادی از این برنامه ها از روش ذکر شده استفاده نمی کنند و همواره برای شما فالوور فیک به ارمغان می آورند.

خرید ربات ارسال زمانبندی شده ویدئو در اینستاگرام

ربات لایکر اینستاگرام

این ربات با استفاده از فیلترهایی  که در آن تعریف شده است . شما می توانید پست های خاصی را لایک کنید با این کار به گونه ای با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده اید و انها نیز کنجکاو به مشاهده کردن صفحه ایسنتاگرام شما هستند.

ربات های اینستاگرام

ربات آنفالو یاب اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که اینستاگرام دارد این است که زمانیکه شخصی از فالوورها شما را آنفالو می کند برای شما پیامی ارسال نمی شود و اگر تعداد فالوورهای شما زیاد باشد با استفاده از روش های دستی کاری اصولی نیست بنابراین بهتر است که از ربات های مخصوص این کار استفاده کنید. با اسفاده از ربات آنفالو یاب ایننستاگرام علاوه بر مشخص شدن افرادی که شما را آنفالو کرده اند می توانید با زدن تنها یک دکمه تعداد زیادی از افرادی که شما را آنفالو کرده اند در کسری از ثانیه آنفالو کنید.

خرید پنل افزایش فالوور اینستاگرام

 ربات همه کاره اینستاگرام

این دسته از ربات ها ، ربات هایی هستند که تمام موارد ذکر شده و… را انجام می دهد و به عنوان پیشرفته ترین ، بهترین ربات اینستاگرام و … شناخته می شوند. فالوجت نیز یکی از ربات های همه کار اینستاگرام است. که برای مدیریت صفحات اینستاگرام خود می توانید از آن استفاده کنید از دیگر این ربات ها می توان به نینجاگرام اشاره کرد.

۴ دیدگاه دربارهٔ «ربات های اینستاگرام»

  1. سلام وقتتون بخیر ایستاگرام من به لایک و کامت زیاد ریپورت شده نه میتونم لایک کنم و نه کامت بزارم اما میشه پشت گذاشت استوری گذاشت و پیوی پیام داد خواستم ببینم این مشکل تا چه زمانی حل میشه

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی متاسفانه اینستاگرام پیج شما به صورت موقت محدود کرده و به اصطلاح شادوبن شده پیج شما و مدت زمان رفع محدودیت اینستاگرام دقیق مشخص نیست ولی در صورت تکرار اعمال فوق اینستاگرام اکانت شما را بلاک تشخیص می دهد و به طور کلی می بندد برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب حذف موقت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .