رونق کسب و کار در اینستاگرام با ۸ نکته کلیدی

 

کسب و کار در اینستاگرام

آیا شما هم می‌خواهید که کسب و کار در اینستاگرام داشته باشید؟ به فروش بیشتر فکر می‌کنید؟ چه باید کرد؟

با توجه به اینکه اینستاگرام، شبکه‌ای بر مبنای عکس و سرگرمی است، شما می‌توانید به خوبی از این شبکه اجتماعی محبوب برای معرفی محصولات و سرویس های خود استفاده کنید. در این مقاله برخی از اصول و نکات لازم برای رونق کسب و کار در اینستاگرام بیان می‌شود.

کسب و کار در اینستاگرام چگونه است؟

  • مطمئن باشید که صفحه کاری درست کرده اید نه صفحه شخصی. در اینستاگرام این امکان وجود دارد که صفحه شخصی یا صفحه کاری درست کنید. باید به سراغ گزینه درست بروید.
  • صفحه اینستاگرام برای شما چه کارکردی دارد؟ معرفی برند، فروش محصول، معرفی خدمات و یا به فکر افزایش فالوور هستید؟ قبل از اینکه پیامی منتشر کنید، باید استراتژی و اهداف شما مشخص باشد.
  • اجازه دهید تا عکس های شما در سایر شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و پینترنست نیز به اشتراک گذاشته شود. بنابراین لازم است تنظیمات به اشتراک گذاری خود را اصلاح کنید.
  • برای عکس های خود تم مشخصی در نظر بگیرید. می توانید از فیلترهای یکسان استفاده کنید. با اینکار عکس های شما ظاهر یکسانی دارند، و همه جا معرف شما هستند. با اینکار فالوورهای شما هرجایی عکس های شما را ببینند، به یاد شما می افتند.
  • همان گونه که می‌دانید با استفاده از کد embed داخلی خود اینستاگرام، می توان عکس‌های اینستاگرام را در سایت یا وبلاگ هم قرار داد. پس این فرصت را از دست ندهید تا از این طریق هم ترافیک جذب کنید.
  • اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، این نکته کلیدی را فراموش نکنید: با ارائه تخفیف، کوپن و مزایایی ویژه فالوورها، آنها را سر ذوق بیاورید.
  • فالوور بیشتر یعنی موفقیت در کسب و کار و تجارت شما. پس با رعایت نکات و اصول لازم فالوررهای خود را افزایش دهید. در این زمینه می توانید به مقالات ” ۱۵ روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید! ” و ” ۲۵ راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام “مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های افزایش فالوور واقعی از قبیل فالوجت نیز استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید در این زمینه هزینه کنید باید دقت داشته باشید که فالوور فیک عملاً تأثیری در رونق کسب و کار شما نخواهد داشت. آنچه شما نیاز دارید فالوور واقعی است و این دقیقاً همان چیزی است که ربات فالوجت برایتان مهیا می کند. یکی از مهمترین مزایای فالوجت، امکان انتخاب فیلتر جستجو است. به این معنی که شما می توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی رو به عنوان فالور جذب کنید که به موضوع مد نظر نظر شما مرتبط و علاقه مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند.

منابع: فارنت، socialmediaexaminer

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .