قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

در حال حاضر به جرئت می توان گفت تلگرام از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است. این بار آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های جذابی برای کاربران به صحنه آمده است. قابلیت تلسکوپ و ارسال پیام های ویدئویی دو قابلیت جدید در آپدیت جدید تلگرام می باشد. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

در نسخه به روز رسانی شده پیام رسان تلگرام که امروز به کاربران ارائه شد، دو قابلیت جدید یکی با نام تلسکوپ و دیگری با نام تماس ویدیویی برای کاربران ارائه شده است.

در واقع این پیام رسان علاوه بر ارائه قابلیت ارسال پیام های صوتی که در نسخه های قبلی آن برای کاربران فراهم شده بود، در این نسخه جدی پیام رسان تلگرام امکان ارسال پیام های ویدیویی را به کاربران خود ارائه داده است.

قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

پیام رسان تلگرام از جمله پیام  رسان های پر طرفدار در میان کاربران فضای مجازی است. این پیام رسان هر بار در به روز رسانی های خود قابلیت های جدید برای کاربران خود ارائه می دهد.

این نیز در نسخه ۴٫۰ این پیام رسان دو قابلیت جدید یکی با نام تلسکوپ و دیگری ارسال پیام ویدیویی ارائه شده اند. به گزارش کلیک، در نسخه به روز رسانی شده پیام رسان تلگرام که امروز به کاربران ارائه شد، دو قابلیت جدید یکی با نام تلسکوپ و دیگری با نام تماس ویدیویی برای کاربران ارائه شده است.

در واقع این پیام رسان علاوه بر ارائه قابلیت ارسال پیام های صوتی که در نسخه های قبلی آن برای کاربران فراهم شده بود، در این نسخه جدی پیام رسان تلگرام امکان ارسال پیام های ویدیویی را به کاربران خود ارائه داده است.  

بیشتر بخوانید» حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

برای ارسال پیام ویدیویی کافی است بر روی مخاطب یا گروه مورد نظر خود در تلگرام کلیک کرده و سپس بر روی آیکون میکروفون کلیک کنید تا تبدیل به آیکون دوربین شود. سپس با نگه داشتن دست خود بر روی این دکمه مانند مواقعی که می خواهید پیام صوتی ارسال نماید پیام ویدیویی خود را ضبط کرده و ارسال نمایید.

وقتی ضبط پیام ویدیویی تمام شد کافی است انگشت خود را از روی آیکون دوربین بر دارید تا پیام شما ارسال شود. پیام های ویدیویی که به این شکل ارسال می شوند بسیار سریع به مخاطب می رسند زیرا تلگرام در ابتدا این پیام ها را به صورت فشرده شده در می آورد و سپس آن ها را ارسال می نماید.

همچنین امکان قفل کردن دوربین در هنگام ضبط پیام ویدیویی نیز وجود دارد. همچنین این امکان برای پیام های صوتی نیز وجود دارد. پیام های ویدیویی به صورت پیش فرض  به طور خود کار دانلود می شوند و به صورت خودکار نیز پخش می شوند. اما برای غیر فعال کردن آن کاربر باید بر روی تنظیمات تلگرام رفته و قابلیت خودکار دانلود و نمایش ویدیو ها را غیر فعال نماید.

نکته مهم در این خصوص این است که کاربر می تواند در هنگام مشاهده پیام های ویدیویی، بر روی محیط تلگرام سایر چت ها را باز کرده و مشاهده نماید یا با دوستان دیگر خود گفتگو کند. اما قابلیت دیگری که در این نسخه جدید پیام رسان تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است، قابلیتی با نام تلسکوپ (Telescope)  است.

با استفاده از این قابلیت آن دسته از کاربرانی که می خواهند با مخاطبان خود از طریق ویدیو تماس بر قرار نمایند، می توانند به یک پلت فرم ویدیویی دسترسی داشته باشند. در واقع این قابلیت باعث می شود تا پیام های عمومی که به صورت ویدیویی ارسال می شوند به مخاطبان بهتر برسند و حتی فراتر از اکوسیستم تلگرام گسترش یابند.

مدت زمان پیام های ویدیویی که با استفاده از این قابلیت ارسال می شوند ۱ دقیقه است و نکته مهم در خصوص آن ها این است که ویدیو هایی که از طریق قابلیت تلسکوپ تلگرام به اشتراک گذاری می شوند، حتی برای آن دسته از کاربرانی که حساب کاربری تلگرام ندارند، قابل مشاهده است.

تمام کانال های عمومی تلگرام از این پس دارای ابتدای آدرسی به شکل telesco.pe هستند. مثلاً telesco.pe/channel_name. این کانال های عمومی مکانی برای ارسال پیام های ویدیویی است که دسترسی به آن ها از طریق شبکه جهانی وب امکان پذیر است. قابلیت تلسکوپ حتی برای آن دسته از کاربرانی که اپلیکیشن تلگرام را بر روی دستگاه خود نصب نکرده اند، قابل دسترسی است.

یعنی آن دسته از کاربرانی که حساب کاربری تلگرام ندارند و یا اپلیکیشن تلگرام را به صورت نصب شده بر روی دستگاه هود در اختیار ندارند می توانند به ویدیوهای ثبت شده توسط قابلیت تلسکوپ دسترسی داشته باشند. بنابراین این ویدیوها به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران هستند.

برای ارسال پیام ویدیویی کافی است بر روی مخاطب یا گروه مورد نظر خود در تلگرام کلیک کرده و سپس بر روی آیکون میکروفون کلیک کنید تا تبدیل به آیکون دوربین شود.

سپس با نگه داشتن دست خود بر روی این دکمه مانند مواقعی که می خواهید پیام صوتی ارسال نماید پیام ویدیویی خود را ضبط کرده و ارسال نمایید. وقتی ضبط پیام ویدیویی تمام شد کافی است انگشت خود را از روی آیکون دوربین بر دارید تا پیام شما ارسال شود.

بیشتر بخوانید» کانال های میلیونی تلگرام (کانال تلگرام میلیونی)

پیام های ویدیویی که به این شکل ارسال می شوند بسیار سریع به مخاطب می رسند زیرا تلگرام در ابتدا این پیام ها را به صورت فشرده شده در می آورد و سپس آن ها را ارسال می نماید.

همچنین امکان قفل کردن دوربین در هنگام ضبط پیام ویدیویی نیز وجود دارد. همچنین این امکان برای پیام های صوتی نیز وجود دارد.

پیام های ویدیویی به صورت پیش فرض  به طور خود کار دانلود می شوند و به صورت خودکار نیز پخش می شوند. اما برای غیر فعال کردن آن کاربر باید بر روی تنظیمات تلگرام رفته و قابلیت خودکار دانلود و نمایش ویدیو ها را غیر فعال نماید.

نکته مهم در این خصوص این است که کاربر می تواند در هنگام مشاهده پیام های ویدیویی، بر روی محیط تلگرام سایر چت ها را باز کرده و مشاهده نماید یا با دوستان دیگر خود گفتگو کند.

اما قابلیت دیگری که در این آپدیت جدید تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است، قابلیتی با نام تلسکوپ (Telescope)  است. با استفاده از این قابلیت آن دسته از کاربرانی که می خواهند با مخاطبان خود از طریق ویدیو تماس بر قرار نمایند، می توانند به یک پلت فرم ویدیویی دسترسی داشته باشند.

در واقع این قابلیت باعث می شود تا پیام های عمومی که به صورت ویدیویی ارسال می شوند به مخاطبان بهتر برسند و حتی فراتر از اکوسیستم تلگرام گسترش یابند.

مدت زمان پیام های ویدیویی که با استفاده از این قابلیت ارسال می شوند ۱ دقیقه است و نکته مهم در خصوص آن ها این است که ویدیو هایی که از طریق قابلیت تلسکوپ تلگرام به اشتراک گذاری می شوند، حتی برای آن دسته از کاربرانی که حساب کاربری تلگرام ندارند، قابل مشاهده است.

تمام کانال های عمومی تلگرام از این پس در آپدیت جدید تلگرام دارای ابتدای آدرسی به شکل telesco.pe هستند. مثلاً telesco.pe/channel_name. این کانال های عمومی مکانی برای ارسال پیام های ویدیویی است که دسترسی به آن ها از طریق شبکه جهانی وب امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید» افزایش فروش محصول در تلگرام با روش های تقلب در تبلیغات

قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟

قابلیت تلسکوپ حتی برای آن دسته از کاربرانی که اپلیکیشن تلگرام را بر روی دستگاه خود نصب نکرده اند، قابل دسترسی است.و یعنی آن دسته از کاربرانی که حساب کاربری تلگرام ندارند و یا اپلیکیشن تلگرام را به صورت نصب شده بر روی دستگاه خود در اختیار ندارند می توانند به ویدیوهای ثبت شده توسط قابلیت تلسکوپ دسترسی داشته باشند. بنابراین این ویدیوها به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران هستند.

منبع: کلیک دات آی آر

۴ دیدگاه دربارهٔ «قابلیت های جدید در آپدیت جدید تلگرام چیست؟»

    1. اکانت و آی پی شما ذخیره شده و بخاطر ریپپزت های مجدد دایم ریپپزت شدید و هرگز از ریپوزتی در نمیان اگر هم با اکانت دیگری هم بسازید بازهم ریپپزت هستید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .