پست های اینستاگرامی و لحظاتی که نباید از دست دهید! (آپدیت سال 2023)

هر چه قدر  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک در اینستاگرام برایتان اهمیت دارد، به همان میزان باید در ارسال پست های اینستاگرامی خلاقیت داشته باشید.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید چه عکس هایی برای افزایش لایک اینستاگرام در پست های اینستاگرامی مناسب تر است؟

لحظاتی در زندگی روزمره هرکسی وجود دارد که می تواند ایده های خوبی برای جذب فالوور باشد. در این مطلب این لحظات ناب برای ارسال بهترین پست های اینستاگرامی بیان می شود. با فالوجت همراه باشد.

پست های اینستاگرامی

برای انتشار پست های اینستاگرامی خلاق باشیم!

امروز چه پستی بگذاریم؟ این سوال برخی از دوستان است که هر روز از من می پرسند. متاسفانه، پست هایی که این روزها شاهد آن در اینستاگرام هستیم، جذابیت کافی را برای مخاطب ندارد. پست های تکراری و یکنواخت بدون هیچ تنوعی، غالب صفحات اینستاگرام را پر کرده است.

چه بسا پیج هایی که به خاطر انتشار محتوای نامناسب و بی کیفیت، فالوورهای خود را از دست می دهند. بسیاری از کسب و کارهایی هم که در اینستاگرام آغاز به فعالیت کرده اند با مشکل تولید محتوای خوب رو به رو هستند. عدم آگاهی از ارائه محتوای خوب و با کیفیت باعث می شود تا جذابیت پیج برای مخاطبین به طور چشمگیر کاهش پیدا کند. یکی دیگر از روش های افزایش فالوور، خرید فالوور فیک است.

پس اگر به دنبال ایده های ناب برای تولید محتوای اینستاگرامی و افزایش فالوور هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

ایده هایی برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام

1. پرسیدن نظر کاربران یا نظر سنجی:

اکثر پست هایی که در قالب نظر سنجی در پیج ها انتشار پیدا می کنند، باعث بالا رفتن تعامل کاربران می شود. اما به خاطر داشته باشید که نظر سنجی هایی که در پیج قرار می دهید با موضوع پیج رابطه داشته باشد.

پست های نظر سنجی اینستاگرامی

2. نقل قول:

کلام بزرگان و افراد مشهوری که در حوزه کاری شما فعال هستند را نشر دهید. بهتر است برای این کار تصویر شخص نیز به همراه متن منتشر شود.

3. جای خالی را تکمیل کنید.

یکی دیگر از پست هایی که کاربران را به تعامل تشویق می کند، استفاده از جملات نیمه تمام است. در این روش از بازدید کننده می خواهیم جمله را مطابق میل خود به پایان برساند.

به طور مثال: من اگر در قرعه برنده می شدم………؟

4. پشت صحنه:

هر کسب و کاری که دارید تفاوتی ندارد. اگر تنهایید و یا یک تیم پر تکاپو هستید، حتما از پشت صحنه فعالیت های خود عکس بگیرید. این کار باعث می شود تا یک اعتمادسازی بی نظیر بین شما و مشتریان شکل بگیرد.

5. پست های مناسبتی:

پست های مناسبتی را هیچ گاه نادیده نگیرید. پست های مناسبتی باعث شکل گیری یک حس خوب در مخاطبان می شود. پس حتما در تقویم محتوایی خود مناسبت ها را علامت گذاری کنید.

6. سوالات چالش برانگیز:

با سوال های ساده، دنبال کنندگان را ترغیب به مشارکت کنید. گاهی اوقات سوالات چالشی مخاطب را تشویق به پاسخ دهی می کند.

7. با همکاران لینک تبادل کنید.

تلاش کنید در محتوایی که منتشر می کنید به دوست یا یک همکار اشاره کنید. به طور مثال اگر پیج فروش کت و شلوار دارید در کپشن بنویسید برای دیدن پیراهن های مناسب این کت و شلوارها پیج دوست خوبم را نیز مشاهده کنید.

8. عکس از محصولات:

از محصولات خود عکس بگیرید و آن را منتشر کنید. البته برای عکس ها بهتر است از فیلتری استفاده نشود و همچنین از محصولات به صورت کاربردی عکس بگیرید تا کاربران با نحوه عملکرد محصول شما آشنا شوند. 

 9. عکس از اتفاقات آینده:

اگر قرار است در آینده محصولی به سبد کالایی خود اضافه کنید از آن عکس گرفته و منتشر کنید. با این حرکت در حقیقت بازاریابی انتظار را انجام می دهید و مخاطب را تشنه محصولات خود می کنید.

10. استفاده از عکس های بی ربط:

گاهی در پست گذاری، تنوع داشته باشید! هر چند وقت یک بار عکس بی ربط منتشر کنید، با این ترفند مخاطب را به صورت ناخودآگاه وارد تعامل می کنید.

11. مسابقه برگزار کنید.

از دنبال کنندگان خود دعوت کنید تا در مسابقه شرکت کنند. پس با توجه به حوزه کاری خود هر چند وقت یک بار مسابقه برگزار کرده و از فالوورها بخواهید در مسابقه شرکت کنند. توصیه می شود جوایزی که در نظر می گیرید از بین محصولات و خدمات خودتان باشد.

12. پست های تفریحی و سرگرم کننده:

هر از چندگاهی در پست های خود از مطالب طنز و خنده دار نیز استفاده کنید. این کار هم یکنواختی را از پست ها کم می کند و هم باعث ایجاد روابط دوستانه تر بین شما و دنبال کنندگان می شود.

13. افراد موفق را معرفی کنید.

افراد موفق زیادی احتمالا در حوزه کاری شما وجود دارند که معرفی آن ها خارج از لطف نیست. قرار دادن پست های معرفی افراد موفق به جذاب تر شدن پست ها کمک می کند.

14. درخواست اشتراک محتوا با مشتریان:

مهم ترین کسانی که می توانند به جذابیت پیج کمک کنند، خود دنبال کنندگان هستند. از کاربران بخواهید عکس هایی که با محصولات شما دارند را با هشتگ های خاص به اشتراک بگذارند. با این روش علاوه بر دیده شدن برندتان، می توانید از محتوای کاربران برای پیج خود استفاده کنید.

15. پاسخگویی به سوالات:

به سوالات و دغدغه های مشتریان پاسخ دهید. اگر سوال در دایرکت مطرح شده حتما از آن اسکرین شات گرفته و در کپشن مربوط به پست، پاسخگوی آن باشید.

پست های اینستاگرامی

ایده های خلاقانه برای عکاسی:

    ۱) وقتی در حالت تمام-جشن قرار دارید. آیا در حال نوشیدن هستید با دوست صمیمی خود خوش می‌گذرانید؟ از قابلیت بومرنگ استفاده کنید تا فالوئر‌هایتان حس کنند پیش شما هستند.

    ۲) وقتی‌که می‌خواهید تصاویر خیره‌کننده‌ی غذا را به اشتراک بگذارید. از اینکه دهان بقیه را آب بی اندازید خجالت نکشید. فیلتری برای عکس خود انتخاب کنید و آن را پست کنید.

   ۳) اگر می‌خواهید به همه بفهمانید که در حال نوشیدن قهوه هستید، باید در اینستاگرام پست بگذارید. بااین‌حال فقط عکس‌های قهوه در یک ماگ واقعی در یک کافی‌شاپ کوچک محلی قبول هستند.

   ۴) اگر می‌خواهید بقیه بدانند که دقیقاً کجا هستید. برعکس اسنپ‌ چت شما موقعیت خود را با جزئیات دقیق‌تری به اشتراک می‌گذارید و دیگران می‌توانند بفهمند به‌جای اینکه در چه شهری هستید دقیقاً در چه رستورانی هستید.

   ۵) وقتی‌که می‌خواهید یک منظره‌ی عالی را به اشتراک بگذارید. آسمان‌خراش‌ها، غروب آفتاب، یک روز آفتابی در ساحل؟ این‌ها برای اینستاگرام هستند.

    ۶) اگر می‌خواهید عکسی از گربه‌ی خود بگذارید.

    ۷) اینستاگرام مکان بسیار مناسبی برای ارسال عکس کتاب هاست

   ۸) اگر می‌خواهید هنری شوید اینستاگرام قابلیت‌های هیجان‌انگیزی دارد مثل ~LIT~ متن درخشان و استیکر های بامزه که عکس‌های شما را به سطح بالا می‌رساند.

   ۹) وقتی‌که می‌خواهید مخاطبین مختلفی داشته باشید. برای خیلی‌ها حریم شخصی اینستاگرام آرام‌تر از فیس‌بوک است. اما اگر حساب شما پابلیک باشد شما فالوور هایی خواهید داشت که شخصاً نمی‌شناسید و طرفدار دوآتشه‌ی شما هستند.

این مطالب در راستای محتوا بالا می توانند به شما کمک کنند» 

سخن آخر

ایده هایی که در این مقاله بیان شد به انتشار پست هایی با محتوای بهتر کمک می کند. توصیه ما به شما این است که مطابق با پیج کاری که دارید از این ایده ها استفاده کنید. اما غیر از موارد بیان شده به خلاقیت خود بها دهید و در زمان انجام کاری آن را از چند لحاظ مورد بررسی قرار دهید و بهترین روش را انتخاب کنید. اگر شما هم ایده ای به ذهنتان می رسد که به جذاب شدن پست های اینستاگرامی کمک می کند آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .