0 تا 100 پست گذاری در فیس بوک

فیس بوک، در حال حاضر بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال است که یکی از پرطرفدار ترین پلتفرم ها به حساب می آید و در این مقاله سوالاتی مانند پست گذاری در فیسبوک و حذف پست فیسبوک را پاسخ داده ایم . این شبکه اجتماعی در سال 2004 راه اندازی شد. اکنون، پلتفرم های دیگری نظیر پیام رسان واتس اپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام، زیر مجموعه آن هستند.

اگر به تازگی با این شبکه اجتماعی آشنا شده اید و یا آن را روی موبایل تان نصب کرده اید و نمی دانید که چطور در آن پست به اشتراک بگذارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم 0تا100 پست گذاری در فیس بوک را برای شما توضیح دهیم.

 

قدم اول پست گذاری در فیسبوک

قسمت اول

آیکون بعدی، تصویری است از دو شخص که در این قسمت شما می توانید دوستانی را پیدا کنید، به افراد جدید درخواست دوستی بدهید و یا درخواست های دوستی که برایتان ارسال شده است را بررسی کنید.

0 تا 100 پست گذاری در فیس بوک

قسمت سوم

قسمت سوم، آیکون ویدیو را مشاهده می کنید. همانگونه که از تصویرش پیداست، شما در این قسمت، می توانید ویدیو هایی که دیگران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید.

قدم سوم پست گذاری در فیسبوک

قسمت چهارم

در قسمت بعدی، آیکونی با چند شخص در آن مشاهده می کنید. در این قسمت، گروه هایی که شما در آن ها عضو هستید نمایش داده می شوند. شما می توانید گروه هایی را با دوستان تان ایجاد کنید و با آن ها صحبت کنید.

آموزش 0 تا 100 پست گذاری در فیس بوک

قسمت پنجم

آیکون بعدی مربوط به قسمت game است. در این قسمت شما می توانید بازی مورد علاقه تان را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید.

نحوه پست گذاری در فیسبوک

قسمت ششم

قسمتی هم که در تصویر زیر مشاهده می کنید، مربوط به تنظیمات پروفایل تان است.

0 تا 100 پست گذاری در فیس بوک

 چگونه پست گذاری در فیسبوک 

اکنون که آشنایی اجمالی با فیسبوک پیدا کردید، می خواهیم به شما بگوییم چطور پست مورد نظر تان را به اشتراک بگذارید.

برای اشتراک گذاری پست جدید، ابتدا وارد قسمت تایم لاین که قبلا آن را معرفی کردیم بشوید، سپس در قسمتی که نوشته شده «در ذهنت چه می گذرد» یا «what`s on your mind» می توانید متن مورد نظر تان را وارد کنید. در این قسمت شما می توانید تصویر، موقعیت مکانی (Location)، ایموجی و منشن به پست تان اضافه کنید.

0 تا 100 پست گذاری در فیس بوک

سپس گزینه Post یا ارسال را لمس کنید تا پست شما با دوستان تان به اشتراک گذاشته شود.

نحوه زمان بندی پست فیسبوک

گاهی وقت های می خواهیم پستی را در فیسبوک منتشر کنیم که ملزم هستیم آن را در تاریخ یا ساعت خاصی انتشار دهیم. به عنوان مثال، می خواهید در روز تولد دوست تان، پستی را برای تبریک تولدش انتشار دهید. یا اینکه برای کسب و کارتان به صورت منظم و در زمان های خاصی پست بگذارید.

زمان بندی پست فیس بوک به شما کمک می کند پست مورد نظرتان را در زمان مناسب اش بدون اینکه فراموش کنید، منتشر کنید. اما شما فقط درصورتی می توانید از این قابلیت استفاده کنید که اکانت تان بیزینسی باشد.

برای زمان بندی پست تان در فیسبوک، با همان روشی که برای پست گذاری، در ابتدای مقاله توضیح دادیم، پست مورد نظرتان را آماده کنید.

سپس، روی گزینه publish  در سمت چپ کلیک کنید. در این قسمت، شما سه گزینه مشاهده می کنید. برای زمان بندی پست، شما بایدگزینه ابتدایی (Schedule) را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، کادری نمایش داده می شود و به شما این امکان را می دهد که زمان و تاریخ مورد نظر خود را مشخص کنید. اکنون پست شما به قسمت زمان بندی می رود تا در تاریخ و زمان مقرر، منتشر شود.

 در مدتی که پست شما پیش نویس است و در قسمت زمان بندی قرار دارد، شما می توانید از قسمت Edit آن را ویرایش کنید. همچنین با کلیک روی گزینه see post ، شما می توانید پست های زمان بندی شده را، همراه با تاریخ انتشارشان مشاهده کنید. از همین قسمت هم می توانید پست جدیدی را برای زمان بندی ایجاد کنید.

برای مشاهده ظاهر پست تان در زمان نمایش، در حالت موبایل، روی گزینه mobile preview کلیک کنید تا پست زمان بندی شده تان را به شما نمایش دهد.

هنگام زمان بندی پست فیسبوک، این کار از دو قسمت امکان پذیر است. یکی از قسمت page و دیگری از قسمت wall . اما این دو با هم تفاوت دارند. زمان بندی در قسمت page، مربوط به پست های آینده است. در این قسمت شما زمانی را برنامه ریزی می کنید تا در آن زمان پست تان منتشر  شود. اما در قسمت wall، شما تنها می توانید تاریخ پست های منتشر شده گذشته را، تغییر دهید. برای اینکه تاریخ انتشارشان، در روزی که مد نظر شما است ثبت شود.

بیشتر بخوانید» کدام یک از ثروتمندان ایران موفقیت خود را مدیون اینستاگرام هستند؟

چگونه پست فیسبوک را حذف کنیم

برخی از پست های ما هستند که مربوط به زمان خاصی بوده اند و اکنون دیگر کاربرد ندارند. یا اینکه دیگر دوست شان نداریم و نمی خواهیم مخاطبان مان آن ها را ببینند.

در این هنگام شما می توانید آن پست فیسبوک تان را حذف کنید. اما قبل از حذف کردن، خوب فکرهایتان را بکنید. چون وقتی پست تان را حذف کردید، دیگر نمی توانید آن را برگردانید.

برای حذف پست فیسبوک مراحل زیر را انجام دهید :

1- روی عکس پروفایل تان در قسمت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2- پستی که میخواهید حذف کنید را پیدا کرده و روی سه نقطه در بالای آن کلیک کنید.

3- روی گزینه Delete Post کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، پست شما به کلی از فیسبوک حذف می شود.

چگونه پست فیسبوک را حذف کنیم

به این ترتیب، می توانید پست مورد نظر را از پروفایل تان حذف کنید. اما اگر نمی خواهید پست به طور کامل حذف شود، می توانید با انتخاب گزینه Hide From Profile  کاری کنید که پست تان در تایم لاین نمایش داده نشود. اما پست تان همچنان در فیسبوک می ماند. 

در این مقاله فالوجت  سعی کردیم نحوه پست گذاری در فیسبوک و حذف پست در فیسبوک و تمام موارد پست گذاری در فیسبوک را به شما کاربران عزیز توضیح دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .