بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل

در این مطلب قصد داریم به آموزش بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل بپردازیم. اگر می خواهید اکانت اینستاگرام شما در موتور جستجوی گوگل ظاهر شود و از این طریق بتوانید بهتر دیده شوید و درآمد بیشتری از اینستاگرام داشته باشید، ما را تا انتها همراهی کنید.

در حال حاضر افراد بسیار هستند که تلاش می کنند پیج اینستاگرام شان را با ترفند های مختلفی نظیر خرید فالوور فیک و تولید محتوای قدرتمند ارتقا دهند و بتوانند از اینستاگرام درآمد خوبی داشته باشند.

یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن به دیده شدن هرچه بیشتر پیج اینستاگرام تان کمک کنید بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل است.

 

بهینه سازی اینستاگرام
بهینه سازی اکانت اینستاگرام

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

در ادامه، مراحل گام به گام ثبت پیج اینستاگرام در گوگل را برای شما شرح خواهیم داد.

  1. پیج خود را عمومی کنید.
    اولین مرحله این است که پیج اینستاگرام خود را روی حالت عمومی یا Public قرار دهید چرا که گوگل به اکانت های خصوصی (Private) دسترسی ندارد.
    برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات (Setting) اینستاگرام خود وارد شوید و سپس گزینه Privacy را لمس کنید. در ادامه گزینه Private Account را غیر فعال کنید.
    در این مرحله اینستاگرام ویژگی های اکانت عمومی را برای شما شرح می دهد (همه افراد می توانند پست های شما را مشاهده کنند و برای شما پیام ارسال کنند)
    با لمس دکمه Switch to Public اکانت شما بر روی حالت عمومی قرار می گیرد.

    عمومی کردن اکانت اینستاگرام

  2. اکانت اینستاگرام تان را در Profile Schema قرار دهید
    وارد سایت schema.org شوید و به گوگل اطلاع دهید که کدام اکانت ها در کدام شبکه های اجتماعی متعلق به شما هستند. اگر در knowledge graph گوگل اکانت خود را تایید کنید، اکانت های مختلف شما در شبکه های اجتماعی هم در گراف گوگل و هم در نتایج جستجو ها نمایش داده می شود.
    همانگونه که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید.

    قرار دادن اسکیمای پیج

  3. کلید واژه مناسب را به عنوان نام خود در اینستاگرام قرار دهید
    زمانی که اکانت اینستاگرام شما در نتایج گوگل ظاهر می شود، پیج شما به صورت :
    My Name (@username) • Instagram photos and videos
    نمایش داده می شود. در نتیجه شما باید کلمه ای را که می خواهید با آن در گوگل بالا بیایید و در واقع نام برند تان است، باید در قسمت Name اینستاگرام قرار دهید. به عنوان مثال اگر name و username شما در اینستاگرام followjet باشد. در نتایج جستجو به صورت:
    Followjet (@followjet) • Instagram photos and videos  نمایش داده می شود.

    تگ برند در نام اینستاگرام

  4. از کلمات کلیدی کسب و کار تان در Bio پیج استفاده کنید
    شما فقط امکان درج 150 کاراکتر را در بایو اینستاگرام دارید. در نتیجه باید سعی کنید بایو اینستاگرام را کوتاه و در عین حال کامل و رسا بنویسید.
    اگر کسب و کار شما طراحی سایت است، حتما از کلید واژه طراحی سایت در بایو خود استفاده کنید. همچنین می توانید از نام برند و هشتگ های مخصوص خود هم استفاده کنید. به عنوان مثال، نمونه ای از بایو خوب و بهینه می تواند اینگونه باشد «فالوجت، بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی» 
    شما می توانید از ابزار Hashtagify برای یافتن هشتگ مناسب و از Google Keyword Planner برای پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید. علاوه بر این ها، حتما Url وب سایت خود را در بایو اینستاگرام قرار دهید و اگر یک کسب و کار محلی هستید، لوکیشن خود را در بیو ثبت کنید.
    استفاده از کلمات کلیدی در بیو، در سئو اینستاگرام هم تاثیر دارد.
    کلمه کلیدی در بایو پیج
  5. کپشن پست های اینستاگرام تان را بهینه سازی کنید
    زمانی که یکی از پست های شما در نتایج گوگل ظاهر می شود، قسمتی از ابتدای کپشن تان در توضیحات گوگل نمایش داده می شود و در ادامه آن سه نقطه وجود دارد.
    بنابراین، بهتر است که اصل مطلب و کلمه کلیدی شما حدالامکان در ابتدای کپشن قرار داشته باشد. دقیقا همان طور که متا دسکریپشن را برای مطالب سایت تان می نویسید.
    بهینه سازی کپشن اینستاگرام
  6. به پست های اینستاگرام خود لینک دهید
    گوگل به خودی خود، پست های مختلف اینستاگرام را ایندکس نمی کند. در نتیجه برای اینکه افراد را مستقیما به یکی از پست هایتان در اینستاگرام هدایت کنید، بهتر است لینک پست اینستاگرام را در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. برای کپی کردن لینک پست، کافیست یه نقطه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

گذاشتن لینک پست در سایت

در این مقاله به ارائه راهکار هایی پرداختیم که با استفاده از آن ها می توانید پیج اینستاگرام خود را برای گوگل بهینه سازی کنید.

اما بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل چه اهمیتی دارد؟ این امر در وحله اول باعث جذابیت بیشتر برند شما می شود.

زمانی که یک کاربر نام برند شما را سرچ کند و علاوه بر سایت، پروفایل تان در شبکه های اجتماعی هم نمایش داده شود، به این نتیجه می رسد که شما برند شناخته شده ای هستید چرا که پروفایل اینستاگرام تان در گوگل ایندکس شده. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

 

اهمیت بهینه سازی اکانت اینستاگرام
اهمیت بهینه سازی اکانت اینستاگرام

همچنین، اگر شما به فروش محصول می پردازید، با این کار علاوه سایت تان، بازدید پیج اینستاگرام شما هم بالا می رود و تعداد زیادی مشتری از طریق پیج تان جذب می شود بنابراین مهم ترین تاثیر بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل، افزایش درآمد شما است.

 امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی در خصوص بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل داشتید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید.

سایت فالوجت ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی است. شما می توانید علاوه بر خدمات اینستاگرام، از دیگر خدمات سایت مانند خرید فالوور کلاب هاوس استفاده کنید.

 

سوالات متداول

  • چرا باید اکانت اینستاگرام را  برای گوگل بهینه سازی کنیم؟
    بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل، باعث می شود ورودی پیج تان افزایش یابد و در نتیجه مشتریان شما بیشتر شود که منجر به افزایش درآمد تان می شود.
  • آیا می توانیم با خرید کامنت یا لایک اینستاگرام، پست هایمان را در گوگل ایندکس کنیم؟
    گوگل به طور کلی پست های اینستاگرام را ایندکس نمی کند. برای اینکه پست های شما در گوگل ایندکس شود باید لینک آن ها را در وب سایت تان قرار دهید. اما خرید کامنت و لایک به دیده شدن بیشتر پست هایتان در اینستاگرام کمک می کند.
  • با چه راهکار هایی می توان پیج اینستاگرام را برای گوگل بهینه سازی کرد؟
    عمومی کردن پیج اینستا، استفاده از کلمات کلیدی در بایو پیج، استفاده از کلمات کلیدی در کپشن، معرفی پروفایل اینستاگرا به گوگل در profile schema و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .