امکان انتخاب فالوور با فیلتر جستجوی اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه محبوب اجتماعی است که به خوبی جای خود را در میان کاربرانش پیدا کرده است. در واقع می توان گفت در حال حاضر اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا به ویژه ایران است. به همین دلیل بهترین مکان برای بازاریابی، تبلیغات، برند سازی و… شده است. اینستاگرام نیز برای کاربران خود سنگ تمام گذاشته و امکانات گوناگونی در اختیار آنها قرار داده است. یکی از این قابلیت هایی که به افزایش فالوور نیز کمک بسیاری می کند، فیلتر جستجوی اینستاگرام است. در این مقاله به بررسی این ویژگی بسیار مفید می پردازیم.

همانطوری که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن است. بنابراین هر کسی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کند به هر طریقی به دنبال افزایش فالوور برای صفحه اینستاگرام خود است. قبلا در مقالات مختلف به آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام پرداخته ایم. یکی دیگر از راه های افزایش و انتخاب فالوور، استفاده از فیلتر جستجوی اینستاگرام می باشد.

فالوور

کاربرد فیلتر جستجوی اینستاگرام

غالبا فیلترهای اینستاگرام به منظور جذاب تر کردن استوری ها به کار می روند. این فیلترها به شما این امکان را می دهند که جلوه های ویژه ای را به عکس ها و فیلم های خود اضافه کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در گذشته تعداد فیلترهای جستجو که در اختیار کاربران قرار داشت تا با استفاده از آن استوری خود را جذاب تر کنند بسیار محدود بود. اما امروزه روش های زیادی وجود دارد تا با استفاده از فیلتر جستجوی اینستاگرام  بتوان کیفیت تصاویر را بالا برد و به افزایش فالوور کمک وافری کرد.

اینستاگرام قابلیت فیلتر جستجو را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند موضوعات مورد نظر خود را جستجو کنند. از قابلیت های فیلتر جستجوی اینستاگرام این است که شما را قادر می سازد تا به موضوعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

روش عملکرد فیلتر جستجوی اینستاگرام

شما به عنوان کاربر اینستاگرام با ساخت یک اکانت به دنبال استفاده از قابلیت های این شبکه پرطرفدار اجتماعی هستید. از آن جایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و و پست های ارسالی در آن یا از نوع عکس یا از نوع ویدیو است، بنابراین این شبکه برای راحتی کار و دست یابی سریع کاربران به هدف خویش، فیلتر جستجو را راه اندازی کرده است.

روش استفاده از فیلتر جستجوی اینستاگرام این گونه است که کاربر می تواند موضوعات مورد نظر خود را جستجو کرده و به لیست پست های مرتبط با آن موضوع دست پیدا کند. روش عملکرد فیلتر جستجو در اینستاگرام بسیار شبیه به عملکرد موتورهای جستجوگر گوگل است. ولی تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند این است که امکان جستجوی جملات در اینستاگرام ارائه نشده است. درواقع نتایج فیلتر جستجو در اینستاگرام به صورت عکس و ویدیو است. این اپلیکیشن به منظور دست یابی به موضوع جستجو شده توسط کاربران از هشتگ ها استفاده می کند

شما می‌توانید به راحتی یک یا چند هشتگ، منطقه یا اکانت اینستاگرام را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید. بدین ترتیب تبلیغات در این فیلترها صورت گرفته و تمامی مخاطبین شما مربوط به دسته مورد نظر شما خواهند بود.

در واقع در فیلتر جستجوی اینستاگرام بیتشر از هشتگ ها استفاده می شود. هشتگ در اینستاگرام قابلیتی است که تقریبا تمام کاربران از آن استفاده می کنند. هشتگ در واقع عبارتی است که با پست ارسالی کاربر ارتباط داشته و سایر افراد را قادر به درک بهتر پست ارسالی می کند. همچنین هشتگ ها منجر می شوند که پست کاربر در فیلتر جستجو قابل مشاهده باشد و از این نظر بسیار شبیه به کلمات کلیدی موتور جستجوگر گوگل عمل می کند.

چگونگی استفاده از فیلتر جستجوی اینستاگرام

چگونگی استفاده از فیلتر جستجو در اینستاگرام

اقدام به عمل جستجو در اینستاگرام کاری بسیار آسان و راحت است. برای دست یابی به این منظور پس از ورود به اکانت اینستاگرام خود، از منوی زیرین رابط اپلیکیشن، آیکون شبیه به ذره بین را انتخاب کنید.

سپس عبارت مورد نظر خود را در محل مربوطه تایپ کرده و با استفاده فیلتر جستجوی اینستاگرام عملیات جستجو را انجام دهید.

روش حذف تاریخچه جستجوی اکانت اینستاگرام

با سرچ موضوعات مختلف از طریق فیلتر جستجو، موارد جست و جو شده به صورت آرشیو در حافظه اینستاگرام ذخیره می شوند. این عملکرد شباهت زیادی به عملکرد مرورگر کامپیوترها دارد. اما شبکه جهانی اینستاگرام این امکان را به کاربر خود می دهد تا پس از فرایند سرچ در فیلتر جستجوی اینستاگرام تاریخچه اکانت خود را حذف نماید. حذف آرشیو اکانت نیاز به انجام مراحل زیر دارد:

1_ قبل از هرچیزی باید به بخش پروفایل که به شکل آدمک است وارد شوید.

2_ سپس در دستگاه آیفون آیکون خورشید را انتخاب کنید و در اندروید آیکون سه نقطه را انتخاب نمایید.

3_ بعد از انجام این مرحله تنها کافی است از میان لیست گزینه های ارائه شده، گزینه clear search history را انتخاب کنید.

اینستاگرام این امکان را نیز به کاربران خود می دهد تا برخی از اکانت ها، هشتگ ها و مکان ها را که با استفاده از فیلتر جستجوی اینستاگرام سرچ کرده اند، از تاریخچه جستجوی اکانت خود حذف کنند. این نوع از حذف نیازمند انجام مراحل زیر است:

1_ ابتدا آیکون ذره بین را لمس کنید.

2_ سپس در بخش Top یا Recent انگشت خود را بر روی چیزی که می خواهید تاریخچه جستجوی آن را حذف کنید گذاشته و کمی نگه دارید.

3_ نهایتا گزینه Hide را انتخاب نمایید تا تاریخچه جستجو که توسط فیلتر جستجو انجام داده بودید حذف شود.

اعمال سلیقه و علاقمندی خود در فیلتر جستجوی اینستاگرام

اگر پست های نمایش داده شده از طریق جستجو توسط فیلتر جستجوی اینستاگرام باب میل نبود تکلیف چیست؟

گاهی ممکن است پس از انجام فرایند جستجو با کمک فیلتر جستجوی اینستاگرام یک لیست از پست های مرتبط با موضوع شما پیش رویتان قرار بگیرد که باب میل شما نیستند. در این صورت باید پست ها را مشخص کنید و اینستاگرام را در جریان عدم تمایل شما نسبت به آن ها قرار دهید. برای این کار لازم است موارد زیر را انجام دهید.

  • 1_ به پست مورد نظر خود مراجعه کنید.
  • 2_ سپس آیکون سه نقطه را انتخاب نمایید
  • 3_ در آخر گزینه See Fewer Posts Like This  را انتخاب کنید.

با انجام این مراحل اینستاگرام متوجه سلیقه شما می شود و شما می توانید در جستجوهای آینده از طریق فیلتر جستجوی اینستاگرام به نتایج مطلوبی دست یابید.

فیلتر جستجوی اینستاگرام

چگونه از فیلتر جستجو برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم

به طور مثال اگر شما هشتگ #پزشکی را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید، بات اشخاصی که در این تگ فعالیت داشته‌اند، یعنی تصاویر دارای این تگ را لایک یا نظرگذاری کرده‌اند، تک تک بررسی کرده و تبلیغات را در اکانت‌های واقعی و فعال انجام می‌دهد.

بدین ترتیب شما می‎‌توانید توجه گروهی از کاربران اینستاگرام، به عنوان مثال علاقه‌مندان به #پزشکی یا طرفداران اکانت سیروان خسروی یا اهالی مازندران را به اکانت خود جلب کرده و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید.

تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو و نتیجه به دست آمده، تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار در پنل کابری برای شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که فقط به دنبال کاربر فعال و واقعی هستید، علاوه بر خرید فالوور واقعی، می‌توانید در تنظیمات بات از فیلتر جستجو اتوماتیک استفاده کنید. در صورت فعال بودن این گزینه، بهترین و فعال‌ترین اکانت‌‎های فارسی اینستاگرام به عنوان فیلتر جستجو برای اکانت انتخاب خواهند شد.

فالوور

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا توضیحات مفید و کاربردی در رابطه با فیلتر جستجوی اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم. همان گونه که ملاحظه کردید استفاده درست از این ویژگی، منجر به افزایش فالوورهای شما خواهد شد. آیا شما تا به حال از این قابلیت اینستاگرام برای افزایش دنبال کنندگان خود استفاده کرده اید؟ چه مدت طول کشید تا تاثیر آن را مشاهده کنید؟ درباره ربات افزایش فالوور اینستاگرام نیز آگاهی دارید؟ آیا از این ربات ها استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .