اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی

اینستاگرام بازیگران ایرانی یکی از بحث های داغ این روزها شده که برای خیلی از افراد جذابیت خاصی دارد. برخی از بازیگران، تعداد فالوورها و لایک های خود را معیار محبوبیت خود می دانند،

اما متأسفانه گاهی برای بالاتر نشان دادن تعداد فالوررهای خود به سراغ فالوور جعلی می روند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید کدام بازیگران ایرانی ، فالوور فیک خریده اند و کدام بازیگراها فالوور واقعی دارند؟ پس بافالوجت همراه باشید.

اینستاگرام بازیگران ایرانی

از زمانی که اینستاگرام وارد کشور ما شده است، میدانی شده که افراد برای اثبات قوی تر بودنشان، اثبات محبوب تر بودنشان، اثبات بزرگ تر بودنشان، مدام سعی می کنند تعداد فالوور و لایک هایشان را به رخ همدیگر بکشند.

اتفاقی که امروز نه تنها در ایران بلکه در جهان افتاده است، اهمیت تعداد فالوور ها در سنجش افراد است، یعنی حتی دوستان و اطرافیان میزان فالوورها را ملاک سنجش قرار می دهند.

برخی از افراد سعی می کنند از هر روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنند و به سراغ خرید فالوور جعلی و تقلبی می روند!

 بله، یعنی پول داده اند تا به دروغ نشان دهند که فالوورهای بیشتری دارند و محبوب ترند. یعنی با همین فالوور های تقلبی، می خواهند اینگونه بیان کنند که طرفداران بیشتری دارند.

نهایتاً با استفاده از همین تعداد فالوور های تقلبی! کارهای تبلیغاتی بزرگ تری انجام دهند و شاید هم حس شهرت طلبی خود را ارضا کنند!

شاید هم در تصورشان، با روش های ناجوانمردانه و فریبکاری، می توان محبوبیت و علاقه خرید!!!

نرخ درگیری یا اینگیجمنت چیست

در واقع ملاک ما برای بررسی ، شاخصی است به نام “نرخ درگیری”

یعنی اگر ما هزار فالوور داریم، چند نفر از آنها ما را لایک می کنند و کامنت می گذارند. این موضوع می تواند ملاک خوبی برای برسی واقعی بودن فالوور ها باشد.

چون فالوورهای تقلبی که خریداری می شود، عموماً فیک هستند و لایک نمی کنند، البته بماند که حتی بعضی ها آن قدر حرفه ای هستند که حتی لایک هم خریداری می کنند!!!

اما اکثراً در ایران هنوز لایک خریداری نمی شود.

اما سوال اصلی: کدام یک از بازیگرهای ایرانی، فالوور می خرند؟ آیا واقعاً اینستاگرام بازیگران ایرانی ، آینه ای برای میزان محبوبیت آنهاست؟

ما برای اینکار، نیاز به یک معیار داریم که یک نفر را به عنوان الگو و معیار سنجش قرار دهیم.

اگر به اکانت اینستاگرام پروفسور سمیعی بروید، متوجه می شوید که ایشان ۳۳ هزار فالوور واقعی دارند و پست های آخر ایشان، چیزی حدود ۵ هزار تا ۹ هزار لایک دریافت کرده است.

یعنی تقریباً می توان گفت یک ششم از فالوور ها، لایک کرده اند. یا در بدبینانه ترین حالت یک هفتم از فالوور ها، لایک کرده اند.

هنرمند اول، بهنوش بختیاری

حال بیایید اکانت اینستاگرام بازیگران ایرانی را بررسی کنیم. برای نمونه اگر اکانت اینستاگرام بهنوش بختیاری که فعالیت های تبلیغاتی زیادی هم در اینستاگرام انجام می دهد، را بررسی کنید،

متوجه می شوید که ایشان با۵/۶ میلیون فالووری که دارد، در پست های آخرشان، ۵۱ هزار، ۴۲ هزار لایک، ۶۰ هزار لایک، ۱۰۹ هزار لایک، ۱۱۰ هزار لایک دارند.

 حال بیایید تا همان محاسبه ای که برای فالوورها و لایک های پروفسور سمیعی انجام دادیم را برای بهنوش طباطبائی هم انجام دهیم. البته پیج پروفسور سمیعی فقط به عنوان یک مثال در نظر گرفته می شود. اکانتهای بسیار زیادی با فالوور های واقعی بررسی شده اند.

خیلی خوش بینانه میانگین تعداد لایک های پست های این بازیگر را ۱۰۰ در نظر میگیریم،

انتظار می رود از تعداد ۵/۶ فالوور، یک هفتم یعنی حدوداً ۸۰۰ هزار لایک، این بازیگر در پست های خود دریافت کرده باشد.

حتی اگر بازهم با اغماض تعداد لایک ها را در نظر بگیریم، انتظار می رود از این تعداد فالوور، ( اگر فالووها واقعی بود) حداقل ۵۰۰ هزار لایک، پست های بهنوش بختیاری داشته باشد!!!

هرچند بازیگرها، معمولاً ادعا می کنند که ما در جریان نیستیم ولی قضاوت با مردم است!

بر طبق نظر کارشناسان ما در حوزه اینستاگرام، می توان به جرئت گفت حدوداً بیش از ۳ میلیون از فالوورهای این بازیگر تقلبی است!!!

بیشتر بخوانید» اینستاگرام بهنوش بختیاری

به سراغ بازیگر بعدی می رویم: حسام نواب صفوی

متأسفانه باید بگوییم فالوورهای این بازیگر هم واقعی نیست! ودر ماجرای سال گذشته که اینستاگرام، فالوورهای فیک را حذف کرد، فالوورهای این بازیگر به شدت ریزش کرد.

حسام نواب صفوی در حال حاضر ۷۰۰ هزار فالوور دارد. ( البته ایشان در کمال تعجب بعد از اقدام اینستاگرام در حذف فالوورهای فیک و ریزش فالوورها در سال گذشته بازهم اقدام به خریداری فالوور کردند)، بازهم بنا بر محاسبات قبلی، یک هفتم فالوورهای ایشان یعنی ۱۰۰ هزار لایک باید پست های ایشان دریافت می کرد.

با اغماض تعداد لایک های مورد انتظار را ۷۰هزار در نظر می گیریم. اما در عمل تعداد لایک ایشان، ۱۴ هزار، ۱۶ هزار، ۱۱ هزار … می باشد. بنابراین می توان گفت متأسفانه این بازیگر هم فالوور جعلی و تقلبی خریداری کرده است!!!

بیشتر بخوانید» علت ریزش فالوور اینستاگرام

به سراغ بازیگر بعدی می رویم: آقای رامبد جوان عزیز

اگر به سراغ پیج اینستاگرام رامبد جوان بروید تعداد ۵/۴ میلیون فالوور مشاهده خواهید کرد. طبق قاعده اگر قرار باشد یک هفتم از فالوورها، پست های این بازیگر را لایک کنند، باید حدوداً ۷۰۰ هزار لایک دریافت می کردند. اما تعداد لایک ها ۲۴۰ هزار، ۳۰۰ هزار، ۲۷۰ هزار، ۱۵۴ هزار… می باشد.

می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که رامبد جوان هم حدود ۲/۵ میلیون فالوور جعلی خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید» اینستاگرام رامبد جوان

به سراغ هنرمند بعدی می رویم: فرزاد فرزین

فرزاد فرزین ۱ میلیون فالوور دارد و باید طبق قاعده، حداقل ۱۵۰ هزار لایک داشته باشند اما در عمل پست های ایشان، ۲۶ هزار، ۴۰ هزار، ۶۶ هزار لایک دارد. متأسفانه در بررسی ها ما، ایشان هم فالوور جعلی خریداری کرده اند.

اما اینستاگرام بازیگران ایرانی همیشه هم فالوورهای جعلی ندارد. بگذارید حال به سراغ بازیگرهایی برویم که جوانمردانه در این مصاف وارد شدند! و سعی نکردند به هر قیمتی خودشان را محبوب جلوه دهند.

ترانه علیدوستی

یکی از این بازیگرها که به احتمال زیاد فالوور جعلی خریداری نکرده است، ترانه علیدوستی می باشد. در اینستاگرام ترانه علیدوستی چه خبر است؟

ترانه علیدوستی ۵ میلیون فالوور دارد. یک هفتم این تعداد می شود: ۷۰۰هزار لایک

تقریباً خیلی از پست های این بازیگر بالای ۴۰۰ هزار لایک دریافت کرده است. می توان اینگونه بیان کرد که فالوورهای این بازیگر واقعی است و این بازیگر از روش های جعلی برای افزایش لایک اینستاگرام خود استفاده نکرده است.

بیشتر بخوانید» اینستاگرام ترانه علیدوستی

علی کریمی فوتبالیست

علی کریمی ۲/۳ میلیون  فالوور دارد. یک هفتم فالوورها می شود ۳۰۰ هزار لایک.

و پست های علی کریمی حدودا  ۲۵۰ هزار لایک دارد. بنابراین علی کریم هم جوانمردانه در اینستاگرام فعالیت می کند.

***

در پست های بعدی، در مورد فعالیتهای برخی هنرمندان در اینستاگرام بیشتر با هم صحبت می کنیم. منتظر رازهای بیشتری از اینستاگرام بازیگران ایرانی باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .