تفاوت فالوور و فالووینگ (آپدیت سال 2023)

در عصر کنونی شبکه های اجتماعی به بخش جدایی ناپذیر زندگی همه ما مبدل شده اند و ما بسته به فعالیت خود، به این شبکه ها نیازمندیم. یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی که در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر را درون خود جای داده است، اینستاگرام است. شخصی که برای اولین بار وارد این شبکه می شود ممکن است از جهاتی گیج شود. فالوجت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است. 

 یکی از این عوامل گیج کننده در اینستاگرام، شناخت تفاوت فالوور و فالووینگ است. آیا می دانید معنی فالو کردن (دنبال کردن- follow ) چیست و فالوور ( دنبال کننده – follower ) به چه کسانی گفته می شود؟ آیا تفاوت این دو را می دانید؟

 فالوور و فالووینگ دو اصطلاحی هستند که باعث گیج شدن مخاطب در اینستاگرام می شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا تفاوت بین آن ها را مورد بحث قرار داده و تعاریف هریک را به صورت روشن برای شما بیان کنیم؛ پس همراه فالوجت باشید تا از فرق بین فالوور و فالوینگ آگاه شوید. پیج اصلی تتلو را در اینجا برای شما قرار داده ایم.

تفاوت فالوور و فالووینگ

 

آشنایی با اصطلاحات اینستاگرام

اخیرا با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی، این دو اصطلاح، یعنی فالوور و فالو بسیار شنیده می شود. به خصوص در میان کاربران اینستاگرام استفاده از Followers و Following بسیار رایج است. پس شما دوست عزیز اگر جزو کاربرانی هستید که به تازگی وارد اینستاگرام شده اید، بدانید که با این دو اصطلاح بسیار مواجه خواهید شد. به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با این دو اصطلاح بیشتر آشنا کنیم.

زمانی که در اینستاگرام کسی را فالو یا دنبال می کنید به این معنی است که پست ها و استوری های آن شخص بر روی صفحه اصلی برنامه اینستاگرام می آید.

شما می توانید صفحه شخصی (پیچ اینستاگرام ) او را مشاهده کنید و برای او لایک و کامنت بفرستید. در این حالت می گوییم شما آن شخص را فالو ( follow ) یا دنبال کرده اید و جزو فالوور ها (followers ) یا دنبال کنندگان آن شخص به شمار می روید.

حالا اگر به صفحه شخصی خود مراجعه کنید با دو کلمه مهم فالوورها (followers- دنبال کننده ) و فالویینگ (following- دنبال شونده ) مواجه خواهید شد. این دو دسته با عددهایی مشخص می شوند که تعداد آن ها را نشان می دهد. 

خرید فالوور

معنی فالوویینگ (Following- دنبال شونده )

Following این کلمه در اینستاگرام به معنی «فالو شدن» یا «دنبال شدن» یک اکانت توسط یک اکانت دیگر است. اگر شما وارد صفحه خود شوید، می توانید در قسمت فالووینگ اکانت هایی را که دنبال می کنید، مشاهده کنید. اگر وارد صفحه دیگری شوید، فالووینگ در آن صفحه نشان‌دهنده اکانت‌هایی است که توسط آن صفحه فالو شده‌اند.

وقتی کسی در لیست فالووینگ شما قرار دارد به این معنی است که شما او را دنبال می کنید و فالوور او حساب می شوید. پس اگر شخص پستی در اینستاگرام قرار دهد؛ یا استوری منتشر کند ؛ شما می توانید ان را ببینید و لایک و کامنت بگذارید.

معنی فالووینگ چیست؟

به طور کلی می توان بیان کرد که فالووینگ پیج هایی هستند که شما آن ها را دنبال می کنید تا بتوانید پست های آن را در صفحه اصلی تماشا کنید.  همچنین این افراد با اشتراک گذاری پست های خود با شما ارتباط برقرار می کنند. معمولا پیج های پرطرفدار تعداد کمی فالووینگ را دنبال می کنند چرا که با این عمل می خواهند به مخاطب نشان دهند که برای فالو به دنبال پیج های حرفه ای و زبده هستند.

یکی از ویژگی های مهم فالووینگ وجود محدودیت در تعداد فالووینگ هاست که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. توجه کنید برای صفحات خصوصی حتما لازم است تا فرد را فالوو کنید تا پست های شما برای آن کاربر به نمایش در بیاید.

فالوور چیست؟

معنی فالوور ( followers- دنبال کننده) چیست؟

در اینستاگرام  به افرادی که صفحه ی شما را دنبال می کنند، فالوور می گویند. در واقع هنگامی که شما از صفحه ی خاصی در اینستاگرام خوشتان می آید؛ یا به مطالب ارائه شده در آن صفحه علاقه مند می شوید؛ محتوای ارائه شده در صفحه را پیگیری می کنید. به چنین حالتی اصطلاحا گفته می شود که صفحه را دنبال می کنید. در این صورت شما فالوور آن صفحه می شوید. حال به عملی که شما انجام می دهید فالووینگ یا دنبال کردن می گویند.

فالوورهای پیج اینستاگرام شما می توانند مطالبی که اخیرا منتشر کرده اید را ببینند. پست هایتان را لایک کنند و نظرشان را اعلام کنند. استوری هایتان را بازدید کنند و نسب به آن واکنش دهند. هم چنین می توانند به صفحه شخصی شما سر بزنند و تعداد فالوور ها و فالووینگ هایتان را بدانند. هم چنین اگر مایل باشند می توانند به طور کامل لیست اشخاص فالوور و فالووینگ شما را هم ببینند.

معنی فالوور چیست؟

درحقیقت دنبال کنندگان کسانی هستند که شما را دنبال می کنند تا از به روز رسانی های پست های شما آگاه شوند. همچنین این افراد می توانند از طریق نظرات، دایرکت با شما تعامل داشته باشند. معمولا هرچه تعداد فالوور بالاتر باشد پیج مشهورتر شناخته می شود. پس هرچه تصاویر و محتوای منتشر شده در صفحه اینستاگرام جذاب باشد، کاربران بیشتری را جذب خود می کند.

هر پیج اینستاگرامی می تواند بی نهایت فالوور داشته باشد. پیج هایی که همواره در جهت بهبود محتوا گام بر می دارند همچنان می توانید خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهید. جذب بالای تعداد فالوور باعث می شود تا اینستاگرام به آن پیج تیک آبی را اهدا کند. تیک آبی اینستاگرام به معنای رسمی بودن آن پیج است و در صفحه جستجو رتبه های اول را به دست می آورد.

آیا تعداد محدودی را می توانید فالو یا دنبال کنید؟

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که حداکثر چه تعداد کاربر می تواند من را دراینستاگرام دنبال کند؟ در اینستاگرام هر اکانت حداکثر می‌تواند ۷۵۰۰ اکانت دیگر را فالو کند. اما بی‌نهایت اکانت اجازه دارند تا یک صفحه را فالو کنند. به معنای دیگر، شما اجازه دارید حداکثر ۷۵۰۰ فالووینگ و بی‌نهایت فالوور برای صفحه خود داشته باشید. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در فالوجت بسیار مقرون به صرفه است و به کمک آن می توانید درآمد خود را افزایش دهید. 

چگونه فالور بگیرم

تفاوت فالوور و فالووینگ در چیست؟

  • فالووینگ برای اکانت‌هایی استفاده می‌شود که شما آنها را فالو و دنبال می کنید.
  • اما فالوور برای اکانت‌هایی استفاده می‌شود که شما را فالو و دنبال می‌کنند.
  • در دستور زبان انگلیسی، فالوور یک صفت و اسم است. درحالی که فالووینگ یک فعالیت و در نتیجه یک فعل است.
  • وجود محدودیت در تعداد. فالوور تا بی نهایت امکان جذب دارد اما فالووینگ از 7500 نفر فراتر نمی رود.
  • امکان تعامل برای فالوور ها از طریق دایرکت ممکن است با محدودیت رو به رو باشد، اما فالوینگ ها به راحتی می توانند با صاحب پیج تعامل برقرار کنند.

اینستاگرام علی دایی

خوب است این را بدانید که اکانت هایی در اینستاگرام هستند که افراد زیادی آن ها را فالو کرده اند. چنین اکانت هایی مربوط به افراد بسیار مشهور یا شناخته شده هستند. اما اکانت هایی که بیشتر دیگران را فالو می کنند اکانت های مربوط به کاربران عادی اینستاگرام است. اکانت رسمی اینستاگرام با بیش از ۲۷۰ میلیون فالوور، پرفالوورترین صفحه در اینستاگرام است. خرید فالوور فیک اینستاگرام گامی موثر در بالا بردن مخاطب و درآمد شماست.

فالوور فالووینگ جدول مقایسه
کسانی هستند که شما را دنبال کرده و از پست ها و استوری های پیج بازدید می کنند. افرادی هستند که شما دنبال می کنید تا از پست ها و استوری های آن ها مطلع شوید. تعریف
می تواند از طریق نظرات با شما ارتباط برقرار کند. ممکن است قادر به تعامل با شما باشند. سود
اگر آن ها را دنبال کنید می توانند پیام های مستقیم برای شما ارسال کند تا به صورت خصوصی صحبت کنید اگر دنبال کنندگان، شما را دنبال می کنند می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. اثر متقابل

سخن آخر

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که هر کاربر با اکانت مخصوص خود می تواند به آن وارد شد. کاربران اینستاگرام می توانند در صفحه پروفایل خود، فیلم و تصاویری را که به آن علاقمند هستند را به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری پست ها در اینستاگرام به دو صورت خصوصی و عمومی امکان پذیر است. اما برای مشاهده پست های خصوصی توسط بازدیدکننده حتما لازم است که در لیست فالووینگ ها قرار بگیرد. فالوور و فالووینگ دو اصطلاح رایج در اینستاگرام هستند که در این مقاله ما تلاش کردیم تا تفاوت فالوور و فالووینگ را برای شما بیان کنیم. به نظر شما دنبال کننده و دنبال شونده چه تفاوت هایی دارند که در این مقاله ذکر نشده است؟ آن را در نظرات برای ما به اشتراک بگذارید. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باعث افزایش بازدید پیج شما توسط مخاطبان می شود.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «تفاوت فالوور و فالووینگ (آپدیت سال 2023)»

  1. سلام و عرض ادب . شخصی درخواست داد و من فالو کردم سوال,من ایشون رو جزو فالویینگ و فالوورام دارم چرآاا من نه در قسمت فالویینگ و نه در قسمت فالوورهای ایشون نیستم حال اینکه به پیجش هم دسترسی دارم.

  2. سلام پیجی به من درخواست داد و من فالو کردم الان هم در فالوورام میبینم هم در فالوییینگ ؟مگه نباید فقط در فالوور من باشه ؟

  3. سلام ببخشید یه سری اکانت در ادامه ی فالویینگ ها و فالوئرها به ما پیشنهاد میشه حتی در قسمت ساپسیجگت اگه اشتباه نکنم .که ما فالوشون نداریم فقط پیشنهاد میشن .در مواردی یه نفر توی سه تا گزینه هست میخوام بدونم این بر چه اساس هست؟امکان داره مثلا یکی باشه که خصوصی با یکی از فالوورهامون صحبت میکنه

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، ساجسشن ها(فالورهای پیشنهادی) معمولا دوستان مشترک یا افراد معروف یا مخاطبان تلفن شما هستند و بر اساس صحبت کردن در خصوصی نیست.

    1. درود بر شما
      حالات مختلفی داره.
      حتی اگر عکس و اسم پروفایل هم مربوط به خودتون نباشه بر اساس شماره موبایلی که در پروفایلتون وارد می کنید پیغامی برای فالوور ارسال میشه مبنی بر اینکه این شخص با این آیدی در اینستاگرام هست

  4. سلام.افرادی که درخواست دنبال کردن میدن.من فالو میکنم جز فالووینگ قرار میگیرند.آنها من رو دنبال میکنند مگر نباید جز فالوور قرار بگیرند.

  5. سلام ی نفر من رو فالو کرد و من درخواستشو قبول کردم اما چرا ایشون در قسمت فالووینگ من قرار داره؟؟؟ لطفا پاسخ بدید

  6. سلام چرا تعداد فالورهامو و فالویینگ هام تعداش یکی نیست ،پیجم پرایوت هست ، هر کاری کردم بازم ده نفر اختلاف داره

    1. مریم میرهاشمی

      سلام قطعا تعداد افرادی هستند که یا فقط فالوو کردن شما را یا شما فقط اون ها را فالو کردید

    1. سلام وقت بخیر نه در صورتی که ایشون در خواست پشتیبانی بده و شما قبول کنید می تونند پست های شما را ببینند در غیر این صورت امکانش وجود ندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .