پر درآمد ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام

می توان گفت اینفلوئنسری اینستاگرام شغلی پر سود به شمار می رود که یک کسب و کار در حال پیشرفت و توسعه است. تمامی برندهای محبوب و معروف دنیا متوجه تاثیر صحبت ها و نفوذ اینفلوئنسر های اینستاگرام بر مخاطبان شده اند و این امر باعث می شود به همکاری با آنها علاقمند شوند. در این مقاله به بررسی پر درآمد ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام می پردازیم.

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر به فردی تاثیر گذار می گویند، زمانی که از این کلمه برای کسب و کار استفاده می کنند منظور فردی است که می تواند با کلمات و رفتار خود بر روی تصمیم مردم تاثیر بگذارد.

در امر بازاریابی اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که بتواند افراد را ترغیب کند تا به خرید از محصولات برند خاصی روی آورند. صاحبان کسب و کار های مختلف به اهمیت شبکه های اجتماعی برای معرفی فعالیت خود پی برده اند بنابراین تبلیغات خود را از طریق اینفلوئنسر ها در این شبکه اجتماعی به نمایش می گذارند.

 

اینفلوئنسر کیست

 

اینفلوئنسر های اینستاگرام

شما در هر شبکه اجتماعی که فعالیت کنید، خواهید دید که افرادی در آن پلتفرم هستند که شناخته شده اند و فالوور های زیادی دارند. این افراد همان اینفلوئنسر ها هستند. اینستاگرام هم از این قائده مستثنا نیست.

اینفلوئنسر های هر شبکه اجتماعی، ممکن است فقط در همان شبکه اجتماعی معروفیت و جایگاه داشته باشند و در دیگر پلتفرم ها، فالوور های چندانی نداشته باشند. اما گاهی هم ممکن است شخصی علاوه بر اینستاگرام، در توییتر، یوتیوب و… هم معروف باشد.

همچنین بسیاری از افراد و اینفلوئنسر ها هم هستند که با خرید فالوور فیک یا واقعی، توانسته اند مخاطبان خود را روز به روز افزایش دهند.

 

درآمد اینفلوئنسر ها

 

انواع اینفلوئنسر های اینستاگرام شامل:

  • مگا اینفلوئنسر: 1 میلیون فالوور به بالا دارند.
  • ماکرو اینفلوئنسر: بین 100هزار تا 1 میلیون فالوور دارند.
  • میکرو اینفلوئنسر: بین 10هزار تا 100 هزار فالوور دارند.
  • نانو اینفلوئنسر: کمتر از 10هزار فالوور دارند.

 

پردرآمد ترین اینفلوئنسر های معروف دنیا

همانطور که می دانید، اینفلوئنسر های اینستاگرام، از طریق تبلیغات و همکاری با برند های مختلف، درآمد های بسیار بالایی دارند. از جمله پردرآمد ترین اینفلوئنسر های معروف دنیا می توان کریستیانو رونالدو را نام برد.

رونالدو علاوه بر اشتغال در فوتبال، در زمینه تبلیغات هم با برندهای مختلفی نظیر نایک همکاری می کند و از این طریق درآمد زیادی دارد. رونالدو همچنین در بیزینس های مختلفی سرمایه گذاری کرده است. به عنوان مثال او یک کمپانی تولید عطر به نام لگاسی دارد.

کریستسانو رونالدو

درآمد اینفلوئنسر های اینستاگرام خارجی

اما درآمد اینفلوئنسر های خارجی از اینستاگرام چقدر است؟ طبق آماری که یکی از سایت های انگلیسی زبان ارائه داده است، نانو اینفلوئنسر ها (بین 6هزار تا 10هزار فالوور) برای هر پست تبلیغاتی 88 دلار دریافت می کنند.

اینفلوئنسر هایی که بین 50هزار تا 80 هزار فالوور دارند، به ازای هر پست تبلیغاتی 200 دلار می گیرند. همچنین اینفلوئنسر های دارای 250 هزار تا 500هزار فالوور، برای پست کردن تبلیغات برند ها، به ازای هر پست 670 دلار دریافت می کنند.

 

اینفلوئنسر های خارجی

 

درآمد اینفلوئنسر های ایرانی

می توان گفت یکی از اینفلوئنسر هایی که بیشترین درآمد ها را در اینستاگرام دارند، کمدین ها هستند چرا که صفحات اینستاگرام این افراد معمولا فالوور ها و مخاطبین زیادی دارد. انتشار تبلیغ در صفحات کمدین‌ها بین 10 تا 100 میلیون تومان هزینه برای شما دارد.

دسته‌ای دیگر از صفحاتی که در اینستاگرام زیاد هستند و مخاطبین زیادی هم دارند، صفحات مادر و کودک هستند این صفحات عموما اینگیجمنت بالایی دارند. قیمت انتشار تبلیغ در پیج بعضی از این اشخاص که فالوورهای میلیونی یا بالای 500هزار نفر دارند، حدودا به 50 میلیون تومان هم می‌رسد.

صفحات مربوط به آرایش و زیبایی هم از جمله صفحات پرفالوور هستند که درآمد خوبی هم دارند. این صفحات، درآمدی حدود 60 میلیون تومان برای یک پست دارند. صفحات تیسترهای غذا یا موکبانگر ها از دیگر صفحاتی هستند که زیاد دیده می شوند. قیمت انتشار پست‌ تبلیغ در این پیج ها کمتر است.

با توجه به این توصیفات، می‌توان گفت اینفلوئنسرهای ایرانی می توانند ماهانه از صفر تا 600 میلیون تومان یا حتی بیشتر درآمد داشته باشند.

 

اینفلوئنسر های ایرانی

 

پر درآمد ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام

در ادامه، به معرفی تعدادی از پردرآمد ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام در ایران و جهان می پردازیم.

  • سلنا گومز (اینفلوئنسر موسیقی)
    سلنا گومز از خواننده های جوان پاپ آمریکایی می باشد. این خواننده اکنون حدود 252 میلیون فالوور دارد و یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به شمار می رود. درآمد سلنا گومز حدود 75 میلیون دلار در ماه حدس زده می شود. 

سلنا گومز

  • کریس بورکارد (اینفلوئنسر گردشگری)
    بوکارد نویسنده، عکاس و سخن ران مشهور آمریکایی می باشد. بیشترین عکس هایی که او در پیج خود استفاده می کند در حیطه سفر و طبیعت گردی است. در سن 32 سالکی بوکارد به یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرم تبدیل شد.

    کریس با سفر کردن و رفتن به جاهای مختلف در سراسر جهان مردم را متوجه مکان های خاصی می کند و آن ها را ترغیب خواهد کرد که به این شهرها سفر کنند. او دارای 3 میلیون فالوور است و درآمد آن از این کار 2/1 میلیون دلار حدس زده می شود. 

کریس بوکارد

  • مراد عثمان (اینفلوئنسر سفر)
    مراد عثمان اهل روسیه می باشد و در آن جا مشغول به حرفه عکاسی است. این فرد یکی از عکاسان نامی این کشور محسوب می شود. عثمان از طریق مجموعه عکس هایی  که با کمک همسر خود تهیه کرده بود در سال 2012 به محبوبیت جهانی دست پیدا کرد. این فرد در زمینه سفر مشغول به فعالیت است و یکی از اینفلوئنسرهای گردشگری می باشد.

    مراد عثمان با سفر به شهرهای مختلف جهان و تهیه عکس های حرفه ای و دیدنی سعی می کند مردم را ترغیب کند به اکثر نقاط جهان سفر کنند و نهایت لذت را از سفر خود ببرند. این فرد در حال حاضر درآمدی حدود 1 میلیون دلار دارد و تعداد فالوور های او 4 میلیون نفر می باشد.

مراد عثمان

  • حسن ریوندی (اینفلوئنسر طنز)
    از افرادی که حتی قبل از محبوب شدن شبکه های اجتماعی به کار طنز پردازی می پرداخت می توان حسن ریوندی را نام برد. در حال حاضر این فرد دارای 17 میلیون فالوور است، او این موضوع را به خوبی متوجه شده است که علاوه بر اجرای کنسرت های کمدی باید در حوزه اینستاگرام هم فعالیت داشت و از این طریق توانسته است به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند.

بسیاری عقده دارند که حسن ریوند، با خرید فالوور، توانسته است فالوور هایش را به سرعت تا این میزان افزایش دهد.

حسن ریوندی

  • کایلا ایستینس (اینفلوئنسر ورزشی- فیتنس)
    کایلا به عنوان مربی بدنسازی در استرالیا مشغول به فعالیت است. او در زمینه فیتنس چند کتاب را از خود منتشر نموده این فرد دارای حدود 12 میلیون فالوور است و درآمد او 46 میلیون دلار می باشد. کایلا یکی از اینفلوئنسرهای ورزشی اینستاگرام به شمار می رود.

کایلا ایستینس

  • هدی بیوتی (اینفلوئنسر آرایشی)
    هدی قطان که صاحب بنر هدی بیوتی است شخصی آمریکایی-عراقی است  که در زمینه محصولات آرایشی فعالیت دارد. درآمد تقریبی این شخص حدود 550 میلیون دلار تخمین زده شده است و تعداد فالوور های او به 49 میلیون می رسد.

هدا بیوتی

  • هدی رستمی (اینفلوئنسر سفر)
    اینفلوئنسر دیگر اینستاگرام هدی رستمی می باشد، این شخص در رشته طراحی از دانشگاه سوئد فارغ التحصیل شده است.

    هدی رستمی در یکی از پست های اینستاگرام خود نوشته زمانی که به مصر سفر می کند با توجه به این که بودجه مناسبی نداشته مجبور شده از بسیاری از تفریحات خود بگذرد، اما در همین سفر به دنبال علاقه خود می رود و قصد دارد روزی بدون اینکه نگران هزینه های خود باشد به مصر سفر کند و تمام مکان های دیدنی آن را مشاهده کند.

    او این تصمیم خود را به انجام رساند و در حال حاضر به یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام تبدیل شده است. رستمی سعی داشت که با راه اندازی پروژه ای به اسم فری تریپ تمامی مناطق گردشگری ایران را به گردشگران سراسر جهان معرفی نماید.

    بر روی این پروژه انتقادهای زیادی صورت گرفت اما او در نهایت توانست ایده خود را عملی کند. تعداد فالوورهای این شخص حدود 455 هزار می باشد.

هدی رستمی

  • صدف بیوتی ( اینفلوئنسر آرایشی)
    از دیگر اینفلوئنسرهای اینستاگرام می توان صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی را نام برد که در سال 1394 حساب کاربری خود را ایجاد نمود. او ویدیوهای آرایشی بسیاری را تهیه نمود و در پیج اینستاگرام خود قرار داد. صدف بیوتی توانست با این کار توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند. اکنون تعداد فالوورهای صدف بیوتی بیش از 3 میلیون می باشد.

بنابراین طبق توضیحاتی که ارائه شد می توان افراد نام برده را در لیست پر درآمد ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام قرار داد. شما هم می توانید با خرید بازدید کننده لایو اینستاگرام، مخاطبین خود را به اندازه صدف بیوتی افزایش دهید.

صدف بیوتی

نحوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام

شاید بسیاری از افراد فکر کنند فقط افراد مشهور می تواند اینفلوئنسر شوند اما باید بگوییم هر کسی می تواند به عنوان اینفلوئنسر در اینستاگرام مشغول به فعالیت شود.

بسیاری از افراد هستند که در همین شبکه اجتماعی تصویر محور به محبوبیت رسیده اند و از طرفی هم به اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شده اند حتی باید بگوییم برای هر استوری که در اینستاگرام قرار می دهند مبلغ زیادی را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید : چگونه اینفلوئنسر شویم؟

 

میزان درآمد نسبت به تعداد فالوور و مشارکت ها

هنگام کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری ممکن است این سوال پیش آید که علت تفاوت در میزان سود اینفلوئنسرها در چیست؟ برای پست و استوری ها نمی توان قیمت گذاری دقیق را انجام داد، قیمت گذاری را بیشتر سلیقه ای و طبق درخواست اینفلوئنسرها انجام می دهند.

اما به طور کلی همان طور که گفته شده هر چه  تعداد فالوورها افزایش پیدا کند هزینه پست ها هم بالاتر می رود. اما اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم تنها فالوورها ملاک قیمت گذاری نیستند، از طرفی نرخ مشارکت هم بر روی قیمت پست ها تاثیر دارد. شما هم می توانید با خرید کامنت سفارشی، نرخ مشارکت را در پیج خود افزایش دهید.

 

اینفلوئنسر های پر درآمد

 

در این مقاله، درباره پردرآمد ترین اینفلوئنسر ها صحبت کردیم و تعدادی از پردرآمد ترین اینفلوئنسر های ایسنتاگرام را به شما معرفی کردیم. شما هم اگر پشتکار و خلاقیت داشته باشید، می توانید یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام شوید.

اگر دوست دارید در کلاب هاوس هم اینفلوئنسر شوید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، معروفیت خود را چند برابر کنید. شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.

 

سوالات متداول

  • چگونه می توان اینفلوئنسر شد؟
    برای اینفلوئنسر شدن باید اول از همه زمان و هزینه برای پیج تان صرف کنید. همچنین در یک زمینه به خصوص شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید.

 

  • چند نوع اینفلوئنسر وجود دارد؟
    چهار نوع اینفلوئنسر وجود دارد. مگا اینفلوئنسر، ماکرو اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر و نانو اینفلوئنسر.

 

  • هزینه تبلیغات اینفلوئنسر ها، چگونه تعیین می شود؟
    در حال حاضر متاسفانه سازمان خاصی برای تعیین درآمد اینفلوئنسر ها وجود ندارد در نتیجه هزینه ثابتی نمی توان برای تبلیغات آن ها اعلام کرد. اما براساس فالوور هایشان تعیین می شود.

۱ دیدگاه دربارهٔ «پر درآمد ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام»

  1. رژیم غذایی استاندارد

    اینستا هم باید مثل یوتیوب به کاربرای فعالش حقوق بده تا کیفیت پست ها و ویدیوها اینقدر پایین نیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .