آمورش کامل مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی

برندسازی، معرفی کسب و کار شما به کاربران بیشتر است. مسابقه های اینستاگرام با نمایش صفحه به دفعات، اسم شما را در ذهن مخاطب حک خواهد کرد. در این مطلب، آموزش کامل مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی را در اختیار شما قرار می دهم تا با استفاده از آن تعامل صفحه خود را بالا برده و درآمد خوبی داشته باشید.

10 گام موثر برای برگزاری مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام

یکی از هیجان انگیزترین کارها برای جذب مخاطب برای صفحه اینستاگرامتان، برگزاری مسابقات و قرعه کشی های اینستاگرام است. توجه داشته باشید بسیاری از افراد در کنار برگزاری مسابقه، با خرید فالوور فیک، مخاطبان خود را افزایش می دهند.

تقریبا همه انسان ها عاشق هیجان و برنده شدن هستند؛ شما می توانید از این موضوع برای جذب افراد به نفع خود استفاده کنید. 

برندسازی، معرفی کسب و کار شما به کاربران بیشتر است و مسابقه های اینستاگرام با نمایش صفحه به دفعات، اسم شما را در ذهن مخاطب حک خواهد کرد. با استفاده از مسابقات اینستاگرامی شما می توانید مخاطبانتان را به چالش بکشید و آن ها را به مشارکت در پیج خود دعوت کنید و تعامل صفحه تان را از این طریق بالا ببرید.

 

مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام

 

برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی و رسیدن به هدفتان باید تعدادی قوانین را رعایت کنید. اکنون به شما این اصول و قوانین را به صورت گام به گام معرفی می کنیم.

شما می توانید آن ها را در یک مسابقه اینستاگرامی پیاده سازی کنید. پس از آن انواع مسابقه اینستاگرامی و روش های قرعه کشی و نرم افزار های مناسب این کار را معرفی خواهیم کرد.

 

گام به گام برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

شما برای برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام که برای شما تعامل بیاورد، باید همه این مراحل را گام به گام انجام دهید.

گام اول: تعیین هدف از برگزاری مسابقه
شما در کسب و کار اینترنتی که دارید، حتما باید هدف گذاری داشته باشید.
بستگی به نیاز صفحه کسب و کارتان شما باید برنامه ریزی و اولویت بندی کنید و روش برگزاری مسابقات خود را بر اساس این نیاز ها انتخاب کنید که در قسمت های بعد در مورد آن ها توضیح خواهم داد.

هدف شما باید بر اساس هدف کسب و کارتان و علاقه دنبال کنندگانتان باشد. اینکه این هدف چیست مساله نیست، اینکه شما هدف داشته باشید مساله مهم این قسمت است.

 

هدف مسابقه اینستاگرامی

 

تعدادی از این اهداف را برای آشنایی شما را در این قسمت نام خواهم برد :

  • افزایش تعامل کاربران
  • افزایش فالوور
  • برندسازی
  • افزایش فروش

این 4 مورد مهمترین اهداف هر کسب و کار، از راه اندازی یک مسابقه اینستاگرام هستند. قبل از برگزاری مسابقات باید هدف خود از برگزاری مسابقات را مشخص کنید که می تواند حتی چند تا از موارد بالا باشد.

تعداد اهدافتان مهم نیست ولی تمام اهداف انتخاب شده را قبل از برگزاری مسابقه بر روی یک کاغذ، همراه با تعداد فالور و لایکتان بنویسید تا پس از برگزاری بتوانید میزان موفقیت خود را باری اهداف مشخص شده اندازه گیری کنید.

 

گام دوم: مخاطب هدف را شناسایی کنید

بررسی کنید که چه نوعی از پست هایتان بیشتر لایک، ویو (بازدید)، کامنت خورده اند.

همیشه در صفحات برخی از پست ها با تم خاص بیشتر مورد پسند کاربران است. که شما باید بدانید این دسته کدام بودند تا با شناختن سلیقه مخاطب بتوانید از آن ها برای مسابقات استفاده کنید.

 (تحقیقات نشان داده اند پست هایی با نشانه هایی از طبیعت و زیبا شناسی تعداد خوبی لایک می گیرند)

 

مسابقه اینستاگرامی

 

مثال: اگر کسب و کار شما فروش غذاست و از طریق اینستاگرام مشتری جذب می کنید می توانید ببنید چه نوعی از غذا بیشترین لایک را داشته؛ مسابقه را برگزار کنید و جایزه را یک وعده مجانی یا تخفیف برای همان غذا تعیین کنید.

 

گام سوم: شفاف سازی قوانین مسابقه برای شرکت کنندگان
هر مسابقه قوانین خود را دارد! برای مسابقه قوانینی وضع کنید که به نفع شما باشند.

مثلا به شرکت کنندگان بگویید که برای شرکت در قرعه کشی 5 نفر از دوستانشان را در کامنت منشن کنند و سه پست آخر را لایک کنند. یا مثلا اگر شما اسپانسر دارید و آن ها را فالو کرده اید به شرکت کنندگان بگویید که باید همه این اسپانسر ها را دنبال کنند.

به شرکت کنندگان خود بگویید که در صورت رعایت نکردن قوانین در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد ولی سعی کنید قوانین خیلی سختی را وضع نکنید چرا که ممکن است آن ها را از شرکت کردن منصرف کنید.

 

قوانین مسابقه اینستاگرامی

 

گام چهارم: هشتگ یکتا برای مسابقات خود پیدا کنید!

شما باید به هشتگ هایی فکر کنید که به کسب و کارتان مربوط هستند ولی وقتی که آن ها را جستجو می کنید پستی با آن ها وجود نداشته باشد یا تعداد پست های موجود در آن هشتگ خیلی کم باشند.

در این صورت اگر مسابقه شما منتشر کردن پستی باشد، مخاطبین می توانند با هشتگ یکتا و مخصوص شما، پستشان را منتشر کنند و دسترسی شما به پست ها با استفاده از این هشتگ بسیار ساده تر خواهد بود.

سعی کنید در هشتگ تان بخشی از نام برندتان وجود داشته باشد یا حتی نام برندتان و یک یا چند حرف اضافه باشد (مثال: #MOON1400) این کار باعث می شود که برند شما در ذهن مخاطب حک شود.

 

هشتگ یکتا برای مسابقات خود پیدا کنید

 

ویژگی های هشتگ مناسب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی

  • پستی با آن هشتگ در اینستاگرام وجود نداشته باشد.
  • مختصر و کوتاه باشد تا در ذهن مخاطبتان حک شود.
  • هشتگ انتخاب شده یادآور برند شما باشد.

با رعایت این نکات می توانید هشتگ مناسب برای مسابقه را پیدا کنید.

گام پنجم:تعیین موضوع مشخص برای مسابقه

اگر مخاطب شما قرار است عکسی را منتشر کند، موضوع عکس باید مشخص باشد؛ مثلا تعطیلات تابستانی یا یکی از اجناس شما یا حتی عکس هایی که خودتان منتشر کردید.

بعد از آن شما به انتخاب خودتان، تعداد لایک ها یا قرعه کشی به عکس ها جایزه بدهید. توجه کنید که موضوع عکس باید با فعالیت صفحه و محصولات و کسب و کارتان در تناسب باشد.

گام ششم: محدودیت زمانی برای شرکت در مسابقه

مسابقه شما باید در زمان مناسبی شروع شوند و پس از چند روزی تمام شوند.

زمان مشخص شده برای مسابقات باید محدود باشند ولی به اندازه ای که همه مخاطبین شما از این مسابقه با خبر شوند و فرصت انجام دادنش را هم داشته باشند. همچنین شما باید زمانی را برای انجام قرعه کشی اختصاص دهید.

گام هفتم: تهیه یک جایزه مناسب و متناسب با موضوع صفحه شما

هر فعالیتی که کاربران در رابطه با مسابقه انجام می دهند برای برنده شدن جایزه است. در نتیجه جایزه ای که برای آن ها تهیه می کنید باید ارزش این زمان، انرژی و زحمت را داشته باشد.

 

جایزه مسابقه اینستاگرام

 

در انتخاب جایزه باید علایق کاربران و محتوای صفحه و بودجه خود را در نظر داشته باشید تا رضایت برنده را جلب کنید و پس فردا برای شما تبلیغ منفی نباشد!

جایزه شما حتما باید با فعالیت و کسب و کار شما تناسب داشته باشد تا برای شما برندسازی داشته باشد.

اگر از برنده تقاضا کنید که از جایزه دریافتی اش برای شما فیلم بفرستد یا حتی به محل کار شما بیاید تا از او یک فیلم تهیه کند تاثیر بسیار بالایی در میزان اعتماد و شوق کاربران دنبال کننده شما خواهد داشت.

 

گام هشتم: اطلاع رسانی بزرگ تر = جذب مخاطب بیشتر

برای این کار باید تبلیغات را درست قبل از مسابقه که نقطه هیجانی صفحه شماست و بیشترین میزان جذب مخاطب را دارد آستین را بالا بزنید.

روش های گوناگونی برای تبلیغات شما وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید ولی اینکه کدام را انتخاب می کند به بودجه شما بستگی دارد.

 

تبلیغ محصول با مسابقه اینستاگرام

 

لازمه اینکه تبلیغاتی که شما برایش هزینه می کنید بازدهی هم داشته باشد این است که پیج شما از قبل میزان معقولی فالور داشته باشد تا مخاطبانی که از طریق تبلیغ وارد صفحه شما شده اند، بتوانند بیشتر به شما اعتماد کنند و در لحظه جذب شود. پس همین الان اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کنید.

 

چند نوع تبلیغ که می تواند با توجه به نیاز و بودجه شما جوابگویتان باشد

  • اینفلوینسر مارکتینگ: یکی از روش های بسیار عالی برای جذب فالور واقعی برای صفحه شما است.

    با استفاده از انتخاب اینفلوینسر در حوزه فعالیتی خودتان (اگر کسب و کارتان الزاما حضوری است با توجه به موقعیت جغرافیای اینفلوینسر آن ها را انتخاب کنید) و در ازاء پرداخت هزینه ای اینفلوینسر ها تبلیغ شما را به صورت استوری یا پست در صفحه خود قرار می دهند و شما فالور واقعی خواهید گرفت.

 

  • صفحات اینستاگرامی: تعداد زیادی از صفحات اینستاگرام با کسب‌ و کار شما مرتبط هستند و فالوورهای زیادی دارند.

    بعضی از این صفحات در ازای دریافت هزینه حاضر به درج تبلیغات شما هستند؛ اگر نیاز به تبلیغات در چنین سایت‌هایی دارید، حتما از کیفیت فالوورهای آن صفحات اطمینان حاصل کنید و سپس در آن‌ها تبلیغ کنید.

 

برگزاری مسابقه در اینستاگرام

 

  • استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر و وبسایت: اگر در شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک، توییتر، کلاب هاوس و… فعالیت دارید و همچنین وب سایت خود را دارید می توانید از این راه ها اسفاده کنید و دنبال کنندگان خود در این شبکه های اجتماعی را نیز در جریان مسابقه قرار دهید.

    گفتنی است که احتمالا این شبکه های اجتماعی به اندازه اینستاگرام که به دلیل تصویری بودن محتوی و عدم فیلترینگ پر استفاده ترین شبکه اجتماعی در ایران است جذب مخاطب مفید برای شما نخواند داشت.

 

  • منشن کردن افراد توسط فالور: با منشن شدن افراد توسط دوستان شان در زیر پست مسابقه شما امکان اینکه آن ها در مسابقه شرکت کنند و شما را هم فالو کنند بسیار زیاد است. با استفاده از این 4 روش شما می توانید به راحتی شرکت کنندگان و مخاطبین خود را زیاد کنید و تعامل خود را بالاتر ببرید.

 

گام نهم: انتخاب روش مسابقه

تبریک می گویم حالا یک برنامه دقیق برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی خود دارید و تنها دو گام با پایان فاصله دارید و زمان آن رسیده که انتخاب کنید مسابقه شما از چه نوعی باشد.

 

انواع مسابقه اینستاگرامی

 

انواع مسابقه اینستاگرامی

در اینستاگرام مسابقات با انواع مختلفی برگزار می شوند که همه آن ها برای شما بازدهی خواهند داشت ولی ممکن است میزان این بازدهی در انواع آن ها متفاوت خواهد بود.

ممکن است شما بخواهید فالور جذب کنید یا تعداد لایک پست خاصی را بالا ببرید که در ادامه به شما چهار روش برگزاری مسابقه را معرفی خواهم کرد تا شما بر اساس نیاز و هدفتان انتخاب کنبد که به کدام نیاز دارید.

 

نوع اول- لایک کنید تا برنده شوید!

قطعا شما هم با این مسابقه ها برخورد داشته اید که باید پستی که به شما گفته شده را لایک کنید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید. البته شما برای بالا بردن تعاملاتان باید ذکر و تاکید کنید که شرکت کنندگان حتماً باید شما را فالو کرده باشند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

این نوع از مسابقه احتمالا پر طرفدار ترین هست چرا که مخاطب نیاز به انجام کار سختی ندارد و تنها با لایک کردن شانس برنده شدن را خواهند داشت.

 

مسابقه لایک اینستاگرام

 

مزایا این مسابقه:

  • لایک پست شما بالا خواهد رفت و در نیتجه اینستاگرام تشخیص می دهد که تعامل شما بالا رفته و شما را در اکسپلور کاربران بیشتری وارد می کند.
  • کاربران خیلی راحت پست شما را لایک می کنند و این ساده ترین روش شرکت در یک مسابقه است.

معایب این مسابقه:

  • نمی توانید برای افزایش فروش روی این روش حساب کنید؛ کاربران شما را فالو می کنند و پست شما را هم لایک می کنند اما ممکن است بعد از مدتی از پست های دیگر شما دیدن نکنند و حتی شما را آنفالو بکنند چرا که شما در ذهنشان ثبت نشده اید.
  • برند سازی نخواهید داشت؛ شاید مخاطبین شما زیاد شوند اما برای شما مخاطب هدفمند(مشتری) نخواهند بود.

در واقع این روش تنها برای زمان ی مناسب است که شما می خواهید لایک های یک پست خاص را بالا ببرید یا تعاملاتان را برای مدتی بالا ببرید؛ اما اگر می خواهید برندتان هر روز پول ساز تر شود باید برای برند سازی در اینستاگرام تلاش کنید ما این روش را پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است نوعی دیگری از مسابقه را انتخاب کنید.

 

مسابقه از طریق لایک اینستاگرام

 

نوع دوم- با هشتگ مسابقه، پست بزارید!

یکی از جذاب ترین روش های برگزاری مسابقات اینستاگرامی استفاده از یک هشتگ خاص است.

در این روش همانطور که در گام چهارم توضیح دادیم یک هشتگ یکتا برای مسابقه خود انتخاب کنید و از کاربران بخواهید عکس یا ویدیو خود را با موضوع و از طریق هشتگ به اشتراک بگذارند.

در این روش تعداد زیادی کاربر  عکس ها را خواهند دید و وارد اینستاگرام شما خواهند شد و نتیجه آن برند سازی خیلی خوبی برای شما خواهد بود.

 

مزایا این مسابقه:

  • برند سازی و حک شدن نام برند شما در ذهن کاربران
  • قابلیت پیدا کردن تمام تصاویر و ویدیو های مربوط به مسابقه در صفحه هشتگ برای شما و مخاطبینتان
  • افزایش تعامل کاربران با انتشار تصاویر و ویدیو های کاربران
  • امکان بازاریابی محصولات و خدمات در حین برگزاری مسابقه با روش های خلاقانه

معایب این روش:

  • ممکن است برای برخی از کاربران سخت به نظر برسد که بخواهند عکس یا ویدیویی منتشر کنند ولی برای خیلی از کاربران هم جالب و چالش برانگیز خواهد بود.
  • ممکن است برای برخی جلوه خوبی نداشته باشد که بخواهند عکس یا ویدیویی تبلیغاتی در صفحه خود منتشر کنند.

 

هشتگ مسابقه

 

پیشنهادی برای از دست ندادن این شرکت کنندگان: جایزه دومی که ارزش کمتری دارد برای این دسته از کاربران مشخص کنید و از آن ها بخواهید دوستانشان را منشن کنند، کامنت بگذارند و لایک کنند.

خرید بازدید کامنت اینستاگرام، باعث تعامل بیشتر مخاطبان با پیج شما می شود و مسابقه اینستاگرامی شما را پرشور تر می کند.

نوع سوم- 5 نفر از دوستانتان را منشن(تگ) کنید!

این نوع از مسابقه برای شما برندسازی خیلی خوبی خواهد بود چرا که افراد 5 نفر از دوستانشان را در زیر پست شما منشن خواهند کرد و با توجه به محتوی شما احتمال اینکه مشتری و مخاطب هدفمند صفحه تان شوند زیاد است.

پیشنهاد: قانونی بگذارید که مخاطبین اجازه نداشته باشند افراد مشهور را منشن کنند.

فواید این روش:

  • برندسازی هدفمند برای صفحه شما

معایب این روش:

  • تقریبا هیچ اشکالی نمی توان از این روش به غیر از اینکه بعضی از افراد ممکن است نخواهند کسی را منشن کنند.

نوع چهارم – عکس صفحه من را استوری کنید!

در این روش کاربران باید عکسی که شما مشخص کرده اید را با تگ کردن صفحه شما استوری کنند و پس از 20 و چند ساعت برای شما یک اسکرین شات از استوری شان بفرستند تا شما مطمئن شوید که برای مدتی این استوری در صفحه شان قرار داشته و مخاطبین فعالی را که به صفحه و کار شما علاقمندند از پیج کاربر جذب کرده اید.

 

استوری مسابقه

 

مزایای این روش:

  • برندسازی هدفمند برای صفحه شما

معایب این روش:

  • ممکن است بعضی از کاربران دوست نداشته باشند که استوری تبلیغاتی در صفحه خود قرار دهند اما مزایای این نوع از مسابقه برای شما آنقدر زیاد خواهد بود که معایب را به کلی می پوشاند.

نوع پنجم- عکس هایتان را بفرستید!

در این روش شما از مخاطبین درخواست خواهید کرد که عکسی با محصولات شما و یا طرحی با خلاقیتشان برای شما بفرستند و شما عکس را در پیج تان منتشر خواهید کرد(به صورت پست یا استوری) و از آن ها می خواهید که برای عکس شان لایک و رای جمع کنند و کسی که بیشترین لایک و رای را داشته باشد برنده این مسابقه خواهد بود.

مزایای این روش:

  • شرکت کنندگان برند سازی خیلی مفیدی برای شما خواهند داشت و مخاطبین زیادی را به صفحه شما خواهند آورد.

معایب این روش:

  • ممکن است برای بعضی از مخاطبین شما پر زحمت باشد که بخواهند عکسی با محصولات تان یا از صفحه شما منتشر کنند.

 

 

نوع ششم – ایمیلتان را وارد کنید!

این روش برای کسب و کارهایی که وب سایت دارند و می خواهد که بانک ایمیل خود را بهبود دهند جوابگو خواهد بود. شما با داشتن ایمیل مخاطبان می توانید برای تبلیغات و اعلام رویداد های خاص شروع پر قدرتی را داشته باشید.

در سایت بخشی برای ورود ایمیل باز کنید و در زیر پست مسابقه و بیوگرافی صفحه تان لینک وب سایت خود را وارد کنید و از مخاطبین بخواهید که ایمیل خود را در آن صفحه وارد کنند.

مزایای این روش:

  • بانک ایمیل شما تکمیل تر خواهد شد و می توانید فروش خود را با تبلیغات از طریق ایمیل بالا ببرید.
  • بازدید وب سایت شما بالا خواهد رفت و همچنین ورودی شما از گوگل بالا خواهد رفت و فروش شما از سایت هم بالا خواهد رفت.

معایب این روش:

  • ممکن است همه کاربران ایمیل فعالی نداشته باشند و هر روز به آن سر نزنند.
  • تعامل صفحه اینستاگرام شما از این روش بالا نخواهد رفت.

 اگر بازاریابی از طریق ایمیل را شروع کردید توجه داشته باشید که طبق قوانین این نوع از بازاریابی شما موظف هستید در همه ایمیل ها دکمه ای برای لغو عضویت ایجاد کنید تا کاربرانی که علاقمند به دریافت ایمیل نیستند بتوانند انصراف دهند.

حالا که روش برگزاری خود را انتخاب کردید تنها یک گام دیگر برای طی کردن باقی مانده و آن تعیین روش قرعه کشی است.

 

مسابقه با ایمیل

 

گام دهم: اکنون نوبت به جایزه برنده رسید!

برای انجام قرعه کشی اینستاگرام و اعلام برنده گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید یکی از بهترین روش ها، گذاشتن یک ویدیو لایو و قرعه کشی به صورت زنده است.

مخاطبین شما با برگزاری ویدیو لایو، قرعه کشی را کاملا قبول خواهند داشت و این باعث اعتماد بیشترشان به شما خواهد شد. همچنین می توانید با خرید بازدید لایو اینستاگرام، هیجان برگزاری مسابقه را چند برابر کنید.

زمانی که مسابقه شما گرفتن عکس و منتشر کردنش با هشتگ شما بوده است، بهتر است گروهی داور انتخاب کنید و از آن ها بخواهید بر اساس زیبایی شناسی و در نظر گرفتن تعداد لایک ها، عکسی را انتخاب کنند و به عنوان برنده اعلام کنید.

همچنین مطالعه کنید: برای جذب مشتری در اینستاگرام چه مطالبی منتشر کنیم؟

زمانی هم که شما از مخاطبین خواسته اید عکسی برای شما بفرستند و شما در صفحه خودتان منتشر کردید، باید بر اساس تعداد لایک و رای ها برنده را انتخاب کنید.

برای انجام قرعه کشی از بین لایک ها بهترین روش استفاده از سایت Random.org می باشد؛ شما می توانید با ورود به این سایت در سمت راست تعداد حداکثر و حداقل را مشخص کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید و سپس به شما عددی می دهد و شما باید آن عدد را در لایک ها بشمارید و برنده را اعلام کنید.

 

مسابقه در اینستاگرام

 

برای انجام قرعه کشی اینستاگرامی کامنت ها و لایک ها اپلیکیشن های مختلفی برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد و شما با جستجو کلمه Instagram Raffle به معنی قرعه کشی اینستاگرامی، چندین اپلیکیشن در گوگل پلی و اَپ استور به شما معرفی خواهد شد.

 

  • اپلیکیشن قرعه کشی IOS
    یکی از اپلیکیشن های پر امتیاز در اَپ استور Easy giveaway for Instagram است که شما بدون نیاز به ورود به اکانت اینستاگرامتان و تنها از طریق وارد کردن لینک پست یا لینک صفحه تان می توانید قرعه کشی خود را انجام دهید.

 

  • اپلیکیشن قرعه کشی اندروید
    اپلیکیشن خوبی که می توانید با استفاده از گوشی اندروید قرعه کشی خود را انجام دهید Lukky-Instagram Raffle  است و با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی قرعه کشی اینستاگرامی خود را انجام دهید.

 

وب سایت برای قرعه کشی در همه سیستم عامل ها (ویندوز- اندروید- IOS)

شما با وارد شدن به سایت Wask و وارد کردن لینک پست خود می توانید قرعه کشی خود را انجام دهید.

 

شما برای برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی بی نظیر آماده هستید؛ البته همانطور که به شما توضیح دادم نوع مسابقه را باید بر اساس نیاز صفحتان انتخاب کنید تا برای شما برندسازی هدفمند به همراه داشته باشد و بتوانید مخاطبین و مشتریان خود را افزایش دهید.

 

روش برگزاری مسابقه اینستاگرامی

 

در پایان باید متذکر شوم برای داشتن مسابقه ای جذاب خرید فالوور اینستاگرام واقعی نیز می تواند به صورت غیر مستقیم در مشارکت بیشتر مخاطبانتان تاثیر گذار باشد. امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا برندسازی موفقی داشته باشید. انتقادات و پیشنهادات خود را با تیم فالوجت در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

  • مسابقه های اینستاگرامی چه انواعی دارند؟
    انواع مسابقه های اینستاگرامی شامل: لایک کردن – منشن کردن – ایمیل وارد کردن – عکس ارسال کردن – استوری کردن پستی خاص و…

 

  • ویژگی های هشتگ مناسب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟
    پستی با آن هشتگ در اینستاگرام وجود نداشته باشد- مختصر و کوتاه باشد- هشتگ انتخاب شده یادآور برند شما باشد.

 

  • جایزه مسابقه اینستاگرامی چه باشد؟
    بهتر است چیزی باشد که مخاطبان به آن ها علاقه دارند. می توانید برای این کار از فالوور هایتان نظرسنجی کنید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «آمورش کامل مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .