ثبت لوکیشن در اینستاگرام (اضافه کردن لوکیشن یا مکان در اینستاگرام)

یکی از خصوصیات جالب و کارآمد اینستاگرام، قابلیت تعیین موقعیت مکانی یا همان لوکیشن است. اگر صاحب کسب و کاری هستید باید از قابلیت ثبت لوکیشن در اینستاگرام برای یافتن مشتریان به صورت هدفمندتر استفاده نمایید. ما در این مقاله به صورت کامل و آسان مراحل ثبت لوکیشن جدید و اضافه کردن لوکیشن جدید در اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم.

روش های اضافه کردن لوکیشن در اینستاگرام

اگر شما از کسب و کار حضوری خود نسخه ای آنلاین در اینستاگرام دارید چند راهکار برای شما وجود دارد که با ثبت موقعیت مکانی خود در پروفایل، پست و استوری بتوانید مخاطبین هدف را پیدا کرده و آن ها را به سمت خود بکشانید.

افزایش فالوور واقعی و هدفمند با ثبت لوکیشن در اینستاگرام تنها یکی از راه های جذب مخاطب هدفمند برای پیج شماست.

 

روش های اضافه کردن لوکیشن در اینستاگرام

 

  • ثبت موقیعت مکانی در پروفایل
    اگر صاحب کسب و کاری هستید در مرحله اول پیج شما حتما باید روی حالت بیزینس (کسب و کار) باشد. در این حالت شما می توانید با ثبت لوکیشن در اینستاگرام یک موقعیت مکانی را در پروفایل خود تعریف کنید.
    این کار باعث اعتماد بیشتر مخاطبین به شما خواهد شد و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام هرچه پیج شما کامل تر باشد، در قسمت جستجو در ردیف های بالاتری به کاربران نشان داده می شوید و احتمال ورود شما به اکسپلور بیشتر خواهد شد.
    داشتن یک موقعیت فیزیکی یک اثبات برای وجود داشتن موجودیت و اعتبار شما در الگوریتم ها هم بالا تر خواهد رفت.

 

  • ثبت موقیعت مکانی در پست ها
    فرمول ورودی بیشتری = خروجی و فروش بیشتر از اصول مهم بازاریابی در اینستاگرام است. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چطور با ثبت موقعیت مکانی در پست هایتان می توانید وروردی صفحه خود را بالاتر ببرید.

 

ثبت موقیعت مکانی در پست

 

اینستاگرام حتی قابلیت دنبال کردن موقعیت های مکانی را دارد. در قسمت جستجو اینستاگرام و سپس ورود به بخش Places (مکان ها) می توانید هر لوکیشنی که وجود دارد را سرچ کرده و سپس آن را دنبال کنید تا اینستاگرام در هفته چند پست برتر مربوط به آن موقیعت مکانی را به شما نشان دهد.

با جست و جو در این بخش همه پست هایی که از طرف اکانت های عمومی این موقعیت مکانی را ثبت کرده اند به شما نمایش داده می شوند.

درج موقیعت مکانی برای کسب و کار ها این امکان را به آن ها می دهد که مخاطبین با جست و جو بر اساس موقعیت مکانی بتوانند شما را ببیند و این برای شما برندسازی هدفمند خواهد بود.

برای برندسازی از این راه پست های شما باید عکس هایی حرفه ای، همراه با الگو خودتان باشند تا عکس و برند شما در ذهن مخاطب ثبت گردد؛ چه بسا اگر عکس شما چشم مخاطب را بگیرد در همان لحظه هم نگاهی به پیج شما بیندازد و تبدیل به مشتری شما شود.

شما با این کار ورودی صفحه خود را بالا خواهید برد و همانطور که اشاره کردم در بازاریابی ورودی هرچه بیشتر باشد خروجی هم بیشتر خواهد بود.

ثبت لوکیشن در استوری

  • ثبت موقعیت مکانی در استوری

ثبت موقعیت مکانی در استوری برای کسب و کارها این امکان را برای شما فراهم می کند که با دنبال کردن موقعیت مکانی استوری های ثبت شده در آن لوکیشن را هم ببینید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام توجه بیشتری به استوری ها نسبت به استوری ها دارند و شما با فعال بودن در زمینه استوری و استفاده از موقعیت مکانی و هشتگ ها می توانید این دسته از کاربران را هم جذب کنید و در نتیجه ورودی خود را بالا ببرید.

علاوه بر بالا بردن ورودی و فروش، با فعلیت خود انتظارات اینستاگرام و الگوریتم هایش را جواب می دهید و در عوض اینستاگرام پست های شما را به کاربران بیشتری نمایش می دهد تا به رشد شما کمک کند.

 

ثبت لوکیشن در اینستاگرام

تا چند سال گذشته اگر قصد داشتید که از لوکیشن مخصوص خود در اینستاگرام استفاده کنید می توانستید به راحتی با تایپ این لوکیشن را ثبت کنید.

 

مراحل ثبت لوکیشن

 

پس از اینکه اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد، برای استفاده از این قابلیت باید اینستاگرام و فیسبوک خود را به هم وصل کنید. در ادامه این مطلب مرحله به مرحله به شما توضیح خواهم داد که چطور می توانید لوکیشن مخصوص خود را در اینستاگرام ثبت کنید.

همچنین برای افزایش اینگیجمنت صفحه تان می توانید از خرید کامنت استفاده کنید.

اضافه کردن لوکیشن مخصوص در اینستاگرام

با این راهکار ها لوکیشن خود را به آسانی در اینستاگرام اضافه کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

مرحله اول) اتصال اینستاگرام به فیسبوک

برای اتصال اینستاگرام به فیسبوک ابتدا باید وارد پروفابل خود شوید و در بخش تنظیمات گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

اتصال اینستاگرام و فیس بوک

سپس گزینه فیسبوک را انتخاب کنید تا وارد بخش بعدی شوید.

اتصال به فیسبوک

در این بخش باید اطلاعات فیسبوک خود را وارد کنید.

وارد کردن اطلاعات فیسبوک

به همین سادگی اکانت فیسبوک و اینستاگرام خود را به هم وصل کردیم و می توانیم به مرحله بعد برویم.

لاگین کردن در فیسبوک

مرحله دوم) اضافه کردن لوکیشن به فیسبوک

در این مرحله از طریق نسخه وب یا اپلیکیشن، وارد فیسبوک خود شوید.

اضافه کردن لوکیشن به فیس بوک
در بخش اضافه کردن پست جدید گزینه Check-in را انتخاب کنید؛ حال در این قسمت لوکیشن مخصوص خود را وارد کنید.

اضافه کردن پست به فیسبوک

اگر لوکیشن مد نظر در بخش جستجو فیسبوک پیدا شود، خوش‌ شانس هستید زیرا بدون هیچ درد سری می توانید از آن به عنوان لوکیشن دلخواه در اینستاگرام استفاده کنید!

اگر لوکیشن هایی با مشخصات جستجو شده پیدا شود اما شما آن را دوست نداشته باشید، با کمی خلاقیت می‌ توانید لوکیشن خودتان را بسازید.

 

اگر در کلاب هاوس فعالیت می کنید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، خود را در این شبکه اجتماعی برند کنید و به درآمد بیشتری در کسب و کار خود برسید.

 

مرحله سوم) استفاده از لوکیشن در اینستاگرام

وارد اینستاگرام شوید و به بخش پست جدید بروید. بعد از انتخاب عکس و متن تصویر در قسمت Add Location می توانید لوکیشنی را که در مرحله قبل در فیسبوک خود ثبت کردید جستجو کرده و سپس استفاده کنید.

استفاده از لوکیشن در اینستاگرام

ممکن است در هنگام اضافه کردن لوکیشن دچار مشکل شوید که در ادامه سه راهکار برای مقابله با این مشکل را برای شما شرح داده ام.

 

  1. گاهی اینستاگرام و فیسبوک به شما اجازه نمی‌دهند لوکیشن‌هایی که خیلی از شما دور هستند را انتخاب کنید
    بنابراین لوکیشن‌ های نزدیک را انتخاب کنید و لوکیشن دلخواه خود، که در فیسبوک اضافه کرده‌اید را جستجو کنید. تعدادی از کاربران گزارش کرده‌ اند که لوکیشن برای بار اول نمایش داده شده اما پس از آن ناپدید شده است.چندین بار این کار را انجام دهید تا بتوانید لوکیشن دلخواه در اینستاگرام را اضافه کنید. اگر همچنان لوکیشن برای شما نمایش داده نمی شود، به سراغ راهکارهای بعدی بروید!
  2. گاهی لوکیشن شما از دیدگاه فیسبوک و اینستاگرام پذیرفته نمی شود
    در گذشته کاربران زیادی در بخش لوکیشن عباراتی مثل Just for fun را قرار می‌ دادند و اکنون این دو شبکه اجتماعی بر روی این دسته کلمات که به عنوان لوکیشن استفاده می شوند، حساس هستند.برای جلوگیری از این اتفاق می‌ توانید از دسته‌ های بهتر و واقعی‌ تر استفاده کنید. مثلاً کلمه Sweet Home  نسبت به عبارت قبلی منطقی‌ تر است و احتمالاً اینستاگرام با آن مشکلی ندارد.
  3. لوکیشن خود را چند بار جست و جو کنید!
    هنگامی که شما یک لوکیشن جدید اضافه می ‌کنید، ممکن است برای مدتی در اینستاگرام پیدا نشود!برای رفع این مشکل، لوکیشن خود را چندین بار در اینستاگرام جستجو کنید تا شاید پیدا شود. اگر پیدا نشد می‌ توانید لوکیشن خود را مجدداً در فیسبوک ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنم این مرحله را چند بار امتحان کنید، زیرا احتمال جواب گرفتن از آن بسیار زیاد است.

 

لوکیشن در پست

 

استفاده از لوکیشن های مخصوص به کسب و کار ها کمک می کند تا برند سازی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید : روش های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام بر اساس موقعیت جغرافیایی

گاهی مناطق به صورت دقیق در اینستاگرام وجود ندارند و به همین دلیل باید لوکیشن شخصی در اینستاگرام استفاده شود که این قابلیت برای صفحات مربوط به کسب‌ و کارها اهمیت و ارزش زیادی دارد.

همچنین اگر عبارت ثبت شده به عنوان لوکیشن از دید کاربران جالب باشد در ذهن آن ها ماندگار می شود و برند شما را به خاطر نگه می دارند. برای صفحات شخصی در اینستاگرام استفاده از این نوع لوکیشن، حس و حال جالب تری را به صفحه شما خواهد داد.

 

ثبت لوکیشن اینستاگرام

 

اکنون نوبت شماست! روش شما برای ثبت لوکیشن اختصاصی تان چیست؟ آیا روش های ارائه شده در این مطلب به شما کمک کرد؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه با تیم فالوجت به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از خرید فالوور فیک، برای دیده شدن بیشتر پست ها و استوری هایتان استفاده کنید.

 

سوالات متداول

  • روش های اضافه کردن لوکیشن در اینستاگرام چه مواردی هستند؟
    ثبت موقیعت مکانی در پست ها، پروفایل و استوری.

 

  • ثبت لوکیشن در صفحات شبکه های اجتماعی، به چه دردی می خورد؟
    ثبت لوکشن، باعث می شود افرادی که به موقعیت مکانی شما نزدیک اند، بتوانند شما را بشناسند و از شما خرید کنند. همچنین هنگام جستجوی آن موقعیت مکانی برای اهداف دیگر، پیج و پست های شما هم نمایش داده می شود.

 

  • آیا می توانیم هر کلمه ای که خواستیم را در قسمت لوکیشن اینستاگرام قرار دهیم؟
    خیر، اینستاگرام و فیس بوک، استفاده از کلماتی که هیچ ربطی به لوکیشن ندارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .