آموزش 0 تا 100 ساخت تقویم محتوایی اینستاگرام

داشتن یک برنامه مشخص برای به روز رسانی و انتشار محتوا در کسب و کار های آنلاین به کسب و کار شما نظم می دهد و کمک بزرگی به برند سازی و درآمد شما می کند. در این مطلب به آموزش 0 تا 100 ساخت تقویم محتوایی اینستاگرام می پردازیم. پس تا پایان، همراه ما باشید. همچنین با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

در هر شرکت و کسب و کاری، تیمی برای تولید محتوا وجود دارد که مهمترین بخش تولید محتوا ایجاد تقویم محتوایی است. در ادامه این مطلب بیشتر با این موضوع و اهمیت آن آشنا خواهید شد.

تقویم محتوا چیست؟

تقویم محتوا نوعی تقویم است که در اجرای جزییات برنامه های انتشار محتوایتان به شما برنامه ای دقیق می دهد که بتوانید بازدهی خود را با برنامه ریزی زمانی بالا ببرید و در واقع این تقویم نقشه و راهنمایی خواهد بود تا شما را به گنجینه اهداف کسب و کارتان برساند.

تقویم محتوا نشان می دهد که برنامه شما در تاریخ های مختلف برای انتشار محتوایتان در سایت ها و شبکه های اجتماعی چه خواهد بود.

تقویم محتوایی

چرا به تقویم محتوا احتیاج دارید؟

تقویم محتوا مجموعه ای از کارهای (Tasks) زمانبندی شده همراه با تاریخ است که به شما و تیم محتوا نظم می دهد.

  • صرفه جویی در انرژی
    داشتن تقویم محتوا با و مشخص بودن همه چیز به طور دقیق مانع از هدر رفتن انرژی تیم شما خواهد شد و تمرکز بر روی کار را تا چندین درصد بالا خواهد برد.
  • افزایش بهره وری کاری
    هر کار به اندازه زمانی که برای آن تعیین شده است طول می کشد و  شما با تعیین زمان مشخص برای هر محتوا می توانید در ذهن تیم خود زمانبندی مشخصی را اجرا کنید تا محتوا ها در زمان مشخص و بدون تاخیر تحویل داده شوند.
  • داشتن تصویر کلی از حال و آینده
    استفاده از تقویم محتوا باعث می شود شما از قبل برای مناسبت های مختلف آماده باشید تا بتوانید در زمان مشخص، بهترین محتوا را در ارتباط با آن مناسبت ها تولید کنید.
  • افزایش همکاری تیمی
    برای کسب و کارهایی که تیمی برای تولید محتوا دارند داشتن تقویم محتوا ضروری است. دچرا که اعضای تیم را با هم هماهنگ می کند و آن ها را از سردرگمی نجات می دهد.

همکاری تیمی در تولید محتوا

  • جلوگیری از تولید محتوا تکراری و از قلم افتادن محتوا
    این برنامه به شما نشان می دهد که چه محتوایی تولید و منتشر شده و کدام محتوا هنوز به انجام نرسیده است و شما هیچ وقت چیزی را از قلم نخواهید و انداخت و همچنین از تکرار جلوگیری خواهید کرد.

تقویم محتوا شامل چه چیزهایی می شود؟

در این تقویم بخش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به تولید و انتشار محتوا در اینستاگرام، وب سایت و هر شبکه اجتماعی دیگری بپردازید.

  • موضوع یا عنوان محتوا
    اولین نیاز شما برای تولید هرگونه محتوا، داشتن عنوان یا موضوع محتوا است. موضوع محتوا شما باید بر اساس مطالب پر مخاطب(ترند) شبکه های اجتماعی و همچنین محبوب ترین محتوا صفحه خودتان انتخاب شود.
  • تیم یا شخص تولید کننده محتوا
    با استفاده از ساخت ردیفی با عنوان نویسنده یا تولید کننده باید به طور دقیق مشخص کنید که هر کس باید چه محتوایی بر اساس نیازی که شما به محتوا دارید تولید کند.
  • نوع محتوا
    اگر شما با توجه به شبکه هایی که در آن ها فعالیت دارید نیاز چند گانه به انواع محتوا از جمله تصویری و متنی دارید باید بخشی را به نوع محتوا اختصاص دهید (اینستاگرامی- وبلاگ و….)

نوع محتوای شبکه های اجتماعی

  • زمان انتشار محتوا
    یکی از مهمترین بخش های برنامه و تقویم محتوا زمان انتشار است. بر اساس آمار تعامل صفحه شما باید پر تعامل ترین ساعات صفحه خود را برای انتشار محتوا انتخاب کنید؛ این زمان بندی به رشد و تعامل بیشتر کسب و کار شما کمک خواهد کرد.
  • مکان انتشار
    بستگی به اینکه محتوا چیست و شما در چه شبکه های اجتماعی فعالیت دارید در هنگام انتخاب موضوع باید تصمیم بگیرید که چه محتوایی برای چه شبکه اجتماعی متناسب است.
  • دسته بندی محتوا
    در بخش محتوا شبکه های اجتماعی ده ها موضوع وجود دارد و شما باید برای آن ها دسته بندی مشخص کنید. مثلا: محتوای ورزشی-طنز-هنری
  • گروهی که محتوا برای آن ها طراحی شده
    به طور مثال اگر فعالیت شما در زمینه راهنمایی افراد در شبکه های اجتماعی است با توجه به اینکه ممکن است مخاطبین شما هر کدام به دنبال یک شبکه اجتماعی خاصی باشند باید به طور مساوی برای آن ها محتوا تولید کنید.

جامعه هدف تولید محتوا

  • هدف تولید محتوا
    در تقویم محتوایی خود می توانید در نظر بگیرید که هدفتان از تولید هر محتوا چیست؟ افزایش لایک و کامنت، بازدید بالا تر از وب سایت، فروش بیشتر و…
  • وضعیت محتوا
    شما باید ستونی را به وضعیت محتوا اختصاص دهید. بر اساس نیاز خود می توانید از کلمات در دست انجام، تحویل شده، منتشر شده، اولویت و… استفاده کنید تا بتوانید بیشتر با روند کار هماهنگ باشید.

چگونه یک تقویم محتوایی بی نقص داشته باشیم؟

در این بخش مواردی را به شما خواهم گفت که به شما کمک می کند هدفمند ترین و سودمند ترین تقویم محتوایی را برای خود بسازید.

مراحل ساخت تقویم محتوایی

مرحله اول- اهداف ماهانه خود را مشخص کنید

برای داشتن یک تقویم محتوایی مناسب در اولین قدم به یک برنامه واحد نیاز دارید؛ اگر در این مرحله درست عمل کنید، نصف راه را رفته اید.

یک هدف در میان همه ما مشترک است: با انتشار محتوا در زمان مناسب بتوانیم کسب و کار آنلاین یا حضوری خود را رشد دهیم اما برای تحولی در فروش باید اهداف تجاری مشخصی و دقیقی را دنبال کنیم و محتوای آموزشی مناسب و با بازدید بالا تولید کنیم.

اهداف شما باید به طور کامل واضح و مشخص باشند تا بتوانید برنامه ای دقیق برای آن ها داشته باشید و روی برنامه پیش بروید. در ادامه به شما اهداف کوتاه مدت در اینستاگرام را معرفی خواهم کرد.

اهداف کوتاه مدت برای اینستاگرام

الف) محتوا: می توانید مشخص کنید که در چه بازه زمانی چه تعداد محتوا و با چه موضوعاتی داشته باشید.

ب) فالور هدفمند: هدف برخی از صفحات از تولید محتوا داشتن فالور هدفمند است که قابلیت تبدیل به مشتری و خرید از شما را دارد.

خرید فالوور هدفمند

شما با تقویم محتوایی می توانید مشخص کنید که مثلا در بازه زمانی یک هفته هدفتان جذب 1000 فالور هدفمند است و محتوای خود را بر این اساس تولید کنید.

ج) بازدید: یکی از اهداف کوتاه مدتی که می توانید در تقویم خود ذکر کنید این است که تعداد بازدید و تعامل یک یا چند پست را به مقدار مشخصی برسانید و اهداف خود را در تقویم به طور کاملاً واضح مشخص کنید.

این برنامه ریزی برای بالا بردن پیج استفاده زیادی برای پیج های تازه تاسیس خواهد داشت و کسانی که در حال فروش و ارایه محصولی هستند بیشتر باید به فکر بالا بردن تعامل کلی صفحه و در نتیجه جذب مخاطب با پتانسیل بالا برای مشتری شدن باشند.

د) مشارکت کاربران: ممکن است بعضی از صفحات اینستاگرام تعداد بالایی دنبال کننده داشته باشند اما تعامل کاربران به اداره کافی نباشد.

در این حالت شما باید هدف گذاری کنید که با تولید محتوای جدید با موضوعات جذاب بتوانید تعامل مخاطبین فعلی را بالا ببرید و آن ها را با ساخت محتوا سودمند مجبور کنید آن ها را با دوستان خود به اشتراک گذارند و مخاطب جدید هدفمند جذب کنید.

افزایش مشارکت کاربران

ه) بالا بردن فروش یا ارایه خدمات: یکی دیگر از اهداف کوتاه یا بلد مدت کسب و کار شما می تواند بالا بردن فروش و ارایه خدمات باشد. اگر ما صفحه ای با سابقه بالا دارید زمان هدف گذاری فروش بیشتر برای شما فرا رسیده است و مثلا باید مشخص کنید که از طریق یک پست تعداد 100 مشتری جدید را جذب کنید و بر اساس ان نیاز محتوا تولید کنید.

با برنامه ریزی برای اهداف ذکر شده در این قسمت می توانید آن ها را در تقویم محتوایی خود قرار دهید و از این راه معیار های اندازه گیری موفقیت شما مشخص تر و برای بررسی راحت تر خواهد بود.

بیشتر بدانید: پست های اینستاگرامی و لحظاتی که نباید از دست دهید! 

مرحله دوم- تصمیم گیری برای نوع محتوا

هدف از داشتن تقویم محتوایی کشیدن نقشه ای کامل از راهی است که محتوای بتواند برای شما برند سازی کند.

شما همیشه نیاز به محتوای جدید و به روز شده برای انتشار دارید و شما باید لیستی از موضوعاتی که به کسب و کار و صفحه شما مربوط است داشته باشید.

تصمیم گیری برای نوع محتوا

در ادامه دسته بندی کلی از محتوا ها به شما خواهم داد که بتوانید موضوعات خود را بر اساس این دسته بندی ها تقسیم بندی کنید.

دسته بندی کلی محتوا

  • پست های وبلاگ مانند پست های آموزشی حوزه فعالیتتان
  • تبلیغات محصولات و کسب و کارتان
  • نقل قول و انگیزه ای
  • مناسبات تاریخی و تعطیلات
  • محتوای ایجاد شده از سمت کاربران
  • اطلاع رسانی رویداد ها، نمایش ها و اخبار مربوط به کسب و کارتان

با استفاده از این دسته بندی ها و به دست آوردن کلمات کلیدی با میزان سرچ بالا توسط مخاطبین و اضافه کردن آن ها به تقویم تولید محتوا، می توانید به راحتی پست های سازماندهی شده تولید کنید.

با این کار شما فقط بر اساس علاقه و تقاضای کاربران محتوا تولید می‌ کنید و خیالتان راحت خواهد بود که در صورت کسب رتبه‌ های برتر گوگل، محتواهایتان خوانده خواهند شد.

در صورتی هم که فعالیت شما اینستاگرامی است در لیست محتوا بالا کاربران هم پست های آموزشی را می خوانند و هم پست های تبلیغاتی را؛ وجود تنوعی که با حیطه کاری شما مرتبط است برای شما هدفمند خواهد بود چرا که شما هم محتوای سودمند ارایه کردید و هم محصولات خود را معرفی کرده اید.

برای فهمیدن موضوعات پرطرفدار در وب سایت ها شما می توانید از ابزار Google Trends استفاده کنید.

گوگل ترند

این ابزار با استفاده از نمای نموداری و تعدادی به شما نشان می دهد که چه کلماتی در بازه های زمانی مختلف به چه مقدار در کدام کشور ها سرچ شده اند و آیا روند صعودی داشته اند یا نزولی.

دسته بندی بالا یک کلیت است و شما با توجه به کسب و کارتان باید ببنید که به دنبال چه محتوایی هستید و این دسته بندی را تغییر دهید.

اگر در کلاب هاوس هم تولید محتوا می کنید، با خرید فالوور کلاب هاوس می توانید به دیده شدن بیشتر خود کمک کنید.

مرحله سوم- قلب تپنده محتوا را بیابید

با توجه به اهدافی که دارید باید موضوعات را فیلتر کنید! به این نحو که موضوعاتی که برای فروش و جذب مخاطب شما دخیل هستند را در اولویت تولید قرار دهید.

شما با این فیلتر می توانید از دو مورد جلوگیری کنید:

  1. دام ترافیک بیهوده، محتوایی که برای مخاطب ارزشمند و سودمند است اما آن ها را به سمت مشتری شدن نمی کشاند.
  2. دام محتوای تبلیغاتی، مخاطبین شما دوست ندارند که به طور مداوم مطالبی را بخوانند که شما در آن ها از کسب و کارتان تعریف و تمجید کرده اید.

پس موضوعات جذاب و مشتری جذب کن را که در عین حال آن ها را به سمت مشتری شدن سوق می دهند در اولویت قرار دهید.

موضوع تولید محتوا

مرحله چهارم- دامنه دیده شدنتان را بالا ببرید

شما باید با تولید محتوایی که جذاب است و سپس تبلیغات دامنه افرادی که شما را می شناسند و محتوای شما را می بینند و مطالعه می کنند بالا ببرید و به آن ها بگویید که کسب و کار شما چیست و چه خدماتی را ارائه می کنید.

در مرحله بعد افرادی هستند که به خدمات شما احتیاج دارند یا علاقمند هستند و شما باید نوعی از محتوا را برای این دسته تولید کنید که محصولات شما ببیشتر به آن ها معرفی کنند و سپس تعدادی از آن ها به مرحله بعد می روند.

در این مرحله شما با محتوایی که به مشتریان بالقوه می دهید تصمیم شان را مشخص می کنید که آیا از شما خرید کنند یا خیر.

هرچه تعداد ورودی افراد در مرحله اول بیشتر باشد تعداد خروجی هم بیشتر خواهد بود و شما می توانید با تولید محتوای هدفمند و مخاطب پسند این ورودی را بالا ببرید.

مرحله پنجم- وظایف تیم محتوا را مشخص کنید

با توجه به تعداد نیرو، توانایی آن ها و اهداف خود باید وظایف را در بین تیم تقسیم کنید.

وظایف تیم تولید محتوا

تیم محتوایی شما باید از افراد زیر تشکیل شده باشد:

  • استراتژیست محتوا: این شخص وظیفه هدایت تیم محتوا را به عهده دارد، او بهترین مکان انتشار محتوا را شناسایی می کند و استراتژی تبدیل مخاطب به مشتری را تعیین می کند.
  • نویسنده محتوا: افرادی که با در نظر گرفتن استراتژی شما و استفاده از خلاقیت و قدرت نویسندگی خود برای نوشتن محتوا تاثیرگذار استفاده می کنند.
  • ویراستار: محتوا نویس به دلیل اینکه خودش محتوا را تولید کرده و چشمش به کلمات عادت کرده است شاید نتواند به درستی همه مشکلات محتوا را متوجه شود و شما به یک ویراستار نیاز دارید که همه مقالات را بخواند و ویراستاری کند.
  • متخصص سئو: شخصی که با الگوریتم های موتور جستجو تسلط دارد و بعد از بررسی نوشته، راهکارهایی برای بهینه سازی محتوا که باعث خواهند شد رتبه جستجو خوبی کسب کنید به شما خواهند داد و همچنین ترفندهایی را اجرا خواهد کرد تا به این رتبه ها برسید.

متخصص سئو

  • گرافیست:  محتوای شما به تصاویر اختصاصی نیاز دارند و یک طراح گرافیست خوب می تواند با استفاده از جلوه ها بصری مطلب را برای مخاطبین بسیار جذاب تر کند و همچنین برای شما بروشور های تبلیغاتی طراحی کند.
  • مدیر شبکه های اجتماعی: همانطور که متخصصین سئو به الگوریتم های موتور های جستجو تسلط دارند؛ مدیر شبکه های اجتماعی به الگوریتم شبکه های اجتماعی تسلط دارند و با دانستن این الگوریتم ها می توانند ورودی مخاطب صفحه شما را با استفاده از راهکار های مدیریتی شبکه های اجتماعی افزایش دهند.

این جایگاه ها وظایفی هستند که هر کس می تواند در تیم شما داشته باشد و باید آن ها را تقویم محتوایی خود ذکر کنید.

الزاما نیاز نیست که هر شخص در یک جایگاه قرار گیرد و بستگی به توانایی افراد می توانید به هر کدام چند وظیفه بدهید اما باید بدانید که فشار به تیم محتوا شاید برای مدتی کار شما را بیشتر جلو ببرد اما پس از گذشت زمان تیم خسته شده و بازدهی قبلی را نخواهند داشت.

پس در هنگام تقسیم وظایف آن ها را هم در جریان بگذارید و از آن ها انتظار بیش از اندازه نداشته باشید.

ساخت تقویم محتوایی

مرحله ششم- استفاده از ابزار های مدیریت پروژه

در این قسمت تقویم های محتوایی را به شما معرفی می کنم که با وجود بهترین بودن، استفاده از این ابزار های ساخت تقویم محتوایی کاملا برای ما رایگان است.

شما می توانید از ابزارهای تقویم محتوایی یا ابزارهای مدیریت پروژه و یا به طور همزمان از هر دو استفاده کنید که در ادامه بهترین این ابزار ها را در دو دسته بندی به شما معرفی خواهم کرد.

خرید بازدید لایو اینیستاگرام، به دیده شدن صفحه تان و بازدهی بیشتر محتواهای تولید شده تان کمک می کنید. می توانید همین حالا با اقدام برای خرید بازدید لایو، این تاثیر را به خوبی حس کنید.

دسته اول) ابزار های ساخت تقویم محتوایی

Microsoft Excel (1

استفاده از Microsoft Excel اولین پیشنهاد من برای افرادی است که فیرلنس کار می کنند و قصد دارند برای محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی خود با برنامه پیش بروند؛ این اپلیکیشن که برای ویندوز طراحی شده است  قابلیت به اشتراک گذاری با تیم و استفاده آنلاین را ندارد پس به تیم های محتوایی توصیه نمی شود.

استفاده از این برنامه نسبتا ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد؛ شما می توانید بدون صرف کردن وقت اضافه جدول زمانی کارآمدی برای محتوای تان بسازید.

excel

Google Sheets (2

اگر می خواهید یک تقویم محتوا داشته باشید که همیشه و در هر جا به آن دسترسی داشته باشید و همچنین می خواهید با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارید از این ابزار استفاده کنید.

Google Sheets ابزاری آنلاین است و همیشه آخرین تغییرات در جدول برای شما به صورت خودکار به روزرسانی خواهد شد. حتی می توانید این ابزار را به صورت اپلیکیشن بر روی گوشی خود نصب کنید و با گوشی خود از آن استفاده کنید.

شما می توانید سطح دسترسی افراد گروه خود را در این ابزار تعیین کنید. مثلا اینکه بتوانند آن را ویرایش کنند یا فقط مشاهده کننده باشند.

ویژگی که استفاده از این ابزار برای شما خواهد داشت این است که می توانید آن را به سادگی با هر ابزار دیگری از گوگل که به شما نظم و برنامه ریزی مضاعفی خواهند داد هماهنگ کنید و از آن ها استفاده کنید.

گوگل شیت

Google Calendar (3

هدف ما ساخت تقویم است و این ابزار تقویم ساخته شده توسط گوگل است و اینگونه دیگر نیازی نیست که وقت زیادی صرف طراحی تقویم کنید.

گوگل همیشه بهترین خدمات را به ما ارایه کرد و این یکی دیگر از خدمات این شرکت است.

این تقویم از تاریخ های شمسی و رویداد های مهم ایران و همچنین زبان فارسی پشتیبانی می کند. در این ابزار گوگل شما قابلیت استفاده از یادآوری کننده (Reminder) را دارید تا هیچ چیزی را فراموش نکنید و می توانید تقویم محتوایی خود را به سایر ابزار های گوگل مانند Google Task و جیمیل متصل کنید.

google calender

Editorial Calendar (4 وردپرس

یک تقویم ساده و کار آمد که همیشه در پیشخوان سایت شما در دسترس است و با استفاده از این ابزار که برای کاربران وردپرس در دسترس است می توانید سرعت برنامه ریزی خود را بالا ببرید.

بزرگترین ویژگی خوب استفاده از این ابزار هماهنگی کاملش با سایت شما است. همه پست های وبلاگ شما روی این تقویم نمایش داده می شوند و در هر لحظه می توانید تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. مثل: تاریخ انتشار، وضعیت نمایش پست و تغییر در متن نوشته.

تقویم وردپرس

دسته دوم) ابزار های مدیریت پروژه

با استفاده از ابزار های مدیریت پروژه می توانید برای هر شخص Task (وظیفه مشخص شده با زمانبندی) تعریف کنید و همه جزییات را در آن جا درج کنید.

اکثر ابزارهای مدیریت پروژه از چند روز قبل به تیم شما کارهایشان را یادآوری می کنند و از شما می خواهند تا وضعیت پروژه را مشخص کنید؛ این ویژگی باعث می شود شما دائما در جریان مراحل پروژه باشید و اگر نقطه ضعف وجود داشت بتوانید آن را در کمترین زمان شناسایی کنید.

در این بخش نگاهی کلی به چند ابزار مدیریت پروژه خواهیم داشت.

  • Trello
    ابزار ترلو برای هر پروژه یک قسمت شبیه به کاغذ دفتر برای شما نمایش می دهد که در آن می توانید افراد دخیل در پروژه را اضافه کنید و برای آن ها تسک تعریف می کنید.
    بعد از این مرحله شما می توانید تاریخ تحویل پروژه (Dead Line) را برای آن ها مشخص کنید و همچنین می توانید چک لیستی از نکات مهم را به آن اضافه کنید و فایل ها تا حجم مشخص 10 مگابایت قابلیت آپلود رایگان را دارند.افراد در تسک های ترلو قابلیت کامنت گذاری دارند و می توانند با شما در تعامل باشند و وضعیت پروژه را به شما اعلام کنند. استفاده از ترلو برای گروه ها تا 10 نفر رایگان است.

ترلو

  • تسکولو
    از نظر امکانات کاملا شبیه به ترلو است با این تفاوت که یک ابزار ایرانی بدون تحریم است و از تقویم شمسی و زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.
    شما با این ابزار می توانید مدیریت کارها، زمان تحویل، فایل ها و مکالمات خود را به راحتی سازماندهی کنید. استفاده از این ابزار برای تیم ها تا 10 نفر رایگان است.

خرید کامنت اینستاگرام، به شما کمک می کنند که محتوا هایتان بیشتر دیده شوند و تلاش هایتان برای تولید محتوای اینستاگرام بهتر نتیجه می دهد. پس همین حالا اقدام کنید.

تسکولو

در این بخش دو ابزار محبوب مدیریت پروژه را به شما معرفی کردم اما اگر همجنان از رابط کاربری این ابزار ها راضی نیستید می توانید این ابزار ها را هم امتحان کنید.

ابزارهای خارجی:Asana – Microsoft Project – Meister Task- Basecamp

ابزارهای ایرانی: پی گیر- بالونت

مرحله هفتم- وارد کردن اطلاعات در تقویم

به مرحله آخر رسیدیم. حال شما باید اطلاعات مورد نیاز که در بخش تقویم محتوایی به شما توضیح دادم، در تقویم محتوایی خود وارد کنید.

  • موضوع یا عنوان
  • تیم یا شخص تولید کننده
  • نوع محتوا
  • زمان انتشار
  • مکان انتشار
  • دسته بندی محتوا
  • برای تمام گروهی که محتوا برای آن ها طراحی شده باشد
  • هدف تولید
  • وضعیت محتوا

اکنون دست به کار شوید و تقویم محتوایی خود را بسازید. با ایجاد یک تقویم محتوایی کارامد نظم بیشتری به تیم خود بدهید و طبق برنامه به هدف گذاری هایتان برسید.

در تقویم خود انعطاف داشته باشید تا اگر زمانی نیاز بود کاری را در اولویت قرار دهید، بتوانید آن را اضافه کنید چون ممکن است که وظایفی به تیم شما اضافه شوند یا بر اساس نیاز شرکت چیزی در اولویت قرار بگیرد.

اولید محتوای سایت

در این مطلب تمام نکات و نیاز های شما برای ساخت تقویم محتوایی را گنجاندم تا شما بتوانید تنها با حدود 2 ساعت زمان تقویمی کار آمد و بدون نقص داشته باشید. اکنون اگر سوالی در رابطه با تقویم محتوایی برای شما باقی مانده است آن را در قسمت دیدگاه با تیم فالوجت به اشتراک گذارید تا پاسخگوی شما باشیم.

همچنین فراموش نکنید ایجاد یک تقویم محتوایی خوب در کنار خرید فالوور فیک به رشد هر چه سریعتر پیج شما کمک شایانی خواهد کرد.

  • تقویم محتوا چیست؟
    تقویم محتوا نوعی تقویم است که در اجرای جزییات برنامه های انتشار محتوایتان به شما برنامه ای دقیق می دهد که بتوانید بازدهی خود را با برنامه ریزی زمانی بالا ببرید .
  • تقویم محتوا شامل چه چیزهایی می شود؟
    محتوا – فالور هدفمند- بازدید – مشارکت کاربران – بالا بردن فروش یا ارایه خدمات
  • از چه ابزار هایی می توان برای نظم دادن به تولید محتوا استفاده کرد؟
    ابزار هایی مانند ترلو، تسکولو، گوگل شیت، اکسل و… می توان برای نظم بخشیدن به محتوا ها و تنظیم تقویم محتوا استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .