۸ ایده کسب درآمد از اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم با معرفی 8 ایده‌ کسب درآمد از اینستاگرام به شما کمک کنیم که مناسب ترین ایده را با توجه به توانایی هایتان انتخاب کنید تا شما هم بتوانید جزو افرادی باشید که درآمد زیادی از اینستاگرام دارند. پس با ما همراه باشید.

۸ ایده کسب درآمد از اینستاگرام

برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام ایده های بی شماری وجود دارد؛ اما اینکه آیا تمام آن ها قابل اجرا شدن هستند یا آیا شما می توانید آن ایده ها را پیاده سازی کنید نیز اهمیت دارد.

در ادامه این مطلب قصد دارم  چند ایده کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما بازگو کنم. اما قبل از هر چیز، احتمالا می دانید که بازدید های لایو شما چقدر روی اینگیجمنت پیج تاثیر گذار است؟ با خرید بازدید لایو اینستاگرام، اینگیجمنت صفحه تا را افزایش دهید.

 

  1. تأسیس صفحات عمومی
    اولین ایده کسب درآمد از اینستاگرام، تاسیس صفحات عمومی رایج ترین و ساده ترین ایده برای کسب در آمد از اینستاگرام است. صفحات عمومی به صفحاتی گفته می شود که عموم جامعه مخاطب آن ها هستند.

 

صفحه اینستاگرام عمومی

 

مثلا: صفحات ویدیو و کلیپ طنز، سرگرمی، مصاحبه، دلنوشته، متن خاص، انگیزشی، سخن بزرگان، فکت و… همه می دانیم که همه کاربران اینستاگرام می توانند مخاطب این دسته از صفحات باشند.

اگر با اصول و تکنیک های اینستاگرام آشنا باشید می توانید خیلی سریع یک پیج پربازدید بسازید و از روش های مختلف مثل تبلیغات درآمد خوبی داشته باشیم.

پیشنهاد من به افراد علاقمند به موضوعات عمومی این است که سعی کنند روی احساسات کاربران تمرکز داشته باشند، کاربران یا دوست دارند خیلی بخندند، یا بسیار غمگین شوند و مطالب که از این چهارچوب پیروی کنند طرفداران زیادی خواهند داشت.

 

  1. تخصص خود را ارئه دهید
    اگر در کاری متخصص هستید و یا در زمینه خاصی مهارت دارید، بدانید که این مهارت ها و تخصص ها می تواند برای شما پولسازی کنند.

 

پولسازی از اینستاگرام

 

مثلاً شخصی معلم است و برای کنکور کلاس برگزار می کند، این شخص می تواند تعدادی ویدیو از نحوه آموزش های خود به اشتراک بگذارد و اعتماد افراد بیشتری را جلب کند. پس از اشتراک این دسته از ویدئو ها قطعا تعداد درخواست برای کلاس زیاد خواهد شد.

یا مثلاً شما در زمینه آشپزی اطلاعات و تخصص کافی دارید، می توانید به تولید محتوای آموزشی بپردازید و نظر مخاطبان اینستاگرام را جلب کنید و سپس در همان پیج خدمات خود را ارائه کنید. برای خرید دیگران را راهنمایی کنید و خدمات خود را به جامعه بزرگتری ارائه کنید.

برای مثال افرادی که آشپز ماهری هستند، با کمی جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش آنلاین و یا حضوری کنند، در حال حاضر کسب و کارهای زیادی همین کار را می کنند و فروش خوبی را در اینستاگرام تجربه کردند.

 

  1. بلاگر شوید
    بلاگری یکی از پر طرفدار ترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام می‌ باشد. برای شروع می توانید اقدام به خرید فالوور کنید به مرور با تولید محتوای جذاب مخاطبان هدفمند شما با توجه به وجه و پرستیژ پیج تان افزایش پیدا می کند.

 

بلاگر شوید

 

اما بلاگر کیست؟! بلاگر یعنی فردی که در خصوص تجربه و زندگی روزمره خود در اینستاگرام می نویسند و تصویر منتشر می کند و همچنین توانایی خوبی در برقراری ارتباط با مردم دارد.

بلاگر ها عموما مخاطبان زیادی جذب می‌ کنند و سپس با درج تبلیغات به کسب درآمد می‌ پردازند. در ادامه نمونه‌ هایی از بلاگری را به شما معرفی می کنم.

 

  • بلاگر خوراکی و غذا

غذا و خوراکی یکی از مهمترین و وسوسه کننده ترین نیاز های بشر است و شما با استفاده از این موضوع می توانید به سرعت تعداد بالایی فالوور جذب کنید.

به رستوران های مختلف بروید و در ازاء هزینه ای برای تبلیغات بهترین غذا هایشان را تست کنید و با استفاده از فیلم و عکس ها مخاطبین خود را به آن جا بکشانید.

 

بلاگر غذا

 

  • بلاگر هتل گردی

هتل‌ گردی که هنوز در ایران نمونه خاصی از آن نمی بینیم می تواند برای شما بسیار پولساز باشد. اگر اهل سفر هستید و با هتل ها و خدمات مختلف آنها آشنایی دارید می توانید آنها را معرفی و تحلیل کنید. تهیه و ساخت ویدیو از محیط هتل ها تنها به کمی روابط عمومی نیاز دارد.

در ابتدا بعد از تأسیس صفحه تان شما باید به صورت مجانی برای آن ها تبلیغات کنید اما اگر بتوانید در این زمینه قوی ظاهر شوید مطمئناً در آینده اقامتگاه ها و مکان های بوم گردی برای تبلیغات به سراغ شما می آیند یا شما می توانید پیشنهاد خودتان را برای آنها ارسال کنید.

 

بلاگر هتلگردی

 

توجه داشته باشید که بزرگنمایی نکنید و ویدئو های شما جنبه تبلیغاتی برای مخاطب نداشته باشد، فقط سعی کنید که نیازی از مخاطب را برآورده کنید.

 

همچنین بخوانید: ایده های کسب درآمد از استوری اینستاگرام: با استوری پولدار شوید!

 

  • بلاگر سفر

توریست‌ ها و افراد که دائما در حال سفر هستند معمولا در زمینه سفر بلاگر  می شوند. آن ها به هر جایی که می‌ روند در خصوص آن می ‌نویسند و اطلاعات خود را جهت راهنمایی برای بهتر سفر کردن به اشتراک می ‌گذارند و درآمد آن ها عموماً از تبلیغات است.

 

  • بلاگر آموزشی

هر مهارت یا تخصصی که دارید می توانید در اینستاگرام به آموزشش بپردازید و از آموزش آن کسب درآمد داشته باشید. در این دسته باید مقداری آموزش رایگان در پیج منتشر کنید تا کاربران جذب شما شوند و به میزان تسلط و علم شما اعتماد کافی را بدست آورند.

سپس می توانید با برگزاری کلاس ها و ورکشاپ های مختلف به کسب درآمد داشته باشید و همچنین می توانید آموزش های خود را به صورت ویدیو تهیه کنید و در قالب یک دوره آموزشی به صورت غیر حضوری به فروش برسانید.

 

بلاگر آموزشی

 

  • بلاگر جعبه باز کن!

یکی از جدیدترین روش های بلاگری باز کردن جعبه ها یا Unboxing است.

در این دسته بلاگر بسته های دریافتی خود در قالب ویدئو یا لایو به مخاطبین نشان می دهد و شرکت یا فرد سازنده اش را معرفی می کند و آن ها را در مقابل دوربین باز می کند، پس از باز کردن بسته بلاگر آن ها را امتحان کرده و نظر خود را با مخاطبین در میان می گذارد.

در این روش شما در مقابل معرفی آن محصولات می توانید پول دریافت کنید و همچنین شرکت ها محصولاتشان را به صورت مجانی برای شما ارسال خواهند کرد و همچنین می توانید در استوری ها و پست هایتان تبلیغات داشته باشید.

 

بلاگر جعبه بازکن

 

  1. همکاری در فروش

اگر محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، می توانید با کسانی که وارد کننده یا عرضه کننده هستند همکاری در فروش داشته باشید و کالا یا خدمات آن ها را بفروش برسانید.

این کار برای شما سود بسیار مناسبی خواهد داشت به شرط اینکه حتماً سراغ تولید، وارد یا عرضه کننده کالاها بروید و از همکاری با واسطه ها خودداری کنید چرا که سود شما را به شدت کاهش می دهد.

 

درآمد از طریق بلاگری

 

  1. معرفی موزیک

این دسته از صفحات نه تنها مورد توجه و استقبال عموم مردم هستند بلکه استفاده زیادی برای خوانندگان و موزیک سازان نوظهور خواهند داشت، چرا که همه می خواهند به جدیدترین موسیقی ها گوش دهند و خوانندگان و آهنگ سازان می خواهند موسیقی تولید کنند که در زمان خود مورد استقبال قرار گیرد.

زمانی که شما یک پیج در حوزه موسیقی داشته باشید و اخبار و کلیپ های مربوط به خوانندگان را منتشر کنید می توانید با موسسات مختلف در زمینه پخش موسیقی همکاری کنید و درآمد خوبی را از این طریق بدست آورید.

با خرید کامنت اینستاگرام، می توانید تعامل صفحه تان را افزایش دهید و پست هایتان را به اکسپلور بفرستید و در نهایت درآمد خود را از اینستاگرام افزایش دهید.

  1. معرفی فیلم

تماشای فیلم و سریال یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های عموم مردم است در نتیجه این دسته از صفحات یکی از پر مخاطب ترین ها است. شما می توانید افراد را در جریان اخبار جایزه ی فیلم ها و سریال ها قرار دهید و همچنین اسامی جدیدترین و پرطرفدار ترین ها را در اختیارشان قرار دهید.

این دسته از صفحات به خاطر کامنت ها جزو پر تعامل ترین ها در اینستاگرام هستند و احتمال ورود شما به اکسپلور و جذب مخاطب بسیار بالا خواهد بود.

 

بلاگر معرفی فیلم

 

چه بسا که شما وب سایت دانلود خود را داشته باشید و در این صورت تعداد مخاطبین شما چندین برابر خواهد بود چرا که مخاطبین دیگر نیاز به سرچ های طولانی در گوگل را ندارند و به راحتی با ورود به سایت شما می توانند فیلم مورد نظرشان را دانلود کنند.

 

  1. معرفی بازی

یکی دیگر از پرطرفدار ترین و جالب ترین و البته گران ترین سرگرمی های ما بازی های کامپیوتری و کنسولی هستند.شما با داشتن صفحه معرفی بازی ها و حتی پخش تصاویر خودتان در هنگام بازی می توانید مخاطبین خاص خود یعنی گیمرها را داشته باشید و به آن ها کمک کنید که جالب ترین بازی ها را انتخاب کنند.

شما می توانید از طریق تبلیغات در این صفحات سود خوبی را تجربه کنید البته گفتنی است که اگر شما به شخص خیلی معروفی تبدیل شوید شرکت های بازی سازی و لوازم بازی علاوه بر وسایل رایگان به شما پول خوبی برای تبلیغات محصولاتشان می دهند.

 

  1. مدیریت صفحات اینستاگرامی

آخرین مورد از 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام مدیریت صفحات اینستاگرامی است. اگر شما یک همه فن حریف اینستاگرام هستید می توانید با مدیریت صفحات اینستاگرام دیگران و یا کسب و کارهای مختلف کسب درآمد داشته باشید.

 

8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام

 

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها مدیریت پیج خود را به دیگران می سپارند، برای اینکار باید ابتدا با اصول و قواعد و تکنیک های اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید و در مدیریت صفحات اینستاگرام مهارت های لازم را داشته باشید.

مدیریت صفحات اینستاگرامی به شرط داشتن تجربه بالا می تواند برای شما درآمد خوبی داشته باشد.

 

چرا فعالیت کسب و کار ها در اینستاگرام ضروری است؟

اکنون که با انواع مختلف ایده کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شدید بد نیست در مورد ضرورت فعالیت در اینستاگرام بیشتر بدانید تا بدون هیچ تردیدی هر چه سریع تر دست به راه اندازی کسب و کار خود بیندازید.

  • اینستاگرام روزانه بیش از 500 میلیون نفر کاربر فعال دارد.
  • اینستاگرام ماهیانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد.
  • روزانه بیش از 100 میلیون عکس و ویدئو در اینستاگرام آپلود می شود.
  • اینستاگرام بیش از 25 میلیون کاربر دارد که نشان از گنجایش بالای اینستاگرام برای تجارت ها است.
  • فعالیت در اینستاگرام کاملا رایگان است و بدون هیچ هزینه ای می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید، رشد کنید و دیده شوید.
  • حدود 60 درصد از کاربران اینستاگرام ماهیانه وارد بخش اکسپلور می شوند شما می توانید ورودی بالایی از اکسپلور داشته باشید.
  • کاربران اینستاگرام به طور میانگین روزانه 30 دقیقه زمان در اینستاگرام صرف می کنند و این فرصت بسیار خوبی برای متقاعد کردن آن ها به خرید است.
  • پست های اینستاگرام در مجموع، روزانه 4.5 میلیارد لایک می خورند و پست های صفحه شما قطعاً جزئی از این تعداد خواهند بود.

 

ایده پولساز در اینستاگرام

مهمترین ویژگی های یک ایده پولساز در اینستاگرام چیست؟

یک ایده پولساز چه ویژگی باید داشته باشد؟ و این 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام چه ویژگی هایی داشتند که معرفی شدند؟ ویژگی های زیر در انتخاب یک ایده پولساز در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

  • نیاز یا مشکلی از کاربران را رفع کند یا به نحو مناسبی مخاطبین را سرگرم کند.
  • ارزشی را به زندگی آن‌ ها اضافه نماید مثلا در زمان، هزینه افراد صرفه‌ جویی شود.
  • خدمتی را به کاربران ارائه کند که حاظر برای خرید آن هزینه کنند.
  • به اندازه کافی مشتری احتمالی خرید وجود داشته باشد.
  • متناسب با شرایط، بودجه، زمان، تخصص و توانایی شما باشد.

 

چگونه ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام قبل از شروع نیاز به بررسی و برنامه ریزی دارید تا بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام را پیدا کنید و زمان خود را روی بهترین آن سرمایه گذاری زمانی و مالی نمایید.

  • بررسی تعداد افراد و میزان حرفه بودن آن ها در آن حوزه.
  • برنامه ریزی برای تولید محتوا به صورت روزانه و دائمی
  • جذاب بودن محتوا به حدی که مخاطبین به صورت دائمی فالوور شما باشند.
  • برگزاری چالش و مسابقه برای افزایش فعالیت کاربران و جذب مخاطبین جدید به طور مستمر.

 

ایده پولساز

کدام ایده کسب درآمد از اینستاگرام پر درآمد تر هستند؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد در میان هر 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام یا هر ایده جدیدی که به ذهن تان خطور کرده کدامیک پردرآمد تر است؟

می توان گفت همه ایده ها! اینستاگرام میلیون ها کاربر فعال دارد و این تنها نحوه اجرا ایده شماست که موفقیت شما را تضمین می کند.

زمینه اول هر کاری برنامه ریزی و اجرای دقیق و همچنین اطلاعات بالا و به روز است؛ در نتیجه اگر شما همه این فاکتور ها دارید کار امروز را به فردا نسپارید و همین الآن صفحه کسب و کار اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

خرید فالوور کلاب هاوس، ایده ای هوشمندانه برای بالا بردن مخاطبان کلاب هاوس و تبدیل به اینفلوئنسر شدن در این پلتفرم است.

در این مطلب 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام سعی کردم چند نمونه  از پر درآمد ترین و بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذارم؛ امیدوارم به شما کمک کرده باشم تا بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام را انتخاب کنید.

شما چند ایده دیگر می توانید به این 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام اضافه کنید؟ دیدگاه های خود را با من و سایر همراهان فالوجت به اشتراک بگذارید.

 

بلاگر پردرآمد در اینستاگرام

 

سوالات متداول

  • چگونه ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار را پیدا کنیم؟
    بررسی تعداد افراد و میزان حرفه بودن آن ها در آن حوزه- برنامه ریزی برای تولید محتوا -جذاب بودن محتوا -برگزاری چالش و مسابقه

 

  • چگونه می توانیم از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟
    راه های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثل آموزش دادن، تبلیغات، فروش محصول و…

 

  • آیا اینستاگرام فضای مناسبی برای کسب درآمد است؟
    بله. درصورتی که روش درست کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید، این پلتفرم می تواند شما را به درآمد بسیار خوبی برساند.

 

  • آیا خرید فالوور فیک می تواند باعث افزایش درآمد در اینستاگرام شود؟
    خرید فالوور فیک به صورت غیر مستقیم می تواند باعث افزایش درآمد شود. به این صورت که کاربران جدید وقتی تعداد زیاد فالوور های شما را ببینند، کنجکاو می شوند که شما را دنبال کنند و پس از مدتی این افراد تبدیل به مشتری برای شما می شوند.

 

  • مهمترین ویژگی های یک ایده پولساز در اینستاگرام چیست؟
    نیاز یا مشکلی از کاربران را رفع کند یا مخاطبین را سرگرم کند-ارزشی را به زندگی آن‌ ها اضافه نماید – هزینه افراد صرفه‌ جویی شود-متناسب با شرایط، بودجه، زمان، تخصص و توانایی شما باشد و …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .