افزایش بازدید ریلز اینستاگرام با ایده هایی خلاقانه

ریلز اینستاگرام قابلیت نسبتا جدید اینستاگرام است که به دلیل شباهت اش به ویدیو های اپلیکیشن تیک تاک، بسیار مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفته است. در این مقاله به توضیح افزایش تعداد بازدید ریلز اینستاگرام با ایده هایی خلاقانه می پردازیم.

ایده ها برای ساخت اینستاگرام ریلز

ایده هایی که در ادامه مطرح می کنیم، به افزایش بازدید ریلز اینستاگرام شما کمک می کنند. افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، باعث افزایش بازدید کلی پیج تان می شود و درآمد شما را از اینستاگرام افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، تعداد فالوور های شما است که با خرید فالوور می توانید به سرعت فالوور هایتان را افزایش دهید.

  • از موزیک های ترند برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام استفاده کنید
    موزیک های ترند، همانطور که از نام شان پیداست، ترند و داغ اند و ترند به موضوعی گفته می شود که کاربران زیادی به دنبال آن باشند.
    در نتیجه استفاده از موزیک ترند باعث می شود کاربران زیادی مشتاق دیدن ویدیو شما شوند.

موزیک ترند برای ریلز

  • برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام از کلمه کلیدی خود در هشتگ ها استفاده کنید
    با توجه به حوزه ای که در آن فعالیت می کنید یا نام برند تان، برای خود یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید و آن کلمه کلیدی را در هشتگ زیر پست ها و ویدیو های ریلز تان استفاده کنید.
  • از کلمه کلیدی خود در کپشن استفاده کنید
    استفاده از کلمه کلیدی در کپشن، باعث می شود افرادی که زیاد آن کلمه کلیدی خاص یا کلمات مربوط به آن را پیگیری می کنند، ویدیو ریلز شما را ببینند و تعداد بازدید کننده ریلز تان افزایش یابد.
  • برای افزایش بازدید ریلز، به ویدیو ریلز خود زیر نویس اضافه کنید
    با اضافه کردن زیر نویس به ویدیو ریلز اینستاگرام تان، این امکان را فراهم می کنید که افرادی که زبان شما را نمی فهمند، بتوانند مفهوم ویدیو تان را درک کنند. در این صورت افراد بسیار بیشتری می توانند ویدیو شما را مشاهده کنند و بازدید ریلز تان افزایش می یابد. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

  • از قابلیت های ادیت ویدیو ریلز بهره بگیرید
    ریلز اینستاگرام، یک سری قابلیت های ادیت ویدیو دارد که شما می توانید ویدیو خود را زیبا تر کنید. از جمله اضافه کردن موزیک، تقسیم بندی قاب و…
    از این قابلیت هایی که خود اینستاگرام در اختیار تان قرار داده برای جذاب تر کردن ویدیو تان استفاده کنید تا بازدید های ریلز شما افزایش یابد و افراد بیشتر آن را مشاهده کنند.
  • ویدیو ریلز خود را در استوری تان منتشر کنید
    زمانی که شما یک ویدیو ریلز را در صفحه خود منتشر می کنید. ممکن است به دست خیلی از فالوور های شما نرسد.
    با انتشار ویدیو ریلز در تان در استوری اینستاگرام (add to story) باعث می شوید افرادی که ویدیو شما را ندیده اند یا در فید شان نمایش داده نشده، از آن با خبر شوند و آن را ببینند و بازدید ریلز تان افزایش پیدا کند.
  • برای ویدیو ریلز خود لایک و کامنت بخرید
    با خرید کامنت و لایک برای ویدیو ریلز خود، این احتمال را زیاد می کنید که ریلز شما به اکسپلور اینستاگرام برود. با ورود به اکسپلور، نه تنها ریلز شما بازدید بیشتری می گیرد، بلکه احتمالا فالوور های شما هم افزایش پیدا خواهند کرد.

خرید کامنت ریلز اینستاگرام

  • برای افزایش بازدید ریلز اینستگرام، به ویدیو ریلز موقعیت مکانی اضافه کنید
    با اضافه کردن موقعیت مکانی یا لوکیشن (location) به ویدیو ریلز اینستاگرام، این شانس را خواهید داشت که افرادی که آن لوکیشن را سرچ یا فالو می کنند، ویدیو شما را ببینند و بازدید ویدیو تان افزایش یابد.

یکی از راه های افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، خرید ویو پست اینستاگرام است که روی ایمپرشن هم بسیار تاثیر دارد.

ایده خلاقانه برای ریلز

  • دابسمش بسازید
    ویدیو های دابسمش، همیشه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران بوده است که هرگز قدیمی نمی شود. برخی از واینر ها که طرفداران زیادی دارند، کار اصلی شان اجرای دابسمش است.
    یک صوت یا ویدیو خنده دار یا خاطره انگیز را انتخاب کنید و روی آن دابسمش اجرا کنید.

یکی دیگر از راه هایی که بازدید کلی پیج شما را افزایش می دهد و روی بازدید های ویدیو ریلز شما هم اثر می گذارد، خرید ویو استوری اینستاگرام است. شما می توانید در همین لحظه برای افزایش بازدید پیج خود اقدام کنید.

  • آنباکسینگ کنید
    خیلی از بلاگر ها و اینفلوئنسر ها، زمانی که خریدی انجام می دهند و یا بسته ای به دست شان می رسد، آن بسته ها را مقابل دوربین باز می کنند تا هیجانش را با مخاطبان سریک شوند.
    شما هم می توانید در قالب یک ویدیو ریلز اینستاگرام، آنباکسینگ انجام دهید و مخاطبان را سرگرم کنید.

ویدیو آنباکسینگ

  • پشت صحنه را نمایش دهید
    اگر ویدیو ای در قالب یک پست ساخته اید، یا برای عکاسی به جایی رفته اید، می توانید پشت صحنه ساخت ویدیو یا عکاسی تان را به صورت یک ویدیو ریلز منتشر کنید.ویدیو های پشت صحنه، جزو ویدیو های پرطرفدار هستند که علاقمندان زیادی دارند.
  • قبل و بعد یک تغییر را نمایش دهید
    اگر دکوراسیو اتاق یا استایل لباس پوشیدن تان و یا هر چیز دیگری را تغییر داده اید، می توانید با ساخت یک ویدیو ریلز از قبل و بعد از تغییر، مخاطبان را هیجان زده کنید.ویدیو های قبل و بعد هم، یکی دیگر از موضوعات جذاب و پرطرفدار هستند که برای شما بازدید کنند جذب می کنند.
  • از چالش های وایرال شده استفاده کنید
    احتمالا شما هم دیده اید که یک حرکت یا رفتار خاص با عنوان «چالش» در شبکه های اجتماعی مختلف وایرال می شود و افرادی زیادی آن کار را تکرار می کنند.
    شما هم می توانید با ضبط یک ویدیو چالش و انتشار آن در قالب ریلز، بازدید کننده های زیادی جذب کنید.خیلی از افراد با خرید فالوور فیک به سرعت تعداد فالوور های خود را افزایش می دهند و در نتیجه به افزایش بازدید ریلز اینستاگرام شان سرعت می بخشند.

چالش های اینستاگرام

  • آموزش دهید
    به طور کلی ویدیو های آموزشی پرطرفدار هستند. شما می توانید اگر توانایی خاصی دارید آن را در یک ویدیو ریلز به صورت کوتاه و مختصر آموزش دهید.مزیتی که ویدیو های ریلز دارند، این است که کوتاه و سرگرم کننده اند و حوصله مخاطبان را سر نمی برند. در نتیجه شما می توانید از این فرصت برای آموزش آنچه می خواهید استفاده کنید.
  • دستور آماده سازی یک غذا یا دسر فوری را بدهید
    یکی دیگر از چیز هایی که مورد علاقه بسیاری از مخاطبان است، دستور غذا های مختلف است. اگر شما دستور یک غذای خاص را بلد هستید و یا استعداد آشپزی دارید، می توانید با ساخت یک ویدیو ریلز، این استعداد را به نمایش بگذارید.علاوه بر آن، می توانید با انتشار ویدیو لایو از آشپزی هایتان، درآمد خود را افزایش دهید. خرید بازدید لایو اینستاگرام هم به شما کمک می کند که لایو های پر بازده تری داشته باشید.

آموزش دسر در ریلز

  • اوریگامی بسازید
    احتمالا شما هم وقتی که کودک بوده اید، قایق های کاغذی ساخته اید. اوریگامی هنر ساخت کاردستی با کاغذ است.
    شما می توانید اشیاء مختلف اوریگامی بسازید و در یک ویدیو ریلز آن را به نمایش بگذارید. ساخت اوریگامی یکی از چیز هایی است که در همه سنین طرفدار و علاقمند دارد.
  • از جایی که به آن سفر کرده اید، ویدیو بسازید
    اگر به جایی سفر می کنید، می توانید از مکان های مختلفی که بازدید کرده اید ویدیو بگیرید و آن ویدیو را در قالب یک ویدیو ریلز (یا تایم لپس) در اینستاگرام منتشر کنید.
    این نوع ویدیو ها هم طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و می تواند در مخاطبان حس خوبی ایجاد کند.
  • استعداد خاص خود را نمایش دهید
    اگر استعداد خاصی مثل پل زدن در ژیمناستیک دارید، با اجرای آن در یک ویدیو ریلز اینستاگرام، آن را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
    دیدن استعداد خاص شما می تواند برای مخاطبان جذاب و سرگرم کننده باشد.

افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

در پایان، بدانید که هر ایده منحصر به فرد و خلاقانه ای که به ذهن تان آمد را اجرا کنید و از اجرای آن نترسید. همچنین اگر شما راه های افزایش فالوور را بدانید، می توانید با بالا بردن فالوور هایتان، بازدید ویدیو های ریلز اینستاگرام تان را افزایش دهید.

در این مقاله سعی کردیم راه های افزایش بازدید ریلز اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم و ایده هایی را برای ساخت ویدیو ریلز اینستاگرام مطرح کنیم.

اگر تابه حال از این قابلیت استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که آن را امتحان کنید چون قابلیت بسیار جذابی است. اگر از ایده هایی که گفته ایم استفاده کرده اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • خرید فالوور چگونه به افزایش بازدید ریلز اینستاگرام کمک می کند؟
    با خرید فالوور، فالوور های جدید به صفحه شما سرازیر می شوند. زمانی که تعداد فالوور های شما افزایش میابد، به تبع آن بازدید ویدیو ریلز اینستاگرام شما هم بیشتر می شود.
  • آیا می توان با خرید لایک، بازدید ریلز را افزایش داد؟
    بله. با خرید لایک شانس این را دارید که ریلز شما به اکسپلور برود و بازدیدش افزایش یابد.
  • افزایش بازدید ریلز اینستاگرام چه مزیتی دارد؟
    افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، باعث افزایش رشد شما می شود و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .