چگونگی تغییر نام کاربری در کلاب هاوس

کلاب هاوس، پلتفرم نسبتا جدیدی است که روزانه کاربران زیادی را به سمت خود جذب می کند. اگر شما به تازگی یا حتی از قبل در این پلتفرم عضو شده باشید، ممکن است تمایل داشته باشید نام کاربری تان را به دلایل مختلف در این اپلیکیشن تغییر دهید. در این مقاله چگونگی تغییر نام کاربری در کلاب هاوس را شرح می دهیم.

ممکن است شما هنگام ثبت نام در کلاب هاوس، نامی برای خود انتخاب کنید که نام اصلی تان نباشد و بخواهید آن را تغییر دهید. یا ممکن است نام خود را با غلط املایی وارد کرده باشید و دوست داشته باشید که نام تان بدون غلط وارد شود.

با خرید فالوور واقعی، به رویای معروف شدن در اینستاگرام، واقعیت ببخشید.

Name و Username در کلاب هاوس چیست و چه تفاوتی باهم دارند؟

نام و نام کاربری، در کلاب هاوس و دیگر شبکه های اجتماعی، یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید. هیچ پلتفرم اجتماعی وجود ندارد که از شما نخواهد برای خود نام و نام کاربری ثبت کنید.

نام کاربری شما،می تواند یکی از مواردی باشد که به جذب فالوور کلاب هاوس کمک می کند. بنابراین، ما در ادامه به توضیح معنای این دو واژه و تفاوت شان با یکدیگر می پردازیم و نکاتی را برای انتخاب نام و نام کاربری مناسب به شما می گوییم.

 

تغییر نام کاربری کلاب هاوس

 

قبل از صحبت درباره تغییر نام کاربری در کلاب هاوس نام و نام کاربری و تفاوت شان را توضیح می دهیم.

Name در واقع همان نام یا اسم شماست که زیر عکس پروفایل تان در کلاب هاوس قرار دارد.

Username نام کاربری است که در زیر نام شما و همراه علامت ادساین @ قرار گرفته است. نام شما می تواند شبیه به نام کاربر دیگر باشد اما یوزرنیم یا نام کاربری که استفاده می کنید، باید یونیک یا منحصر به فرد باشد.

برای انتخاب نام و نام کاربری تان، بهتر است چند نکته را رعایت کنید، ذعایت این نکات در انتخاب نام و نام کاربری، به شما کمک می کند که در کلاب هاوس موفق تر باشید.

  • ترجیحا نام اصلی خودتان را برای نام و یوزرنیم انتخاب کنید، چرا که هویت شما به آن گره خورده و اینگونه افراد بیشتری شما را خواهند شناخت.
  • اگر تمایلی به انتخاب نام خودتان برای نیم و یوزرنیم ندارید، از نامی استفاده کنید که کوتاه و قابل یادآوری برای مخاطبان باشد تا به راحتی بتوانند آن را حفظ یا تلفظ کنند.

 

یوزرنیم کلاب هاوس

 

  • اگر اسم و فامیل شما طولانی است، بهتر است از کوتاه شده آن استفاده کنید.
  • در هنگام انتخاب نام و نام کاربری دقت کنید که اشتباه ننویسید چون امکان تغییر فقط یک بار وجود دارد.
  • نام خود را خوانا بنویسید به گونه ای که کاربران بتوانند آن را به راحتی بخوانند.
  • از استفاده از نام هایی که حساسیت ایجاد می کنند حدالامکان دوری کنید.
  • و…

برای این که بتوانید در کلاب هاوس معروف شوید، باید سعی کنید وارد روم های پربازدید کلاب هاوس شوید و صحبت کنید تا افراد بیشتری شما را بشناسند. حتی می توانید صدای خود را ضبط کنید وگوش دهید تا بتوانید کاستی های خود در صحبت کردن را برطرف کنید. 3 روش ضبط صدا در کلاب هاوس، می تواند به شما کمک کند.

 

تغییر یوزرنیم در کلاب هاوس اندروید

تغییر نام کاربری در کلاب هاوس اندروید، هیچ تفاوتی با تغییر نام کاربری در کلاب هاوس IOS ندارد. در ادامه، به طور کامل، چگونگی تغییر نام و نام کاربری در کلاب هاوس اندروید و ios را برای شما توضیح می دهیم.

 

کلاب هاوس username

 

آیا اصلا می توان نام کاربری را در شبکه اجتماعی کلاب هاوس تغییر داد؟

بله، کاربران کلاب هاوس، می توانند یک بار نام کاربری خود را تغییر دهند. دقت داشته باشید که نام کاربری شما در کلاب هاوس، نمی تواند بیش از 15 کارکتر داشته باشد.

 

مراحل تغییر نام کاربری کلاب هاوس

برای تغییر نام کاربری در کلاب هاوس، در ابتدا به گوشه سمت راست در بالای پروفایل خود بروید و روی نام کاربری خود کلیک کنید و سپس نام کاربری جدید را وارد کرده و دکمه Update را بزنید. هنگام تغییر نام و نام کاربری، با پیامی از سمت کلاب هاوس مواجه می شوید که به شما اخطار می دهد که از تغییری که می خواهید ایجاد کنید مطمئن شوید چون تنها یکبار امکان تغییر را دارید.

 

نام کاربری کلاب هاوس

 

کلاب هاوس، به این دلیل که یک پلتفرم نسبتا جدید است، هنوز افراد زیادی در آن به شهرت نرسیده اند. شما می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، به سرعت از دیگر افراد پیشی بگیرید.

 

تغییر نام در کلاب هاوس برای بار دوم

به طور کلی، شما اجازه تغییر نام کاربری در کلاب هاوس را بیش از یک بار ندارید. اگر برای بار دوم، اقدام به تغییر نام کاربری در کلاب هاوس کنید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد.

اما به هر دلیل ممکن است شما بخواهید نام کاربری خود را برای بار دوم تغییر دهید. آیا راه حلی وجود دارد؟ بله!

اگر اصرار به تغییر نام کاربری در کلاب هاوس خود دارید، این امکان وجود دارد که از شرکت کلاب هاوس درخواست کنید که این امکان را به شما بدهد تا نام کاربری تان را آپدیت کنید.

با وجود این که کلاب هاوس در این موارد بسیار سخت گیر است، اما در ادامه مراحلی را که برای درخواست از این پلتفرم اجتماعی برای تغییر دوباره نام کاربری باید انجام دهید، به شما خواهم گفت.

پشتیبانی کلاب هاوس

  • در ابتدا به صفحه پشتیبانی کلاب هاوس بروید و درخواستی برای نام کاربری کلاب هاوس ایجاد کنید
  • سپس ایمیلی که با آن در کلاب هاوس ثبت نام کرده اید را به علاوه نام کاربری فعلی وارد کنید.
  • گزینه My Account & Profile را از لیست موجود انتخاب کنید.
  • اکنون با وارد کردن یوزرنیم جدید کلاب هاوس، درخواست خود را تکمیل کنید.

بعد از اتمام درخواست، باید منتظر بمانید تا کلاب هاوس درخواست شما را بررسی کرده و به شما اطلاع دهد.

در اینستاگرام، با خرید کامنت، خود را به یک شخص معروف تبدیل کنید و درآمد میلیونی روزانه داشته باشید.

راه دیگری که برای تغییر نام کاربری در کلاب هاوس برای بار دوم دارید، این است که حساب کاربری خود را در کلاب هاوس به کلی حذف کنید و سپس بار دیگر در کلاب هاوس ثبت نام کرده و این بار نام کاربری مورد نظر را وارد کنید.

 

تغییر یوزرنیم کلاب هاوس

 

به این مسئله هم توجه کنید که در هنگام درخواست برای حذف اکانت در کلاب هاوس، شما نمی توانید به مدت 30 روز از نام کاربری و یا شماره تلفن مشابه برای ثبت نام استفاده کند.

گاهی اوقات ممکن است شما اکانت کلاب هاوس خود را برای تغییر نام کاربری حذف کنید، اما در این مدت کوتاه، شخصی نام کاربری مورد نظر شما را بگیرد. در نتیجه شما دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

طبق قوانین کلاب هاوس، هر کاربر در یک زمان تنها می تواند یک اکانت با یک نام کاربری و یک شماره تلفن در اختیار داشته باشد و نه بیشتر. در نتیجه هنگام حذف اکانت از کلاب هاوس، نام کاربری قبلی شما برای استفاده دیگران آزاد می شود.

اگر می خواهید در کلاب هاوس معروف شوید، باید در این شبکه اجتماعی فعال باشید. با خرید بازدید کننده کلاب هاوس، می توانید افراد بسیار زیادی را به روم های خود جذب کنید و به سرعت در این شبکه اجتماعی معروف شوید.

 

تغییر نام کاربری در کلاب هاوس

 

در این مقاله، سعی کردیم به طور مختصر و مفید، درباره چگونگی تغییر نام کاربری در کلاب هاوس صحبت کنیم. فعالیت کردن و مشهور شدن در این شبکه اجتماعی، بسیار راحت تر از پلتفرم های دیگری نظیر اینستاگرام است. چرا که هنوز افراد زیادی هستند که به این پلتفرم وارد نشده اند.

همانطور که در شبکه اجتماعی اینستاگرام، افراد با خرید فالوور خود را در رقابت جلو می اندازند، در کلاب هاوس هم از چنین طرفندی می توان برای موفقیت بیشتر استفاده کرد.

 

سوالات متداول

  • آیا می توان نام کاربری کلاب هاوس را تغییر داد؟
    بله. شما می توانید مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، نام کاربری کلاب هاوس را تغییر دهید.

 

  • چند بار می توانیم نام کاربری کلاب هاوس مان را تغییر دهیم؟
    شما فقط یک بارمجاز به تغییر نام کاربری در کلاب هاوس هستید.

 

  • اگر مجبور به تغییر نام کاربری در کلاب هاوس برای دومین بار باشیم، چگونه باید این کار را انجام دهیم؟
    باید ایمیل درخواستی برای کلاب هاوس بفرستید تا آن ها درخواست شما را بررسی کنند و نام کاربری تان را تغییر دهند.

۲ دیدگاه دربارهٔ «چگونگی تغییر نام کاربری در کلاب هاوس»

  1. سلام
    کلاب هاوس رو اومدم روی گوشی نو نصب کنم. نام و شماره تلفن رو وارد کردم ولی اصلا بهم راه نداد که با نام کاربری خودم وارد شم. می‌گفت: این نام قبلاً انتخاب شده.
    مجبورم کرد حساب دیگه ای بسازم. چجوری میشه به همون حساب برگشت؟

    1. سلام و وقت بخیر
      با شماره تلفن که لاگین کنید نباید همچین مشکل وجود داشته باشه اصلا یوزر نیم نمی خواد برای لاگین کردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .