ایده های بی نظیر برای نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس

اطلاعاتی که در قسمت بیو (Bio) کلاب هاوس درج می شوند نخستین تأثیر را بر بازدیدکننده از پروفایل شما می گذارند. بنابر این اهمیت ویژه ای در جذب مخاطب و درآمدزایی از طریق کلاب هاوس دارند. در این مقاله شما را با نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس آشنا خواهیم کرد.

نحوه نوشتن و تغییر bio در clubhouse

بیو (bio کوتاه شده biography) در کلاب هاوس قسمتی است که در آن، اطلاعاتی راجع به خودتان، علاقمندی ها، زمینه های تخصصی و موارد دیگری از این دست را درج می‌کنید.

وقتی کسی در این اپلیکیشن برای بار اول از پروفایل شما بازدید می کند، پیش از هر چیز اطلاعات موجود در این قسمت را می بیند. اگر آنچه می خواند توجه اش را جلب کند، دنبالتان خواهد کرد. در غیر این صورت بدون صرف وقت اضافی صفحه پروفایل شما را ترک می‌ کند.

بنابراین گذاشتن وقت کافی و آشنایی درست و اصولی با نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس برای شما اهمیت ویژه‌ ای خواهد داشت. بخصوص اگر روی افزایش بازدید و فالوور در این اپلیکیشن حساب کرده‌اید یا مثلا می خواهید برای گسترش و تبلیغ کسب‌ و کارتان از آن استفاده کنید.

 

بیو کلاب هاوس

 

خرید فالوور کلاب هاوس راهکار دیگری است برای جذب مخاطب. به خصوص در ابتدای مسیر که هنوز نامتان چندان مطرح نشده است.

 

نکات و توصیه‌ های مرتبط با نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس

نکات و توصیه هایی هستند که اگر مد نظر قرار دهید و هنگام درج اطلاعات در بیو کلاب هاوس رعایت کنید، احتمال آنکه توجه بازدیدکننده جلب شود و تمایل پیدا کند که اطلاعات بیشتری راجع به شما و کارتان کسب کند، بیشتر خواهد شد.

در ضمن اگر تازه به کلاب هاوس پیوسته اید و با چند و چون کار با این اپلیکیشن محبوب آشنایی ندارید، مطالعه مطلب آموزش تصویری 0 تا 100 کلاب هاوس می توانداطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار بدهد.

در ادامه جزئیات کافی راجع به 8 مورد از مهم ترین این توصیه ها را در اختیارتان خواهیم گذاشت. آشنایی با این ها کمک می کند تا درک بهتری از نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس پیدا کنید.

 

1.استفاده از عکس خودتان در پروفایل
عکس پروفایل شما، قسمتی از بیوگرافی شما حساب می شود. برای عکس پروفایل تان، بهتر است از تصویر خودتان استفاده کنید چرا که مخاطبان تمایل دارند چهره شما را ببینند و بدانند شما چه شکلی هستید!

عکس پروفایل کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس صرفا متکی بر گفتگوی صوتی است (امکان به اشتراک گذاری ویدئو و عکس در آن وجود ندارد). بنابراین تصویر پروفایل تنها چیزی است که بازدیدکننده از شما می‌تواند ببیند و به خاطر بسپارد. مثل اطلاعات قسمت بیو، تصویرتان هم باید مورد توجه قرار گیرد و با کیفیت باشد.

 

2. استفاده از کلمات پرجستجو در بیو کلاب هاوس
کلمات پرجستجوی حوزه کاری تان را در داخل بایو کلاب هاوس به کار ببرید. به عنوان مثال اگر برنامه نویس یا طراح سایت هستید، می توانید با به کار بردن کلمه یا هشتگ طراحی سایت، در قسمت سرچ کلاب هاوس بالا بیایید.

البته، سرچ کلاب هاوس هنوز به اندازه اینستاگرام هوشمند نیست اما با این وجود، زمانی که شما کلمه طراحی سایت را در این اپلیکیشن سرچ کنید، افرادی که این کلمه را در بایو خود به کار برده باشند، در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

 

کلمات کلیدی بیو کلاب هاوس

 

3. اتصال اینستاگرام و توییتر به کلاب هاوس
در بیو کلاب هاوس، قسمتی برای اتصال اکانت های توییتر و اینستاگرام به این شبکه اجتماعی وجود دارد. زمانی که توییتر و اینستاگرام تان را به بیو کلاب هاوس متصل می کنید، افرادی که شما را در این دو شبکه اجتماعی دنبال می کنند، آیدی شما را در قسمت اکسپلور کلاب هاوس شان مشاهده می کنند.

در نتیجه، به این سبک، تعداد فالوور های شما افزایش میابد و بازدید روم هایتان نیز بیشتر می شود. البته در کنار این اقدامات، می توانید با خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس هم، بازدید های روم خود را افزایش دهید.

 

اتصال توییتر به کلاب هاوس

 

4. داشتن دعوت به اقدام (CTA)
دعوت به اقدام (CTA/ call to action)، مورد مهم دیگری است که باید به قسمت انتهایی اطلاعات در بیو کلاب هاوس اضافه کنید. دعوت به اقدام یا کال تو اکشن، جمله یا عبارتی است که بوسیله آن، شما مخاطب تان را برای انجام کاری که مدنظرتان است، تشویق می کنید.

نمونه ای از جمله کال تو اکشن می تواند اینگونه باشد: اگر می خواهید از تخفیفات ویژه این ماه بهره مند شوید، حتما به سایت فروشگاهی من سر بزنید.

مثال های دیگری که می توانید به عنوان کال تو اکشن بنویسید:

  • منابع اطلاعات را رایگان دانلود کنید (منابع اطلاعاتی که راجع بهشان صحبت کرده‌اید)
  • در اینستاگرام/ توئیتر به من پیام بدهید
  • برای کسب اطلاعات بیشتر اکانت من را دنبال کنید
  • به باشگاه (club) من در کلاب هاوس بپیوندید
  • از این فرصت برای خرید به صرفه تر استفاده کنید
  • و …

 

تغییر بایو کلاب هاوس

 

5. افزودن اطلاعات تماس به بیو کلاب هاوس
اگر شما به دنبال دیده شدن کسب و کارتان در کلاب هاوس هستید، بهتر است که حتما اطلاعات تماس خود را در بیو کلاب هاوس قرار دهید. چرا که از این طریق می توانید مشتری های بیشتری جذب کنید. موارد زیر همگی شامل اطلاعات تماس هستند که می توانند در بیو کلاب هاوس درج شوند:

  • لینک وب سایت
  • جزئیات اکانت ها در سایر شبکه های اجتماعی
  • آدرس های ایمیل شخصی و کاری
  • شماره تلفن
  • و هر اطلاعات دیگری که فکر می کنید کار بازدیدکنندگان برای برقراری تماس با شما را ساده‌ تر خواهد کرد

همچنین می توانید آدرس دقیق محل کار و فعالیت را به بیو کلاب هاوس اضافه کنید. مثلا اگر صاحب شرکت هستید، یا فروشگاهی برای فروش محصولات خود دارید، حتما موقعیت مکانی آن را به این قسمت اضافه کنید.

 

نوشتن بیو کلاب هاوس

 

6. اطلاعاتی درباره علایق، تفریحات و سبک زندگی تان در بیو کلاب هاوس درج کنید
درج اینگونه اطلاعات احساس صمیمیت بیشتری به مخاطبان می دهد. این امر باعث می شود برخی افراد به دلیل شباهت علایق و ویژگی هایشان به شما، تمایل به دنبال کردن تان داشته باشند و یا این که سبک زندگی شما به نظرشان جذاب بیاید. بنابراین نوشتن این گونه اطلاعات به طور صمیمانه و دوستانه می تواند بسیار در جذب مخاطب کمک کننده باشد.

 

خرید فالوور فیک اینستاگرام، راهی است تا بتوانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده شوید و به فروش و درآمد بیشتر برسید.

 

7. بیو کلاب هاوس خود را چند وقت یکبار تغییر دهید
بهتر است اطلاعات بیو خود را همیشه به روز نگه دارید. به عنوان مثال اگر لوکیشن کاری تان تغییر می کند آن را در بیو کلاب هاوس خود تغییر دهید. همچنین در صورت تغییر آیدی اینستاگرام یا توییتر، تغییر اطلاعات تماس و به طور گلی هر گونه تغییر، آن را در بیو کلاب هاوس خود اعمال کنید.

 

8. به مخاطبان بگویید که چرا باید شما را دنبال کنند
سعی کنید در بایو کلاب هاوس تان، برتری خود نسبت به دیگران را بنویسید. در واقع باید به مخاطب بگویید که از دنبال کردن شما و شرکت در روم هایتان چه چیزی نصیبش می شود.

مثلا می توانید بنویسید که در روم هایی که ایجاد می کنید قرار است نکاتی درباره تجارت الکترونیک بگویید. یا این که قرار است روم های تمرین ریلکسیشن برگزار کنید. در واقع مزیتی که روم هایتان دارند را برای مخاطب شرح دهید.

 

بیو کلاب هاوس

 

نوشتن بیو کلاب هاوس مسئله چندان پیچیده ای نیست؛ تنها کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و درباره توانایی ها و تخصص هایی که دارید، اطلاعات کافی در اختیار بازدید کنندگان بگذارید. می‌ توانید از اطلاعات و توصیه هایی که در این مطلب راجع بهشان صحبت شد برای این منظور کمک بگیرید.

نظر شما چیست؟ تا چه حد با نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس آشنا هستید؟ شما از چه راهکارها و توصیه هایی برای بهبود کیفیت اطلاعات درج شده در این قسمت استفاده می کنید؟

ایده دیگری دارید که با کمک آن بتوان اطلاعات بیو را برای بازدید کننده بهتر و گیراتر کرد؟ اگر مایل باشید می توانید با ما و خوانندگان مطلب از نظرات خود راجع به نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس بگویید.

بسته های فالوجت علاوه بر خدمات کلاب هاوس، شامل خدمات شبکه های اجتماعی دیگر نیز می شوند. به عنوان مثال شما می توانید با خرید کامنت، نرخ تعامل خود در اینستاگرام را بالا ببرید.

 

سؤالات پر تکرار 

  • چرا آشنایی با نحوه نوشتن و تغییر بیو کلاب هاوس حائز اهمیت است؟
    به این دلیل که بیو کلاب هاوس اولین معرفی شما به مخاطب است بنابراین می تواند در افزایش فالوور ها، بازدید ها و فروش شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

  • در قسمت بیو کلاب هاوس معمولا چه اطلاعاتی را باید نوشت و مطرح کرد؟
    اطلاعاتی که در این قسمت نوشته می‌شوند باید شامل توانایی ها، تخصص ها، اطلاعات کاری، اطلاعات تماس و موارد دیگری از این دست باشد.

 

  • از چه ایده ها و راهکارهایی برای نوشتن بهتر و مؤثرتر بیو کلاب هاوس می توان استفاده کرد؟
    استفاده از کال تو اکشن، اتصال اکانت های توییتر و اینستاگرام به کلاب هاوس، استفاده از تصویر خودمان در پروفایل و موارد دیگر.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .