نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس با ۶ روش بی‌ نظیر

آیا تا کنون این سؤال برایتان پیش آمده که نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس چگونه است و دیگران، چطور از آن برای درآمدزایی استفاده می‌کنند؟ در ادامه مطلب حاضر شما را با ایده‌ ها و توصیه‌ هایی کاربردی برای کسب درآمد از این اپلیکیشن آشنا خواهیم کرد.

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی محبوب که به تازگی منتشر شده و طرفداران خاص خود را دارد. اما نحوه تعامل در این شبیکه اجتماعی نسبت به ساتیر شبکه های اجتماعی متفاوت است. بنابر این اگر قصد دارید در این شبکه اجتماعی شناخته شوید و بتوانید از آن برای کسب و کار خود استفاده نمایید بد نیست قبل از هر اقدامی شروع کنید به آموزش روش هایی برای کلاب هاوس مارکتینگ تا با اطلاعات جامع و کامل اقدام به عمل نمایید.

 

۶ روش تضمینی برای کلاب هاوس مارکتینگ

 

همان گونه که قبلا گفتم برای بازاریابی در هر شبکه اجتماعی باید اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید موفق شوید. اما در مورد کلاب هاوس همه چیز متفاوت و سخت تر است می پرسید چرا؟ علت آن این است که این شبکه اجتماعی تنها مبتنی بر صداست و نمی تواند از اصول رایج مارکتینگ در سایر شبکه های اجتماعی برای این شبکه اجتماعی نیز استفاده نمایید. اما راهکار چیست؟ اگر قصد یادگیری کلاب هاوس مارکتینگ و فعالیت در این شبکه اجتماعی را دارید پیشنهاد می کنم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

۱. صحبت‌ کردن راجع‌ به ایده‌ها در اتاق‌ های کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران

بعضا اعضای حاضر در روم کلاب هاوس، شامل کارآفرینان و سرمایه‌ گذارانی می‌ شود که در جستجوی ایده‌ های خوبی هستند تا بتوانند بر رویشان سرمایه‌ گذاری کنند.

اگر احساس می‌کنید ایده‌ ای خوب برای آغاز یا گسترش کسب‌ و کاری بخصوص دارید، می‌ توانید به این روم ها بپیوندید و با متقاعدکردن سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که در روم هستند، سرمایه لازم برای آغاز کارتان را در به دست بیاورید.

 

نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس

 

بنابراین حتی اگر قادر به کسب درآمد نباشید و سرمایه‌گذار پیدا نکنید، باز هم دست خالی گروه را ترک نخواهید کرد.

شرکت در این‌گونه روم ها تنها زمانی توصیه می‌شود که راجع‌ به کسب‌وکار اطلاعات کافی و درخوری داشته باشید و یا آنکه ایده‌ هایی برای راه‌اندازی کسب‌ و کاری جدید داشته باشید.

 

۲. راه‌اندازی کلاب AMA، از ایده‌های کاربردی

یکی دیگر از راهکارهای مناسب برای کسب درآمد از کلاب هاوس راه‌ اندازی گروه‌های AMA (از من بپرس/ ask me anything) است. در این گروه‌ ها برای آنکه شنوندگان شما بتوانند وارد شوند ملزم به پرداخت ورودی خواهند بود.

پس از ورود به گروه می‌توانند با استفاده از قابلیت کلاب هاوس دستشان را بالا ببرند و راجع‌ به موضوعی که از قبل برایشان مشخص کرده‌اید از شما سؤال بپرسند.

راه‌ اندازی این نوع اتاق‌ ها و به عهده گرفتن میزبانی در آنها صرفا به کسانی توصیه می‌شود که در زمینه‌ای بخصوص تخصص و دانش کافی دارند. مثلا در حوزه کسب‌وکار، روانشناسی، سبک زندگی یا چیزهای دیگر.

 

کلاب هاوس مارکتینگ

 

اگر تخصص و دانش کافی برای پاسخ‌دادن به سؤال‌های دیگران را دارید، اما در جذب مخاطب و دنبال‌کننده ناتوان مانده‌اید، می‌توانید با استفاده از خرید فالوور کلاب هاوس، خود را در این پلتفرم اجتماعی بیشتر مطرح کنید.

 

۳. به‌ اشتراک‌گذاری محتواهای آموزشی با اعضای کلاب هاوس

به‌ اشتراک‌گذاری محتواهای آموزشی با اعضا، توصیه دیگری است که برای کسب درآمد از کلاب هاوس به دردتان خواهد خورد.

شیوه کار به‌ این‌ صورت است که اعضا را به اتاقی که درست کرده‌اید دعوت می‌کنید و در آن، راجع‌ به موضوعی که تخصص دارید، به آنها درس می‌دهید و به سؤال‌هایشان پاسخ می‌دهید.

این نوع کسب درآمد از کلاب هاوس می‌تواند برای معلم‌ها و کسانی که مشغول به کار تدریس در حوزه‌ های مختلف هستند مفید و کارآمد باشد.

 

۴. برقراری ارتباط با صاحبین کسب‌وکارها، فعالان در عرصه تکنولوژی و افراد مشهور

یکی دیگر از راهکارهایی که در آشنایی با نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس کمکتان خواهد کرد، آن است که به اتاق‌های صاحبین کسب‌وکارها، فعالان در عرصه تکنولوژی و افراد مشهور وارد شوید و از فرصت‌ هایی که آنجا ممکن است نصیبتان شود استفاده کنید.

 

صاحبان مشاغل در کلاب هاوس

 

گاهی این افراد، در ازای پرداخت مبلغی مشخص، می‌توانند توصیه‌های خوبی در اختیارتان بگذارند یا حتی فرصت‌های شغلی برایتان فراهم کنند. که البته به توانایی‌ ها و استعدادهای خودتان بستگی دارد.

 

۵. صحبت‌کردن راجع‌ به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید

صحبت‌ کردن راجع‌ به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید توصیه دیگری است که در آشنایی با نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس برایتان کارآمد خواهد بود.

شیوه کار به‌ این‌ صورت است که ابتدا اتاقی درست می‌کنید، اعضا و شنوندگانی را برای شرکت در آن گرد هم می‌آورید و شروع به صحبت راجع‌ به خدمات و محصولاتتان می‌کنید و برایشان تبلیغ می‌کنید.

 

باید در نظر داشته باشید که اگر فقط خودتان صحبت کنید و همه زمان را خودتان اشغال کنید، به‌مرور حوصله شنوندگانتان سر خواهد رفت و احتمال آنکه اتاق را ترک کنند بیشتر خواهد شد. بهتر است گاه‌گداری به دیگران هم فرصت صحبت‌کردن بدهید.

 

صحبت درباره ایده ها

 

۶. فروش مستقیم محصولات

اگر دیده باشید، در بعضی از کانال‌های یوتیوب، سازندگان آن در قسمت توضیحات ویدئو هایشان کد های تخفیفی می‌گذارند که با استفاده از آنها می‌توانید محصولاتشان را با قیمت کمتر بخرید. با کمی خلاقیت می‌توانید این ایده را در کلاب هاوس نیز پیاده کنید و از آن برای فروش بهتر و بیشتر محصولاتتان بهره ببرید.

خرید فالوور فیک، به شما کمک می کند مسیر اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام را راحت تر طی کنید.

چگونه در کلاب هاوس بلاگر یا اینفلوئنسر شویم؟

توصیه‌ های مرتبط با نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس که راجع‌ به آن ها خواندید، اگر به‌ طور درست و اصولی استفاده شوند، تا حدودی به شما کمک می‌کنند که به‌ مرور زمان در این شبکه اجتماعی به بلاگر یا اینفلوئنسر تبدیل شوید و اتاق‌ هایتان اعضا و شنوندگان بیشتر و مشتاق‌ تری پیدا کند.

 

اما راهکارهای دیگری هم وجود دارند که برای دست‌ یابی به این هدف بسیار برایتان کارآمد خواهند بود و احتمال موفقیت تان را بیشتر خواهند کرد. در ادامه بیشتر راجع‌ به جزئیات این راهکارها صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در کلاب هاوس بلاگر یا اینفلوئنسر شوید.

 

انفلوئنسر شدن در کلاب هاوس

 

۱. ساخت گروه و کلاب راجع‌ به موضوع‌ های مورد علاقه و تخصصی

بهتر است گروه یا کلابی که درست می‌کنید راجع‌به موضوعی باشد که در آن تخصص دارید و به آن علاقه‌مند هستید. به‌ این‌صورت می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کسانی که به گروهتان وارد می‌شوند بگذارید و برایشان اشتغال ذهنی مثبتی ایجاد کنید.

 

در این شرایط بیشتر به صحبت‌هایتان توجه خواهند کرد و در حیطه تخصصی‌تان بیشتر برایشان قابل‌ اعتماد خواهید بود. اینها به شما کمک خواهد کرد که به‌ مرور زمان تأثیر بیشتری روی شنوندگانتان بگذارید و به هدفتان برای تبدیل‌شدن به اینفلوئنسر یا بلاگر دست یابید.

 

۲. دریافت بازخوردهای شنوندگان و اعضای کلاب

یکی دیگر از راهکارهایی که به شما کمک می‌کند کیفیت محتواهایتان در این شبکه اجتماعی را بهبود ببخشید و به‌ مرور زمان، مخاطبان بیشتری پیدا کنید، دریافت بازخوردهای شنوندگان و اعضاء کلاب است.

می‌توانید از این بازخوردها برای بهبود کیفیت و رفع ایرادهای کارتان استفاده کنید.

 

۳. داشتن اطلاعات کافی راجع‌ به اخبار روز و ترندهای مرتبط با حیطه کاری و تخصصی

برای آنکه بتوانید در کلاب هاوس بلاگر یا اینفلوئنسر شوید، باید گاهی به کلاب‌ها و گروه‌های دیگران نیز سر بزنید، و با گوش‌ دادن به صحبت‌های دیگران و پیگیری منابع اطلاعاتی دیگر از اخبار و ترندهای روز مرتبط با حیطه کاری و تخصصی‌تان آگاه شوید.

 

اخبار کسب و کار

 

به‌این‌صورت هم بهتر متوجه علایق و نیازمندی‌ های مخاطبان خواهید شد و هم کار ساده‌تری برای رقابت با کسانی خواهید داشت که در حیطه کاری یا تخصصی‌تان فعالیت می‌کنند. به‌دنبال این مسئله احتمال موفقیت و تبدیل‌شدن به اینفلوئنسر نیز برایتان بیشتر خواهد شد.

 

۴. به‌ اشتراک‌گذاری اخبار مهم درباره کار یا مسائل دیگر با مخاطبان

کمی که به تعداد مخاطبانتان در کلاب هاوس افزوده شد، می‌توانید گاهی اوقات درباره اخبار مهم کاری یا مسائل دیگر با آنها صحبت کنید. برای مثال فرض کنید که صاحب کسب‌ و کاری هستید و به‌ تازگی تصمیم گرفته‌اید که برای تأمین مواد اولیه مورد نیازتان با کسانی کار کنید که سعی می‌کنند کمتر به محیط‌ زیست آسیب برسانند.

 

می‌توانید مخاطبانتان را در زمان مشخصی به اتاقی که در کلاب هاوس درست می‌کنید دعوت کنید و راجع‌ به این تصمیمی که گرفته‌اید با آنها صحبت کنید. اینکه چرا این تصمیم را گرفته‌اید و چه اثراتی بر کسب‌ و کارتان خواهد داشت و مسائل دیگر.

 

روش های اینفلوئنسر یا بلاگر شدن در کلاب هاوس

 

با این کار فرصت خوبی نصیبتان می‌شود تا بتوانید راجع‌ به ارزش‌هایی که برایتان مهم هستند با مخاطبانتان صحبت کنید و گفتگوهای با معناتری با آنها داشته باشید. مسئله‌ای که در بلندمدت مسیرتان در تبدیل‌ شدن به اینفلوئنسر یا بلاگر را هموارتر خواهد کرد.

 

بازاریابی در کلاب هاوس چگونه است؟

محبوبیت روزافزون و افزایش کاربران کلاب هاوس طی یکی دو سال اخیر باعث شده است تا کسب‌ و کارها مثل سایر شبکه‌ های اجتماعی محبوب از آن نیز برای بازاریابی دیجیتالی استفاده کنند.

در این بخش از مطلب کمی بیشتر راجع‌ به چند و چون بازاریابی در کلاب هاوس صحبت خواهیم کرد و از نکات و توصیه‌ هایی خواهیم گفت که برای انجام بهتر این کار یارای شما خواهند بود.

 

نکات ابتدایی برای آشنایی کسب درآمد از کلاب هاوس

اگر صاحب کسب‌ و کار هستید و قصد معرفی محصولات یا خدمات خود در کلاب هاوس را دارید، پیش از هر چیز لازم است با فضای این اپلیکیشن شبکه اجتماعی آشنا شوید و کار با آن را یاد بگیرید.

 

بازاریابی در کلاب هاوس

 

بنابراین توصیه می‌ شود پیش از شروع به بازاریابی به عنوان کاربر عادی در آن ثبت‌ نام کنید و با سر زدن به اتاق‌ های مختلف در آن و شرکت در گفتگوها با امکانات و قابلیت‌ های مختلف این اپلیکیشن آشنا شوید.

 

پس از آشنایی کلی با فضای اپلیکیشن و قابلیت‌های مختلف آن می‌توانید گروهی درست کنید و اقدام به جذب مخاطب کنید. درنهایت هم با برنامه‌ ریزی و تعیین اهداف محصولات و خدماتتان را به مخاطبین معرفی خواهید کرد.

 

البته اگر از این امکان صرفا برای تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات استفاده کنید و تمامی زمان را صرف صحبت راجع‌ به این مسئله کنید، به احتمال زیاد به نتیجه دلخواه دست نخواهید یافت.

 

نکات و مسائلی که هنگام بازاریابی در کلاب هاوس باید رعایت کرد

هنگام بازاریابی در کلاب هاوس مسائلی هستند که باید رعایت کنید تا بتوانید توجه مخاطب را جلب کنید و او را برای شرکت در گفتگو و گوش‌ دادن به صحبت‌ هایتان مشتاق نگه دارید.

 

مارکتینگ در کلاب هاوس

 

۱. درج دقیق جزئیات کافی راجع‌ به کسب‌ و کار در قسمت اطلاعات شخصی 

اطلاعات شخصی که در قسمت بیو (bio) در کلاب هاوس درج می‌کنید از دو جهت حائز اهمیت هستند:

  • اول آنکه کسانی که از پروفایل شما دیدن می‌کنند برای نخستین بار با دیدن همین اطلاعات با شما و کسب‌وکارتان آشنا خواهند شد؛ بنابراین هرچه اطلاعات کاملتر باشد، امکان آنکه مخاطب را جذب کند بیشتر می‌شود.
  • نکته دیگر به اهمیت کلمات و عباراتی ارتباط دارد که در این قسمت استفاده می‌کنید؛ این کلمات و عبارات باید کاملا مرتبط با کسب‌وکارتان باشند و تا حدامکان شبیه به عباراتی باشند که کاربران کلاب هاوس در حیطه کاریتان برایش جست‌ و جو می‌کنند.
    هرچه اطلاعات شخصی شما به عباراتی که کاربران جست‌وجو می‌کنند نزدیک‌تر باشد، احتمال آنکه به پروفایل شما هدایت شوند بیشتر خواهد شد.

رعایت این نکات به‌ ویژه زمانی حائز اهمیت خواهد بود که در ابتدای مسیر کاری هستید و نیاز به جذب مخاطب بیشتر دارید.

بیو کامل کلاب هاوس

۲. پرهیز از تبلیغ مستقیم برای محصولات و خدمات

تبلیغ مستقیم برای محصولات و خدمات کاری است که به سرعت حوصله مخاطب یا شنونده را سر خواهد برد و احتمال آنکه گروهتان را ترک کند بیشتر می‌شود.

هنگام بازاریابی در کلاب هاوس باید کمی خلاقیت به خرج دهید و به استفاده از روش‌ های غیرمستقیم بازاریابی روی بیاورید که مخاطب را جذب می‌کند و برایش اشتغال ذهنی ایجاد می‌کند.

 

مثلا به‌ جای تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات می‌ توانید راجع‌ به ویژگی‌ هایی صحبت کنید که به محصولات و فعالیت‌های شما ارزش می‌ بخشند. یا آنکه با مخاطبان خود از راهکارهایی بگویید که برای استفاده بهتر و مؤثرتر از محصولاتتان می‌ توانند به کار بگیرند و مشکلاتشان را حل کنند.

 

پرهیز از تبلیغ مستقیم برای بازاریابی در کلاب هاوس

 

توصیه دیگر آن است که راجع‌ به ارزش‌ ها و اهداف کسب‌ و کارتان با مخاطبان و شنوندگان صحبت کنید. اینکه اساسا چه چیزی باعث شد تا کسب‌ و کارتان را راه بیندازید و سوای کسب درآمد، چه اهداف دیگری را در بلند مدت دنبال خواهید کرد.

رعایت این توصیه‌ ها کمک می‌ کند تا مخاطبان بیشتر به شما و کسب‌ و کارتان اعتماد کنند.

خرید بازدید لایو اینستاگرام، راهکاری ساده و هوشمند برای دیده شدن و درآمد بیشتر از طریق اینستاگرام است.

هنگام بازاریابی در کلاب هاوس بهتر است سعی کنید به مخاطبان و شنوندگانتان هم گاهی مجال صحبت‌کردن بدهید و از آنها هم درخواست کنید نظراتشان را با شما و دیگر اعضا در میان بگذارند.

مثلا وقتی از اهداف و ارزش‌هایی که برای کسب‌وکارتان در نظر گرفته‌اید صحبت می‌کنید، می‌توانید جویای نظرات مخاطبان شوید. شکل‌گیری این تعامل کمک می‌کند تا فضای بهتر و مستعدتری برای جلب اعتماد مخاطب ایجاد شود.

 

کسب درآمد از کلاب هاوس

 

در این مقاله درباره کسب درآمد از کلاب هاوس صحبت کردیم و ایده هایی را مطرح کردیم. نظر شما چیست؟ تجربه استفاده از کلاب هاوس را داشته‌اید؟ بازخوردتان به استفاده از این اپلیکیشن شبکه اجتماعی چیست و به نظرتان، در مقایسه با اپلیکیشن‌ های محبوب دیگر چه عملکردی دارد؟

لطفا شما هم اگر توصیه یا راهکاری برای کسب درآمد از کلاب هاوس می دانید در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید با خرید کامنت اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی هم بیشتر دیده شوید.

 

سوالات متداول پیرامون کسب درآمد از کلاب هاوس

۱. آیا می‌توان با استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس کسب درآمد کرد؟

بله، با جذب مخاطب و فالوور در این اپلیکیشن و استفاده از راهکارهای دیگر، امکان کسب درآمد در آن را خواهید داشت.

 

۲.راهکارهای کسب درآمد از کلاب هاوس چگونه است؟

راهکارهای مختلفی هستند که هنگام آشنایی با نحوه کسب درآمد از کلاب هاوس به کارتان خواهند آمد. از آن‌ جمله می‌توان به راه‌ اندازی کلاب‌های AMA (پاسخ‌ دادن به پرسش‌های اعضای روم)، به‌اشتراک‌گذاری محتواهای آموزشی، برقراری ارتباط با صاحبین کسب‌ و کارها و راهکارهای دیگری نظیر اینها اشاره کرد.

 

۳. آیا تبدیل‌شدن به بلاگر یا اینفلوئنسر می‌تواند به کسب درآمد از کلاب هاوس کمک کند؟

بله، با تبدیل‌شدن به بلاگر یا اینفلوئنسر در واقع در حیطه کاری و تخصصی‌تان فالوورهایی پیدا خواهید کرد که به شما و آنچه می‌گویید اعتماد خواهند داشت. با کمک این مخاطبان کار ساده‌تری برای عملی‌کردن راهکارهای مرتبط با کسب درآمد از کلاب هاوس خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .