تعداد کاربران اینستاگرام از مرز یک میلیارد نفر گذشت!

طبق آمار منتشر شده از وب سایت های جهانی، تعداد کاربران اینستاگرام از یک میلیارد نفر گذشت. شاید زمانی که آمار 90 میلیونی اینستاگرام در سال 2013 منتشر شد کسی تصور این رشد بی سابقه را از اینستاگرام نداشت.

اما اینستاگرام با روند صعودی غیر قابل پیش بینی متوقف نشد و مرز یک میلیارد نفر را نیز پشت سر گذاشت. انتظار می رود این نقطه پایان این برنامه محبوب نباشد و باز هم منتظر آمارهای اعجاب انگیز بیش تری از آن باشیم. در زیر می توانید نمودار تعداد کاربرهای اینستاگرام را در طول زمان ببینید.

تعداد کاربران اینستاگارم از مرز یک میلیارد نفر گذشت!

اینستاگرام، از رقیب های خود جلو می زند

اینستاگرام که شروع نسبتا یکسانی با توییتر و پینترست در سال 2014 داشت، اما درصد تغییرات زیاد آن در طول زمان باعث شد فاصله زیادی با سایر شبکه های اجتماعی پیدا کند. اینستاگرام با 1 میلیارد و 163 میلیون کاربر، پس از فیسبوک، محبوب ترین شبکه اجتماعی است. تغییرات سایر شبکه های اجتماعی از سال 2014 تا 2019 را در زیر می توانید ببینید.

تعداد کاربران اینستاگارم از مرز یک میلیارد نفر گذشت!

هم چنین در تصویر زیر می توانید درصد استفاده کاربران از هر کدام از شبکه های اجتماعی را برای پیام رسانی مشاهده کنید. با اینکه اینستاگرام، برای پیام رسانی طراحی نشده است اما می بینید که 47 درصد از افراد برای پیام رسانی و ایجاد ارتباط از آن استفاده می کنند.

تعداد کاربران اینستاگارم از مرز یک میلیارد نفر

بیش ترین فالوورهای اینستاگرام را کدام پیج های اینستاگرام دارند؟

صفحه شخصی اینستاگرام با حدود 334 میلیون فالوور، محبوب ترین پیج در ان شبکه اجتماعی است. پس از آن رونالدو با 205  میلیون فالوور در رده دوم قرار دارد. سایر اینفلوئنسرهای اینستاگرام را همراه با تعداد فالوورهایشان، در زیر می توانید مشاهده کنید.

تعداد کاربران اینستاگارم از مرز یک میلیارد نفر گذشت!

 پیج های پرطرفدار ایرانی و نرخ اینگیجمنت و لایک آن ها در تصویر زیر قابل مشاهده است. حسن ریوندی و شهاب حسینی به ترتیب، پرطرفدارترین پیج های ایرانی در اینستاگرام هستند.

تعداد کاربران اینستاگارم از مرز یک میلیارد نفر گذشت!

کلید موفقیت اینستاگرام در کجا پنهان شده است؟

این محبوبیت ویژه اینستاگرام و پیشرفتی که در تعداد کاربران آن وجود داشته است این سوال را در ذهن می پرواند که عامل موفقیت این شبکه اجتماعی در میان مردم چیست. با تیم فالوجت همراه باشید تا مهم ترین دلایل افزایش فالوور اینستاگرام را از دید کاربران و کارشناسان این زمینه ببینیم.

  • برنامه ای که کاربران اینستاگرام می پسندند

کاربر پسندی! بله. به نظر می رسد مهم ترین کلید موفقیت این شبکه در بین مردم جهان، رابط کاربری خوب آن باشد. شاید چشم ما به دیدن محتوای خوب در این برنامه عادت کرده باشد و ندانیم بودن آن تا چه حد خوب است. اما زمانی که با یک برنامه که رابطه کاربری خوبی ندارد برخورد کنیم متوجه می شویم که بودن آن تا چه اندازه مهم است. قطعا اینستاگرام یکی از بهترین رابط کاربری ها را از نظر بصری دارد و کار کردن با آن ساده و جذاب است.

  • با اینستاگرام محبوب می شوید

اینستاگرام در حال حاضر تنها برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهند تا محبوبیت خود را در معرض قضاوت بگذارند و طعم آن را بچشند. ادغام این برنامه با فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به کاربران امکان می دهد تا استعداد عکاسی خود را نشان دهند و یا از آن استفاده کنند.

هم چنین هشتگ گذاری مناسب با تصاویر، باعث می شود عکس هایشان در بین کاربران بیش تر دیده شوند و لایک و کامنت بیش تری بگیرند. این بستر نه تنها برای عکاسان، بلکه برای وبلاگ نویسان، نویسندگان، طراحان، هنرمندان و غیره بسیار کاربردی است.

  • بازارهای انلاین در اینستاگرام پیدا می شوند

اینستاگرام قطعا بازار جدیدی برای خریدهای آنلاین حساب می شود که پلی بین خریداران و فروشندگان فراهم می آورد. امکانات جدید اینستاگرام، درج اطلاعات و قیمت های مربوط به محصولات را در پست های فروشگاهی خود فراهم می آورد.

کاربر اینستاگرامی با کلیک بر روی آن به راحتی می تواند اقدام به خرید کند. هم چنین با  کمک هشتگ ها، محصولات مختلف می توانند در سرچ های اینستاگرامی خود را نشان دهند و دیده شوند.

  • فیلترهایی که زیبا می کنند، از عکس های کسل کننده تا عکس های ژورنالی

در مورد اینستاگرام صحبت کنیم و به فیلترهای مختلف آن اشاره نکنیم؟ تقریبا محال است شما کاربر اینستاگرام باشید و تا کنون از فیلترهای اینستاگرام استفاده نکرده باشید.

فیلترهای اینستاگرام جزء جدایی ناپذیر آن هستند که روزانه بارها و بارها از آن ها استفاده می شوند. خلاق ترین، جالب ترین و راحت ترین فیلترها را شما می توانید در اینستاگرام پیدا کنید و عکس های خود را به راحتی ویرایش کنید.

بدون آنکه نگران میزان اشباع یا سفیدی بیش از حد عکس هایتان باشید. علاوه بر این فیلترهایی که هر روزه به اینستاگرام اضافه می شود باعث می گردد حالت چهره خود را به هر صورت که مایل باشید تغییر دهید.

هم چنین برنامه های جانبی وجود دارند که به شما امکان می دهند فیلترهای داخلی بیش تری را به برنامه خود اضافه کنید. اینستاگرام با کمک فیلترهایی که فراهم می آورد، به کاربران اعتماد به نفس بیش تری می دهد که باعث می شود بیش تر از آن استفاده کنند.

  • مربع های جادو کننده

هشتگ های اینستاگرام، ارزشمندترین دارایی این شبکه است که به آن هویت می دهد. حتی خود اینستاگرام، محبوبیت واقعی خود را از هشتگ هایی مانند #instagood ، #instantinsta ، #igrammers دارد.

این هشتگ ها، امکان دیده شدن در بین هزاران پست اینستاگرامی را برای کاربران فراهم می آورد. علاوه بر این، می توان گفت هشتگ ها به گونه ای، خلاصه ای از داستان و کپشن های نوشته شده در پست ها هستند.

حتی در بعضی از پست های اینستاگرام، نوشتن جملات بدون فاصله، به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای کاربران اینستاگرامی مطرح شد که به محبوبیت هشتگ ها کمک شایانی کرد.

  • شما درخواست کنید تا اینستاگرام پاسخ دهد

نه تنها نیازهای انسانی بلکه خواسته های افراد نیز در اینستاگرام پاسخ داده می شوند. انسان ها همواره تمایل زیادی برای دریافت توجه دارند. ویژگی هایی که اینستاگرام برای کاربران فراهم می اورد به افراد امکان می دهند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. لایک و کامنت دریافت کنند.

با فیلترهای اینستاگرام زیبا ظاهر شوند و سفر خود را با نقشه و درج لوکیشن در عکس ها به نمایش بگذارند. اینستاگرام با توجه به استقبال گسترده مردم از سلفی ها و به اشتراک گذاشتن آن، خود را به عرصه بی رقیب شبکه های اجتماعی وارد کرد و در آن یکه تازی می کند.

نگاه شما به اینستاگرام چگونه است؟ چرا از آن استفاده می کنید؟

میلیون ها نفر در سراسر جهان هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند و دلایل آشکار و نهان خود را دارند. اما آن چیز که بر همگان آشکار است محبوبیت اینستاگرام و رواج گسترده آن است.

فالوجت، معتبرترین سایت خرید فالوور در کنار شماست تا بتوانید در اینستاگرام پیشرفت کنید و دیده شوید. اگر نیاز به کمک و همراهی ما داشتید با ما تماس بگیرید.

۱ دیدگاه دربارهٔ «تعداد کاربران اینستاگرام از مرز یک میلیارد نفر گذشت!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .