آموزش تصویری حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام

ممکن است در میان فالوورهای شما فردی باشد که دوست نداشته باشید پستهای شما را مشاهده کند یا فردی باشد که کامنت ها و مسیج های نامناسب در پست شما قرار می‌دهد. آموزش پیش رو به شما کمک می کند تا بتوانید با دو روش بیان شده اقدام به حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام کنید. البته توجه داشته باشید اگر هدف شما از ساخت اکانت در اینستاگرام کسب درآمد بوده است، هر چه تعداد فالوور شما بالاتر باشد مخاطب بیشتری جذب می کنید. با خرید فالوور اینستاگرام فیک نیز می توانید فروش خود را بالا ببرید. بالا بودن تعداد فالوور از راه های موثر جذب مخاطب است، بنابراین خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام بدون اینکه متوجه شود و بدون بلاک کردن یک روش وجود دارد و برای حذف افراد مزاحم در اینستاگرام روش دیگری وجود دارد؛ در مطلب پیش رو در سایت فالوجت به هر دو راهکار پرداخته ایم.

نحوه حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام با بلاک کردن

شما می توانید به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده کاربران مزاحم را از لیست دنبال کننده های خود در اینستاگرام حذف کنید. برای بلاک کردن کاربران در اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد قسمت پروفایل خود در اینستاگرام شوید.
  2. اکنون وارد قسمت Followers شوید.
  3. در لیست باز شده اکانت فردی را که می خواهید بلاک کنید را بیابید. سپس وارد صفحه پروفایلش شوید.
  4. اکنون آیکن سه نقطه در بالای صفحه سمت راست را لمس کنید.

    بلاک در اینستاگرام
  5. در صفحه باز شده گزینه Block را انتخاب کنید.
  6. در پنجره باز شده گزینه ok را انتخاب نمایید.

نحوه حذف افراد با بلاک کردن

 

توجه داشته باشید، با حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام به روش فوق، فرد مورد نظر به طور مستقیم از بلاک شدن یا حذف شدن خود توسط شما متوجه نخواهد شد.
اگر فردی را بلاک کنید قادر به نمایش پست های شما – با مراجعه او به پروفایل شما هیچ پستی به او نمایش داده نمی شود – همچنین با جستجوی آیدی اکانت شما قادر به یافتن شما نخواهد بود. همچنین با بلاک کردن

روش آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

برای آنبلاک کردن اکانت بلاک شده مسیر زیر را طی کنید:
ابتدا به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه کنید. سپس آیکون سه خط ذر بالای صفحه سمت راست را انتخاب کنید.
در گام بعدی گزینه setting را در لیست باز شده انتخاب نمایید.
اکنون با انتخاب گزینه privacy می توانید در لیست باز شده گزینه blocked accounts را انتخاب کنید.
در لیست باز شده تمام افرادی را که بلاک کردید می توانید مشاهده کنید و با انتخاب گزینه unblock فرد مورد نظر دیگر بلاک نیست.
با آنبلاک کردن اکانت مورد نظر او دیگر بلاک نیست ولی نه شما در لیست فالوورهای او قرار دارید نه او در لیست فالوورهای شما قرار دارد. با آنبلاک کردن تنها اگر اکانت شما عمومی باشد می تواند پست های شما را ببیند، برای شما مجدد درخواست دوستی ارسال کند و برای شما پیام ارسال کند .

هنگام آنبلاک کردن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • با بلاک کردن، اکانت شخص مورد نظر، هم از لیست دنبال کنندگان و هم از لیست فالووینگ‌های شما حذف می شود.
  • اگر فردی را بلاک کنید دیگر نمی تواند به شما درخواست دوستی دهد و از این طریق متوجه بلاک شدنش خواهد شد.

نحوه حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن

نحوه حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن

اخیرا اینستاگرام، قابلیت حذف فالوورها بدون نیاز به بلاک کردن را افزوده است. قبل از افزوده شدن این قابلیت شما مجبور بودید برای حذف کاربری از لیست دنبال کننده های او را بلاک کنید. اکنون با روش حذف دنبال کننده ها بدون بلاک کردن با ما همراه باشید.

  • ابتدا به قسمت پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه کنید.
  • سپس وارد قسمت Followers شوید. اکنون شما می توانید لیست دنبال کننده های خود را مشاهده کنید.
  • با لمس این گزینه لیست فالوورهای اکانت اینستاگرام شما نمایش داده می‌شود.
  • اکنون گزینه Remove را برای دنبال کننده مورد نظرتان انتخاب کنید تا اکانت انتخاب شده از لیست فالوورهای اینستاگرام‌ شما حذف شود.

شما به راحتی می‌توانید از بروز مشکلات این چنین جلوگیری کنید. با Private یا خصوصی کردن اکانت خود در اینستاگرام می توانید از فالوو شدن توسط افراد ناشناس یا مزاحم جلوگیر کنید.
همچنین با طی کردن مسیر زیر می توانید از قرار کامنت های منفی و مخرب در پست های خود جلوگیری کنید.

اعمال محدودیت برای کامنت ها در اینستاگرام

مسیر زیر را طی کنید:

 …. Profile -> setting -> privacy -> comments 

سپس با فعال کردن گزینه hide offensive comments و همچنین با فعال کردن گزینه manual filter می توانید در کادر زیرش کلمات و عبارات نامطلوب را نوشته و با  ,  (کاما) از هم جدا کنید تا از قرار گرفتن کامنت های نامطلوب در پیج شما جلوگیری شود.

فالوور

سخن پایانی …

با توجه به آموزش تصویری بالا، شما به راحتی می توانید اقدام به حذف فالوورهایی که می خواهید نمایید.
در نهایت باید بگوییم حذف فالوورهای فیک یا فالوورهایی که در پیج شما فعالیتی ندارند، کمک بزرگی به داشتن دنبال کننده هایی هدفمند و بهبود جایگاه شما در اینستاگرام خواهد داشت.
اگر دوست دارید در زمینه اینستاگرام حرفه ای عمل کنید یا کسب و کار شما وابسته به اینستاگرام است می توانید با کارشناسان ما جهت مشاوره برای افزایش فالوور اینستاگرام و لایک، در تماس باشید. اگر می خواهید بدون نصب اپلیکیشن اینستاگرام وارد اکانت خود شوید، ورود به اینستاگرام بدون نصب را در این مقاله مطالعه کنید.

۱۶۵ دیدگاه دربارهٔ «آموزش تصویری حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام»

    1. سلام منرو شخصی بلاک کرده بود ومن این شخصی رو ریست کردم به قسمت رکوست رفت ولی رفتم ک دوباره برگردونم نبود با اونکه چتش رو پاک نکرده بودم ایا میشه راهی رو بگید ک دوباره بتونم فالو کنم حتی ایشونم منو الان ندارن تو فالوراشون وهر چی سرچ میکنیم موجود نیس

      1. سلام وقت بخیر
        با منشن کردن نام کاربری او در زیر یک پست یا ارسال ” @ نام کاربری ” به دایریت اینستاگرام یکی از دوستانتان به اکانت او می توانید دسترسی داشته باشید.

  1. سلام.
    اگر از لیست فالورهای یک شخصی بخواهیم شخص دیگری رو از لیست همان فرد دنبال کنیم ایا این فرد متوجه این میشود که ما فرد دیگری رو از بین فالورهاش داریم دنبال میکنیم ؟

  2. ربات اینستاگرام

    سلام،با بلاک کردن اکانت های آنها هم از لیست فالوورهای شما حذف خواهند شد هم امکان منشن کردن شما را ندارند.

  3. سلام چند وقته وقتی که منو فالو میکنن به فالورهام اضافه نمیشه تعداد ۴۱۵۶ تا فالور دارم شش ماهه هنوز همون اندازست در صورتی که میبینم منو فالو میکنن

    1. ربات اینستاگرام

      سلام اگر خذف کنید میتوااند به پیج شما دسترسی پیدا کند مگر اینکه پیج شما پرایوت باشد بهتره که اگر مشکلی هست بلاک کنید.

  4. سلام میخواستم بپرسم وقتی شخصی رو از اینستا بلاک میکنیم آیا همچنان میتونه لیست افرادی که دنبال کردیم یالیست افرادی که مارو دنبال کردن ببینه؟

  5. سلام وقتی اینستا را کاملا پاک میکنیم فالوورهادیگه صفحه حذف شده رامی تواند ببیند ییام هایی که دادم به فالورهاچی

  6. چگونه مانع از ورود فالوور فیک و فالووینگ فیک به اکانتم بشم بدون اینکه من کسی رو فالوو کنم میاد داخل لیست فالووینگام چگونه مانع شوم ممنون میشم جواب بدید ❤️

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، شما میتوانید پیج خود را پرایوت کنید و همچنین راه حلی برای جلوگیری از ورود در قسمت فالووینگ وجود ندارد.

  7. سلام وقت بخیر.
    یکی از فالورهای من که پیجش پرایوت هست،امروز متوجه شدم که میتونه پست و استوری پیج من رو ببینه اما من با اینکه قبلا فالوش داشتم،الان برام فالو بک اومده رو پیجش و من پست و استوریهاشو نمیتونم ببینم! منو ریمو کرده ک پیجش بسته شده برام؟؟

  8. سلام میخواستم بدونم وقتی کسی رو آنفالو میکنم(درصورتیکه پیج من پرایوته ولی پیج اون بازه) امکان نداره که بتونه پستا و استوریامو ببینه؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، از لیست فالوور های خود شخص مورد نظر را ریموو کنید تا به پیج شما دسترسی نداشته باشد.

  9. اگه کسی من و از لیست فالوور هاش حذف کرده باشه، همچنان من تو صفحه اون شخص که عمومی هست فالوئینگ می بینم؟ یا تغییر ایجاد می شه؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، اگر اینترنت ایشان در ان لحظه فعال بوده باشد اعلان فالو کردن برای او میرود.

  10. سلام .آیا امکانش هست وقتی کسی رو در اینستا بلاک میکنیم دیگر در لیست بلاک شده ها هم نبینمش؟
    بعبارت دیگر آیا امکان پاک کردن لیست بلاک شده در اینستا وجوددارد؟

  11. سلام
    با دوم هست که سوال میکنم. سوال هفته پیشمو جواب ندادین.
    پرسیده بودم که
    اگر کسی را در اینستا بلاک کرده باشیم امکانش هست دیگه دیگه در لیست بلاکها هم نبینمش؟ یا بعبارت دیگه امکان پاک کردن لیست بلاکها در اینستا وجود دارد؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر .
      اگر پیج شما پرایوت باشد خیر امکان مشاهده پست ها و استوریهای شما وجود ندارد.

  12. آیا اشخاصی رو که ریمو کردم میتونن پست ها و استوری هام رو ببینن؟
    من پیجم پرویت و ۲۹ تا فالور دارم ولی پستام ۵۰-۶۰تا ویوو میخوره علتش چیه؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر .لطفا پرایوت بودن پیج خود را بررسی کنید . اگر پیج شما پراوت باشد شخصی که ریمو کرده اید نمیتواند پیج شمارا مشاهده کند .

  13. من توی پیجم ۲۹ تا فالور دارم و پیجم بستس ولی فیلم هایی که پست میکنم ۵۰ به بالا ویو میخوره چرا؟ وآیا کسایی که ریموو کردیم میتونن پست های مارو ببینن لطفا جواب بدین

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، شما میتونید اون پیجو بلاک کنید . برای اینکار به پیج شخص مورد نظر رفته ، سمت راست بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید . گزینه block یا مسدود کردن را انتخاب کنید .

  14. سلام من چند باره یک نفر رو فالو میکنم ،اونم اکسپت میکنه بعد چندساعت خود به خود انفالو میشه چرا؟من انفالوش نکردم..اونم بلاک یا محدودم نکرده

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      اگر این مشکل برای تعدادی از فالورهایتان پیش می آید، مربوط به سرور های اینستاگرام می باشد و در غیر این صورت شخص مورد نظر، شما را فالو، آنفالو و ریمو می کند.

  15. سلام من تعدادی از فالورام رو. که فالو میکنم بعد ساعتی دوباره میرم اینستا میبینم همشون انفالو شدن دوباره فالو شون میکنم باز انفالو میشن همشون

  16. سلام من تو پیجم حدود ۷ هزار نفر رو فالو کردم آیا امکان اینکنه یکجا همه رو آنفالو کنم وجود داره یا نه

  17. سلام وقت بخیر وقتی کسی رو از پیجم ریموو میکنم و خودم آنفالو میکنم، متوجه میشه؟ یعنی دوباره آیدی من در قسمت ساجسشن براش میره؟

  18. من یک نفر رو از فالویرهام ریمو کردم الان می خوام برگردونم نمیشه
    چکاری بازد وگجام بدم ممنون میشم بگید

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، باید نام کاربری او را در قسمت سرچ جست و جو کنید و سپس نسبت به فالو کردن دوباره وی اقدام کنید

  19. لیست فالوور هامو باز میکنم یه پیام مشکی میاد که بعد از چند دقیقه دیگه امتحان کن و باز نمیشه از صبح اینجوریه دیوونم کرد

  20. سلام اگر در اینستاگرام شخصی رو فالو کنیم و بلافاصله کنسل کنیم و درخواستمونو کنسل کنیم بازم براش نوتیفیکیشن فالو ریکویست ارسال میشه؟

  21. سلام و وقت بخیر.با اپدیت جدید اینیستا یه گزینه اضافه شده کنار ردیف فالورا(همون ریمو)اگه من یکی از فالورهامو ریمو کنم دیگه نمیتونه پست و استوریهای منو ببینه؟اینم بگم که پبجم پرایوت هست.ممنون میشم اگه جواب بدین

  22. سلام کسی که مارو در اینستا حذف کرده چطور میتونم دوباره فالوکنم امکانش هس دوباره بتونم پیجش رو فالو کنم

  23. سلام ,وقت بخیر
    یه سوال داشتم
    من یه نفر رو فالو کردم ,ایشون هم منو فالو کرده, حالا باید پیجهایی که هر دوی ما دنبال کننده هستیم رو به من نشون بده, مثلا یه پیج لباس رو که من دنبال میکنم و پستهارو لایک میکنم, اون شخص هم همه پستهارو لایک کرده, اما در بالای پیج که نشون میده چه کسانی از فالورها و فالوینگ های من هم اون پیج رو دنبال میکنن, ایشون رو نشون نمیده, حتی در پیج های دوستان و خانواده, در صورتی که مطمئنم اون پیج رو دنبال میکنه و فالو کرده, آیا امکانی هست که بتونیم این کارو بکنیم؟

  24. سلام دو روز هستش که هر کسی منو فالو می کنه به تعداد فالورها اضافه که نمیشه هیچ به همون اندازه کمم میشه اپدیت جدید رو هم نصب کردم درست نشد دارم دق می کنم میشه راهنمایی کنید

  25. سلام من دیشب فالووینگام ۳۲۴ نفر بودن امروز که دیدم ۶۲۴ نفر بودن سیصد نفر اضافه شده بودن در قورتی که من کسی رو فالوو نکردم فالووینگام رو هم شمردم ۳۲۴ نفر بودن ولی تو اینستا عدد اشتباهی زده که ۶۲۴ نفر رو فالو کردم باید چکار کنم ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ،احتمالا این مشکل از سمت اینستاگرام است،اگر پس از آپدیت کردن هنوز هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید.

  26. سلام من لیست و تعداد فالویینگا و فالوورای پیجم و تعداد پستام رو نمیتونم ببینم کلا بالای پیجم سفیده و پیجمم پرایوت هس درخواستای فالو دیگران هم نمیتونم اکسپت کنم تروخدا کمکم کنید چکار کنم

  27. سلام
    من نمیتونم تعداد فالور و فالیوینگ های بقیه رو ببینم مال هسچکسو و کسی هم فالو میکنه درخاستشو قبول میکنم ولی دوباره درخاست همون ادما میاد اصلا نمیشه ریکوعستشوتو قبول کردی مشکل از جی میتونه باشه

  28. من ۴۵ تا فالور دارم و ۵۰۰ تا فالوین
    اما هر بار ویدیو های که میزارم بخش ویو تعداد کس های که ویدیو منو دیده ۸۰ نفر یا ۶۰ نفر نشون میده در صورتی که فالور های من ۴۵ نفره و private است اکونت ام و واقعا منو ناراحت کرده این چرا اینطوری شده؟؟؟

  29. سلام اگه کسی مارو ریمو کرده میتونه به پیج ما دسترسی داشته باشه؟ پست و استوری مارو ببینه؟؟
    اون شخص قبلا فالورم بود و من هم فالوش کرده بودم

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،اگر او شما را ریمو کرده باشد به پیج شما دسترسی دارد . اما شما به پیج او دسترسی ندارید

  30. سلام جز برنامه آنفالو یاب راه دیگه ای برای فهمیدن اینکه فالورا بدون دلت اکانت پیج شونو حذف کردن هست هر موقع از آنفالویاب استفاده میکنم اینستا منو از پیجم میندازه بیرون یه هفته طول میکشه دوباره وارد بشم میتریم پیجمو به کلی حذف کنه

    1. درود بر شما کاربر گرامی فالوجت،
      متاسفانه همه این قبیل برنامه ها شما را با این مشکل مواجه خواهند کرد و بهترین راه قطع کردن دسترسی این دسته از اپلیکیشن ها است؛
      این اپلیکیشن ها ممکن است پس از مدتی باعث بسته شدن صفحه شما برای همیشه شوند و تنها راه فهمیدن اینکه اشخاص شما را آنفالو کرده اند، تعداد آن ها است.

  31. سلام
    من بدون اینکه پیجی رو فالو کنم برام میاد جز فالویینگ هام
    حتی وقتی توی قسمت سرچ پستی رو میبینم و برمیگردم توی قسمت خونه میبینم استوری و پست های اون پیج برام میاد
    پیجمم قفل هست.
    لطفا راهنمایی کنید

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، اینها تبلیغات اینستاگرام هست . برای بستن تبلیغات در بالا سمت راست تصویر تبلیغ ایکون سه نقطه را لمس کنید و سپس بر روی HIDE ADS کلیک کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        اگر یکی از فالوورهای من مابقی فالوورهامو بلاک کنه، آیا افرادی که من رو فالو دارند میتونن پیج اون شخص رو بین فالوورهام ببینن؟

  32. اخیرا وارد لیست فالوورها میشم و قصد ریموو کردن فالوورهای غیر فعال رو دارم. ولی متاسفانه فقط آیدی ۳۹یا ۴۰ ایدی آخر از فالوورهام بهم نشون داده میشه… چرا؟؟ چه مشکلی پیش اومده؟
    چون میخوام فالوورهای قدیمی که اصلا فعالیت ندارند رو ریموو کنم ولی نمیتونم در لیست فالوررها ببینم…

  33. سلام
    چطوری میتونم پیج یکی از فالوورهایم را از صفحه اینستاگرامم پاک کنم به طوری که اون شخص به صفحه ی من و اطلاعات صفحه من دسترسی نداشته باشه ولی من بتونم صفحه ی آن شخص و اطلاعاتش را ببینم
    لازم به ذکر است که صفحه من در حالت کلی پرایوت و صفحه آن هم در کل پرایوت می باشد
    ممنون اگه راهنمایی بفرمایید

    1. سلام همراه گرامی
      بله امکان حذف فالوور مد نظر شما بدون مطلع شدن او وجود دارد همانگونه که در این مطلب به تفصیل در مورد روشهای آن صحبت شده اما در مورد اینکه اطلاعات اکانت طرف مقابل را دسترسی داشته باشید باید بگم که اگر اکانت مورد نظر را بلاک نکرده باشید و فقط از لیست فالوورها ریمو کرده باشید تا زمانی که فرد مورد نظرتان اکانت شما را متقابلا حذف یا بلاک نکند به اطلاعات او دسترسی خواهید داشت در غیر این صورت شما هم نمی توانید به اطلاعات اکانت مورد نظر دسترسی داشته باشید.

  34. سلام وقت بخیر یکی رو فالو کرده بودم اکسپت نکرده بود حالا دوباره می خوام فالوش کنم نمیشه یعنی چی کار کرده بدون اینکه بلاکم کنه نتونم فالوش کنم؟

    1. سلام همراه گرامی
      نرم افزار های فالوور یاب زیادی در این زمینه وجود دارند اما برای اینکه امنیت پیجتان از بین نرود حتما این نرم افزارها را از اپ استورهای معتبر دانلود کنید

    1. سلام همراه گرامی
      خیر مگر نرم افزارهای فالووریاب را داشته باشند ولی اعلانی از سوی اینستاگرام مبنی بر حذف شدن او از لیست هر یک از فالوورهایش به او ارسال نخواهد شد

  35. سلام وقتتون بخیر
    چجوری میشه که یه پیج اسمش تو قسمت by followed که زیر بایو هستش اسمش نیست
    ولی وقتی تو فالوورها سرچش میکنم اسمش میاد؟!

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      در ادامه جمله Followed by، چند اسم به شما نمایش داده شده و سپس از عبارت Others استفاده شده که در صورت کلیک روی کلمه Others می توانید سایر اکانت های مشترکی که پیج مد نظر را فالو کرده اند مشاهده کنید.
      گاهی نیز ممکن است اینستاگرام دچار اختلالات کوچکی از این قبیل شود و نتواند به شما همه اکانت ها را نمایش دهد که این مشکلات در آپدیت های اینستاگرام رفع خواهند شد.

  36. سلام . من نمیتونم لیست فالوور های خودمو ببینم و لود نمیشه برام و قسمت ریپورت هم گزارش دادم ولی جوابی ندادن . راه حلش چیه ممنون

  37. سلام. کسی که من رو restrict کرده، اگه بهش دایرکت بدم میبینه پیامم رو یا کلا نمیبینه؟ آخهseen نمیخوره و هیچ جوابی هم به من نمیده.

  38. چرا وقتی میخواهم فالوینگ هایم را کم کنم انستا نمیزاره یک پیام میاره و میگه برای حفظ انستا ما شمارو محدود می کنیم چرا ۴۰۰۰فالوینگ دارم می خوام کمش کنم ولی نمی زاره چیکار کنم

    1. مریم میرهاشمی

      همراه عزیز سلام
      پیج شما توسط اینستا محدود شده است برای ارسال ایمیل برای پشتیبانی اینستاگرام از این مسیر می توانید اقدام کنید Settings>Help>Report A Problem همچین مدت زمانی فعالیت نداشته باشید در اینستا. توجه داشته باشید به طور کلی زمان رفع محدودیت اینستا مشخص نیس از چند ساعت تا چند روز زمان می برد همچنین یک بیو کامل بدون لینک و عکس برای پروفایل خود بگذارید.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      اگر پیج شما پرایویت باشد نه اما اگر پیج شما پابلیک باشد می تواند با جستجوی ایدی شما وارد پیج تان شود و تمام پست های شما را مشاهده نمایید

  39. سلام خوبین،یه سوالى براى من پیش اومده،کسى میتونه روى پیج من فالوور فیک بزنه؟مثلا میگن در زمان تبلیغ طرف برامون میتونه فالوور فیک بزنه!!! خوب اینطورى همه میتونن روى پیج هرکى دلشون میخواد فالوور فیک بزنن پیچش رو خراب کنن!! ممنون میشم توضیح بدین،و اینکه زمان تبلیغ باز باشه پیج بهتر یا بسته

    1. سلام و وقت بخیر.
      برای اینکه روی یه پیج فالوور فیک بزنید، دوتا راه وجود داره. یک راه خرید فالوور از سایت ها هست که باید بابتش پول داد. در نتیجه کسی برای خراب کردن پیج بقیه معمولا این هزینه رو متقبل نمی شه. راه حل دوم استفاده از ربات هست که فقط زمانی شخص می تونه برای یک پیج، از طریق ربات فالوور فیک بزنه که پسورد اون پیج رو داشته باشه.
      اما گاهی اوقات پیش میاد که شما به یه پیج تبلیغ می دید و اون پیج به این دلیل که بازدهی خوبی نداره و عملا فالوور هاش به پیج شما نمیان، میاد براتون فالوور فیک میزنه (از طریق سایت ها). در نتیجه برای اینکه مطمئن بشید پیجی که بهش تبلیغ می دید فالوور فیک نمی ریزه تو پیج تون و مخاطباش واقعی هستن، بهتره یه مدت اون پیج رو زیر نظر بگیرید و تعاملش با مخاطبا رو بررسی کنید.
      برای اطلاعات بیشتر، می تونید این مقاله رو بخونید:
      https://followjet.com/diagnosis-fake-followers/

  40. سلام وقتتون بخیر ، لطفا راهنماییم کنید 🙏من یکی از فالورهای دوستم رو زیر نظر داشتم ولی گویا دوستم ایشون رو بلاک کردند و من حتی با زدن آیدی اون شخص حذف شده هم نمیتونم پیجشون رو حتی ببینم، میشه لطفا بفرمایید چه اتفاقی افتاده؟

  41. سلام وقتتون بخیر
    خیلی از پیام هارو خوندم مشکل من توشون نبود ممنون ازینکه با حوصله پاسخ میدین، مشکل من اینه که ی بلاک دو طرفه داشتیم به مدت طولانی الان با اینکه ایدی هارو کامل و درست میزنیم ولی برای هیچ کدوم پیج مقابل رو نمیاره و مینویسه یوزر نات فوت ، پیج دوتامون فعاله و ایدی ها هم درست میزنیم، ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقتی بلاک دو طرفه می کنید امکان دیدن پیج مورد نظرتون با ایدی را ندارید تنها راه بازیابی رفتن مسیر فوق هست به setting بروید بعدprivacy بعد در منو باز شده گزینه blocked accounts‌را بزنید و فرد مورد نظرتان را انبلاک کنید طرف مقابل هم باید همین مسیر را طی کند

    1. سلام در صورتی که شما بخواهید فالووری را حذف یا بلاک کنید فالوور شما متوجه نخواهد شد مگر از طریق ترفندهایی شک کند برای حذف کردن فالوور به قسمت پروفایل خود در اینستاگرام بروید سپس در قسمت فالوورز (followers) رو به روی تمام افرادی که شما را فالو کردن دکمه remove‌وجود دارد که با زدن آن آن فالوور از لیست فالوورهای شما حذف می شود اما همچنان در لیست فالووینگ های شما هست و باید آنفالو نمایید تا در لیست فالووینگ های شما وجود نداشته باشد برای این کار وارد پروفایل فرد مورد نظر شوید و روی دکمه فالووینگ کلیک کنید تا سوال از شما پرسیده شود که آیا می خواهید آنفالو کنید با زدن گزینه یس فرد مورد نظر شما از لیست فالووینگ های شما حذف خواهد شد

  42. سلام من میخوام تعداد زیادی رو آنفالو کنم اما موقعی که آنفالو میکنم و اینستاگرامم رو رفرش میکنم با اینحال بازم تو لیست فالوئینگ هام هستن
    باید چیکار کنم؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام احتمالا اکشن بلاک شدید و اینستاگرام فعالیت های شما را محدود کرده هر روز فقط یک تعداد محدودی را می توانید فالو یا انفالو کنید در مورد سایر فعالیت های اینستاگرام هم همین گونه است. برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید اول از اپدیت بودن اینستاگرام خود و خاموش بودن فیلترشکن مطمئن شوید سپس با یک اینترنت دیگر خط یا مودم امتحان کنید اگر مجدد این مشکل بود به دلیل محدود شدن اکانت شما توسط اینستاگرام است مدتی فالو و انفالو نکنید و بعد از آن هم در روز به تعداد محدودی مثلا ۱۰ الی ۲۰ تا فالو و انفالو انجام دهید تا اکانت شما به طور کلی بسته نشود

  43. سلام میخواستم بدونم در روز چند فالوور فیک رو میتونم از پیجم حذف کنم و بلاک نشم توسط اینستاگرام، اصلا حذف هم مثل فالو انفالو محدودیت داره یا خیر؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام بله قطعا محدودیت داره و بهتره در روز بیشتر از ۲۰ تا را انفالو نکنید تا ریسک رباط تشخیص داده شدن اکانت شما کم شود

  44. من یه نفر رو بلاک کردم اما پیام‌های قبلیم به اون آدم تو دایرکت هست. چیکار کنم اون‌ها هم حذف بشه؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام برای حذف پیام های ارسالی دست خود را روی هر پیام نگهدارید و در میان گزینه های ظاهر شده گزینه unsend massage را انتخاب نمایید

  45. سلام ببخشید من می‌خوام یک نفر رو از فالوورهام حذف کنم به صورتی که دیگه نتونه دوباره پیج من رو دنبال ولی بدون اینکه اون شخص متوجه بشه امکانش هست ؟؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام اگر می خواهید حذف کنید به صورتی که فرد نتونه دوباره شما را فالو کنه تنها راه بلاک هست با این کار پیغامی مبنی بر بلاک شدن برای فرد ارسال نمی شه و نمی تونه شما را در سرچ اینستاگرام ببینه اما با ترفندهای دیگری می تواند متوجه شود که شما فرد مورد نظرتان را بلاک کردید اما غیر از بلاک راه دیگری برای جلوگیری از فالو شما ندارید

  46. ممنونم از اینکه جواب دادید اگر پیج من خصوصی باشه نمیتونه دنبال کنه یا اگر عمومی هم باشه دیگه نمیتونه دنبال کنه

  47. سلام داداش من چندین نفر رو انفالو کردم باز وارد اینستا میشم میبینم میان نشون داده میشن فقط فرقش اینه انفالو هستن اما باز هستن

    1. سلام وقت بخیر اگر منظور شما این است که می توانید مجدد فالوو کنید و الان برای شما نوشته follow شاید جزو پیشنهادات اینستا باشد به دلیل اینکه فالوورهای مشترک زیادی دارید یا پیج های مشترک زیادی را دنبال می کنید و یا اینکه شماره تماس یا ایمیل یکدیگر را دارید

  48. سلام من یه پیج باز رو فالو کردم اما همون موقع نت ضعیف بود یا همون لحظه تموم شد دقیقا نمیدونم
    اما الان که نگاه کردم دیدم فالو نکردمشون میخوام ببینم ایا به خاطر قطعی نت نتونستم فالو کنم یا ریمو شدم
    پست ها رو میتونم ببینم چون مطمینم بلاک نشدم

    1. سلام در صورتی که پیج شخصی باشد دیگر قادر به مشاهده پست های این اکانت نخواهید بود همچنین در قسمت فالووینگ های اکانت خود نام این اکانت را نخواهید دید

  49. سلام وقت بخیر. اگه شخصی رو بلاک یا ریمو کنم و پبجم هم پرایوت باشه، آیا اون میتونه به فالوورهای دیگه‌ی من پیام ارسال کنه؟

    1. سلام الگوریتم های اینستا همیشه متغییر و در حال اپدیت هست به طور کلی شما به صورت روزانه می‌توانید ۱۵۰ اکانت را فالو یا آنفالو کنید. دقت کنید که اگر اکانت اینستاگرامتان تازه ساخته شده، این عدد به ۱۰۰ کاهش پیدا می‌کند.

      همچنین بهتر است که فالو یا آنفالوهای خود را در بین ساعات روز تقسیم کنید. مثلاً در هر ساعت حداکثر ۱۰ فالو یا آنفالو داشته باشید.

      خوشبختانه هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که شما را فالو می‌کنند وجود ندارد و اگر خوب عمل کنید، در مدت کم می‌توانید رشد خوبی داشته باشید.

      هر چه تعداد اکانت‌هایی که فالو / آنفالو می‌کنید، کمتر باشد، اکانت شما کمتر شبیه یک اکانت اسپم خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که کار خود را با تعداد کم شروع کنید. سپس هفته به هفته، تعداد را افزایش دهید. مثلاً می‌توانید با ۵۰ فالو در روز شروع کنید و هر هفته، مقدارش را کمی افزایش دهید.

  50. سلام من رو یک نفر از داخل فالورهای پیج کاریش حذف کرده و میگه نه حذفت نکرده باگ بوده ! آیا امکان داره این مورد که خود به خود حذف شده باشم و آیا روشی وجود داره از تو سابقه پیج خودم یا اون بشه این موضوع رو اثبات کرد ؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام خیر هیچ راهی برای مشخص کردن این موضوع وجود ندارد . در مورد اینکه باگ هست یا نه نمی شه جواب دقیقی داد

  51. سلام وقت بخیر،
    میخواستم بدونم در روز تا چه تعداد مجاز هستم فالور ریموو کنم؟
    و اینکه ایا حتی برای بلاک کردن تعداد افراد در فالوور هایم محدودیت وجود دارد؟

    1. سلام همراه گرامی شما در هر ساعت تنها مجوز فالو کردن ۶۰ نفر را دارید بنابر این احتمالا این عدد برای ریمو هم صدق می کند به طور کلی توصیه می کنم فعالیت های ربات گونه را انجام ندهید چون اکانت خود را از دست می دهید. فعالیت های ربات گونه عبارتند از: فالو انفالو زیاد- پیام زیاد فرستادن – بلاک کردن زیاد و به طور کلی هر فعالیت و تعاملی که حجم انبوهی داشته باشد

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه عزیز بهترین راه اینه که به اکانت فرد مورد نظر مراجعه کنید اگه دکمه فالوینگ برای شما فعال بود یعنی ریمو نشدید اما اگه به برخی از استوری ها دسترسی ندارید ممکنه جزو کلوز فرندهای فرد مورد نظر نباشید ولی اگر دکمه فالو برای شما ابی بود یعنی ریمو شدید البته در پیج های خصوصی بعد از ریمو شدن شما به پست های فرد مورد نظر نیز دسترسی نخواهید داشت

    1. مریم میرهاشمی

      سلام وقت بخیر بله به طور کلی هر عملی بیش از حد و در زمانی کوتاه انجام شود مثلا در یک ساعت ۱۰۰ نفر را حذف کنید سبب حساسیت گوگل به اکانت شما و بلاک شدن یا شادوبن شدن اکانت شما می شود بهتر است در هر ساعت بیش از ۳۰ فالو یا انفالو انجام ندهید

  52. سلام
    اشتباهات برای کسی پیام دعوت فرستادم هنوز فالو نکرده و من میخواهم قبل از دیدن دعوت حذف کنم پیام دعوت رو ،چه کار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      ببینید می تونید دعوت را پاک و حذف کنید اما احتمال نمایش ناتیفیکیشن به فرد مورد نظرتون وجود داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .