چند روش ساده برای دانلود عکس از اینستاگرام

امروز زمان زیادی را صرف پیدا کردن روشی برای ذخیره پست در اپلیکیشن اینستاگرام کردم. ذخیره پست برای مشاهده آن در فرصت های آتی و باز نشر آن از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین تصمیم گرفتم چند روش ساده را که خودم برای دانلود عکس از اینستاگرام پیدا کردم را با شما به اشتراک بگذارم.

برای دانلود عکس از اینستاگرام سه گزینه وجود دارد :

  1. ذخیره در خود اینستاگرام
  2. گرفتن اسکیرین شات یا عکس از صفحه
  3. استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های دانلود عکس از اینستاگرام

در ادامه می خواهم همه این روش ها را به شما معرفی کنم. پس من را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

بیشتر بدانید: بسیاری از عکس های محبوب اینستاگرام که دانلود بالایی دارند به واسطه خرید فالوور فیک بیشتر دیده شده اند. بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می کند که فالوورهای واقعی را دریافت کنید.

 

دانلود عکس از اینستاگرام

مدتی است که اینستاگرام قابلیت ذخیره سازی (Save) را به اپلیکیشن خود اضافه کرده. این قابلیت به شما کمک می کند تا پست های مورد نظر خود را به صورت شخصی (فقط خودتان می توانید آن ها را ببینید) در اینستاگرام ذخیره کنید و هر زمان برای دوباره دیدن آن پست به اینستاگرام بروید.

این قابلیت باعث می شود که حافظه گوشی شما با عکس ها و فیلم ها پر نشود ولی اگر صاحب عکسی که شما ذخیره کردید، پست را پاک کند برای شما هم نمایش داده نخواهد شد.

 

دانلود عکس اینستاگرام

 

مراحل ذخیره (Save) پست در اینستاگرام

در ادامه متن، مراحل ذخیره عکس های اینستاگرام را به شما آموزش خواهم داد:

  1. به اینستاگرام بروید و پست مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. در پایین پست، سمت چپ روی شکل کلیک کنید.

 

مراحل ذخیره پست اینستاگرام

 

 

پست های ذخیره کجا هستند؟

  1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  2. در صفحه پرو فایل خود گزینه بالا سمت راست را انتخاب کنید.
  3. گزینه ذخیره شده ها (Save) را انتخاب کنید و میتوانید پست های ذخیره شده را در آن قسمت مشاهده کنید.

 

محل ذخیره پست های اینستاگرام

 

البته استفاده از این قابلیت یک مشکل دارد و آن این است که در صورت پاک شدن پست از طرف انتشار دهنده، برای شما قابل مشاهده و دسترسی نخواهد بود.

همچنین شما می توانید پست های سیو شده را برای دسترسی آسان تر دسته بندی کنید.

اما با این حال ممکن است شما بخواهید برای دسترسی آسان تر عکس ها و فیلم ها را از اینستاگرام دانلود و در گالری گوشی خود ذخیره کنید که این امکان از طریق سایت ها و اپلیکیشن های متنوع و گرفتن اسکیرین شات برای شما فراهم شده است.

یکی از فاکتور هایی که باعث افزایش اینگیجمنت صفحه اینستاگرام شما می شود، تعداد بازدید کنندگان لایو است. پس با خرید بازدید لایو، اینگیجمنت خود را به سرعت بالا ببرید.

گرفتن Screenshot یا عکس از صفحه

یکی از آسان ترین راه ها برای ذخیره، اسکیرین شات است که البته این روش فقط برای عکس ها کاربرد دارد و همچنین کیفیت عکس ها بعد از اسکیرین شات پایین تر خواهد بود.

اگر اندروید گوشی شما از 4 بالا تر باشد با نگه داشتن هم زمان دکمه پاور (روشن و خاموش) و دکمه کم کردن صدا می توانید از صفحه گوشی همراه خود عکس(اسکیرین شات) بگیرید.

گرفتن اسکرین شات

اگر گوشی شما آیفون است با نگه داشتن هم زمان دکمه “Home” و پاور(روشن و خاموش) و در مدل های جدید آیفون که دکمه “Home” ندارند با نگه داشتن هم زمان دکمه های پاور و زیاد کردن صدا می توانید از صفحه کوشی خود عکس بگیرید.

اما همانطور که اشاره شد این روش تنها برای عکس ها کاربرد دارد و همچنین کیفیت عکس ها همانند عکس اولیه نخواهد بود، برای حل شدن این مشکل شما می توانید به سایت ها و اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام مراجعه کنید.

در این قسمت سایت ها و اپلیکشین های تست شده توسط تیم فالوجت را به شما معرفی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام

سایت های معتبر برای دانلود از اینستاگرام

در ادامه تعدادی سایت معتبر برای دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی خواهم کرد:

  1. این گرامر
    یکی از مزایای استفاده از سایت Ingramer این است که با وارد کردن آیدی (نام کاربری) پیج عمومی به شما قابلیت دیدن تمامی پست های شخص را می دهد و شما می توانید هر تعداد عکسی که می خواهید را در آن صفحه انتخاب و دانلود کنید.

 

سایت دانلود از اینستا

 

همچنین شما می توانید ویدیو های IGTV و استوری را هم از طریق این سایت دانلود کنید و قابلیتی که شاید تعداد کمی سایت داشته باشند و برای کاربران آیفون (IOS) کاربردی و جدید خواهد بود، قابلیت دانلود پروفایل اینستاگرام است.

چرا که ممکن است برای کاربران IOS پیدا کردن سایتی که همه این قابلیت ها را داشته باشد کمی دشوار باشد اما خوشبختانه سازندگان این سایت فکر همه چیز را کرده اند و سرویسی کامل را در اختیار ما قرار داده اند.

https://ingramer.com/downloader

لازم به ذکر است برای استفاده از این قابلیت باید با ایمیل خود در سایت ثبت نام کنید. لینک پست مورد نظر را از اینستاگرام کپی کنید و سپس لینک کپی شده را در صفحه سایت وارد کنید.

نکته: این سایت نمی تواند از صفحات خصوصی (شخصی) افراد دانلود داشته باشد.

 

  1. دانلودگرام

یکی از آسان ترین سایت ها برای دانلود پست های اینستاگرامDownloadgram  است. لینک پست مورد نظر را از اینستاگرام کپی کنید و سپس لینک کپی شده را در صفحه سایت وارد کنید.

نکته: این سایت نمی تواند از صفحات شخصی (خصوصی) افراد دانلود داشته باشد.

https://downloadgram.com

سایت دانلود از اینستاگرام

 

  1. اینستا دانلودر

برای دانلود عکس از اینستاگرام استفاده از این سایت بسیارساده است. ابتدا باید وارد سایت Instadownloader شوید، لینک پست مورد نظر را از اینستاگرام کپی کرده و در سایت وارد کنید. شما می توانید با خرید کامنت اینستاگرام، تعامل پست های خود را بالا ببرید تا عکس هایتان بیشتر دیده شوند.

https://www.instadownloader.org

اپلیکیشن دانلود از اینستا

 

اپلیکیشن های کارآمد برای دانلود عکس از اینستاگرام

در قسمت بالا سایت های معتبر برای دانلود از اینستاگرام به شما معرفی شد ولی همچنان اپلیکیشن های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام وجود دارند که ما نمی خواهیم از آن ها غافل شویم.

ممکن است بسیاری از این اپلیکیشن ها درخواست وارد کردن رمز اینستاگرامتان را از شما داشته باشند که ما استفاده از این دسته از اپلیکیشن ها را پیشنهاد نمی کنیم چرا که به طور کلی دادن رمز اینستاگرام به هیچ کس و هیچ نرم افزاری کاملاً بی خطر نخواهد بود.

برتری سایت ها نسبت به اپلیکشین ها نداشتن تبلیغات طولانی و تبلیغات به صورت فیلم است. پس اگر قصد دارید اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام را نصب کنید، آماده دیدن یک تبلیغ 15 تا 60 ثانیه را برای هر دانلود باشید.

 

  1. اپلیکیشن دانلود عکس از اینستاگرام (تصاویر و فیلم)

استفاده از این نرم افزار برای دانلود عکس از اینستاگرام بسیار ساده است و بعد از نصب این اپلیکیشن می توانید لینک هر تصویری را که می خواهید دانلود کنید.

 

اپلیکیشن دانلود از اینستا

 

راهنما استفاده از نرم افزار برای دانلود عکس از اینستاگرام :
گام اول: روی علامت سه نقطه در بالای هر پست اینستاگرام کلیک کرده و گزینه copy link  را انتخاب کنید.

گام دوم: اپلیکیشن دانلودر را باز کرده و داخل قسمت مورد نظر لینک کپی شده را وارد نمایید و دکمه بررسی را بزنید.
گام سوم: برنامه، فایل مورد نظر را نمایش داده و دکمه دانلود را در پایین آن نمایش می دهد و به راحتی می توانید دانلود خود را تکمیل کنید.

مزایای اپلیکیشن: سازگار با اینستاگرام فارسی، دانلود سریع از اینستاگرام

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.naj.videodownloaderforinstagram&hl=fa&gl=US

 

  1. اپلیکیشن دانلود عکس از اینستاگرام

یکی از جدیدترین اپلیکیشن ها برای دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده  سرعت بالا می باشد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=instasaver.instagram.video.downloader.photo&hl=fa&gl=US&showAllReviews=true

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

 

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل از اینستاگرام

شاید بخواهید عکس پروفایل کسی را دانلود کنید تا با ابعاد بزرگ تر و با همان کیفیت ببینید و ذخیره کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل می توانید عکس پروفایل کاربران را دانلود کنید و نیازی به ورود به اینستاگرام خود از طریق این نرم افزار را ندارید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.candy.instaprofile&hl=fa&gl=US

با استفاده از این برنامه اندروید می توانید عکس های پروفایل های خصوصی و عمومی اینستاگرام را بدون محدودیت و با کیفیت دانلود و ذخیره کنید که این کار از دو راه قابل انجام است.

راه اول: جستجو و سرچ کردن آیدی و نام کاربری افراد در این برنامه است. بعد از پیدا حساب فرد مورد نظر با انتخاب آن می‌توانید عکس پروفایلش را مشاهده کرده و با کلیک روی گزینه دانلود می‌توانید عکس را دانلود کنید.

راه دوم: نیز کپی کردن آدرس url پروفایل کاربری است. برای این کار باید پروفایل شخص را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کنید و بعد روی آیکون سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید بعد روی “copy profile url” یا “کپی کردن نشانی اینترنتی نمایه” کلیک کنید. سپس با وارد کردن آدرس فرد در برنامه، عکس پروفایل به صورت خودکار دانلود می‌ شود.

 

اپلیکیشن دانلود عکس از اینستا

 

در این مطلب چند تا از بهترین و قابل قبول ترین سایت ها و اپلیکیشن ها برای دانلود عکس از اینستاگرام را به شما معرفی کردم. امیدوارم با استفاده از اپ ها و سایت های معرفی شده بتوانید دسترسی آسان تری به عکس و فیلم های مورد علاقه خود داشته باشید. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

اگر به فعالیت در کلاب هاوس علاقه مندید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، علاوه این اپلیکیشن را به راهی برای درآمدزایی تبدیل کنید.

شما کدام گزینه را ترجیح می دهید؟ ذخیره سازی در حافظه ابری اینستاگرام که حجم گوشی شما را اشغال نمی کند؟ یا ذخیره سازی در گالری برای دسترسی آسان تر و بدون استفاده از اینترنت؟ لطفا نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

  • سایت های معتبر برای دانلود از اینستاگرام چه سایت هایی هستند؟
    سایت هایی مثل این گرامر، اینستا دانلودر، دانلود گرام و…

 

  • چه راه هایی برای ذخیره عکس از اینستاگرام وجود دارد؟
    استفاده از سایت ها و نرم فزارهای مخصوص این کار و همچنین ذخیره عکس در گالری داخلی اینستاگرام و یا اسکرین شات با موبایل.

 

  • دانلود عکس های اینستاگرام، خلاف قوانین اینستاگرام است؟
    اینستاگرام یک قانون کپی رایت دارد که طبق آن شما انتشار عکس یا ویدیو شخص دیگری را بدون اجازه او ندارید، اما مطلبی درباره دانلود یا ذخیر عکس ها در قوانین اینستاگرام وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .