آموزش افزایش بازدید روم کلاب هاوس (6 روش تضمینی)

اگر از فعالان شبکه های اجتماعی هستید یا کسب و کاری دارید و قصد معرفی آن را در شبکه اجتماعی کلاب هاوس دارید؛ قطعا به اهمیت حضور فعال مخاطبان در روم های خود واقف هستید. اما چگونه و با چه روش هایی می توان رومی جذاب داشت که کاربران کلاب هاوس را وادار به حضور و تعامل در آن کرد؟ در ادامه مطلب پیش رو به بررسی 6 روش افزایش بازدید روم می پردازیم.

6 روش برای افزایش بازدید روم کلاب هاوس clubhouse

پیش تر در مورد آموزش تصویری 0تا 100 کلاب هاوس، با شما صحبت کردیم. اکنون با داشتن اطلاعات کامل و جامع در مورد کلاب هاوس و قابلیت هایش می توانیم به سراغ راه های افزایش بازدید روم کلاب هاوس برویم. مطالعه ادامه این مطلب را به علاقمندان موفقیت در این شبکه اجتماعی محبوب توصیه می کنیم.

 

جذب بازدیدکننده روم کلاب هاوس

 

  1. انتخاب موضوع ترند برای روم 
    برای این که روم شما در کلاب هاوس بازدید بیشتری داشته باشد، باید در درجه اول دارای موضوع مورد علاقه و مورد پسند مخاطبان باشد تا در صورتی که با شما آشنا شدند، متمایل به ورود به روم تان باشند. این که چه موضوعی را انتخاب کنید بستگی به خودتان دارد ولی به طور کلی سعی کنید این دو نکته را در انتخاب موضوع رعایت کنید.اولا موضوع انتخابی شما، چیزی باشد که موضوع روز و پر طرفداری باشد. به این معنا که افراد زیادی نیازمند و علاقمند به گفت و شنود درباره آن باشند. موضوعاتی از قبیل رشد فردی، بازار بورس، ارز دیجیتال و… امروزه بسیار پرطرفدار هستند.دوما، شما درباره آن موضوع حرفی برای گفتن داشته باشید. شاید شما موضوع جذابی را انتخاب کردید و اتفاقا افراد زیادی هم از روم شما بازدید کردند. اما اگر حرف تازه و مهمی برای گفتن نداشته باشید، اعتبار شما از دست می رود و دفعات بعدی با افت و کاهش بازدید کننده روبرو خواهید شد.موضوع روم کلاب هاوس
  2. حضور افراد مشهور در روم کلاب هاوس
    همانطور که می دانید، ساز و کار کلاب هاوس به این صورت است که هر وقت یک شخص وارد یک روم می شود، روم مورد نظر به فالوور های آن شخص هم پیشنهاد داده می شود.از آنجا که افراد شناخته شده فالوور های زیادی هم دارند، با ورود شان به روم شما، افراد زیادی را به دنبال خود می آورند. پس شما می توانید با دعوت از یک شخص مشهور و شناخته شده، بازدید روم تان را افزایش دهید.

    افراد مشهور در کلاب هاوس

  3. خرید بازدید کننده، راهی آسان و بی دردسر برای جذب فالوور
    یکی از راه هایی که این روزها زیاد استفاده می شود، خرید بازدید کننده برای افزایش بازدید روم کلاب هاوس است. خرید بازید کننده، یک قدم رو به جلو و نوعی میانبر برای افزایش بازدید است.اگر هنوز آنقدر شناخته شده نیستید که افراد زیادی به روم شما جذب شوند و یا بتوانید فرد مشهوری را به روم تان دعوت کنید، خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس یک راه حل سریع و به صرفه برای شما است. سایت های زیادی هستند که خدمات فروش بازدید کننده روم کلاب هاوس را به شما ارائه می دهند.خرید ویو روم کلاب هاوس
  4. افزایش فالوور
    حتما خودتان هم این موضوع را می دانید که هرچه فالوور ها و دنبال کننده های بیشتری داشته باشد، بازدید بیشتری هم از روم شما می شود. در نتیجه اگر روم های پر بازدید می خواهید، به دنبال افزایش فالوور باشید.فالوور ها نه تنها خودشان باعث افزایش بازدید روم شما می شوند، بلکه بازدید کننده های جدیدی را به سمت روم شما می آورند. می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس فالوور هایتان را افزایش دهید.

    همچنین در اینستاگرام هم می توانید با خرید فالوور فیک، تعداد بازدید پست های خود را افزایش دهید و درآمد بهتری از طریق تبلیغات و فروش محصولات، کسب کنید.

  5. اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی دیگر
    یک راه برای این که بازدید روم کلاب هاوس خود را افزایش دهید، اطلاع رسانی موضوع و زمان دقیق ایجاد روم است. شما می توانید این اطلاع رسانی را در صفحه اینستاگرام تان انجام دهید.همچنین اگر کانال تلگرام دارید یا در شبکه های اجتماعی دیگر فعال هستید، به مخاطبان تان در آن پلتفرم ها اطلاع بدهید که قرار است رومی در کلاب هاوس ایجاد کنید و از آن ها بخواهید که در گفت و گوی شما شرکت کنند.

    مزایای روم پربازدید

  6. برگزاری مسابقه و بازی های گروهی
    روم هایی که مسابقه برگزار می کنند یا بازی های گروهی انجام می دهند، بسیار پرطرفدار هستند. به عنوان مثال کلاب Persian Game Club به برگزاری روم هایی می پردازد که در آن ها بازی های گروهی مختلفی انجام می شود.
    یکی از این بازی ها، بازی مافیا است. بازی های دیگری هم هستند که رقابتی نیستند و فقط جنبه سرگرمی دارند و در روم های کلاب هاوس بسیار پرطرفدار اند. مانند بازی جرعت و حقیقت.
    همچنین می توانید مسابقه های پرسش و پاسخ برگزار کنید و به برنده جایزه بدهید.

برگزاری مسابقه در کلاب هاوس

مزایای داشتن روم پر بازدید در کلاب هاوس

اکنون که راه هایی را برای افزایش بازدید روم کلاب هاوس به شما گفتیم، به این موضوع می پردازیم که اصلا داشتن روم پر بازدید، چه مزیتی برای شما دارد. یک روم پر بازدید، در اولین وهله برای شما مخاطب دائمی به ارمغان می آورد.

زمانی که شخصی از روم شما بازدید می کند، اگر به اندازه کافی حرف خوب برای گفتن داشته باشید، آن شخص در روم های بعدی شما نیز شرکت می کند. کم کم این شخص تبدیل به یک مخاطب دائمی و پروپا قرص می شود. حال این مخاطبان چه چیزی به شما می دهند؟ اعتبار!

افزایش اعتبار سبب می شود که این افراد کم کم تبدیل به مشتری های شما شوند و در نتیجه کسب و کار شما رشد خواهد کرد. اگر بیزینس یا کسب و کاری از خودتان نداشته باشید، برند شخصی شما توسعه می یابد و توسعه برند شخصی مساوی است با رشد اقتصادی شما.

 

افزایش فالوور کلاب هاوس

 

در هر صورت و از هر زاویه ای که نگاه کنید، پربازدید بودن روم کلاب هاوس به نفع شما خواهد بود. پس اگر می خواهید افزایش بازدید روم  کلاب هاوس را خیلی سریع تجربه کنید، به نکاتی که در ابتدای این مقاله گفتیم، دقت کنید.

اگر سوالی درباره اپلیکیشن کلاب هاوس یا افزایش بازدید روم کلاب هاوس داشتید، آن را در قسمت کامنت ها مطرح کنید. همچنین می توانید تجربیات تان درباره شرکت در روم های مختلف کلاب هاوس را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت بیزینسی دارید، می توانید با خرید کامنت و خرید بازدید لایو اینستاگرام، اینگیجمنت صفحه خود را افزایش دهید تا پیج و پست هایتان بیشتر دیده شوند.

 

سوالات متداول

  • آیا می توان برای روم کلاب هاوس بازدید کننده خرید؟
    بله. خرید بازید کننده، یک قدم رو به جلو و نوعی میانبر برای افزایش بازدید است. اگه هنوز آنقدر شناخته شده نیستید که افراد زیادی به روم شما جذب شوند و یا بتوانید فرد مشهوری را به روم تان دعوت کنید، خرید بازدید کننده یک راه حل سریع و به صرفه برای شما است.

 

  • مزایای خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس چیست؟
    خرید بازدید کننده، راهی آسان است که به سرعت بازدید کننده های روم شما را افزایش می دهد و باعث دیده شدن شما می شود.

 

  • افزایش بازدید روم کلاب هاوس چه کمکی به ما می کند؟
    زمانی که شخصی از روم شما بازدید می کند، احتمالا در روم های بعدی شما نیز شرکت می کند و کم کم تبدیل به یک مخاطب دائمی می شود. افزایش مخاطب و در نتیجه اعتبار سبب می شود که این افراد کم کم تبدیل به مشتری های شما شوند و در نتیجه کسب و کار شما رشد خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .