تخفیف خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور، یکی از  راه های سریع برای رشد پیج اینستاگرام شما و موفقیت در اینستاگرام است. سایت فالوجت، خدمات فروش لایک و فالوور را با بالاترین بازدهی و قیمتی منصفانه به شما ارائه می کند. در این مطلب به بررسی خدمات فالوجت و ارائه تخفیف خرید فالوور اینستاگرام می پردازیم.

ویژگی های خرید فالوور از فالوجت

فالوجت، یک سایت ارائه خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است. بسیاری از برندهای برتر و چهره های مطرح ورزش، سینما و هنر سالهاست به فالوجت اعتماد کرده اند و توانسته ایم بسیاری از چهره های ایرانی را تا رسیدن به فالوورهای میلیونی همراهی کنیم.

فالوجت، امنیت اینستاگرام شما را به طور کامل تضمین می کند. با استفاده از این سرویس یا خرید بازدید لایو اینستاگرام یا هر خدمات دیگری از فالوجت، هیچ مشکلی برای اکانت شما به وجود نمی آید. چرا که تمام خدمات ما منطبق با الگوریتم های اینستاگرام هستند و توسط ربات صورت نمی گیرند.

خرید فالوور از فالوجت

 

پشتیبانی سایت خرید فالوور از طریق تلفن، ایمیل و تلگرام

پشتیبانی فالوجت، به صورت تمام وقت از طریق ایمیل و پیام رسان ها و در ساعات اداری از طریق تلفن، پاسخگوی شماست. بعد از سفارش از طریق پیامک ، شروع و تکمیل سفارش به شما اطلاع داده می شود.

وقتی شما سفارش خود را ثبت می کنید، به طور خودکار و فورا افزایش فالوور، لایک یا سایر خدمات شروع می شود.

لایک ها و فالوور های فالوجت از طرف کاربران حقیقی می باشد؛ به همین خاطر برای پیج شما هیچ مشکلی ایجاد نمی شود و ریزش بسیار کمی خواهد داشت .همچنین تیم پشتیبانی ۸ نفره فالوجت همواره در کنار شماست.

پشتیبانی خرید فالوور

روش افزایش لایک ها و فالوورها به چه صورت است؟

فالوجت، یک بازار تبادل لایک و فالوور شبکه های اجتماعی است. پس از ثبت سفارش شما، پرفایل یا پست شما به شبکه کاربران فالوجت نمایش داده می شود و آن ها عملیات مورد نظر را انجام می دهند.

خدمات فالوجت مناسب چه افرادی است؟

همه کسانی که به رشد و شناخته شدن بیشتر در اینستاگرام نیاز دارند. برند ها، کسب وکار های کوچک، سلبریتی ها و اینفلوئنسرها ، هنرمندان و بسیاری افراد و کسب و کار های دیگر می توانند به خدمات فالوجت اعتماد کرده و از آن ها استفاده کنند.

کسانی شما را فالو می کنند که ایرانی و واقعی هستند و حتی بسیاری از آنها به طور مستمر پست و استوری می گذارند.

اگر از ثبت سفارش لایک یا ویو پس از اپلود پست هایتان خسته شده اید، با خرید بسته های لایک و ویو خودکار ، فالوجت ۵ دقیقه پس از آپلود پست های جدیدتان آن ها را شناسای می کند و به طور خودکار برای آنها لایک و ویو اضافه میکند.

نماد اعتماد الکترونیک، سابقه ۷ ساله در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی، درگاه امن شاپرک و تیم پشتیبانی ۸ نفره تنها بخشی از اعتبارات فالوجت می باشد. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

از کجا فالوور بخریم

انواع تخفیف خرید فالوور ایسنتاگرام

  • بر اساس خرید های قبلی کاربر
  • بر اساس معرفی کردن
  • بر اساس تعداد کالاهای خریداری شده

تخفیف خرید فالوور اینستاگرام، انواع مختلفی دارند. سایت های فروش فالوور بر اساس معیارهای متفاوتی به شما تخفیف می دهند که سه نوع آن را در بالا ذکر کردیم. در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم.

تخفیف بر اساس خرید های قبلی کاربر

گاهی اوقات تخفیفی که یک سایت برای شما قائل می شود، بر اساس خرید های قبلی تان است. مثلا ممکن است سایتی این امکان را فراهم کند که اگر شما 6 ماه از آن خرید کنید، برای خرید های بعدی 20 درصد تخفیف برای شما قائل شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

تخفیف بر اساس همکاری در فروش (معرفی مشتری به سایت)

در موارد دیگر ممکن است تخفیف های سایت به صورت همکاری در فروش باشد. شما از سایتی خرید می کنید و یک کد دریافت می کنید. اکنون اگر دوست شما (که شما او را به سایت معرفی کرده اید) از سایت مورد نظر، با کد شما خرید کند، هم به شما و هم به دوست تان تخفیف تعلق می گیرد.

ممکن است سیاست های آن سایت یا فروشگاه به صورتی باشد که با هر بار معرفی شخص جدیدی به آن، تخفیف بیشتری شامل حال شما شود.

انواع تخفیف خرید فالوور

تخفیف بر اساس تعداد کالا های خریداری شده

در مورد بعدی، که تخفیف بر اساس تعداد کالاهای خریداری شده است. به این صورت است که مثلا یک سایت فروش فالوور به ازای هر 1000 فالوور خریداری شده، 20درصد تخفیف به شما می دهد.

همچنین می توانید از بسته های دیگری مانند خرید کامنت اینستاگرام برای افزایش اینگیجمنت استفاده کنید.

مزایای تخفیف خرید فالوور اینستاگرام 

تخفیف خرید فالوور اینستاگرام، تفاوتی با خرید فالوور بدون تخفیف ندارد. کیفیت و خدماتی که در فروش فالوور ها به صورت عادی به شما ارائه می شود، تفاوتی با فالوور های تخفیفی ندارد.

زمانی که شما فالوور با تخفیف می خرید، به همان اندازه خدمات دریافت می کنید که هنگام خرید با قیمت اصلی دریافت می کنید.

به علاوه، شما می توانید با خرید هر نوع فالووری (فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور واقعی، فالوور فیک و…) مشمول بسته های تخفیفی فالوجت شوید.

خرید فالوور چه کمکی به شما می کند؟

خرید فالوور، زمانی به کمک شما می آید که می خواهید فروش خود را خیلی سریع افزایش دهید. با خرید فالوور شما در مدت زمان کم، فالوور های زیادی به دست می آورید که به رشد سریع پیج شما کمک می کند و در نتیجه فروش شما را افزایش می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به کانال خرید فالوور اینستاگرام مراجعه نمائید.

خرید فالوور با تخفیف

شما چه یک کسب و کار قدیمی باشید چه تازه وارد، نیاز به خرید فالوور پیدا می کنید.

اگر یک کسب و کار نوپا دارید، با خرید فالوور می توانید خودتان را به مخاطبان بیشتری عرضه کنید و در نتیجه بازار بزرگتری برای خود فراهم کنید.

در صورتی هم که یک کسب و کار قدیمی و شناخته شده باشید، گاهی پیش می آید که سود شما افت می کند یا روند کسب و کارتان نزولی می شود.

در چنین مواقعی، خرید فالوور می تواند به کمک شما بیاید و کسب و کارتان را نجات دهد.

خرید فالوور یک سود دهی کوتاه مدت است که در یک زمان کوتاه، رشد خوبی به پیج و کسب و کار شما می دهد

برای خرید فالوور حتما به این نکته دقت کنید که از سایت های معتبر خرید کنید. هر سایتی را برای خرید لایک یا فالوور انتخاب نکنید چون ممکن است سرمایه شما به باد برود.

البته شما می توانید در اپلیکیشن های دیگر نظیر کلاب هاوس هم فالوور خریداری کنید و با خرید فالوور کلاب هاوس، از رقبای خود چند قدم جلوتر باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

سوالات متداول

  • انواع تخفیف خرید فالوور به چه صورت است؟
    بر اساس خرید های قبلی کاربر بر اساس معرفی کردن و بر اساس تعداد کالاهای خریداری شده.
  • خرید فالوور چه کمکی به ما می کند؟
    خرید فالوور یک سود دهی کوتاه مدت است که در یک زمان کوتاه، رشد خوبی به پیج و کسب و کار شما می دهد.
  • خرید فالوور با تخفیف چه مزایایی دارد؟
    زمانی که شما فالوور با تخفیف می خرید، به همان اندازه خدمات دریافت می کنید که هنگام خرید با قیمت اصلی دریافت می کنید. در نتیجه صد درصد منفعت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .