محبوبیت شکلک ها در اینستاگرام و آنچه یک بازاریاب حرفه ای باید بداند

در این مقاله میخواهیم به قابلیت شکلک ها در اینستاگرام  و استفاده از آنها بپردازیم، روز به روز فعالیت در اینستاگرام شکل حرفه ای تری به خود می گیرد. افراد سعی می کنند تا تمام تلاش خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام به کار گیرند.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که هدف شما از فعالیت در اینستاگرام بازاریابی برای محصولات و خدمات باشد. آنچه در پست های اینستاگرامی شما مهم است میزان تعامل شما با مخاطبان است. چه قدر می توانید آنها را مجذوب پیج خود کنید.

در این میان شاید کمتر به اهمیت شکلک ها در اینستاگرام دقت کرده باشید. اما به عنوان یک بازاریاب حرفه ای نباید از موضوع ایموجی ها غافل شوید. در این مطلب در مورد اثرات شکلک ها در اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

محبوبیت شکلک ها در اینستاگرام

شکلک ها در اینستاگرام:

شکلک ها برای نشان دادن احساسات مورد استفاده قرار می گیرند. هم اکنون بیش از ۱۸۵۱ گزینه شکلک  برای انتخاب وجود دارد که بسیار بیشتر از گذشته است.

این تصاویر کوچک دیجیتالی یا آیکن ها برای نشان دادن احساسات یا عقاید استفاده می شوند. شکلک ها به سرعت میزان آمار خنده در انگلستان را افزایش داده و حتی از تعاملات و روابط  خط های باستانی مثل هیروگلیف سریع تر عمل می کنند.

در سال ۲۰۱۵ در تلاشی برای سرمایه گذاری روی محبوبیت شکلک ها ، اینستاگرام  از آنها  در کنار هشتگ ها حمایت کرد. این بدین معنی است که شکلک ها ( و ترکیب آنها ) هم اکنون قابل سرچ  در این پلت فرم می باشد.

حرکت کوارتر بک (به یک سو پراندن توپ) را دنبال کنید، Curalate دریافت که شکلک های شخصی ، که با هشتگ بوده اند بیش از ۶٫۴ میلیون بار در طول یک ماه  هستند. ایده های کپشن اینستاگرام ما را برای خلق کپشن های مبتکرانه  بخوانید.

اقتباس جهانی

تحقیقات اینستاگرام نشان داد که، اقتباس از شکلک ها در سرتاسر جهان انجام می شود. کاربران در فنلاند با آمار ۶۳% پست های متنی و دراخر استفاده از تنها یک شکلک ،فعال ترین کاربران در جهان شناخته شده اند. اینجا نرخ بقیه شرکت ها آورده شده است.

  • فرانسه:۵۰%
  • انگلستان:۴۸%
  • آلمان:۴۷%
  • ایتالیا۴۵%
  • روسیه ۴۵%
  • اسپانیا۴۰%
  • ژاپن ۳۹%
  • ایالات متحده امریکا ۳۸%

در نظر داشته باشید که این آمارگیری در سال ۲۰۱۵ انجام شده است، بنابراین این ارقام  شانس بسیار خوبی  برای بازگشت به سالهای گذشته هستند.

شکلک های پر طرفدار

بنابراین چگونه شکلک ها در اینستاگرام ترتیب بندی می شوند؟ Curalate صد شکلک برتر در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده است که در اینجا ذکر می شود:

 قابل استفاده ترین شکلک ها در اینستاگرام ، شکلک قلب قرمز که بیش نیم میلیون بار ( در زمان مطالعه) اشتراک گذاری شده است. نکات مثبت زیادی در لیست وجود دارد.

۵ شکلک برتر، صورتک هایی هستند که چهره  مثبتی دارند و اگر به ۲۰ تای برتر نگاهی بیندازید، نیمی از آنها صورتک هستند. اما فقط صورتک ها در نقاط بالا قرار ندارند، قلب ها، بوسه ها، طرز خوش بینانه قرار گرفتن دست ، همگی امار بالایی را به خود اختصاص داده اند. این نشان می دهد که مردم از اینستاگرام بیشتر برای بیان احساسات مثبت خود استفاده می کنند.

اگر چه اخرین آمارایالات متحده امریکا از  استفاده شکلک ها در متن ۳۸% است و علی رغم این حقیقت که ۸۰% از کاربران اینستاگرام بیرون از ایالات متحده هستند، پرچم ایالات متحده امریکا تنها پرچمی است که آمار استفاده از  شکلک ها را از بیش از ۱۰۰عدد به ۵۹ عدد شکسته است.

این برای بازاریابان به چه معناست؟

صورتگ ها فراتر از یک گرایش بازاریابی هستند. هنگامی که مطمئن نیستید یک ، کامنت مثبت است یا منفی ، صورتک ها می توانند عنصر دیگری  به استراتژی های شنوایی اجتماعی  اضافه کنند.

استراتژی درست  بازاریابی شکلک ها می تواند به پر کردن شکاف در بیان احساسات کمک کند. تعاملات همیشه از محتوا بوجود نمی آیند، و شکلک ها می توانند با وجود  کمترین امکانات  بینش بیشتری نسبت به آنکه طرفدارانتان به اشتراک می گذارند به شما کمک کنند.

در اشتراک گذاری هایی که خودتان انجام می دهید، از هر شکلکی در کپشن هایتان استفاده نکیند. درباره عکس ها یی که انتشار داده اید بیندیشید و از شکلک  هایی که نزدیکی بیشتری با متن شما دارد، استفاده کنید.

معمولاَ اصول زیادی برای افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام بیان می شود. در این زمینه می توانید به مقالات افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید  و ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام مراجعه کنید.

شاید برخی از آنها به نظرتان به عنوان یک بازاریاب حرفه ای پیش پا افتاده باشد. اما آنچه مسیر را مشخص می کند نتیجه تحقیقات جهانی است.در یک جمله باید گفت برای افزایش لایک اینستاگرام، از شکلک ها (ایموجی) هم غافل نشوید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .