مدیریت پیج اینستاگرام با فالوجت

مدیریت پیج اینستاگرام برای بسیاری از کسب و کارها یکی از مشکلات اصلی انها است زیرا نمی توانند از اینستاگرام به خوبی در راستای اهداف افزایش فروش خود استفاده کنند و فقط برای بودن در اینستاگرام یک اکانت می سازند و حتی بعد از مدتی به دلیل مشغله کاری، حتی درپیج اینستاگرام خوب پست هم نمی گذارند.

مدیریت پیج اینستاگرام با فالوجت
مدیریت پیج اینستاگرام با فالوجت

با این کار فروش خود را به مشتریان قدیمی محدود می کنند. واگر به حضور از اینستاگرام تمایل زیادی داشته باشند تصمیم به خرید پیج اینستاگرام می کنند.

تعداد زیادی از سایت ها هستند که کسب و کار فروش پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا دارند. ولی.. ایا مطمئن هستید که این تعداد فالوور واقعی است و به شما پیج اینستاگرام با فالوور فیک نمی فروشند؟
معایب خرید پیج اینستاگرام (پیج اماده):

  1. مشخص نبودن تعداد فالوور واقعی.
  2. بی هدف بودن فالوور های پیج اینستاگرام خریداری شده. در این گونه پیج های اینستاگرام ممکن است فالوور ها برای کسب وکار شما خوب نباشند.
  3. ریزش شدید فالوورها بعد از مدتی.(به دلیل ساخت اکانت ها با هویت کاملا فیک)
  4. خارجی بودن تعداد زیادی از فالوور که سودی برای فروش شما ندارد.
  5. داشتن لایک های فیک این صفحات

تفاوت خرید پیج اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام :


خرید پیج اینستاگرام یعنی به ازای پرداخت مبلغی شما یک پیج با تعداد فالور مشخصی خرید می کنید که اصولا مبالغ بالایی دارند و قیمت ثابتی هم ندارد و مدیریت ان بر عهده خود شما است که یک کارتخصصی و مشکل است .ولی مدیریت پیج اینستاگرام یعنی شما به ازای مدیریت پیج اینستا مبلغی پرداخت می شود.فروش پیج اینستاگرام به سبک فالوچت چیست؟ ما با استفاده از متخصصین و ربات اینستاگرام فالوجت که بهترین ربات اینستاگرام است به صورت طبیعی و کاملا هدفند به افزایش فروش شما کمک می کنیم.

تفاوت فالوجت با خرید پیج های اینستاگرام:


فالوجت به شما پیج اینستاگرام که قبلا فالوور گرفته باشد نمی فروشد. بلکه از ابتدای قرار داد یک اکانت برای شما ساخته می شود و مدیریت پیج اینستاگرام شما توسط متخصصین ما مدیریت می شود.

افزایش فالوور از اهداف اصلی ما نیست هدف اصلی، مدیریت پیج اینستاگرام فالوجت، افزایش فروش مشتریان خود است. تمام وظایف مدیریت پیج اینستاگرام بر عهده ما است و شما با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازید و دغدغه مدیریت اینستاگرام نداشته باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .