چند نکته مختصر برای عکس های اینستاگرام

عکس های اینستاگرام چه خصوصیاتی باید داشته باشند:

در اینستاگرام عکس ها، حرف اول را می زنند. برای داشتن پست های جذاب ، باید تمرکز زیادی بر عکس های اینستاگرام  داشته باشید تا در همان نگاه اول مخاطبان را برای  افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خود جذب کنید.

چند نکته مختصر برای عکس های اینستاگرام

اطلاعات پایه ای عکاسی را دنبال کنید.

تصاویر به سادگی کاربران را درگیر می کنند. و هنگامی که بسیار عالی هستند مردم را وادار به کلیلک کردن و حتی تعاملات بیشتر می کنند. اگر شما یک عکاس حرفه ایی نیستید، نگران نباشید. زیرا باید بعضی اطلاعات پایه ایی عکاسی برای بالابردن کیفیت عکس ها را بیاموزید:

روشنایی بهترین دوست شماست: یکی از پر چالش ترین قسمت های عکاسی  نور پردازی است . تا جایی که برایتان امکان دارد در اینستاگرام  نور های طبیعی به تصویر اضافه کنید. از نورهای حاشیه ایی به این علت که باعث ایجاد سایه می شوند استفاده نکنید. میزان زیادی  نوراز گوشه اضافه کنید. تصاویر روشن تمایل به تیک زدن را بیشتر می کنند و این در نهایت منجر به تعامل بیشتری خواهد شد.

موضوع  را وسط  قرار دهید

چشمان شما همواره  مجذوب نقطه مرکزی  تصویر  می شوند. اطمینان حاصل کنید که برای داشتن تصاویر بهتر ، تولیدات یا مدل های خود را در وسط تصویر متمرکز کرده اید.

این کار به ساختار پیش زمینه کمک و چشمان شما را به سمت موضوع هدایت می کند. هم چنین موجب می شود مخاطب در نگاه اول آن را لایک کند و در  افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما تاثیر می گذارد.

تصور کنید که چگونه در اینستاگرام به نظر می رسد: تصاویر زیبا ، تمام فضای تصویر را به خود اختصاص می دهد. به هر حال ، شما باید ، به اینکه تصاویر شما در اینستاگرام چگونه به نظر می رسند بیندیشید.

با مربع خود کار کرده و تلاش کنید واز قانون سه تا سه  برای شکل دادن تصویر استفاده کنید. به طور ساده تر تصاویر خود را به ۹ مربع کوچک تر تقسیم کنید تا ببینید هر قسمت شکل دهنده تصویر کامل است.

رنگ های بولد را به تمامی پیدا و تصاویر را تعریف کنید:  ممکن است در گفتار اسان تر از عمل به نظر برسد ، اما تلاش کنید رنگ هایی که به درستی در جای خود قرار گرفته اند را پیدا کنید.

آبی های روشن،  قرمز های در محفظه، زرد های جذاب ممکن است شما را از دیگران متمایز سازد. به علاوه،  اشکال منحصر به فرد و خطوط برجسته را برای دادن شکل واقعی به تصاویر خود جستجو کنید. یه سه مورد می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند.

استفاده از ابزارهای ویرایش عکس

اگر نمی توانید تیم طراحی  برای ویرایش  عکس های خود استخدام کنید ، سعی کنید از آپ هایی مثل Afterlight, VSCO و حتی از پلت فرم های اصلی اینستاگرام برای ویرایش عکس هایتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که  بیش از حد از ابزار های ویرایشی استفاده نکنید. شما در تلاش برای کسب بهترین جایزه عکاسی نیستید.

منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: فالوجت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .