آموزش 0 تا 100 نکات اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است شما دوست داشته باشید پستی را که دیگری به اشتراک گذاشته و مورد علاقه شما بوده را در اکانت خود بازنشر کنید و آن را با دوستان و فالوور های خود به اشتراک بگذارید. ما هم در این مطلب به بررسی روش های به اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام و انتشار مجدد آن ها می پردازیم. نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو دیگران در اینستاگرام

به دلیل وجود قوانین کپی رایت در تمام کشور ها و وجود این قانون برای محتوا های موجود در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، شما توانایی به اشتراک گذاشتن محتوا های دیگران را به صورت مستقیم ندارید و باید قوانین کپی رایت را به صورت کامل رعایت کنید تا حق استفاده از محتوا های دیگران را داشته باشید. برای بهره بردن از پست ها و استوری های دیگران روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.در این قسمت ما به بررسی این روش ها می پردازیم. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود. 

چگونه یک پست اینستاگرام را دوباره پست کنیم

چگونه یک پست اینستاگرام را دوباره پست کنیم؟

روش های مختلفی برای بازنشر و کپی کردن محتوای دیگران در اینستاگرام وجود دارد که هر فرد با توجه به امکانات و توانایی های خود یکی از این روش ها را انتخاب می‌کند ما در اینجا به معرفی ۳ روش پست کردن مجدد یک پست اینستاگرام  می پردازیم.

همچنین بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستا

۱. استفاده از اپلیکیشن برای پست کردن پست دیگران

یکی از روش های کپی کردن پست ها و استوری های دیگران استفاده از یکسری اپلیکیشن های جانبی در کنار اینستاگرام می باشد. 

اپلیکیشن video Downloader

یکی از بهترین برنامه های اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرامی دیگر کاربران استفاده از اپلیکیشن video Downloader می باشد؛ که شما می توانید از آن بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون استفاده کنید.

این اپلیکیشن به راحتی در کنار اینستاگرام قابل استفاده است و شما با استفاده از این دو برنامه به صورت همزمان، می توانید پست ها و استوری های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و از آن ها برای تولید محتوا خود استفاده کنید. این برنامه در پلی استور دارای 4.8 امتیاز از 5 می باشد و تا به الان توسط +1M کاربرد مورد استفاده قرار گرفته است.

  1. برای استفاده بهینه از این برنامه ابتدا باید آن را از پلی استور گوشی همراه خود دانلود و نصب کنید.  (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.video.downloader.story.saver.photo.downloader.videodownload.photodownload)
  2. پس از نصب این برنامه، باید وارد اینستاگرام خود شوید و پست مورد نظر خود را که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید.
  3. پس از باز کردن پست مورد نظرتان، برای دانلود آن پست باید لینک آن پست را کپی کنید. (در اینستاگرام هر پستی دارای لینک منحصر به فرد خود می باشد که شما برای به دست آوردن آن لینک باید روی گزینه سه نقطه بالا پست کلیک کرده و و از منو باز شده گزینه Link را انتخاب کنید.)
  4. در مرحله بعد شما باید از اینستاگرام خارج شوید و وارد برنامه video Downloader شوید.
  5. پس از وارد شدن به این اپلیکیشن لینک کپی شده توسط شما خود به خود داخل کادر قرار گرفته و پست دانلود می شود. پس از دانلود پست، چه عکس باشد چه فیلم، شما می توانید آن را داخل گالری گوشی موبایل خود مشاهده کنید.

اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام

اکنون به دو صورت می توانید از آن عکس یا فیلم استفاده کنید؛ روش اول برای وقتی است که شما پس از دانلود محتوا بلافاصله قصد انتشار آن را در پیج خود دارید.

  1. در این صورت در خود برنامه video Downloader، به قسمت History آن رفته و روی آیکون سه نقطه پست مورد نظرتان کلیک می کنید.
  2. در منو باز شده در مقابل تان گزینه Repost را انتخاب کنید.
  3. سپس مجدد در منو باز شده در مقابل شما که دارای سه گزینه Feed ،Direct و Stories می باشد، یکی از گزینه ها را با توجه به اینکه آن پست را در کدام قسمت اینستاگرام می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب می کنید.

چگونه یک پست اینستاگرام را دوباره پست کنیم

گزینه دایرکت برای به اشتراک گذاری آن محتوا در دایرکت با مخاطبان تان می باشد، گزینه فید برای به اشتراک گذاری آن به عنوان پست است و گزینه استوری هم که به عنوان اشتراک گذاری آن محتوا به عنوان استوری می باشد. خرید فالوور اینستاگرام فعال باعث می شود ایمپرشن و ریچ اکانت شما افزایش یابد و بتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. 

توجه داشته باشید زمانی می خواهید محتوای دیگران را در صفحه خود منتشر کنیدحتما با ذکر منبع اصلی آن پست در کپشن، آن را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید چرا که اینستاگرام در مورد قانون کپی رایت کاملا سر سخت است و امکان بسته شدن اکانت شما وجود دارد.

معمولا روی عکس ها یا فیلم ها آیدی پیج توسط مدیر همان پیج تگ شده است، ولی شما نیز برای رعایت قوانین کپی رایت و جریمه نشدن از طرف اینستاگرام نیاز است که در کپشن خود از منبع اصلی پست نام ببرید و او را تگ کنید یا فقط نام پیج او را بنویسید. خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از بهترین ویژگی های خرید از سایت فالوجت است. 

بیشتر بدانید: نحوه رفتن پست به اکسپلور (راهکارهای 100% تضمینی)

معرفی سایر اپلیکیشن ها برای اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام

استفاده از اپلیکیشن های دیگری مانند Insta Repost یا Repost for instagram نیز مانند اپلیکیشن video Downloader بسیار کاربردی و قابل استفاده است.

 

۲. استفاده از سایت ها

روش مورد استفاده دیگر در چگونگی به اشتراک گذاری پست های دیگران استفاده از سایت های مختلف و معتبر می باشد. مثلا استفاده از Download Gram یکی از روش های اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام می باشد.

در واقع دانلودگرام یک سایت قابل استفاده برای دانلود پست از اینستاگرام می باشد. این سایت نیز مانند دیگر اپلیکیشن ها، پست مورد نظر شما را از اینستاگرام دانلود کرده و داخل گالری شما ذخیره می کند. همانطور که در استفاده از برنامه video Downloader گفته شد برای دانلود هر پست نیاز به لینک منحصر به فرد آن پست می باشد. شما با کپی کردن لینک و دانلود و ذخیره پست مورد نظرتان در گالری، در اسرع وقت و هر موقع که نیاز داشتید می توانید از محتوا دانلود شده خود استفاده کنید.

در این راستا استفاده از سایت Instadownloader.co نیز امکان پذیر است. شما پس از کپی کردن لینک پست مورد نظر خود می توانید وارد آدرس سایت ذکر شده در بالا شوید، لینک پست مورد نظرتان را در کادر مربوطه قرار دهید و سپس روی گزینه نارنجی کنار کادر ضربه بزنید. سپس خواهید دید که محتوا مورد نظر شما دانلود شده و قابل استفاده می باشد. خرید فالوور اینستاگرام 10k باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما و به دنبال آن بالا رفتن درآمد و فروش شما می شود. 

سایت Instadownloader.co

۳.استفاده از اسکرین شات و اسکرین رکوردر

راه حل سوم برای چگونگی به اشتراک گذاری پست های دیگران در صفحه خود، راه حل بسیار ساده تری است که در دسترس اکثر افراد قرار دارد.

شما می توانید علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن ها و سایت های مختلف از قابلیت اسکرین شات و اسکرین رکوردر گوشی موبایل خود استفاده کنید و سپس آن ها را با برنامه های گرافیکی دیگر و یا تنظیمات خود عکس و فیلم گالری خودتان برش دهید و ادیت بزنید.

اسکرین شات و اسکرین رکوردر

انتقال پست های اینستاگرام به اکانت دیگر

به طور کلی چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد که شما بخواهید یک پست را از یک اکانت به اکانت دیگری انتقال دهید. نه تنها در مورد پست ها بلکه این کار برای لایو، کامنت، استوری و … نیز امکان پذیر نمی باشد.

در واقع اطلاعات شخصی هر اکانت متعلق به همان اکانت می باشد و کسی امکان انتقال آن ها را ندارد. شما برای انتقال پست های اینستاگرام از یک اکانت به اکانت دیگر باید طبق روش های گفته شده پست ها را کپی کنید و آن ها را در سایر اکانت ها منتشر نمایید.

 

آموزش نحوه شیر کردن پست دیگران در اینستاگرام (بازنشر)

یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی اینستاگرام این است که شما می توانید پست ها و استوری های دیگران را در صفحه خود با کاربران خودتان به اشتراک بگذارید.

این قابلیت برای زمان هایی مناسب است که شما از مطلب، فیلم یا بطور کلی از محتوایی خوشتان آمده است و به جای دانلود آن و یا اسکرین شات گرفتن از آن می خواهید اصل پست را در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

برای اشتراک گذاری پست دیگران در صفحه شخصی خود می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید و به سراغ پست دلخواه خود که قصد انتشار آن را دارید بروید.
  2. روی آیکون اشتراک گذاری در پایین پست کنار آیکون های لایک و کامنت کلیک کنید.(آیکون موشک مانند)
  3. سپس در منو باز شده در قسمت بالا روی گزینه Add video to your story کلیک کنید.
  4. در این قسمت شما به صفحه استوری خودتان وارد می شوید و محتوایی که انتخاب کرده اید در این صفحه قرار می گیرد.
  5. در آخر شما با فشردن گزینه your story، می توانید استوری مورد نظر را با مخاطبان تان به اشتراک بگذارید.

نحوه شیر کردن پست دیگران در اینستاگرام

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم که تمام نکات مربوط به اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام را برای شما شرح دهیم و به طور کامل روش های موجود در این حیطه را بررسی کنیم.

شما با استفاده از این روش و حتی ایده گرفتن از پست های دیگران و همچنین خرید کامنت اینستاگرام موجب رشد پیج خود شوید و خود را در صدر پیج های مرتبط با موضوع خود قرار دهید. در پایان به شما مطالعه مطلب چگونه در اینستاگرام کامنت بگیریم؟ را نیز پیشنهاد می کنم.

سوالات متداول

  1. در اینستاگرام پیوندی را به اشتراک گذاشتن یعنی چه؟
    یعنی این که شما از گزینه سه نقطه بالا هر پست می توانید لینک منحصر به فرد آن پست را کپی کرده و در اپلیکیشن یا سایت های مختلف آن را به اشتراک گذاشته و پست مورد نظر خود را دانلود کنید.
  2. چگونه می توانیم پست دیگران را پست کنیم؟
    برای اینکار روش های مختلفی وجود دارد؛ از جمله استفاده از اپلیکیشن های جانبی، سایت ها و همچنین اسکرین شات و اسکرین رکوردر گوشی موبایل.
  3. چگونه می توان لینک یک پست را کپی کرد؟
    برای اینکار روی گزینه سه نقطه بالا پست ضربه زده و از منو باز شده گزینه لینک را انتخاب کنید. در این صورت لینک پست مورد نظرتان کپی می شود.

۴۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش 0 تا 100 نکات اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام»

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،پست هاتون را داخل اینستاگرام قرار بدید و از هشتگ های مناسب و مرتبط استفاده کنید ومحتوای قوی داشته باشید.

  1. سلام
    آیا راهی وجود دارد که صاحب اصلی پست را پیدا کنیم . مثلا ممکن است که کسی پستهای شخص دیگر را با برنامه ریپست در صفحه خودش قرار دهد حالا راهی وجود داره که بفهمیم صاحب اصلی پست چه کسی هست ؟
    مممونم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، اگر ایدی فرد روی ان پست قرار داده شده باشد میتوانید ولی در غیر این صورت خیر نمیشود.

  2. سلام
    ببخشید اگه یه پست آموزشی رو از یه پیج دیگه بخواهیم برای صفحه خودمون بزاریم منع قانونی نداره؟ یعنی استفاده از پستهای دیگران

  3. راستی داخل برنامه لایکی چطوری میتونم ویدیو رو برای شخصی که داخل لایکی هست ((تو لایکی)) داخل پیویش چطوری ارسال کنم؟؟؟
    لطفا جواب بدید ممنون میشم??❤

  4. سلام . خسته نباشید // پستهایی که چند صفحه دارند چی؟؟ من امتحان کردم با ری پست ، فقط میشه یکی از اون صفحات پست رو انتخاب کرد // اما همشو نمیشه؟؟؟

  5. سلام وقت بخیر من رمز پیج مو فراموش کردم وایمیلی هم که به عنوان پشتیبان دادم از تو گوشیم پاک شده ورمز ایمیل رو هم ندارم خواهشن راهنمایی کنید آیا راهی وجود داره که پیج مو توی گوشی دیگه بیارم بالا ممنونم

  6. در صورتی که نتونم پیج وبیارم بالا آیا امکانی وجود داره که بتونم پست هام ویافالورهام وبه پیج جدیدی انتقال بدم

  7. سلام من میخوام پستهای پیج رو انتقال بدم به یه پیج دیگم چطور میتونم این کار رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام و تشکر
    من امتحان کردم ، اما Indra repost پیغام می ده هزینه باید پرداخت کنید حتی در حالت انتخاب گزینه رایگان یک هفته ای

  9. سلام وقت بخیر
    من بدون‌مطالعه یک تیک را در اینستا فعال کردم و‌پس از ان هر پستی رو‌که لایک‌نکنم بارها و بارها بهم نشون میده چطور میتونم این وضعیت را غیرفعال کنم!؟!؟

  10. سلام من پست هام خیلیه و میخوام از پست های قدیمی دوباره اشتراک بزارم و این جور پست جدید تازه لایک میخوره یا از ادامه ی لایک اون دیده میشه؟؟؟

  11. باعرض سلام.من میخوام پستهایی قدیمیمو جابجا کنم یعنی جدیدها را ببرم پایین و قدیمها را بیارم بالا آیا امکانش هست و می‌تونم لطفا اگر امکانش هست برام توضیع بدهید .خیلی ممنون

  12. سلام و وقت بخیر.
    در صفحه شخصی من که قفل هم هست، همش تبیلع میاد، انگار صفحه سرچ باشه، چطور میتونم مانع بشم؟
    واقعا عذاب آوره برام

    1. سلام panoramacrop یک اپلیکیشن عکس بلند را می دهید ۳ تکه اینستایی می کند که برای استفاده از این قابلیت همیشه باید ۳ عکس با هم پست کنید یا استفاده از یک تمپلیت خاص برای هر عکس

  13. سلام
    چجوری یه پستی میزارن که رو پروفایلش دوتا اکانت نشون میدن.
    آموزشش میدین.یه پست بزارم که پروفایل دوستمم رو اکانت خودم نشون بده

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی برای ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab باید از قسمت tag people که در قسمت انتشار پست زیر کپشن وجود دارد استفاده کنید

  14. سلام
    ببخشید من چجوری میتونم یه پست بزارم که رو پروفایلم اکانت دوستتم کنار اکانت خودم دیده شه.منظورم پست مشترک.آموزشش میدین لططفا

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی برای این منظور مسیر زیر را طی کنید:
      در پایین قسمت Caption گزینه‌ای به نام Tag People وجود دارد، آن را انتخاب کنید.
      در صفحه بعد دو گزینه Add Tag و Invite Collaborator وجود دارد، در بخش Add Tag می‌توانید تگ‌های دلخواه را به پست اضافه کنید اما در بخش Invite Collaborator می‌توانید افرادی را که می‌خواهید با آن‌ها پست مشترک ارسال کنید را جستجو و در ادامه انتخاب کنید.
      سپس می‌توانید پست را ارسال کنید. در این مرحله پیام دعوت شما به ارسال پست مشترک، برای افرادی که در بخش Invite Collaborator انتخاب کرده‌اید، ارسال خواهد شد، اگر آن‌ها این پیام را Accept کنند، پست شما به صورت مشترک در پیج آن‌ها نیز منتشر می‌شود.

    1. سلام برای انتشار مجدد پست های خود هم باید مجدد عکس یا فیلم مورد نظرتون را آپلود کنید که با استفاده از سایت و اپلیکیشن هایی که گفتیم امکان آن را دارید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام کم پیش میاد اتفاقی پست شما را اتفاقی ببینه در اکسپلور یا به واسطه هشتگ ها اما اینستاگرام اگر متوجه شود مانع از ورود شما به اکسپلور می شود و اگر گزارش داده شود که نقض قوانین کپی رایت کردید ممکن است اکانت شما در وهله اول اکشن بلاک شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .