افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام به همین سادگی

یکی از شبکه‌های اجتماعی که محبوبیت زیادی در کشور ما دارد، اینستاگرام است. اینستاگرام این روزها فرصت مناسبی برای کسب و کارها است تا از این شبکه محبوب برای برندسازی و افزایش فروش خود استفاده کنند. امروزه از اینستاگرام به خوبی می‌توان برای بازاریابی اینترنتی بهره فراوان برد. تمامی کاربران اینستاگرام تلاش می کنند برای بهتر دیده شدن محتوای خود، روش های بیشتر و کارآمدتری را برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام به کار ببرند.

اساس موفقیت در اینستاگرام بخاطر گستردگی ارتباطات است. به هر میزان که شبکه ارتباطی خود را با دیگران مستحکم و گسترده تر کنید، احتمال رسیدن به اهدافی که به واسطه ی آن ها در اینستاگرام حضور دارید افزایش خواهد یافت.

در صورتی که قصد شما از حضور در این شبکه اجتماعی رسیدن به بالاترین میزان سوددهی است، با یادگیری روش های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام به راحتی می توانید به خواسته خود برسید. برای افزایش تعداد فالوور راه های زیادی وجود دارد ولی همه ی این راه ها کاربردی و موثر نیستند. در نتیجه اگر قصد شما رسیدن به سود دهی واقعی است باید از راهکارهای مفید و تاثیرگذار برای این کار استفاده کنید.

فالوور

راهکارهای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

ما قبلا در مقالات گوناگونی به آموزش روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام پرداخته ایم. در این مقاله نیز تصمیم داریم تا نگاه دیگری به روش های متنوع افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی بیاندازیم. در ادامه به برخی از کارآمدترین راه ها برای این منظور اشاره می کنیم.

1. خرید فالوور

یکی از ساده ترین راه های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام خرید فالوور است. برای خرید فالوور می توانید به سایت ها و شرکت های خدمات اینستاگرام مراجعه کنید. برای نمونه یکی از خدماتی که توسط تیم فالوجت به کاربران ارائه می شود، خرید انواع فالوور است. اگر به قسمت خرید فالوور در قسمت بالای صفحه مراجعه کنید، گزینه های خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور فیک و فالوور خارجی را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر یک از این گزینه ها می توانید فالوورهای مورد نظر برای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

2. انتخاب پروفایل جذاب

از دیگر راه های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام دقت در انتخاب پروفایل جذاب و زیبا است. پروفایل تان اولین چیزی است که مخاطب شما را جذب می کند و ممکن است تصویر پروفایلتان تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی بماند. در نتیجه انتخاب پروفایل متناسب با هدف خود که از جذابیت کافی نیز برخوردار باشد یکی از کلیدی ترین راه ها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام به شمار می رود. به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و در این شبکه، تصاویر زبان گویای شما هستند. پس ضروری است که در این انتخاب دقت و درایت کافی به خرج دهید.

استفاده از هشتگ ها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

3. استفاده از هشتگ ها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

هشتگ ها که با این علامت «#» نمایش داده می شوند، نقش پررنگی در دیده شدن پست ها دارند. چرا که کاربران زیادی دسته بندی‌های خاصی را جستجو می‌کنند و معمولا افراد هشتگ های محبوب را دنبال می کنند. البته علاوه بر تگ‌های عمومی سعی کنید از تگ‌های سفارشی خودتان هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هشتگ در اینستاگرام

 استفاده مکرر از هشتگ ها در انتشار پست ها به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک بسیار زیادی می کند. در خصوص استفاده از هشتگ ها این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خارج از حد متعارف از آن ها استفاده نکنید. چرا که این امر چه بسا تاثیر عکس داشته و اگر در این کار افراط کنید پست شما اسپم می‌شود. بنابراین سعی کنید برای هر تصویر نهایتاً از سه هشتگ استفاده کنید.

نکته: تگ ها باید با موضوع تصویر مرتبط باشند.

4. راه اندازی مسابقات اینستاگرامی

یکی از بهترین روش های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. این روش بسیار جذاب بوده و می توان افراد بسیاری را بدین روش جذب نمود. اینستاگرام به شکل بی عیب و نقصی با استفاده از محتوای تولید شده توسط مخاطب چنین ویژگی مثبتی را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران بی وقفه در حال تولید محتوای تصویری و ویدیویی در این محیط هستند.

اگر می خواهید راهی برای هدایت علایق و عادات کاربران به سمت اهداف تبلیغاتی خود پیدا کنید، باید با روشی هوشمندانه و جذاب این کار را انجام دهید. با استفاده از مسابقات اینستاگرامی می توانید دنبال کنندگان خود را افزایش داده و مشتریان وفادار بیشتری به دست بیاورید.

5. استفاده از پست های چالشی و ویروسی

انتشار پست های چالشی کمک بسیار زیادی به افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام می کند. برای اینکه بتوانید کاربران را به تعامل با خود فرابخوانید، انتشار پست های چالشی و ویروسی یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است. با این کار افراد زیادی در چالش ایجاد شده شرکت می کنند. حتی ممکن است دوستان خود را در پست شما منشن کنند و یا پست شما را از طریق دایرکت به دوستان خود ارسال کنند. این کار سبب می شود که پست شما به سرعت به صورت ویروسی منتشر شود. این همان چیزی خواهد بود که شما به دنبال آن هستید. در واقع انتشار ویروسی پست شما به صورت ویروسی در بین کاربران، در نهایت به افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام منجر می گردد.

6. استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

از دیگر روش های مطمئن برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرامی است. ربات ها بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. وب سایت های مختلفی هستند که ربات اینستاگرامی ارائه می کنند. نقش ربات اینستاگرام این است که به جای شما در این شبکه فعالیت می کند. برای این منظور شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید. این ربات دقیقاً همان کاری را که شما انجام می دهید همچون، فالو کردن افراد، دایرکت فرستان به کاربران، لایک عکس ها و … را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

با استفاده از امکانات فالوجت می‌توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی را به عنوان فالوور جذب کنید که به موضوع مد نظر شما مرتبط و علاقه‌مند بوده و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند. به این طریق فالوور شما به شکل واقعی افزایش می یابد.

همکاری فیسبوک و اینستاگرام

7. استفاده از سایر ابزارهای مجازی

برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام همیشه لازم نیست که فقط به ظرفیت موجود در این شبکه اکتفا کنید، بلکه به کمک سایر ابزارهای مجازی نیز می توانید به هدف خود برسید. در صورتی که عضو سایر شبکه های اجتماعی هستید، با انتشار برخی از مهم ترین پست های خود و درج آدرس اینستاگرام خود می توانید دنبال کننده های واقعی زیادی را به سوی خود جذب کنید. برخی از مهم ترین شبکه های اجتماعی که می توانید از آن ها استفاده کنید شامل، فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر است.

8. تبلیغ در پیج های مرتبط

یکی از بهترین روش ها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام تبلیغ در پیج های مرتبط با حوزه کاری شما است. برای این کار ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کنید. آنگاه پس از بررسی این پیج ها، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید. برای استفاده از این روش بهتر است پیج هایی را انتخاب کنید که تاکنون از آن ها برای تبلیغات استفاده نکرده اید.

9. استمرار در تولید محتوا، گامی مهم در افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

مداومت در هر کاری، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت به شمار می رود. برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام محتواهای با کیفیت خود را به صورت مستمر باید ارائه دهید. طبق الگوریتم اینستاگرام، در صورتی که فعالیت روزانه در این شبکه داشته باشید تعداد ریچ روزانه شما هر روز بیشتر می شود. انتشار روزانه یک پست با محتوای مناسب و البته متنوع تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن شما در این شبکه جهانی دارد.

10. اسفاده از تم جذاب برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

جذاب بودن تم در اینستاگرام بیانگر میزان احترام شما به مخاطبین است. پیج هایی که از تم جذاب و یا یک گرافیک خاص استفاده می کنند شانس بیشتری برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام دارند.  با انتخاب تم جذاب، در همان ابتدا می توانید نظر مخاطب را جلب کنید.

11. برای فالو کردن به سراغ افراد مرتبط بروید

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی هستید، قید فالو کردن‌های بی‌مورد را بزنید. برای فالو کردن به سراغ افرادی بروید که با علایق و یا زمینه فعالیت شما مرتبط هستند.

برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام لایک کنید

12. لایک کنید

وقتی افزایش لایک برای شما مهم است، پس شما هم تصاویر دیگران را لایک کنید. با این کار علاوه بر تأثیر مثبت در طرف مقابل، نامتان در لیست نظردهندگان و لایک کنندگان قرار گرفته و برای فالو شدن هم شانس بیشتری خواهید داشت.

13. نظرات را بی‌پاسخ نگذارید

اگر برای تصاویرتان نظری گذاشته شد، حتماً پاسخ دهید. با این کار نظر دهندگان سر شوق آمده و بیشتر برایتان نظر می‌گذارند. از طرف دیگر این کار باعث می‌شود تصویرتان مجدداً، در تایم لاین بالا آمده و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

14. سوال پرسیدن راهی برای افزایش نظرات

با سوال پرسیدن از فالوکنندگان، نظرات بیشتری در قسمت کامنت گذاشته می‌شود. در نتیجه پست شما توسط اینستاگرام بیشتر نمایش داده شده و این کار منجر به افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام می شود.

فالوور

سخن پایانی

در این مطلب برخی از مهم ترین راهکارها که به افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام کمک می کند را با یکدیگر مرور کردیم. در کنار این موارد، عوامل بی شمار دیگری نیز وجود دارند که بسته به علاقه ی خود می توانید از آنها نیز برای این منظور استفاده کنید. البته در انتخاب راهکارهای خود برای افزایش فالوور همیشه به این نکته توجه داشته باشید که از روش های واقعی افزایش فالوور استفاده نمایید.

 در صورتی که هر گونه سوالی در این خصوص برای شما وجود داشت، فالوجت در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .