چگونه قسمت کامنت اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

کامنت اینستاگرام یکی از ویژگی های این اپلیکیشن برای بالابردن تعامل است. اما گاهی نمی خواهیم کسی برای پست ما کامنت قرار دهد یا مانع از نوشتن کامنت های نامربوط در پست های خود شویم. تنها راه در اینجا بستن کامنت پست اینستاگرام است. اگر شما با روش محدود کردن کامنت پست های خود در اینستاگرام آشنایی ندارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا به شما آشموزش دهیم چگونه قسمت کامنت اینستاگرام را غیرفعال کنیم. خرید 10k فالوور اینستاگرام اعتبار و به دنبال آن مخاطبان پیج شما را افزایش می دهد.

اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل کامنت ها را در بخش پست و استوری ببندید.گاهی ممکن است برای شما پیش آمده باشد که پستی را با کاربران به اشتراک گذاشته باشید و دوست نداشته باشید کامنتی در پایین آن قرار داشته باشد. افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با فالوجت ممکن است.

 

چگونه پست بدون کامنت بگذاریم | بستن کامنت پست اینستاگرام

اگر می خواهید کامنت ها را برای برخی پست های خاص ببندید و به اصلاح پست بدون داشتن قابلیت کامنت گذاری منتشر کنید طبق مراحل زیر عمل کنید:

بستن کامنت پست اینستاگرام

۱-بعد از قرار دادن عکس و کپشن مورد نظرتان برای پست جدید از طریق زدن آیکون + گزینه advanced setting  را کلیک کنید.

۲-گزینه turn off commenting را فعال کنید.

۳-سپس پست مورد نظر را منتشر کنید.

در صورتی که پست مورد نظرتان را منتشر کرده اید و از این مسیر کامنت را نبسته اید، می توانید از روش‌ زیر کامنت اینستاگرام پست های منتشر شده را ببندید.

 

روش غیرفعال کردن کامنت گذاشتن برای پست منتشر شده

۱-روی پست مورد نظر کلیک کنید

۲-سه نقطه بالای پست سمت راست را فشار دهید

گزینه turn off commenting 

۳-گزینه turn off commenting  را فعال کنید

بسته کامنت اینستاگرام یک راه برای جلوگیری از انتشار کامنت های توهین آمیز در آن می باشد.این روش را فیلتر گذاری کامنت اینستاگرام نیز می گویند.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل ریپلای اینستاگرام (کوییک ریپلای- کامنت – استوری)

ترفند فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام

یک ترفند بسیار کاربردی و جالب برای جلوگیری از کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام، فیلتر کردن کلمات و عبارات خاص است.

برای تعیین این کلمات و فیلتر کردن کامنت اینستاگرام می توان به شیوه زیر عمل کرد:

  1. وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و بخش اصلی حساب کاربری خود را باز کنید
  2. آیکون سه نقطه سمت راست بالای صفحه را لمس کنید
  3. وارد قسمت setting شوید
  4. در بخش privacy، گزینه comment  را کلیک کنید
  5. گزینه hide inappropriate comments  را انتخاب کنید
  6. کلمات و عبارات مورد نظرتان را در بخش custom keywords وارد کنید
  7. در آخر تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را فعال کنید

نکته: می توانید با قرار دادن کاما هر عبارت را جدا کنید

با فعال کردن این آیتم می توانید عبارت های مورد نظرتان را از کامنت های کاربران حذف کنید.

حذف کامنت در پست اینستاگرام

اما اگر پست های خود را با قابلیت کامنت گذاری و بدون فیلتر کردن کامنت منتشر کردید و کامنتی ناخوشایند از سوی یکی از مخاطبانتان دریافت کردید شما می توانید به راحتی آن کامنت را حذف کنید.

کامنت گذاشتن

برای حذف کامنت اینستاگرام تنها کافی است انگشت خود را برای چند ثانیه روی کامنت مورد نظر نگاه دارید تا گزینه های بیشتری برای شما در منو فعال شود. اکنون با ضربه زدن روی گزینه ای که شبیه سطل آشغال هست کامنت مورد نظر شما حذف می شود. درباره خرید ربات اینستاگرام در این مقاله بخوانید.

اگر از حذف کامنت مورد نظرتان پشیمان شدید بلافاصله از نوار ظاهر شده در پایین صفحه گزینه undo  را انتخاب نمایید در غیر این صورت هیچ راهی برای بازیابی کامنت حذف شده نخواهید داشت.

 

سخن پایانی

با این که کامنت اینستاگرام نرخ تعامل پیج را افزایش می دهد اما در برخی حالات غیرفعال کردن کامنت گذاری از نرخ تعامل ارجح تر است.در قسمت تنظیمات در خود پیج می توانید کامنت ها را غیرفعال کنید. یک راه دیگر این است که در زمان انتشار از قسمت advanced setting کامنت گذاری را غیرفعال کنیم. خرید لایک اینستاگرام به سرعت بازدید پیج شما را افزایش می دهد.

برای پست های منتشر شده هم می توان با کلیک کردن روی آیکون سه نقطه ،کامنت ها را غیرفعال کرد.یک روش کاربردی نیز فیلتر کردن عبارات و کلماتی است که توهین آمیز هستند. با فیلتر کردن آنها، به طور خودکار از کامنت های کاربران حذف می شوند.اگر شما نیز روش یا ترفند جالب دیگری در نظر دارید،لطفا با ما به اشتراک بگذارید. با پنل افزایش فالوور اینستاگرام به سمت رویاهایتان گام بردارید.

 

سوالات متداول

  • چگونه می توان کامنت ها را بست؟
    هنگام انتشار پست از طریق advanced setting و برای پست های منتشر شده از طریق آیکون سه نقطه با فعال کردن گزینه turn off commenting
  • آیا می توان کامنت ها را محدود کرد؟
    از طریق تنظیمات،بخش commentها گزینهhide inappropriate comments می توانید عبارات و کلمات موردنظرتان را در کامنت های کاربران زیر پست های خود محدود کنید.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «چگونه قسمت کامنت اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟»

  1. هزینه جراحی لاغری

    سلام،یکی از دوستان من زیر یه پستی کامنت گذاشته بودن،میدونم کدوم پست بوده و حتی متن کامنت هم میدونم‌،چطور میتونم آی دیش رو پبدا کنم؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر شخصی که کامنت گذاشته کنار اون پیام ایدیشون هست میتونید ازبین کامنت ها جست و جو کنید.

  2. سلام خدا قوت.پستی رو گذاشتم و کامنت ها رو خاموش کردم.الان نمیتونم دوباره کامنتها رو فعال کنم
    راه چاره چیست؟!!!
    فقط داشتم امتحان میکردم…
    آیا منم باید ۲۴ ساعت صبر کنم تا دوباره بتونم کامنت.های پست آخرم رو فعال کنم؟؟؟
    چون در پست‌های قبلی برای باز و بسته کردن کامنت منعی وجود نداره

  3. سلام
    وقتتون بخیر
    من یه مورد خیلی عجیب واسم پیش اومده
    پست آی جی تی وی گذاشتم و کامنتش رو غیر فعال کردم ولی از هیچ راهی نمیتونم دوباره فعال اش کنم
    برای غیر فعال کردن آی جی تی وی باید وارد قسمت کامنت همون پست آی جی تی شد سه نقطه ی بالا سمت راست رو زد و از قسمت کنترل کامنت ،کامنت را غیر فعال کرد
    اما الان اون آیکون کامنت نیست دیگه که بشه فعالش کرد
    لطفا کمک کنین
    ممنون

    1. سلام همراهی گرامی از قسمت تنظیمات اینستاگرام وارد بخش تنظیمات کامنت شوید و مطمئن شوید ارسال کامنت برای پیج خود را محدود نکرده اید. با اینترنت خط و مودم هم امتحان کنید و همین طور با فیلتر شکن خاموش و روشن و اینستاگرام هم اپدیت کنید اگر مشکل برطرف نشد به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید

  4. سلام من برام پیش اومده برای یک پست اینستا مثلا صفحه یکی از هنرمندان کامنت گذاشتم،بعد بعضی در جواب اومدن به من توهین کردن.
    سوال من اینکه میشه ، در پست های سایر افراد من جواب کامنت خود را ببندم؟؟؟

  5. سلام خسته نباشید
    برای افراد دیگه آیا بستن کامنت اینستاگرام راه کارها یی داره؟ یعنی یک نفر میتونه کاری کنه که من دیگه نتونم برای افراد دیگه کامنت بزارم؟ لطفا جوابمو بدید ممنون

    1. عرض سلام و وقت بخیر
      همراه گرامی افراد می توانند شما را از کامنت گذاری زیر پست خود منع کنند ولی امکان جلوگیری از دسترسی شما به کامنت گذاری برای دیگران به صورت مستقیم وجود ندارد. اما در صورتی که کامنت شما دارای محتوای توهین آمیز یا خشونت بار یا هر مواردی که بر خلاف قوانین اینستاگرام است باشد؛ دیگران می توانند این کامنت را به اینستاگرام گزارش کنند و از سمت اینستاگرام برای شما در بخش کامنت گذاری محدودیت اعمال شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .