انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر از معضلات افراد برای اینکه میخواهند دستگاه موبایل خود را تعویض کنند، است. خیلی از افراد به همین خاطر اکانت اینستاگرام خود را بی خیال می شوند ولی بسیاری هم این اموزش برا می خوانند و به راحتی می توانند اکانت خود را به گوشی دیگرشان انتقال بدهند. 

همانگونه که می دانید اکانت اینستاگرام همان حساب کاربری هر شخص است که جهت فعالیت در فضای مجازی باید آن را ایجاد کند. امکان دارد شما تحت شرایطی نیاز به انتقال اکانت اینستاگرام خود به گوشی دیگری داشته باشید. انجام این فرایند کار دشواری نیست و تنها نیازمند لمس چند دکمه می باشد.

فالوور اینستا

برای انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر یا هر دستگاه دیگری به دو چیز نیاز دارید! یکی یوزر نیم اکانت و دیگری رمز اکانت یا همان حساب شخصی خود. به راحتی با داشتن این دو مورد و وارد کردن آنها در گوشی موبایل جدید در نرم افزار اینستاگرام می توانید به وسیله آن به اکانت مورد نظر متصل شده و از آن استفاده کنید. این چنین قادر به انتقال حساب اینستاگرامی خود از یک گوشی به گوشی دیگری می شوید.

 

نحوه انتقال اکانت اینستاگرام

نحوه انتقال اکانت اینستاگرام 

قبل از اینکه از اکانت خود خارج شوید حتما تعیین هویت با ایمیل و شماره تلفن را انجام دهید. با این کار به اینستاگرام اطمینان می دهید که شماره و ایمیل متعلق به خود شماست! در صورتی که رمز خود را فراموش کنید تنها راه بازیابی اکانت این است که شماره یا ایمیل خود را وارد کنید تا سروراینستاگرام کدی به آن ارسال کند تا در محل مربوطه وارد کنید.

سپس وارد صفحه جدیدی خواهید شد و می توانید رمز عبور جدیدی برای خود ساخته و وارد اکانت خود شوید.

یکی از راه های فوق العاده برای افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج شما، استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. آیا شما با این ربات ها آشنایی دارید؟

سخن پایانی

همانگونه که مشاهده کردید انتقال اکانت اینستاگرام کار فوق العاده راحتی است و نیاز به طی مراحل پیچیده و دشوار ندارد. به هرحال امیدوارم مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما مفید فایده واقع شود. اگر در این زمینه سوالی داشتید همکاران ما در فالوجت در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما هستند. علاوه بر این می توانید مشاوره های لازم در زمینه خرید فالوور فیک ، خرید کامنت اینستاگرام، خرید فالوور کلاب هاوس و خرید بازدید لایو را نیز از کارشناسان ما دریافت کنید.

فالوور

۱۸۶ دیدگاه دربارهٔ «انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر»

      1. سلام وقتی ایمیل قبلی به علت سوختن گوشی دردسترس نباشه (چون تایید دومرحله ای رو فعال کرده بودم)چجوری باید اینستارو رو گوشی جدید نصب کرد

      1. ربات اینستاگرام

        سلام وقت بخیر،با اطمینان کامل از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن ثبت شده ی خود مجددا تلاش کنید.

          1. سلام احتمالا رمز را اشتباه می زنید از طریق بازیابی رمز عبور یا از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام قسمت تنظیمات پسورد را عوض کنند و مجدد برای شما ارسال کنند . نام کاربری با نام اکانت فرق می کند مطمئن شوید نام کاربری را برای شما ارسال می کنند

  1. سلام اگر به اینصورت که گفتین اکانت خود را به گوشی جدید منتقل کردیم تکلیف همین اکانت در گوشی قبلی چه میشود ؟
    گوشی من رو سرقت کردن پیج اینستاگرام رو به گوشی جدید منتقل کردم ولی نمیدونم آیا پیچم روی اون گوشی قبلی چه وضعیتی خواهد داشت.. اگر راهنمایی کنین ممنون میشم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر شما پسورد اینستاگرامتون رو تغییر بدید و اون اکانت که در گوشی قبلی بوده خارج میشه

  2. من چندتا پیج دارم که هیچ کدام رمز نداره،چطور میتونم به گوشی جدید منتقل شان کنم؟از طرفی آیا چتهای پیج ها هم منتقل میشه؟؟؟ممنون از راهنمایی شما

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،شما باید برای هر کدام از پیج ها پسورد گذاشته تا بتوانید در اینده به هرکدام ان ها وارد شوید.

  3. سلام چرا وقتی پسوورد برامن ارسال میشه بعد ک وارد میکنم میگه گذرواژه اشتباه هس چجوری باید وارد کنم همش حروف انگلیسی ک

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،در اینستاگرام میتوانید تغییر پسورد انجام دهید و برای ورود در گوشی دیگر تنها رمز و ایدی را وارد کنید.

  4. سلام من گوشی جدید خریدم واینستاگرام رو نصب کردم ولی هیچکدوم از پستها و فالوورهام رو نشون نمیده ورمز ورود و کد کاربریم رو هم فراموش کردم میشه راهنماییم کنید؟

  5. سلام خسته نباشید من گوشی جدید خریدم اینستا رو با ایمیل قبلی و شماره قبلی نصب کردم ولی گذره واژه یادم نبود ولی الان هیچ کدوم از فالورهای قبلی و پستهام رو نشون نمیده میشه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  6. سلام ببخشید من پیج رو فروختم و شماره تلفن و ایمیلم رو عوض کردم اگر خلافی چیزی خریدار انجام دهد
    دیگر گردن من نیسته؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، بر روی گوشی دیگر اینستاگرام را نصب کنید و سپس رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کنید . بدین صورت وارد اکانت خود خواهید شد.حذف کردن یا نکردن برنامه بر روی گوشی قبلی به میل خودتان است

  7. سلام می خواستم بپرسم ک من روی گوشیم چندتا حساب متصل ک همه اینستاگرام دارند اما من رمزشونو ندارم چطوری میتونم برم تو اینستا باتوجه ب حسابهای متصل روی گوشیم

    1. درود بر شما
      با کامپیوتر فراموشی رمز عبور بزنید و رمزتون رو عوض کنید بعد با رمز جدید داخل گوشی مجددا لاگین کنید.
      فقط تا زمانی که با کامپیوتر وارد نشدید اکانت رو از روی گوشی خروج نزنید

  8. سلام.من وقتی میخواستم وارد پیجم بشم نرفت و رمز خواست که هرچی زدم گفت اشتباهه.ریست کردم رمزو ولی وارد یه پیج دیگه شد به اسم خودم.با نام کاربری ریست کردم که لینک اومد به گوشیم و بعدشم که رفتم تو یه پیج دیگه.

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی فالوجت،
      در صورتی که از اشتباه بودن صفحه ای که به آن وارد شده اید مطمئن هستید صفحه را پاک کنید تا بار دیگر وارد صفحه مورد نظر شوید و یا
      در مرحله اول نام کاربری خود را وارد کرده و اگر رمز خود را فراموش نکرده اید، در قسمت رمز عبور وارد کنید؛ در صورت فراموشی رمز عبور بعد از وارد کردن نام کاربری صفحه مورد نظرتان، رمز عبور خود را از طریق ایمیل بازیابی کنید.

  9. سلام گوشی جدید خریدم خطم گذاشتم روش هرچی میخام نصبش کنم نمیشه .همه رمز و کد کاربری اینا فراموش کردم فقط شماره موبایلم هس .راهنماییم میزنم هیچی ج نمیاد لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید اباشماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  10. سلام گوشی منو دزدیدن و الان وقتی شمارمو وارد میکنم گذرواژه هم میخواد که من فراموش کردم و وقتی فراموش کردمو میزنم میگه برای بازنشانی گذرواژه روی پیوندی که به شمارتون ارسال میشه بزنید اما وقتی پیام میاد و روی پیوند میزنم دوباره میره داخل اینستا و صفحه ی اولش میاد که زده ثبت نام از طریق فیس بوکو… که اون پایین هم زده اگر حسابی دارید وارد بشید و وقتی دوباره میزنم و میرم تو اون صفحه باز هم شماره و گذرواژه میخواد و دقیقا مثل همون اولش میشه و گذرواژه ای هم میزنم میزنه اشتباهه دقیقا مثل همون اولش دیگه.
    لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنم شاید این اتفاق برای خیلی ها بیافته

  11. سلام
    گوشی جدید گرفتم می‌خوام که اکانت قبلیم رو گوشی جدیدم نصب کنم،سوالم اینه آیا برای اینکه رو گوشی جدیدم نصبش کنم حتما باید از قبل رو گوشی قبلیم حذفش کنم؟؟؟؟

  12. سلامد
    من اکانت اینستام تو گوشی نصب کردم ، الان میخوام تو گوشی قدیمی حذف نصب کنم ، همون اکانت تو گوشی جدید ک حذف نمیشع؟!

  13. سلام وقت بخیر
    من تو یه گوشی دیگه یوزر نیم که میزنم دیگه تو صفحه بعد نمیره که تو دوتا گوشی استفاده کنم
    چیکار باید بکنم؟
    مخوام یک اکانت تو دوتا گوشی استفاده کنم
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

  14. سلام من میخوام اکانت پیج اینستای همسرم رو به گوشی خودم انتقال بدم منتها پسورد رو یادشون نیست ولی ایدی رو یادشونه یه لینک برامون ارسال شده وارد اون که میشم تو صفحه ی اصلی اینستا میاد ولی باپیج قبلی خودم چیکار کنم؟

      1. کارشناس شبکه های اجتماعی

        سلام وقت بخیر، با استفاده از شماره تلفنی که در اکانت خود ثبت کردید میتونید اکانت خود را بازیابی کنید .

  15. سلام من گوشی جدید خریدم پسورد و نام کاربری رو میزنم ولی با خطا امنیتی مواجه میشه به ایمیل قبلی که رو گوشی قبلیم بود دسترسی ندارم

  16. سلام. میخواستم بدونم اگر اینستامو منتقل کنم به یه گوشی دیگه چه اطلاعاتی باهاش وارد گوشی میشه مثلا دایرکت یا آرشیو ها هم منتقل میشن؟

  17. سلام
    ۱. می‌خوام اکانت قبلیم را به گوشی جدیدم انتقال بدم و بدون هیچ حرکتی که روی اکانتم انجام داده باشم گوشی قبلیم را کلا بازیابی کارخونه کردم و از ایمیل هم که میگید میشه بازیابی کرد با این ایمیلم چند اکانت درست کردم چطوری اکانت مورد نظرم را بازیابی کنم؟
    ۲. چطور میتونم اکانت های اضافی که درست کردم را حذف کنم؟
    ممنون

  18. سلام خسته نباشید
    من یک پیج در لپ تاپ دارم میخوام همین پیج رو روی گوشیم داشته باشم از طرفی نام کاربری پیجم رو فراموش کردم هر چی سرچ میکنم مطلبی که بتونم این مشکل رو حل کنم پیدا نمیکنم
    لطفا راهنماییم کنید

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور و نام کاربریتون را بازیابی کنید.

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر، از طریق اون لینک دوباره وارد اینستاگرام می شوید و رمز خود را به روزرسانی میکنید.

  19. سلام من می خواستم شماره پیجقبلی بابام رو عوض کنم پیج قبلیشو هوایش نبوده پاک کردن بدون ایمیل هم وارد شدن

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، از داخل تنظیمات وارد حساب کاربری شوید . قسمت اطلاعات شخصی را انتخاب و شماره مورد نظر را وارد کنید

  20. سلام اینستایی دارم که ادرس ایملی که ثبت کردم رو فراموش کردم
    روی گوشی جدیدی که خریدم اینستایی جدید نصب کردم
    برای اینکه پیج قبلیم بالا بیاد ایمل و رمز جدید برای اینستای قدیمی زدم
    امکانش هست اون پیج قدیمی رو به عنوان اکانت دوم روی گوشی جدید بیارم؟لطفا توضیح بدین

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  21. سلام. نام کاربری و شماره تلفن رو وارد میکنم ولی پسورد رو فراموش کردم. توی گوشی جدید نمیتونم اینستا رو بالا بیارم

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  22. سلام من یه پیج کاری دارم و دو تا پیج شخصی روی گوشی خودم برای یک گوشی دیگه اون پیج کاری رو نصب کردم ولی کد و پسورد رو خودم وارد کردم و کسی بلد نیست ایا اون دو پیج شخصی خودم هم منتقل میشه روی اون گوشی ک پیج کاری رو نصب کردم

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، برای اضافه کردن اکانت های خود به گوشی دیگر در قسمت پروفایل (اخرین ایکون سمت راست پایین ) بر روی اسم خود کلیک کنید و سپس log in or create new account را لمس کنید و رمز عبور و نام کاربری اکانت دیگر خود را وارد کنید .

  23. سلام ببخشید من سیم کارتم رمزشو فراموش کردم و الان نمیتونم وارد اون حسابم بشم
    فقط از طریق کامپیوتر به اکانتم دسرسی دارم و میخوام شمارمو تغییر بدم ولی نمیتونم

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر، شما میتونید از طریق ایمیلی که با ان حساب کاربری خود را ساخته اید رمز عبور خود را بازیابی کنید .

  24. سلام وقت بخیر
    من یک اکانت اینستاگرام دارم که روی یک گوشی دیگه هست ولی سیم کارت اون گوشی سوخته میخوام تمام fallower’s & fallowingاون اکانت رو بیارم روی fallower’s &fallowing اکانت جدیدم
    چطور این کار رو انجام دهم؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، شما میتونید اکانت قدیمی خود را به گوشی دیگر منتقل کنید. در غیر این صورت باید تمامی فالور ها و فالویینگ های خو را از اول فالو کنید .

  25. سلام خسته نباشید ببخشید من اگه بخوام پیجمو که دارای ۲۰ هزار فالوور است بفروشم باید چیکار کنم
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام وقت بخیر بهترین راهکار معرفی پیج خود به افرادی است که کسب و کار متناسب با تولید محتوای پیج شما را دارند
      یا به افرادی که میخواهند اینفلوئنسر شوند پیج خود را پیشنهاد کنید

  26. سلام من اکانت یه نفرو با رمز و نام کاربری به گوشی خودم وارد کردم و صفحه ی اینستاگرام برام اومد و اکانت و از اون یکی گوشی شخص حذف کردم و رمز و نام کاربری رو هم عوض کردم ایا دوباره میتونه وارد حساب من در اینستا بشه یا من را هک کنه ؟؟؟؟

  27. سلام من میخوام از یه نفر پیج بخرم قراره اول رمز و جیمیل رو بده بعد من پول رو بزنم رمز و جیمیل رو بده من که تغییر بدم پول رو که بزنم دیگه برای اون حذف میشه؟ یعنی دیگه نمیتونه باز وارد اکانت بشه؟

    1. سلام وقت بخیر ، به محض دریافت اکانت رمز ، ایمیل و شماره تلفن پیج رو تغییر بدید . به این ترتیب دیگه نمیتوانند وارد پیج شوند .

  28. سلام من در اینستا ادمین یه پیج شدم اون پیجی که باهاش ادمین شدم و الان باهاش کار میکنم به عنوان ادمین.
    تو یه گوشی دیگست الان میخوام بفرستم تو گوشی خودم میخوام ببینم اگه انتقال بدم به گوشی خودم بازم ادمین هستم یعنی نمیپره؟ و اینکه چجوری انتقال بدم؟

  29. سلام وقت بخیر ببخشید من میخواستم اکانت رو به گوشی جدیدم انتقال بدم ولی متاسفانه اکانت جدیدی رو درست کردم…چطور میتونم اکانت قبلی رو بازیابی کنم که فالورها وپستهاش رو باز داشته باشم؟؟؟
    ممنون میشم اگه کمکم کنید

  30. سلام ببخشید میخواستم بپرسم که من یک اکانت رو اوردم داخل گوشی همراه اون یک اکانت دیگه عم اومد تو گوشیم میخواستم بپرسم چجوری میشه اینجوری میشه؟؟؟

  31. سلام ببخشید میخواستم ازتون بپرسم ک من یک اکانت رو اوردم داخل گوشیم همراه اون یک اکانت دیگه هم اومد
    چجوری میشه ک اینجوری میشه؟؟

    1. درود بر شما
      در واقع موقع ساخت اکانت دوم اکانت اول رو به عنوان اکانت والد انتخاب کردید. اینجوری اگه اولی رو هر جا باز کنید هر دو باز میشه

  32. سلام وقت بخیر
    بعد از وارد کردن اکانت در گوشی دیگر آیا به اون یکی گوشی پیامی ارسال می شود که شخصی دیگر با سیستمی دیگر وارد اکانت شما شده؟؟

  33. سلام وقت بخییر سیم کارت و گوشی من از بین رفته و برای باز گشت به پیج ایستای قبلیم یوزرنیم و پسورد رو میزنم کد ۶رقمی میخواد که برام رویت نمیشه چیکار کنم

    1. رمز عبور برای بازیابی به ایمیل یا شماره ای که وارد کردید ارسال می شود اگر ایمیل هم ندارید باید درخواست سیم کارت بدید از اپراتور مورد نظرتون

    1. با استفاده از بازیابی اکانت از طریق فراموش کردن رمز عبور می توانید به اکانت سابق خود دسترسی داشته باشید. تنها باید ایمیل یا شماره تلفن ثبت نامی را به خاطر داشته باشید

  34. سلام چجوری میتونم به حساب قبلی خودم که توگوشیه قبلیم بودبرگردم گوشیه قبلیم سوخته حالاالان میخوام به اون حساب اینستاگرامم که توهمون گوشی بودبرگردم میشه؟

    1. بله – با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفنی که اکانت اینستاگرام را ایجاد کردید می توانید گزینه بازیابی اکانت را بزنید رمز به گوشی یا ایمیل ثبت نامی ارسال می شود

  35. سلام.به ایمیل من پیام اومده که متوجه ورود به سیستم شدیم فلان گوشی از فلان جا. ینی کسی وارد اکانت من شده واقعا؟ و اینکه با تغییر پسوورد از طرف من طرف باز هم میتونه داخل پیجم بمونه؟

    1. با سلام اگر شما با گوشی دیگری یا با فیلتر شکن وارد اینستاگرام خود نشده اید با تغییر رمز عبور اینستاگرام خود امنیت ان را تضمین می کنید

  36. سلام میخوام از طریق ارسال پیامک به شماره وارد پیجم بشم ولی وقتی شماره رو میزنم میزنه کاربری پیدا نشد در حالی که وقتی اسم پیجمو میزنم و ارسال پیامک برای پیجم شماره خودمو میزنه و یه پیامک با لینک هم به شمارم میفرسته وقتی هم میزنم روی لینک دوباره میره توی همون جای قبلی

    1. سلام، برای ورود با شماره تماس در مرحله اول نام کاربر خود را وارد کنید و سپس گزینه فراموش کردن رمز را اننتخاب کنید و بازیابی رمز عبور با شماره تماس را انتخاب کنید.
      کد یا لینکی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آن می توانید به اکانت خود بازگردید.
      همچنین می توانید رمز عبور خود را با استفاده از ایمیلی گه با آن اکانت خود را ساخته اید بازیابی کنید.

  37. سلام، ببخشید من گوشیم رو عوض کردم، حالا میخوام وارد اینستا خودم بشم وارد نمیشه. روی اینستا تایید دو مرحله ای رو فعال کردم و آپ دریافت کد تأیید دو مرحله ای رو دارم، یوزر و پسورد هم یادم هست. وقتی log in میشم کد تأیید دو مرحله ای رو میزنم میزنه که کد امنیتی رو بررسی کنید. و بعدش برام ایمیل میاد که شما از یه گوشی دیگه میخواین وارد بشین.
    چطوری برم داخل اکانتم؟
    ممنون از راهنماییتون.

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در صورتی که تأیید دو مرحله ای بر روی اینساگرام شما فعال است در مرحله اول یک کد یا یک لینک به ایمیل شما ارسال می شود و پس از تأیید آن ایمیل کدی به شماره همراه شما فرستاده می شود و شما باید کد ارسال شده به شماره همراه خود را هم در اینستاگرام وارد کنید و پس از انجام این دو مرحله به اینستاگرام خود وارد خواهید شد.
      پروسه تأیید دو مرحله ای اینستاگرام کاملا اتوماتیک می باشد و به اپلیکیشن دیگری برای گرفتن کدها نیاز نیست.

    1. با سلام، اینستاگرام خود را آپدیت کنید و اگر همچنان با این مشکل موجه هستید، ممکن است اینستاگرم به یکی از اکانت های دیگر شما با همان شماره همراه وارد شده باشد؛ مطمئن شوید که اکانت، همان اکانت مد نظر شما دوست عزیز باشد.

  38. سلام من گوشی تغییر دادم پیج اینستاگرام را هم در گوشی قدیمی تایید دو مرحله ای کردم در گوشی جدید اسم اکانت مشخصات همه چی میاد ولی کدی که در برنامه ی تایید دو مرحله ای رو میزنم عمل نمیکنه

  39. سلام.من گوشی جدید خریدم میخوام ایستا رو با پبج قبلی خودم انتقال به گوشی جدیدم بدم ولی رمزش رو فراموش کردم وهیچ.چیزی یادم نمیاد ایا راهی وجود داره ک.رمز پیج اینستا رو پیدا کنم؟

  40. سلام ببخشید من گوشی قبلیم شکست و ی گوشی جدید گرفتم الان می خوام با این گوشی وارد اکانت های قبلی اینستام بشم!
    من قبلا با شماره تلفن اکانت ساخته بودم الان اون شماره رو گوشیم هس،ولی ی ایمیل جدید درست کردم،ایمیل قبلی و ندارم
    میخوام وارد اکانت شم او قسمت ک یوزر نیم میزنم میره ک بازیابی کنه پسوورد و،میگه ارسال روی ایمیل اع منم اون ایمیل و ندارم!چیکار کنم ک او پیام آغ بیاد روی شماره ام(شماره رو میزنم قبول نمی کنه)؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      بازیابی یا از طریق اکانت فیس بوک شما می تواند صورت بگیرد یا از طریق ایمیلی که با آن ثبت نام کردید

  41. در گوشی جدیدم نام کاربری وشماره تلفنم را وارد میکنم و گزینه احتیاج به کمک بیشتر دارم را میزنم صفحه ارسال پیامک کد تائید باز میشود ولی با دریافت پیامک کد برنامه به صفحه انتخاب دنبال کننده میرود بارها امتحان کردم ولی کد را ‌نتوانستم وارد کنم.لطفاً راهنمایی کنید

    1. با سلام خدمت شما
      اینستگرام خود را به روز رسانی کنید و اگر همچنان با این مشکل رو به رو بودبد بازیابی رمز عبور خود را با استفاده از ایمیل امتحان کنید.

    2. با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
      با فیلتر شکن امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل مواجه شدید رمز خود را از طریق ایمیل بازیابی کنید و یا از طریق دستگاه دیگری وارد اینستاگرام شوید.

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      با وارد کردن آیدی و رمز عبور خود می توانید از اکانت اینستاگرام خود در هر حایی با هر تعداد استفاده کنید.

  42. سلام ببخشید من در گوگل وارد اینستا میشم
    اما میخواهم وارد این پیج نشم اما هر دفعه وارد میشم وارد همین پیج میشم
    لــــــــــــــــطفا کمک کنید و جواب بدید🙏🙏🙏🙏

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      در صورتی که وارد صفحه اشتباهی می شود، شماره و ایمیل ثبت شده بر روی آن صفحه را تغییر دهید و سپس به اکانت دیگری که مد نظر شماست وارد شوید.
      در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خدمت شما هستیم.

      1. آره منم اینو میدونم اما نی تونم اینطوری کنم اونجای که میری ی پیج دیگه اونو نمیاره چون از گوگل وارد میشوم بخاطر همین
        لطفا کاری کنید و کمک کنید🙏🙏🙏🙏🙏

        1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
          تنها راه استفاده از اینستاگرام بر روی گوشی همراه است تا از این طریق بتوانید ایمیل اکانت اشتباهی که به آن وارد می شوید را تغییر دهید و سپس از اکانت اشتباه خارج شده و ورود به اکانت اصلی را امتحان کنید.

  43. سلام من دادشم یه پیج داشت بعدش یه پیج دیگه به اسم من زدتوی گوشی خودش من الان پیجموانتقال دادم روی گوشی خودم اماهنوز پیجم توی گوشی داداشم هست چیکارکنم؟

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      برای این کار دو راه وجود دارد:
      راه اول:
      وارد بخش تنظیمات شوید سپس گزینه Security(امنیت) را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Login Activity می توانید دستگاهایی که روی اکانت شما فعال هستند را مشاهده کنید و دستگاه مورد نظر را با انتخاب گزینه Log out از این لیست حذف کنید.
      راه دوم:
      در همان بخش Security گزینه Password را انتخاب کنید و با تغییر رمز عبور همه دستگاه ها از اکانت شما خارج شده و شخص خودتان می توانید مجدداً با وارد کردن رمز عبور به اکانت خود بازگردید.

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      در صورت عدم دسترسی به شماره تلفن، تنها راه بازگردانی صفحه شما آدرس ایمیل است.
      البته در صورتی که وارد شدن به صفحه شما دو مرحله ای است؛ تنها راه دسترسی به آن استفاده از شماره همراه است.

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      شماره تماسی که روی اکانت اینستاگرام جدید تر خود را دارید تغییر دهید و یا ایمیلی به آن اضافه کنید.
      همچنین می توانید ورود به حساب قدیمی تر خود را از راه نام کاربری هم امتحان کنید

  44. سلام،ببخشید اکانت اینستاگرامم رو یە گوشی بود کە شکستە،هیچ چیزی در دست ندارم،فقط اسم پیجو بلدم،آیا میشه کاری کرد.

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی
      تنها راه دسترسی به اکانت بازیابی اون با ایمیل یا شماره تلفنی است که موقع ثبت نام وارد کردید

  45. سلام علیکم
    بنده از طریق اکانت شخصی خودم یه پیج کاری برای شرکتی درست کردم. حالا از ادامه کار منصرف شدم و میخوام این پیج رو به اون شرکت واگذار کنم. چطور باید این کار رو انجام بدم که اون ها به حساب شخصی من دسترسی نداشته باشند؟

    1. همراه گرامی سلام
      باید شماره تماس و ایمیل رو تغییر بدید به شماره تماس و ایمیل فرد انتقال گیرنده همچنین رمز اکانت هم بهشون بگید تغییر بدن

  46. گوشی سامسونگ قدیمی شکسته اکانت اینستاگرم ذامیخوام روگوشی دیگری نصب کنم این گوشی شیامی است هرکارکردم نشد کمکم کنید

  47. سلام من گوشی سامسونگ شکسته حالا سیم کارت روگوشی شیامی نصب کردم اکانت اینستاگرم گوشی قبلی راهکاری میکنم بالا نمیاد کمکم کنی دوحساب داشتم هردو حساب را امتحان کردم جواب نمیده

  48. سلام ببخشید من میخوام فالورهای پیج جدیدمو انتقال بدم به پیج جدیدم
    چجور باید اینکارو انجام بدم
    ممنون از همراهیتون🙏🙏

    1. سلام متاسفانه امکان این کار وجود نداره فقط می توانید به مخاطبانتون اطلاع بدید تا پیج جدید را دنبال کنند

  49. سلام من واسه پیج کاریم ادمین گرفتم و اکانت پیجمو روی گوشیش نصب کردم…حالا میخوام از گوشی ادمین حذفش کنم .چجوری حذف کنم ؟که پیج خودم پاک نشه ؟؟فقط از گوشی ادمین حذف شه.

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پسورد را عوض کنید البته باید با ایمیل و شماره تلفن خودتون ثبت نام کرده باشند و اگر نه باز هم می تونند بازیابی اکانت بزنند و به پسورد دسترسی داشته باشند

    1. سلام خیر الزامی نیست منظور از این جمله “قبل از اینکه از اکانت خود خارج شوید حتما تعیین هویت” این بود که اگر قصد خروج از اکانت قبلی خود را دارید قبل از ان این فعالیت ها را انجام دهید

  50. سلام من به مدت یک هفته قراره از سیمکارت غیر ایرانی استفاده کنم البته گوشی تغییر نمیکنه،و باید از اینستا هم استفاده کنم خط خارجی که بندازم روی گوشی باید بعدش چکار کنم؟

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی
      نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست البته اگر بخواهید از یک شماره دیگر برای اینستاگرامتون استفاده کنید می توانید یک اکانت دیگر بسازید و با همان گوشی دو اکانت فعال با دو شماره تلفن متفاوت داشته باشید

  51. سلام من توی یه گوشی جدید خواستم پیج قبلی اینستامو بالا بیارم اما ی پیج جدید ساخته شد…چجوری پیج قبلیمو تو اون گوشی جدید بالا بیارم؟

    1. سلام باید با همون رمز و آیدی قبلی login کنید اگه رمز عبورتون را فراموش کردید ایدی قبلی را بزنید و یا ایمیلی که باهاش ثبت نام کرده بودید را و بازیابی رمز عبور را بزنید

  52. سلام من دو روز قبل گوشیم‌هنگ کرد و اینستاگرامم از اول اومد الآن نام‌کاربری و شماره تلفن رو وارد میکنم ولی رمزم رو فراموش کردم قسمت فراموش کردن رمز رو زدم یه لینک برای بازیابی رمز برام sms اومد ولی وقتی لینک رو میزنم اون صفحه ای که باید رمز جدید رو وارد کنم نمیاد و دوباره سایت اینستاگرام برام باز میشه و دوباره همه چی از اول میاد

    1. مریم میرهاشمی

      سلام متاسفانه این مشکل برای خیلی از کاربران پیش اومده و احتمالا یک باگ هست با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید. همچنین قبل از آن می توانید از خاموش بودن فیلترشکن خود مطمئن شوید و این فرایند را با اینترنتی دیگر مثلا خط یا گوشی هم امتحان کنید

  53. سلام من میخوام پیجمو بیارم رو گوشیِ جدید ، ایمیل و وارد میکنم میگه ایمیل بازیابی براتون ارسال شد ولی ایمیل هارو چک میکنم نمیاد ، بعد اینکه شمارمو وارد میکنم همش میگه چند دقیقه دیگه امتحان کنید ، لطفا منو راهنمایی کنید ممنون

  54. سلام
    میخام درصورت فراموش کردن پسورد پیجم کد تاییدیه روی شماره دگ ای بیاد چیکار باید بکنم؟
    چون پیجم روی شماره قبلیم فعال بود و الان کد تاییدیه روی همون شماره قبلی میاد
    و متاسفانه آدرس ایمیلم رو هم فراموش کردم و نمیتونم واردش شم

    1. سلام اگر الان به شماره قبلیتون دسترسی دارید ایمیل و شماره تلفن جدیدتون را وارد کنید و اگر دسترسی ندارید متاسفانه دیگه هیچ راهی وجود نداره

  55. سلام من باید چی کار کنم که بتونم تو گوشی جدید پیج قبلیم رو بیارم
    و میخواستم بدونم با ایمیل میشه پیجم رو روی گوشی دیگه نصب کنم ؟؟؟

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی
      با ایمیل یا شماره تلفنی که اکانت خود را ایجاد کردید به غیر از یوزر و پسورد می توانید وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید

  56. سلام خسته نباشید.گوشی من تاچ و السیدی اش شکسته و نمی تونم ایمیل و پسورد را بخاطر بیاورم.ایا تو گوشی جدید با سیم کارت خودم می تونم با همان شماره اینستاگرامم دوباره وارد همون پیج بشوم (بدون ایمیل و پسورد).و چگونه اینکار را بکنم؟ممنون

    1. سلام و وقت بخیر همراه گرامی تنها راه بازیابی اکانت اینستاگرام شما به وسیله ایمیل و یا شماره تلفنی هست که توسط آن اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید

  57. با سلام و وقت بخیر
    من اینستا رو آپدیت کردم ، بالا نیومد حذف و نصب مجدد زدم بازم تغییری ایجاد نشد. مدام پیام couldn’t refresh feedمیزنه، یه سری راهکارو امتحان کردم(حذف کش و داده اینستا، ری استارت کردن و خاموش کردن گوشی، بررسی سرعت نت و… ) بازم درست نشد. راهکاری دارید؟ ممنونم

    1. سلام و وقت بخیر احتمالا بلاک شدید توسط اینستاگرام ولی اگر در این مورد شک دارید با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل در تماس باشید

  58. سلام
    من اینستام ی چند روزی میشه ک هرکار میکنم بالا نمیاد و میزنه couldn’t refresh feedاما یکی دوبار نوتیف پیام از اینستاگرام ک انگاری کسی بهم دایرکت داده بالا اومد و همچنین پیج های دیگم بالا میاد ب جز پیج اصلیم و من خعلی واقعا ب پیج اصلیم نیاز دارم میشه علت این باگو بم بگید و راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام ۶ راهکار زیر را امتحان کنید
      ریستارت کردن تلفن – بروزرسانی یا نصب مجدد اینستاگرام – وارد بخش Option اکانت اینستاگرام خود شوید. سپس بر روی گزینه report a problem کلیک کنید.-پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام – عمده ترین دلیل رفرش نشدن اینستاگرام بهم خوردن تنظیمات پیشفرض Access Point Names در گوشی می باشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد و روش حل این موضوع بسیار ساده است ، باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید.

  59. سلام وقت بخیر من میخام پیجمو تو یه گوشی دیگه بزنم ینی با یه گوشی دیگه متصل شم ولی تو گوشی خودمم باشه ینی با دوتا گوشی بتونم فعالیت کنم شماره و ایمیلم ک تو گوشی خودمه پس چجوری با گوشی دیگه متصل شم لطفا راهنمایی کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی تنها با وارد کردن یوزر و پسورد خود می توانید از طریق لپ تاپ یا گوشی دیگر وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید و تنها برای بازیابی اکانت نیاز به اخذ کد از گوشی هستید

    1. سلام بدون فیلترشکن و با یک اینترنت متفاوت (مودم یا خط) امتحان کنید از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید و کش و حافظه اینستا را در گوشی پاک کنید اگر مشکل شما مرتفع نشد احتمالا یک باگ اینستاگرامی است با پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی معمولا با وارد کردن یورزنیم خود و پسورد نیازی به تایید هویت نیست اما اگر می خواهید از سیستم قبلی خارج شوید پس از ورود به اکانت جدید پسورد خود را تغییر دهید.

  60. من گوشیم عوض کرد دوتا حساب اینستا داشتم روی گوشی جدیدم بالا نیاورد اومدم یک حساب جدید باز کردم ولی الان همون حساب اولیم میخام هر چی میزنم این جدیده بالا میاره چکار کنم کهـ بتونم همون حساب اول داشته باشم نام کاربری ورمز هم شبیه هم گذاشتم برای هر دو حساب

    1. مریم میرهاشمی

      سلام مطمئن باشید یک تفاوتی داشته نام کاربریتون به خاطر اینکه اینستاگرام حتی حساب هایی که delete acount کردن را تا یک مدت اجازه نمی دهد کسی مجدد از نام کاربری آن ها استفاده کند

  61. سلام برای اکانت پیج ادمین گرفتم ولی تو گوشی ایشون نمیشه استوری اضافه کرد،اصلا گزینه ای نداره ،فقط استوری هایی که خودم گذاشتم رو نشون میده براشون
    چکاری باید انجام بدم؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام یا اندروید گوشیشون خیلی پایینه – یا اینستاگرامشون اپدیت نیست – حتما بدون فیلتر شکن و با چند اینترنت متفاوت امتحان کنید و نکته اخر یک بار لاگین لاگ اوت کنید اگر حل نشد پاک کنید مجدد نصب کنید در نهایت اگر تمام راهکارهای بیان شده کمکی نکرد احتمالا یک باگ اینستاگرامی هست باید با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید

  62. سلام ببخشید وقتی که حساب قبلیم رو پیدا میکنه دیکه هیچ گزینه ای نداره که واردش بشم و فقط نشونش میده و پایینش نوشته ورود با فیس بوک و یک جای دیگه هم نوشته به کمک دیگری نیاز ندارید.
    من چطوری بیام تو حسابم
    چون فقط عکسش رو با اسم پیج بهم نشون میده و دیگع نمیاد رو اینستا

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی گزینه ” نیاز به کمک دیگری ندارید ” را امتحان کنید با گوشی هایی که لاگین کردید شاید بتوانید وارد شوید ولی در کل احتمال زیاد باگ اینستاگرامی هست و باید با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را مطرح نمایید اما قبل از آن برای مطمئن شدن از این قضیه ابتدا از اپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید – فیلتر شکن را خاموش کنید – یک بار لاگین لاگ اوت کنید- یکبار اینستاگرام را حذف و مجدد نصب کنید- با دو اینترنت متفاوت امتحان کنید (مودم – adsl) و در نهایت اگر مشکل شما حل نشد با پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام اول بدون فیلترشکن و با دو اینترنت متفاوت چک کنید (اینترنت خط یا مودم) از اپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید و اینکه در مرحله اخر بازیابی رمز عبور را بزنید اگر باز هم مشکل داشت قطعا یک باگ اینستاگرامی هست شما می توانید از طریق ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را مطرح نمایید

  63. سسلام خانم هاشمی و عزیزان گرامی میخوام که تو اینستام ۵ تا اکانت دارم میخوام همه رو بیارم تو یه گوشی دیگم اما پسورد ۵ تا اکانتم یکیه حالا اگه بخوام ۵ تارو انتقال بدم باید پسورد انهارو متفاوت کنم راستی نام کاربریشون متفاوته ولی پسوردشون یکیه و هر ۵ تا اکانتم تو اون گوشی دیگه میاد بالا ..

    1. سلام وقت بخیر همراه گرامی
      نه نیازی نیست که پسوردها را تغییر بدید راحت با انتخاب گزینه add account در بالای صفحه پروفایل خود در اینستاگرام می توانید تمام اکانت های خود را اضافه کنید.

  64. سلام خسته نباشید من پیج قبلیمو وارد میکنم ارسال پیامو میزنم پیوند میاد اون پیوندو میزنم که وارد حساب شوم هیچ تاثیری نداره راهنماییی کنید ممنون

    1. سلام حتما بدون فیلترشکن و با اینترنتی متفاوت مثلا مودم یا خط امتحان کنید اگر باز روی لینک کلیک می کنید و مشکل شما رفع نمی شود از طریق ایمیل با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید
      support[AT]instagram[DOT]com
      help[DOT]instagram[DOT]com

      [DOT]= ” .”
      [AT]= ” @ “

  65. سلام وقت بخیر بچه ها من اکانت واسه کس دیگه درست کردم با پسورد دادم بهش الان میخوام از گوشی خودم پاک کنم واسه اونم پاک میشه ،چکار کنم که خودش فقط بتونه ازش استفاده کنه؟

    1. سلام و وقت بخیر همراه گرامی
      از اکانت کافیست خارج شوید و نیاز به حذف اکانت نیست همین که شخص مورد نظر پسورد را عوض کنند به شرطی که قبل از ان ایمیل و شماره تلفن را هم تغییر داده باشید به شماره تلفن و ایمیل ایشان اکانت کامل منتقل می شود

  66. سلام من گوشیم عوض کردم بعد الان رمز عبورمم فراموش کردم بعد نام کاربری میزنم بهم کد نامیده میگه باید با دستگاهی که قبلاً وارد شدید وارد بشید چکار کنم

  67. سلام وقتتون بخیر
    من میخوام تمام اطلاعاتم که روی یه اکانت هست وارد یه اکانت دیگه بکنم امکانش هست ؟ در واقع اکانت مشترک بین هم دونفره و من میخوام پست هایی که مربوط به خودمه با دیتایی که داره وارد یه اکانت دیگه بشه

  68. سلام یه پیج گرفتم از دوستم، رمز و آیدی پیج و بهم داده ولی نمیدووم چجوری وارد پیج بشم لطفا راهنمایی کنید،چگونه وارد پیجی که خریدم بشم

    1. سلام برای پیج هایی که می خرید باید حتما شماره تلفن و ایمیلی که با اون پیج ثبت نام شده تغییر پیدا کنه به ایمیل و شماره تلفن خودتون در غیر این صورت اصلا مالکیت پیج با شما نیست و مالک می تونه هر زمان که بخواد وارد پیج شود یا رمز اون را تغییر بدهد. برای ورود هم به راحتی اینستاگرام را نصب کنید یا اگر نصب دارید وارد قسمت لاگین شوید یا در صورتی که اکانت دارید و می خواهید این اکانت را به اکانت های جدید خود اضافه کنید در صفحه پروفایل اینستاگرام روی ایکون سه خطی بالای صفحه ضربه بزنید گزینه Setting‌ را انتخاب نمایید و در پایین صفحه باز شده گزینه add or switch accounts‌را انتخاب کنید و یوزر و پسورد مورد نظرتان را وارد کنید

  69. مراحل رو برای انتقال اینستاگرام از اندروید به آیفون انجام دادم پیامی اومد مبنی بر اینکه میشه با موبایل و سیستم قبلی به اینستاگرام دسترسی داشته باشم اما با سیستم جدید تا چندین روز نمیتونم به اینستاگرام دسترسی پیدا کنم…
    چطور میتونم مشکل رو حل کنم؟

    1. سلام برای انتقال اکانت شماره تلفن و ایمیل را روی اکانت تون فعال کنید بعد روی گوشی دیگه با یوزر و پسورد وارد بشید و بعد از انتقال کامل از گوشی قبلی لاگ اوت کنید سعی کنید با لوکیشن یکسان در صورت استفاده از نرم افزارهای عبور از فیلتر استفاده کنید تا اینستاگرام به اکانت جدید شما مشکوک نشود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .