ترفندهای رفتن به اولین پیام در تلگرام

ترفندهای رفتن به اولین پیام در تلگرام چیست؟ حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که، وارد گروه یا کانال تلگرامی شدید و قصد مطالعه پیام‌های آن را از ابتدا داشته باشید ولی به علت زمان بر بودن از این کار منصرف شده‌اید. رسیدن به اولین پیام در کانال‌ ها و گروه‌ های بزرگ بسیار زمان بر است. ما در اینجا با ارائه چند ترفند شگفت انگیز مسیر آن را برای شما هموار کرده ایم.

نحوه رفتن به پیام های قبلی در گروه تلگرام

یکی از قابلیت های تلگرام ایجاد کانال های تلگرامی است. کانال تلگرامی در واقع سرویسی است تا بعضی از محتوا ها برای همیشه در دسترس کاربران قرار گیرد. وجه تمایز کانال ها با گروه ها و چت های خصوصی این است که در کانال ها فقط مدیران آن ها و ادمین هایی که توسط مدیر انتخاب شده اند، امکان ارسال پیام را دارند و دیگرام فقط خواننده اند.

به لطف قابلیت هایی که تلگرام برای ما ایجاد کرده، اکنون امکان دسترسی راحت تر به پست های کانال ها و پیام های گروه ها و چت های خصوصی وجود دارد. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می شود که شما عضو کانالی آموزشی باشید و نیاز به یادگیری مطالب از ابتدای آن را داشته باشید.

 

یافتن اولین پیام تلگرام
ترفندهای رفتن به اولین پیام در تلگرام

بله دسترسی به پست های ابتدایی کانال ها و گروه ها گاه آنقدر زمان بر است که بسیاری از این موضوع منصرف می شوند و به اصلاح عطایش را به لقایش می بخشند.

برای رهایی از اسکرول مدام و بی حاصل، ما راهکارهایی کاربردی برای دسترسی به پست های خاص یا اول کانال ها و گروه های تلگرامی را در اینجا بیان می کنیم، پس در ادامه ما را همراهی کنید. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود. 

بیشتر بخوانید» آموزش حذف اکانت تلگرامی

روش اول: استفاده از لینک پیام ها

تمام پست هایی که در گروه و یا کانال تلگرام فرستاده می شود، لینکی دارد. اگر بر روی پیام (متن، فیلم، عکس و …) یک بار ضربه بزنید یا در نسخه وب راست کلیک کنید. می توانید با انتخاب گزینه copy link آن را کپی کنید.

حال اگر آن لینک را در نرم افزاری متنی مثل word یا نوت موبایل تان پیست کنید، می توانید لینک آن را به این صورت: https://t.me/followjet/517 مشاهده کنید.

  • اکنون اگر شما به دنبال یافتن اولین پیام کانال باشید، باید در ابتدا لینک یکی از پیام های آن کانال را کپی کنید
  • در قسمت آخر لینک، همانطور که مشاهده می کنید عددی وجود دارد که نشان دهنده این است که پست مورد نظر، چندمین پست است
  • با جایگذاری عدد 1 به جای عدد موجود در لینک، شما لینک اولین پست آن کانال را به دست می آورید
  • اکنون می توانید با کلیک بر روی آن، به پست مورد نظرتان بروید و یا آن لینک را برای دیگران بفرستید

کپی کردن لینک پیام تلگرام

شما می توانید با خرید ممبر تلگرام، بازدید های کانال تلگرامی خود را بالا برده و به دیده شدن بیشتر کسب و کار تان کمک کنید.

روش دوم: استفاده از تقویم گروه یا کانال

برای این منظور باید وارد گروه یا کانال مورد نظر شوید. سپس در بالای صفحه، سمت راست، بر روی علامت سه نقطه کلیک کنید.

  1. در مرحله بعد گزینه search را انتخاب کنید.
  2. در کادری که برای شما باز می شود، در بالای صفحه محلی است که شما می توانید یک کلمه را سرچ کنید. 
  3. اما در نوار پایین صفحه دو آیکون مشاهده می کنید که یکی تصویر یک تقویم و دیگری یک آدمک است.
  4. با انتخاب آیکون آدمک شما می توانید یک فرد حاضر در گروه را سرچ کنید و با انتخاب آیکون تقویم، می توانید یک تاریخ را جستجو کنید تا پیام های ارسال شده در آن تاریخ برای شما نمایش داده شود.
  5. در نتیجه شما می توانید با جستجوی تاریخ تشکیل گروه یا کانال در این قسمت، به ابتدای آن کانال یا گروه بروید و اولین پیام را مشاهده کنید.
  6. ممکن است تاریخ دقیق را ندانید اما می توانید با حدس زدن تقریبی آن تاریخ و جستجوی تاریخ های مختلف، پیام های ابتدایی را بیابید.

سرچ  پیام در تلگرام

روش سوم :دستیابی به اولین پیام در کانال تلگرام  به کمک ربات تلگرام

استفاده از لینک برای انتقال به پست مورد نظر ظاهر زیبایی ندارد؛ بخصوص اگر قصد ارسال آن برای دیگران را داشته باشید. شما می توانید به جای استفاده از لینک هایی همچون https://t.me/followjet/1 از دکمه های زیبا استفاده کنید. ما قصد معرفی یک ربات کاربردی برای رفتن به اولین پیام گروه در تلگرام را داریم.

  • آیدی ربات مورد نظر ما sscapachebot است. با جستجو کردن آیدی آن وارد ربات مورد نظر می شوید.
  • ابتدا ربات را با انتخاب گزینه start راه اندازی می کنیم.
  • پس از راه اندازی با انتخاب دستور newlist/ تیتر مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
  • سپس متن مورد نظر را روی دکمه تایپ کنید.
  • در مرحله بعد، آدرس اولین پست کانال یا هر آدرس دیگری که قصد ارسال یا اشتراک گذاری آن با دیگران را دارید؛ در این قسمت وارد کنید و سپس گزینه Submit/ را انتخاب کنید.
  • در پایان کدی برای شما ارسال می شود، کد ارسال شده را کپی کنید و در کانال یا گروه مورد نظرتان ارسال کنید.

ربات اولین پیام تلگرام

بیشتر بخوانید» حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

سخن پایانی

شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد که با وجود فیلترینگ، تلگرام هنوز پرطرفدار و پرکاربرد است. بله، درست است. تلگرام با امنیت بالا قابلیت ارسال پیام ویدئویی نامحدود هنوز یکی از بی رقیب ترین اپلیکیشن ها است.

اکنون نوبت شماست. شما از چه روش های دیگری برای رفتن به ابتدای یک کانال، گروه و چت در تلگرام استفاده می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان فالوجت به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال برنامه خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید فالوور اینستاگرام ارزان برای اکانت اینستاگرامتان را به  فالوجت بسپارید. 

سوالات متداول
  • چه راه هایی برای یافتن اولین پیام در تلگرام وجود دارد؟
    برای یافتن اولین پیام در تلگرام سه راه وجود دارد. یافتن لینک پیام و کلیک بر روی آن، استفاده از سرچ تلگرام، استفاده از ربات تلگرامی
  • کدام یک از روش ها برای یافتن اولین پیام در تلگرام بهتر است؟
    هر سه روش کارایی لازم را دارد اما استفاده از لینک پیام، راحت تر از بقیه روش هاست
  • آیا نرم افزاری برای پیدا کردن اولین پیام در تلگرام وجود دارد؟
    خیر نرم افزاری برای این کار وجود ندارد. اما خود تلگرام ابزار هایی را برای این امر در اختیار کاربران قرار داده است

 

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «ترفندهای رفتن به اولین پیام در تلگرام»

  1. اعضاء جدید اصلاً نگرانی در مورد مطالب پیشین کانال نخواهند داشت و می توانند تاریخچه کامل پیام های ارسال شده در کانال را مشاهده کنند حتی از روز اول ایجاد شدن کانال
    ولی در کانالی که برای کلاسهای مدرسه درست کردیم اعضاء جدید الورود مطالب قبلی را نمیبینند چه کنیم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،امکانش نیست که مطالب قبل قابل دیدن باشند فقط میتوانید تاریخچه گروه را برای ان ها از قسمت تنظیمات ارسال کنید .

  2. ایا در کانالهای عمومی که شخصی می گذارد پیامهایی که ارسال می کنیم را می بیند با این که شماره اون طرف را نداریم ولی عضو کانالش می شویم

  3. سلام خسته نباشین
    از یه گروه تلگرامی لفت دادم بعد از چند روز دوباره جوین شدم الان بخاطر پنهان بودن تاریخچه گروه به پیامای قبلی دسترسی ندارم. راه حلی هست که بشه پیامای قبل جوین شدنم رو ببینم؟

  4. سلام خسته نباشید. من وارد یک گروه تلگرامی درسی شدم ولی پیام های قبلی وجود نداره!!!
    در صورتی که قبلا اینطوری نبود وقتی وارد یک گروه تلگرامی میشدم, پیام های قبلی قابل مشاهده بودن, خیلی ممنون میشم ازتون اگر راهنماییم کنید و بگید چطور میتونم پیام های قبل رو ببینم؟؟

    1. سلام در گروه های تلگرامی ادمین مشخص می کند شما چند تا از پیام های قبلی را هنگام جوین شدن بتوانید ببینید شما برای این موضوع دسترسی ندارید

  5. سلام من ادمین گروه تلگرام هستم ولی وقتی اعضای جدید میان تو گروه میگن که نمیتونن پیام های قبلی رو ببینند.
    میشه لطفا بگید من چه تنظیماتی رو برای گروه انجام بدم که بتونند پیام هایی که از اول در گروه گذاشته شده را ببینند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .