13 تا از بهترین روم های کلاب هاوس ایرانی

به تازگی با اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse آشنا شدم. اما وقتی این اپلیکیشن را نصب کردم با نکته ای نا امید کننده مواجه شدم و آن سخت پیدا کردن روم های خوب و پر بازدید برای تازه واردهایی مثل من بود. اما نکته ای که بعد از آن به ذهنم خطور کرد این بود که شاید افراد دیگری مثل من، با این مشکل رو به رو شده باشند؛ بنابر این تصمیم گرفتم در این مطلب به معرفی بهترین روم های کلاب هاوس ایرانی و خارجی بپردازم. فالوجت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است. 

کلاب هاوس اپلیکیشنی مبتنی بر ویس است که با افزایش جمعیت کاربران ایرانی در این اپلیکیشن، بسیاری به دنبال پیدا کردن پرطرفدارترین روم های آن هستند؛ پس اگر شما هم به دنبال چنین روم هایی هستید این مطلب را تا پایان دنبال کنید. پیج اصلی تتلو را در اینجا برای شما قرار داده ایم.

 

بهترین روم کلاب هاوس

 

بهترین روم های کلاب هاوس ایرانی

بهترین روم های کلاب هاوس، روم هایی هستند که جذاب باشند تا مخاطبان زیادی جذب کنند؛ اما راه های داشتن یک روم جذاب و پر بازدید داشتن عنوانی جذاب است مثل تحلیل نمودار قیمت بیت کوین در هفته گذشته و یا کلکل استقلال پرسپولیس سبب افزایش بازدید از روم می شود.

اما بهترین روم های کلاب هاوس برای ما ایرانیان کدامند؟! من چند تا از بهترین روم های ایرانی را برای شما معرفی می کنم اما یادتان نرود در پایان مطلب شما هم اگر در کلاب هاوس رومی خوب و پر بازدید می شناسید با من و دیگران به اشتراک بگذارید.

روم های ایرانی کلاب هاوس

به این دلیل که روم های کلاب هاوس دائمی نیستند و شبیه به جلسات آنلاین هستند، نمی توان روم خاصی را به عنوان روم خوب و جذاب معرفی کرد. اما می توانیم به معرفی کلاب هایی بپردازیم که در آن ها روم های جذابی با موضوعات مختلف برگزار می شود.

روم های کلاب هاوس

  • Beautiful Mind
    کلابی با 5.7K دنبال کننده و 22 عضو توضیحات این کلاب به شرح زیر است:

اینجا در مورد مباحثی که زندگی رو برامون قابل تحمل بکنه حرف می زنیم

هدف این پیج لذت بخش تر کردن زندگی است و به مباحث امید بخش روانشناسی پرداخته می شود.

 

  • فیلم کلاب

محلی برای گفتگوهای متنوع با 4.5k در رابطه با فیلم دنبال‌کننده و 19 عضو
در قسمت معرفی این روم آمده است : برای تمام عاشقان سینما، اینجا در رابطه با سینما و تلویزیون گپ های خودمونی میزنیم و هر از گاهی هم وارد بحث های تخصصی می شیم.

ما در فیلم کلاب به بررسی جدیدترین آثار شایسته سینمایی و تلویزیونی می پردازیم. راجع به فیلم ها و سریال های تاثیر گذار صحبت می کنیم و فیلم های ناب و کمتر شناخته شده را معرفی می کنیم. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در فالوجت بسیار مقرون به صرفه است و به کمک آن می توانید درآمد خود را افزایش دهید. 

 

روم ایرانی کلاب هاوس

 

  • Persian Freelancers

محلی گردهمایی فریلنسرهای ایرانی در کلاب هاوس با 4.3k فالوور و 2.5k عضو
فریلنسرینگ با ارتباطات و شبکه های اجتماعی پیوندی ناگسستنی دارد. لزوم وجود این گروه ها برای افرادی که به کارمندی علاقه ای ندارند و دوست دارند فریلنسر شوند، ضروری است.

پس اگر شما هم مثل من از افرادی هستید که به سیستم کارمندی علاقه ای ندارید و دوست دارید رییس خودتان باشید، حتما این روم را فالو کنید تا از تجربیات سایرین و راهنمایی های فریلنسرهای پر سابقه استفاده کنید.

این کلاب محلی است برای بلاگرها، کپی‌رایترها، دیزاینرها، ایلوستراتورها، دولوپرها، عکاسان، مترجمان، موزیسین‌ها، وکلا، روزنامه‌نگاران، آرشیتکت‌ها و همه آنهایی که به صورت فریلنسینگ مشغول به فعالیت هستند. در توضیح این کلاب آمده است:
این کلاب محلی برای رشد شبکه شماست. ما در مورد مسائل مرتبط با زندگی و کار فریلنسرها صحبت می‌کنیم.

کلاب پرشین فریلنسر

  • PersianDoc

کلاب پزشکان با 7.3K دنبال‌کننده و 3.4k عضو
اگر پزشک هستید یا به دنیای پزشکی علاقمند هستید حتما این روم برای شما بسیار جذاب است. این روم محیطی برای ارتباط بیشتر با پزشکان و صاحب‌نظر است. شما می توانید با عضویت در این روم از تجربیات پزشکان ایرانی استفاده کنید،

توضیحات این کلاب:

خاطرات و تجربیات پزشکان ایرانی در داخل و خارج از مرزهای ایران! می‌تونین از تجربیات هم استفاده کنین برای موفقیت در داخل کشور یا موفقیت به عنوان یک پزشک مهاجر در جای جای دنیا. هدف ما انتقال بی سانسور تجربیات به هم دیگس. خوب، بد،‌ زشت و زیبای پزشکی.

کلاب پرشین داک

  • Iran Medical

گردهمایی پزشکان ایران با 6K فالوور و 5.9k عضو
حتما تعجب کردید که تفاوت این کلاب با پرشین داک در چیست؟! مهمترین تفاوت این دو کلاب در شرکت کنندگان آن و موضوعات هر روم است. در این کلاب علاوه بر پزشکان، کارکنان و دانشجویان پزشکی نیز حضور دارند که می توانند در این کلاب چیزهای جدیدی یاد بگیرند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

کلاب ایران مدیکال

  • Techly

محیطی برای گیک‌ ها با 3.3k فالوور و 4.8k عضو
این کلاب برای علاقمندان به آخرین اخبار تکنولوژی و استارتاپ‌ ها است. شما در اینجا به آخرین اخبار فناوری مرتبط با ایران دسترسی خواهید داشت و از نظرات و تحلیل های سایرین می توانید استفاده کنید.

توضیحات کلاب:

کلاب تکلی محلی برای گفت و گو در مورد تکنولوژی، استارتاپ و کارآفرینی، استخدام در این فضا و دورکاری، مدیریت و رهبری و نهایتا روندهای تکنولوژی و تحلیل فضای تکنولوژی است.

کلاب تکلی

بهترین روم های کلاب هاوس خارجی

در بین روم های خارجی پرطرفدار نیز اتاق های زیر در کلاب هاوس از محبوبیت بالایی برخوردارند. همچنین شما می توانید برای اینکه شخصیت و روم های محبوبی در کلاب هاوس داشته باشید از سرویس خرید فالوور کلاب هاوس ما استفاده کنید.

 

بهترین روم های خارجی کلاب هاوس

  • The Skinthusiast

24k فالوور و 15.1k عضو اگر از علاقمندان به حفظ سلامت پوست هستید و همچنین به دنبال یک روم فعال در زمینه زیبایی و آرایشی هستید پیشنهاد من به شما کلاب The Skinthusiast است.

این کلاب توسط سوفیا هونگ موسس mask moment راه اندازی شده است. شما با عضویت در این گروه می توانید تمامی سوالات خود در حوزه زیبایی و میکاپ را از متخصصین حاضر در این روم بپرسید.

 

  • Tech Talks

337k فالوور و 69.9k عضو یکی دیگر از پرطرفدارترین روم های کلاب هاوس این روم است. Tech Talks توسط کریس چنگ ایجاد شده است. او یکی از معتبرترین و مشهورترین افراد فعال در کلاب هاوس است. مباحث مطرح شده در این روم مسائل مختلف مربوط به دنیای فناوری است. 

 

روم خارجی کلاب هاوس

 

  • Amplify

4.8k فالوور و 2.1k عضو
این روم در مورد ایده پردازی و کار آفرینی صحبت می کند و مطالب جالب و ایده های جدیدی در آن مطرح می شود. جامعه ای از کار آفرینان همفکر است که به دنبال رشد و گسترش تجارت خود هستند. توجه داشته باشید تغییرات کوچک تاثیر زیادی روی کسب و کار شما می گذارد.

amplify

  • Women’s Powerhouse

4.6k فالوور و 86 عضو
یکی از جذاب ترین گروه ها برای زنان که در آن صحبت در مورد مسائل مختلف زنان و قدرت آنها در دنیای امروز مطرح می شود. می توان گفت این کلاب یک گروه انگیزشی برای بانوان است.

womens powerhouse

  • Movie Club

90k فالوور و 15 عضو
Movie Movie که در آن اعضا اقدام به مشاهده فیلم های کلاسیک و جدید می کنند سپس به بحث و بررسی آن فیلم ها می پردازند. مباحثی مثل مضامین و جزئیات صحنه ها و همچنین معنا و مفهوم فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

movie club

  • Marketing Club

244k فالوور و 167 عضو
کلوپ بازاریابی کلابی است که عمدتا در مورد بازاریابی ، تبلیغات و اینستاگرام صحبت می کند. اعضای گروه بازاریابان ، خالقان و کارشناسان هستند. برای دوشنبه # بازاریابی ، یک میزگرد در مورد آخرین روند صنعت ، بینش و سایر موارد ، می توانید هر دوشنبه ساعت 12 PM PT آنها را دنبال کرده و به آنها بپیوندید.

marketing club

  • Bitcoin

360k فالوور و 215 عضو
بیت کوین بزرگترین باشگاه رمز ارز در کلاب هاوس است. حضور افراد حرفه ای در بیت کوین از امتیازات خاص این کلاب هست. جلسات هفتگی این کلاب و روم های آن را با ساعت 9:00 ET / 6:00 PT تنظیم می کنند.

این کلاب برای گفتگوی آزاد در مورد بیت کوین، بازارها و … است. تحلیل مرتب بازار ارز دیجیتال موجب افزایش دید شما نسبت به این بازار و جلوگیری از خطاهای ناشی از کمبود تجربه می شود.

bitcoin club

سخن پایانی

اگر شما هم می خواهید روم های پربازدیدی در کلاب هاوس داشته باشید، می توانید از سرویس خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس استفاده کنید.

همچنین باید متذکر شوم این فهرست شامل تمام روم‌ها و کلاب‌های خوب و مفید ایرانی و خارجی نیست!!! پس به من در تکمیل این لیست کمک کنید تا لیستی جامع را در اختیار شما و سایرین قرار دهم. از این که من را در این مطلب همراهی کردید سپاسگزارم.

 

سوالات متداول

  • بهترین روم های کلاب هاوس خارجی کدامند؟
    Bitcoin – Marketing Club- Movie Club و …

 

  • بهترین روم های کلاب هاوس ایرانی کدامند؟
    Techly – Iran Medical – Beautiful Mind و …

 

  • چگونه می توان یک روم پربازدید داشت؟
    شما می توانید با پرداختن به موضوعات جذاب در روم های خود و همچنین خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس، بازدید کننده های روم خود را افزایش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .