ساعات شلوغ اینستاگرام برای پست گذاشتن چه مواقعی می باشد؟

برای اینکه بیش ترین بازید و تعامل را با فالوورهای خود داشته باشید لازم است بدانید ساعات شلوغ اینستاگرام چه مواقعی می باشد. بهترین ساعت برای گذاشتن پست و استوری اینستاگرام چه زمانی است؟ نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

چرا زمان گذاشتن پست در اینستاگرام مهم است؟

فراگیر شدن برنامه اینستاگرام باعث شده افرادی از اینستاگرام برای صفحه‌ی شخصی یا بازاریابی استفاده کنند. در این جالت سوال پیش می آید که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در چه روزها و ساعاتی در هفته است که ساعات شلوغ اینستاگرام  هستند ؟ اصول گذاشتن پست در اینستاگرام چیست؟ ساعات اوج اینستاگرام چه زمانی است؟ اگر به دنبال برنامه خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود. 

ساعات شلوغ اینستاگرام برای پست گذاشتن

به خاطر داشته باشید دانستن و رعایت این نکته که ساعات شلوغ اینستاگرام چه زمان هایی است، موجب افزایش بازدید پست‌های این افراد،  افزایش لایک اینستاگرام‌، کامنت و درنتیجه افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد. و همان طور که می دانید افزایش فالوور واقعی اینستاگرام یک گام اصلی و مهم در کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی است.

فالوور اینستا

ساعات شلوغ اینستاگرام برای پست گذاشتن

  • پست ها باید باتوجه به ماهیتی که دارند، در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. به عنوان مثال اگر می خواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام این پست را منتشر کنید. هم چنین سعی کنید از محتوایی سرگرم کننده برای پست های آخر هفته ی خود استفاده کنید.
  • شما باید ابتدا مخاطب صفحه ی خود در اینستاگرام را بشناسید و بعد متناسب با روحیات و سلایق آن ها، پست های خود را منتشرکنید. درواقع شما باید بفهمید محتوای شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر می زنند؟
  • انتشار چند پست پی در پی در اینستاگرام موجب بازخورد منفی افراد به پست های شما می شود زیرا دیدن پست های پشت سر هم از پیج شما، ممکن است او را عصبی کند. اگر می خواهید چند پست در یک روز منتشر کنید، بهتر است به فاصله زمانی ۴ ساعت از یکدیگر این کار را انجام دهید؛ زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، ۴ ساعت می باشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده نشدن آن خیلی کمتر می شود.
  • چیزی که اینستاگرام را جذاب کرده است، ثبت لحظه های افراد با مخاطبانشان است. این لحظه ها باید در همان زمان به صورت پست منتشر شوند. مثلا عکس روز بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید یا پست اتفاقی را در هنگامی که تب خبر آن خوابیده، منتشر نکنید. بنابراین اگر افزایش فالوور واقعی برایتان مهم است، لطفاً به روز باشید!
بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

حال ما می خواهیم بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را به ترتیب اولویت و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه داشته ایم، برای شما بیان کنیم:

  1. بازه زمانی ۵ تا ۷ بعد از ظهر: در این بازه، نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر است. دلیل آن هم این است که افراد در این زمان، بعد از ساعت کاری یا مدرسه و دانشگاه از لحاظ ذهنی خسته بوده و می خواهند اوقات فراغت خود را در اینستاگرام بگذرانند و بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد.
  2. بازه زمانی ۹ شب تا ۱ صبح: در این بازه زمانی نیز افراد بعد از خوردن شام و صحبت با خانواده، می خواهند به رختخواب خود بروند و اینستاگرام شان را چک کنند. هم چنین بعد از ساعت ۱ صبح کمتر افرادی پست می گذارند و موجب می شود مخاطبان شما در ساعت اولیه صبح و موقع بیدار شدن، ایسنتاگرام خود را چک کرده و آخرین پست های خود را ببینند.
  3. بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح: این بازه زمانی بستگی به مخاطبان پیج شما دارد. اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصل می باشند، منشتر کردن پست در این بازه، موجب می شود چنین افرادی در موقع رفتن به سرکار یا دانشگاه خود، فرصت را مناسب دانسته و اینستاگرام شان را چک کنند و پست شما را مشاهده کنند.

برای گذاشتن پست در ساعت های شلوغ اینستاگرام زمان ندارید؟

اگر میخواهید دغدغه زمان ارسال پست های خود را در اینستاگرام نداشته باشید میتوانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت استفاده کنید. در این ربات شما میتوانید تعدادی پست را روزانه با برنامه در یک ساعت زمانی مشخص که ساعت پربازدید اینستاگرام است در پیج اینستاگرام خود ارسال کنید. خرید فالوور اینستاگرام ارزان برای اکانت اینستاگرامتان را به  فالوجت بسپارید. 

منبع: اسپروت سوشال

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «ساعات شلوغ اینستاگرام برای پست گذاشتن چه مواقعی می باشد؟»

  1. سلام، در حال حاضر همه ی ربات ها غیر فعال میباشد ولی تیم فنی در حال پیگری هستند به محض وصل مجدد بر روی سایت اغلام می شود.

  2. سلام روز یخیر .این ربات یهنی خودت میتونی پست ها رو بهش بدی و روز هاشو تایید کنی بعد ودر بازه های زمانی شلوغ اینستا خودش میزاره ؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،شما برنامه ای که مد نظرتون هست را به ربات میدین و طی یک بازه ی زمانی که از قبل تعیین کردین انجام می شود.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر الان به دلیل تغییراتی که اینستاگرام داشته ربات ها قادر به فعالیت نیستن و در حال حاضر تنها روش افزایش فالوور،فالوور فوری هستش که سرور ما در حال حاضر کمترین ریزش و بالاترین کیفیت را دارد که با مراجعه به سایت میتوانید بسته های مرد نظر خودتون را خریداری کنید.

  3. ممنون عالی بود.اما یک سوال همه میگن ک فالوورهای ما با کیفیت و کم ریزش هستند چطور قبل از خرید اطمینان حاصل کنیم که همینجوره ایا راهی هست ک از صحت این موضوع باخبر بشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .