ترفندهای اینستاگرام برای توسعه کسب و کار در 2023

شروع سال 20210 زمان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ترفندهای اینستاگرام برای توسعه کسب و کار شما در سال 2021 است. اگر قبلا از سایت ما بازدید کرده باشید، احتمالا می دانید که با جدیدترین و بهترین ترفندهای اینستاگرام آشنایی داریم. برای ما چیزی بیشتر از این اهمیت ندارد که به شما برای به کارگیری ترفندهای اینستاگرام و تکنیک های موثر در رشد جامعه و بازاریابی موفق کسب و کارتان در اینستاگرام کمک کنیم. حتی اگر نیاز به خرید فالوور فوری داشته باشید، می توانید از کارشناسان فالوجت کمک بگیرید.

اما اجازه دهید برای یک لحظه واقع بین باشیم، 2020 سال تحولی بزرگ برای اینستاگرام بود. احتمالا بزرگترین تحولی که در تاریخ این برنامه رخ داده است. اینستاگرام نه تنها تولد 10 سالگی خود را جشن گرفت، بلکه چند ویژگی مهم از جمله اینستاگرام ریلز را معرفی کرد. سپس مدت کوتاهی پس از آن، از تغییر طرحی خبر داد که روش استفاده و انتشار محتوادر این پلتفرم را دگرگون کرد.

فالوور

بنابراین برای اینکه از این تغییرات مطلع باشید و اطمینان کسب کنید که روی ترفندهای درست اینستاگرام تمرکز کرده اید، لیست مفیدی از اولویت ها در سال 2021 را آماده کرده ایم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از ترفندهای اینستاگرام در سال 2021 باخبر شوید.

مفاهیم اساسی

  • ایجاد ریلز
  • راه اندازی فروشگاه اینستاگرام
  • به روزرسانی هایلایت ها
  • بیشترین بهره وری از دایرکت ها
  • استفاده از استیکر استوری
  • بارگذاری ویدیوهای بیشتر
  • انتشار لایو
  • اصلاح فالوورهای حسابتان
  • افزایش تعامل را اولویت هفتگی خود قرار دهید
  • پیگیری اطلاعات آماری حساب
  • استفاده از کلمات کلیدی در پروفایل خود
  • جمع بندی
ترفندهای اینستاگرام : ریلز

ایجاد ریلز، یکی از بهترین ترفندهای اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام قالب برنامه را عوض کرده تا از طریق پروفایل خود نیز بتوانید ریلز ایجاد کنید. این قالب محتوای ویدیوها و به ویژه ریلز را اولویت بندی می کند و این موضوعی غیرقابل انکار است. به روزرسانی های اخیر تب نوتیفیکیشن و گزینه پست جدید (با نماد +) را به گوشه سمت راست بالا، جایی که پیام های دایرکت وجود دارند، انتقال داده است. در پایین صفحه نیز می توانید میانبرهای اینستاگرام ریلز و فروشگاه اینستاگرام را پیدا کنید. این به روزرسانی اساسی در عرض چند ماه و برای برخی مناطق چند هفته از راه اندازی رسمی اینستاگرام ریلز منتشر شد. این موضوع نشان می دهد این پلتفرم تا چه اندازه در مورد ویژگی های جدید جدی است.

اگر به راه اندازی استوری، لایو و آی‌جی‌تی‌وی نگاهی بیندازیم هیچ طرح اصلی برای این ترفندهای اینستاگرام‌ ارائه نشده است.
بنابراین اینکه اینستاگرام بیش از حد بر روی ریلز تمرکز کرده است، چه چیزی به ما به عنوان متخصص محتوا، مدیران شبکه های اجتماعی و صاحبان کسب و کار که از اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنیم می گوید؟
خوب، احتمالاً استفاده از این ویژگی و ایجاد تعدادی ریلز ایده هوشمندانه ای است. حساب های اینستاگرام بسیاری به دلیل تلاش های این پلتفرم برای تبلیغ گسترده این قابلیت میان کاربران، از ایجاد ریلز سود می برند و رشد و تعامل بی سابقه ای را تجربه می کنند.
بنابراین، چرا شما از این ترفندهای اینستاگرام بهره‌مند نشوید؟
زمانی که از نحوه کار پلتفرم ریلز آگاهی کسب کنید، ایجاد آنها کار نسبتا ساده ای خواهد بود. اما برای اینکه به شما کمک کنیم، یک راهنمای ساده گام به گام ایجاد اینستاگرام ریلز فراهم کرده ایم.

 

چگونه فروشگاه اینستاگرام را راه اندازی کنیم؟

همانطور که گفتیم، طراحی و چیدمان اینستاگرام برای اولویت بندی اینستاگرام ریلز و فروشگاه آن تغییر کرده است. اینستاگرام از سال ۲۰۱۸ قابلیت خرید را اضافه کرده است. اما قرار دادن میانبر خرید در صفحه اصلی، تاکید آن بر تجارت الکترونیک را نشان می دهد. پلتفرم تجارت الکترونیک Big Commerce‌ اخیرا در مقاله ای چندین نمونه از برندهای موفق در استفاده از فروشگاه اینستاگرام را به اشتراک گذاشته است.
به عنوان مثال، شرکت فناوری نیتیو یونیون شاهد افزایش بازدید ۲،۶۶۶ درصدی بوده است. همچنین برند لباس مگنولیا بوتیک به لطف فروشگاه اینستاگرام ۲۰٪ افزایش درآمد هفتگی را تجربه کرده است.

 

برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام حساب خود، ابتدا مطمئن شوید که شرایط لازم را دارید. پس از آن فرایند راه اندازی فروشگاه بسیار سریع و آسان است. مطالعه مقاله آموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

ناگفته نماند که راه اندازی فروشگاه اینستاگرام به تنهایی فروش و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما تضمین نمی کند. در واقع حساب شما نباید فقط بیلبوردی برای تبلیغ محصولاتتان باشد.در عوض ویژگی خرید اینستاگرام باید در راستای استراتژی بازاریابی محتوای شما کار کند. هرچه بیشتر فالوورهای شما درگیر شوند، احتمال مشتری شدن آنها نیز بیشتر است.

 

همانطور که برند لباس گریس اند لیس می گوید:

اینستاگرام یک نیروگاه بزرگ برای شماست که می توانید به صورت بصری داستان گفته و این تجربه را به نمایش بگذارید. بازاریابی نه در مورد محصولات خود، بلکه در مورد تجربه ای که محصول شما با خود به همراه دارد.

لایو شاپینگ

لایو شاپینگ: آینده خرید اینستاگرام

از سال ۲۰۱۹ برندها امکان فروش محصولات خود را از طریق استوری اینستاگرام و به اشتراک گذاری آنها داشتند. اما در آگوست سال ۲۰۲۰ ویژگی جدیدی در ایالات متحده با عنوان خرید زنده منتشر شد. در حالی که سایر کشورهای جهان، منتظر هستند تا خرید زنده را تجربه کنند، اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن در این مورد است که چگونه می توانید این ویژگی را در استراتژی اینستاگرام خود لحاظ کنید. یکی از مزایای خرید زنده این است که صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان محتوا می توانند نحوه و محتوای آموزشی خود را برای نشان دادن ظاهر و عملکرد محصولات در زندگی واقعی ارتقا دهند. وقتی ارتقا به صورت اجبار تلقی نشود، مشارکت و مهمتر از همه فروش با سهولت بیشتری انجام می شود.

بروزرسانی هایلایت صفحه، از داغ ترین ترفندهای اینستاگرام

آیا می دانید هایلایت استوری اینستاگرام می تواند به عنوان مینی وب سایت شما عمل کند؟
بله، درست است. به همین دلیل به عنوان یکی از داغ ترین ترفندهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ در این مقاله مطرح شده است. اگر مدتی است هایلایت اینستاگرام خود را به روز نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است.
در سازماندهی استراتژیک، هایلایت ها می توانند داستان برند شما را بیان کنند. نظرات یا رضایت کاربران را به اشتراک بگذارند و روش های خرید و همکاری با شما را مطرح کنند. بدین ترتیب آنها ترفندهای اینستاگرام عالی برای تسریع شناخت، علاقه و اطمینان فالوور های شما هستند.
بنابراین باید هایلایت صفحه تان را مرتب کنید. به این فکر کنید که فالوورها چگونه در مورد آنچه شما انجام می دهید بیشتر آگاهی پیدا کنند. سپس از این طریق یک قدم بیشتر به مشتری یا مراجع نزدیک شوید.

سازماندهی هایلایت استوری می تواند به صورت زیر باشد:

  • درباره ما / داستان من
  • خدمات / محصولات
  • رضایت مشتریان
  • نحوه خرید

عنوان و موضوع دقیق هر هایلایت از حسابی به حساب دیگر متفاوت است. اما برای راهنمایی می توانید از مثال بالا به عنوان الگو استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که کاور خاصی را به هایلایت خود اضافه کنید. (می توانید از کاورهای ساده با رنگ های برندتان استفاده کنید) تا با نمای کلی صفحه تان متناسب باشد و برند تجاری شما را تقویت کند.
از آنجا که هایلایت ها، استوری های قدیمی است که به صورت دائمی در پروفایل شما ذخیره می شوند، ممکن است تمایل داشته باشید استوری جدیدی اضافه کنید و به این ترتیب نکات هایلایت موجود را به روز کرده و تغییر دهید. بنابراین مطالب جدیدی که باید طی چند هفته آینده در استوری به اشتراک بگذارید را مشخص و بارگذاری کنید.

ترفندهای اینستاگرام : دایرکت

از دایرکت بیشترین استفاده را ببرید

پیام های مستقیم اینستاگرام یا همان دایرکت یکی از بهترین ترفندهای اینستاگرام و راهی برای ارتباط با فالوورها و شروع بازاریابی است. به همین دلیل اگر قبلا توجه کافی به آن نکردید، باید این فعالیت را به عنوان تلاش هفتگی خود برای بازاریابی انجام دهید. بهترین راه برای انجام این کار به روشی طبیعی و به صورتی که هرگز احساس نکنید در استفاده از دایرکت زیاده روی کردید، استفاده حداکثری از برچسب های استوری اینستاگرام است. (در قسمت بعدی در مورد این مطلب بیشتر بخوانید).

به محض ورود افراد به دایرکت شما، باید حساب ها و مکالمه های انجام شده را ردیابی کنید تا این روابط را پرورش داده و مشتری بیشتری جذب کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از نوعی ردیاب است. می توانید از سیستم  CRM هاب اسپات یا Dubsado استفاده کنید. یا اینکه یک صفحه گسترده ساده در گوگل شیت یا اکسل ایجاد کنید.

مکالمه خود با فالوورها و آخرین باری که صحبت کرده اید را یادداشت کنید تا هیچ فرصتی را از دست ندهید. صندوق ورودی دایرکت اینستاگرام جای خوبی برای سازماندهی همه چیز نیست. به همین دلیل صفحه گسترده به سلاح مخفی جدید شما برای بهبود روابط تبدیل خواهد شد.

برچسب های استوری، از قدرتمندترین ترفندهای اینستاگرام

اگر نکته شماره ۴ را خوانده باشید حتما با هیجان سرخود را تکان داده و از خود می پرسید: چگونه مردم را به دایرکت صفحه ام هدایت کنم؟ پاسخ شما این است: از برچسب های استوری به عنوان یکی از ترفندهای اینستاگرام در سال 2021 استفاده کنید.

شما باید با نظرسنجی، مسابقه و برچسب های سوال و همچنین ایموجی متحرک آشنا شوید. سپس تا آنجا که ممکن است از این موارد در اغلب استوری های خود استفاده کنید.
چرا؟ چون برچسب های استوری روش خارق العاده ای برای از بین بردن فاصله بین فالوور و ادمین محسوب می شود. همچنین تعامل با مخاطبان هدف را افزایش می دهد. برای راهنمایی بیشتر به محبوب ترین برچسب های استوری اینستاگرام نگاهی بیندازید.

در ادامه مثالی از نحوه استفاده استراتژیک برچسب ها مطرح شده است.
ابتدا، مطلبی را در استوری عنوان کنید که امکان رای گیری از مخاطبان را فراهم می کند. خواه سفارش قهوه و یا رنگ محصول بعدی یا موضوع آموزشی شما باشد. استوری را به اشتراک بگذارید و برچسب نظرسنجی را اول آن قرار دهید. چند ساعت بعد به هر فردی که با نظرسنجی شما تعامل داشته پیام ارسال کنید. موضوعی مرتبط با همان استوری نظرسنجی پیگیری و سوالی مطرح کنید که پاسخی بیشتر از یک کلمه را می طلبد.

اگر حداقل یک بار در هفته این نوع استوری را به عنوان یکی از ترفندهای اینستاگرام به اشتراک بگذارید، متوجه افزایش چشمگیر دایرکت های خود می شوید. بدون اینکه نیازی به ارسال پیام و معرفی خود از طریق دایرکت داشته باشید. اکثر مردم برای ارسال دایرکت راحت نیستند. بنابراین این شما هستید که با استفاده از این ترفندهای اینستاگرام می توانید فرصتی برای از بین بردن مانع بین خودتان و مشتری پیدا کنید و به آنها، زندگی و عادت هایشان علاقه نشان دهید.

به همین دلیل استوری ها ترفندهای اینستاگرام بسیار قدرتمندی هستند و با حذف این موانع، در آینده مردم برای ارسال پیام به دایرکت شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

ترفندهای اینستاگرام : آپلود فیلم

آپلود فیلم بیشتر

ممکن است این مقاله با اشاره به اینستاگرام ریلز، لایو و استوری پراکنده به نظر برسد. اما یک دلیل خوب دارد، در صورتی که از قبل خیلی واضح نبود: ویدیو باید بخش بزرگی از استراتژی و ترفندهای اینستاگرام شما در سال ۲۰۲۱ باشد. این بدان معنا نیست که حتما از اینستاگرام ریلز استفاده کنید. اما باید در مورد آپلود ویدیوهای دیگر فکر کنید (اگر قبلا این کار را نکرده اید).

انتشار ویدیو از بهترین ترفندهای اینستاگرام برای ارتباط عمیق تر با فالوورها است. ویدیو به مخاطبان شما امکان مشاهده رفتارها، شنیدن صدای شما و حس کردن شما در محیط اطراف خود را می دهد. همه این ترفندهای اینستاگرام به پرورش اعتماد و حس علاقه مندی کمک می کند.

به علاوه استوری و آموزش با استفاده از ویدیو بسیار آسان تر است. همچنین شما برای ایجاد محتوای جذاب ویدیویی به تجهیزات تخصصی و استودیو نیاز ندارید. نور طبیعی، استند و قاب مناسب تا حد زیادی کار شما را پیش می برد. برای شروع استفاده از ویدیو در استراتژی محتوای خود، پیشنهاد می کنم به محتوای پیش روی خود سر بزنید. سپس بررسی کنید کدام قسمت ها را می توانید در قالب لایو، آی‌جی‌تی‌وی و ریلز منتشر کنید. هر قابلیتی هدف متفاوتی دارد. لایو برای پرسش و پاسخ و مصاحبه با مهمان عالی است. IGTV برای پرداختن عمیق تر به یک موضوع خاص و ریلز فرصتی برای سرگرمی و محتوای کوتاه و ارزشمند است. مزیت انتشار برخی از پست ها در قالب فیلم، افزایش تعامل و روابط قوی تر با فالوورها است.

استفاده از لایو اینستاگرام، از سریع ترین ترفندهای اینستاگرام

اگر لایو حالت ویدئویی مورد نظر شما باشد، در سال ۲۰۲۱ نتیجه خوبی در انتظار شما است.
داده ها نشان می دهند که ۸۲٪ افراد تماشای ویدیوی لایو را بیشتر از پست شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند. همچنین این رقم بعید است در سال آینده تغییر کند. در واقع با رشد ریلز و ترفندهای اینستاگرام جدیدی مانند خرید زنده، تقاضا برای لایو بیشتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

لایو ارتباط فوری است که با جامعه شما ایجاد می شود. این سریعترین و آسانترین راه برای به اشتراک گذاشتن مطالب، نمایش یک آموزش یا پاسخ دادن به پرسش و پاسخ انفرادی یا با یک مهمان متخصص است.

این مورد یکی از داغترین ترفندهای اینستاگرام در سال آینده است. زیرا به شما امکان می دهد در بخش استوری دنبال کنندگان خود قرار گرفته و با یک اعلان به آنها یادآوری کنید که لایو صفحه تان شروع شده است.

پس از لایو اینستاگرام احتمالا مخاطبانی جذب صفحه شما شده اند و می توانید به صورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید. این سطح از صمیمیت و ارتباط به سختی قابل شکست است. همچنین یک روش فوق العاده برای تسریع فرایند شناخت و جلب اعتماد فالوورها است.
پیش از شروع لایو، چند اسلاید در مورد محتوای خود آماده کنید. این شما را از باقی افرادی که لایو میگذارند متمایز می کند، بینندگان را درگیر آن موضوع می کند و نکات گفتاری شما را به طور موثرتری نشان می دهند.

فالوورهای خود را اصلاح کنید

فالوورهای خود را سامان دهی کنید

ممکن است واضح به نظر برسد، اما ده ها هزار دنبال کننده که تعداد زیادی از آنها حساب های جعلی باشند، هیچ فایده ای ندارد. این به هیچ عنوان به معنی استفاده شما از روش های افزایش فالوور جعلی نیست. در حقیقت این موضوع تقریبا متداولی برای اغلب حساب ها است که به لطف روش های افزایش فالوور افراد دیگر، به مرور زمان برخی حساب های جعلی ایجاد می شود.

به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم حواستان به پیجتان باشد. اگر از این طریق چنین فالوورهایی داشته باشد می توانید از شر آنها خلاص شوید و سطح تعامل واقعی خود را ارتقا دهید. ساده ترین راه  برای حسابرسی فالوورها این است که به صورت دستی پروفایل اینستاگرام افرادی که شما را دنبال می کنند را بررسی کنید.

در حین انجام این مورد از ترفندهای اینستاگرام، علائم هشدار دهنده زیر را مد نظر داشته باشید:

پروفایل بدون عکس

این بزرگترین نشانه برای یک حساب فیک است. اگر یک عکس نمایه خاکستری خالی مشاهده کردید، این دنبال کننده را از حساب خود حذف کنید.

حداقل مطالب / و یا مطالب بیخودی در پروفایل اینستاگرام آنها

همه افراد در حساب اینستاگرام خود فعالیت زیادی ندارند اما با این حال اگر شخصی را پیدا کردید که محتوا ندارد و یا فقط محتوای اسپم را به اشتراک گذاشته، احتمالا حسابی نیست که شما در لیست دنبال کنندگان خود بخواهید.

نام کاربری ضعیف

اگر به نام کاربری غیر معمولی متشکل از اعداد یا حروف تصادفی برخوردید، قبل از اینکه در مورد حذف آن تصمیم بگیرید، باقی پروفایل او را ارزیابی کنید (آیا تصویر پروفایل دارد؟ محتوای صفحه او چگونه است؟)

نسبت غیر معمول فالوور و دنبال کننده

وقتی یک حساب افراد زیادی را (صدها یا هزاران نفر) دنبال می کند و فقط تعداد معدودی حساب او را دنبال می کنند، معمولا نشانه یک حساب جعلی است.

اگرچه ممکن است حذف فالوورهای حسابتان کمی ناراحت کننده باشد (هیچ کس دوست ندارد تعداد فالوورهای خود را کم کند) اما پس از اینکه این حساب ها را حذف کنید، میزان تعامل صفحه تان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به علاوه این کار به شما امکان می دهد اهداف واقع بینانه ای تعیین و ارزیابی کرده و ملاک خود را بر مبنی حساب های جعلی قرار ندهید.

در نهایت برای افزایش فالوور واقعی برای صفحه خود می توانید از کارشناسان ما در فالوجت کمک بگیرید.

تعامل را اولویت هفتگی خود قرار دهید

در حالی که محتوای عالی به رشد صفحه شما کمک می کند، تعامل منظم با فالوورها یکی از ترفندهای اینستاگرام است که در سرعت تبدیل فالوور به مشتری تفاوت قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

اما با وجود ترفندهای اینستاگرام بسیاری که باید انجام دهید، صرف وقت برای ارسال پیام، ارسال نظر و تعامل با استوری افراد اغلب به پایین لیست اولویت ها فرستاده می شود. من متوجهم و به همین دلیل باید تعامل با فالوورها به یک عادت هفتگی تبدیل شود. هر روز برای تعامل و مشارکت در برنامه خود زمانی اختصاص دهید. این زمان می تواند ۲۰ دقیقه در روز یا ۱.۵ ساعت در هفته باشد.

یک روز و زمان مناسب در برنامه خود انتخاب کنید و آن زمان را به ارتباط با فالوورها و جامعه خود و درگیر کردن آنها با محتوای صفحه و شناخت بهتر خود اختصاص دهید.

اگر مورد چهارم ترفندهای اینستاگرام را خوانده باشید، از اهمیت استفاده از برچسب برای تداوم مشارکت فالوورها باخبر هستید. این همان چیزی است که می توانید برای افزایش تعاملات خود استفاده کنید.

مزیت تعامل منظم به عنوان یکی از ترفندهای اینستاگرام این است که شما جامعه خود را گسترش می دهید و در ذهن آنها باقی خواهید ماند. توسعه روابط خوب فرایندی زمانبر است. اما اگر تلاش کنید به طور منظم با فالوورهای خود در ارتباط باشید، طولی نمی کشد که آنها به مشتری شما تبدیل می شوند.

ترفندهای اینستاگرام : اینسایت

اینسایت و یا اطلاعات آماری صفحه خود را پیگیری کنید

برای تسهیل فرآیند تولید محتوا و اطلاع از اینکه مخاطب هدف شما دقیقاً چه می خواهد، راهی بهتر از ارزیابی منظم اطلاعات آماری صفحه نیست. اطلاعات آماری و تجزیه و تحلیل آن یکی از ترفندهای اینستاگرام و سلاح مخفی برای موفقیت شما در اینستاگرام است.

بدون بررسی این مورد حداقل یک بار در ماه (و هر دو هفته یکبار برای استوری) برای فکر کردن در مورد ایده محتوای جدید بیهوده زمان از دست خواهید داد و تعجب می کنید که چرا برخی پست های شما در اینستاگرام کارساز نبودند.

اجازه دهید با دقت به این معیارها بپردازیم:

  • ذخیره
  • اشتراک گذاری
  • نظرات
  • به دست آمده
  • دنبال کردن
  • کلیک کردن روی وب سایت

این معیارها نشانه خوبی برای موارد زیر است:

  • محتوای شما چقدر جذاب است.
  • استراتژی هشتگ شما چقدر خوب کار می کند.
  • کدام نوع محتوا مردم را ترغیب می کند شما را دنبال کنند.
  • چه محتوایی باعث ترغیب افراد به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما خارج از اینستاگرام می شود (این یک دستاورد بزرگ است).

بنابراین با تجزیه و تحلیل منظم اطلاعات آماری و استفاده از این ترفندهای اینستاگرام در جلسات برنامه ریزی محتوای خود، سال 2021 را بسیار قدرتمند شروع کنید.

از کلمات کلیدی در پروفایل خود استفاده کنید

در نوامبر سال ۲۰۲۰، بخش جستجوی اینستاگرام بروزرسانی شد. پیش از این یک کاربر اینستاگرام فقط می توانست هشتگ های خاص را جستجو کند. در حال حاضر، این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم شده که خودشان کلمات کلیدی را جستجو کنند (اتاق خواب الهام بخش در مقابل هشتگ آن)، یعنی پست های اتاق خواب، حتی اگر از این هشتگ خاص استفاده نکرده باشند، باید ظاهر شوند.

اگرچه دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام چگونه یک پست را که از هشتگ خاصی استفاده نمی کند نمایش می دهد، اما چیزی که واضح است، ارزش استفاده از کلمات کلیدی در پروفایلتان به عنوان یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام است. این نه تنها از ترفندهای اینستاگرام برای تقویت پیام رسانی شما است، بلکه به نظر می رسد فرصتی عالی برای بهبود سئو در اینستاگرام و افزایش احتمال ظاهر شدن در عبارت های مرتبط با صنعت شما خواهد بود.
در حالی که پر کردن پروفایل با کلمات کلیدی بیش از حد توصیه نمی شود. برای اینکه بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی مرتبط داشته باشید، از آنها در محل های زیر استفاده کنید:

  • بیو اینستاگرام (در قسمت پررنگ اسم، زیرا این تنها بخش قابل مشاهده در بیو شما است)
  • کپشن
  • راهنماهای خود
  • متن جایگزین محتوای خود

جمع بندی ترفندهای اینستاگرام در سال 2021

بدون شک سال آینده برای صاحبان کسب و کار، مدیران شبکه های اجتماعی و تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام سال مهیجی خواهد بود.

  • چه ویژگی های جدیدی به اینستاگرام ریلز اضافه می شود؟
  • خرید اینستاگرام چگونه ارتقا می یابد؟
  • آیا بروزرسانی جدیدی در قالب این پلتفرم مشاهده خواهیم کرد؟

هر اتفاقی بیفتد، ما همچنان بهترین منبع برای دریافت آخرین و بهترین استراتژی و مشاوره اینستاگرام خواهیم بود. ما مشتاقیم چگونگی استفاده شما از مهم ترین ترفندهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ را مشاهده کنیم. علاوه بر این سوالات خود در زمینه خرید ربات اینستاگرام را نیز برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

فالوور

۲ دیدگاه دربارهٔ «ترفندهای اینستاگرام برای توسعه کسب و کار در 2023»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .