حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(۱)

اگر شما صاحب یک برند هستید ، قطعاً برایتان مهم است که مانند حساب های اینستاگرامی برتر مخاطبان زیادی داشته باشید و هر روز شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید.

حساب های اینستاگرامی برتر

هرچند بالا بودن تعداد فالوور ها نشان دهنده بالا بودن فروش نیست، اما در هر حال افزایش فالوور ها و خیره شدن نگاه ها به سمت محصولات و خدمات برندتان برای شما اهمیت دارد.

ممکن است برند شما برای ماندن در بازارهای شلوغ ، اینستاگرام را انتخاب کرده باشد. به هر حال ، آیا فالوور ها و مخاطبانتان ، حساب اینستاگرامی شما را یکی از اکانت های مورد علاقه خود در اینستاگرام در نظر می گیرند؟

برای بهبود پیج اینستاگرام خود، می توانید از برندهای محبوب که در این کار پیشگام هستند الهام بگیرید. به همین منظور در طی چند مقاله به معرفی چند نمونه از برندهای برتر که توانسته اند مخاطبان زیادی را در اینستاگرام جذب کنند، معرفی می کنیم.

قطعاً با الگوگیری از این برندها، شما نیز می توانید شاهد افزایش فالوور ها و افزایش فروش برندتان باشید. با فالوجت همراه باشید.

آغاز کردن یک  شبکه  بر مبنای سرگرمی های دیداری ، توانایی بی پایانی برای نمایش برند، صدای شرکت یا استعداد طراحی شما ایجاد می کند.

داشتن ابزارهای جذاب بصری ، و گزارش نویسی مدیریت رسانه ی اجتماعی را راحت تر می سازد. اما همانند بسیاری از طراحان و مدیران رسانه های اجتماعی ، به شما خواهیم گفت که آنها الهامات زیادی از مردم و برند هایی که در پلت فرم هایی مثل اینستاگرام بخوبی کار می کنند ، می گیرند.

حضور شما در جامعه یعنی وجود مردمی بسیار. بر طبق گفته های  Sprout

Social Q3 2016 Index, 57% از مشتریان علاقه زیادی به خرید از برند هایی که در شبکه های اجتماعی فالوو می کنند دارند. پس چگونه مردم را به شبکه های اجتماعی خود دعوت می کنید؟

شما برای بدست آوردن یک موفقیت حقیقی ، نیازمند ساخت یک استراتژی خلاق، ساخته و تعامل برانگیز در محتواهایتان هستید.خوشبختانه برندهای زیادی هستند که  در نمایش های بصری، نوع پست ها، رنگها و موضوعات  می توانند برای ما الهام بخش باشند.

حساب های اینستاگرامی برتر که دیگر برند ها از فالوو کردن آنها الهام می گیرند

۱) AirBnB

شما برند های اصلی را در این لیست پیدا نمی کنید.بیشتر آنها تا کنون شناخته شده اند یا  تیم کاری خلاقی دارند که امکان ندارد در اینستاگرام بد بنظر برسند. به هر حال یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام که چشمها را بر زیبایی خود خیره می کند AirBnB   است.

برند AirBnB

هنگامی که به دنبال مکانی برای تعطیلات  یا در خانه مشغول استراحت هستید، AirBnB   به شما در این کار کمک می کند. این ایده در حساب اینستاگرام  AirBnB که بعضی از سایت های منحصر بفرد در سرتاسر دنیا را برجسته ساخته ، بسیار واضح و شفاف است.

به علاوه این برند، عنصر عاطفی انسانی که  با فلسفه  دیدن مردم جدید  و ماندن در خانه هایشان همسان می شود و هرگز با رفتن در یک هتل خوب تجربه نخواهید کرد را  مقارن می سازد. این حساب اینستاگرام  باعث می شود که شما بسیار سنجیده عمل کنید.

 در حقیقت ، اگر شما عکسهای AirBnb را ببینید ، شرکت لینکی برایتان ارسال خواهد کرد که  به آن واسطه  می توانید مکانی که   محتوا به آن مربوط می شود،  را ببینید. این شانس تجربه ،  عکس های اینستاگرامی که پلی به زندگی حقیقی هستند را به شما می بخشد.

بیشتر بخوانید» ۳ آشپز پرطرفدار ایرانی که اینستاگرام را آشپزخانه خود کرده اند

۲) Tesla

شرکت بزرگ بعدی که در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است ، تولید برق خودکار تسلا Tesla  است . در حالیکه حساب اینستاگرامی آنها محصولات زیادی  دارذ، شرکت کار بسیار خوبی در برجسته کردن کم ترین جزییات در باره ماشین ها انجام می دهد.

برند Tesla

برای کسانی که در این حرفه هستند، هنگامی که ،قصد انتخاب ماشینی  داشته باشید ، کوچکترین جزییات در این باره را به اطلاع شما می رسانند. این حساب  به کوتاه و مختصر نیست ، و همیشه چیزی برای بازگشت کاربران به آن،  نمایش می دهد.

۳) Adobe

ابزار های Adobe Suite  بوسیله  گونه های مختلف  مبتکرانه شناخته می شود  و حساب اینستاگرامشان هم برای مردم بسیار خوب و دوست داشتنی است .

در واقع یکی از بهترین ویژگی های  این حساب محتواهایی است که توسط کاربران نوشته می شود . کاربران  محتوای خود را با ابزار هایی برای برجسته نشان دادن ، کارهای شگفت انگیزی که شما هم قادر به انجام آن هستید برای این حساب محتوا می فرستند. برای طراحان خلاق ، عکاسان، تصویرگران، و دیگر هنرمندان  فضای اینستاگرامی Adob منبع الهام بخشی است. 

این شرکت با موفقیت نشان می دهد که چگونه شما می توانید از محصولاتشان برای تولید کار بهتر با الهام گرفتن هرروزه از محتوای  دیگر کاربران حساب استفاده کنید. برای برند هایی که در تلاش برای استفاده از استراتژی  ugc در تولید محصول  هستند،  باید به حساب اینستاگرامی Adob  نگاهی بیندازند.

۴) Nike Lab

اگر چه برند سازی بی کران nike، در حساب اصلی اینستا گرام بسیار نمایان است، شعبه Nike Lab حتی از حساب اصلی بهتر کار می کند . در حقیقت شرکت  با موفقیت از چندین حساب اینستاگرامی استفاده می کند که به بیش از ۲۰ صفحه  خاص گره خورد ه است.

برند Nike Lab

چیزی که Nike Lab را به سادگی از دیگر حسابها مجزا می کند برجسته بودند آن نسبت به دیگر حسابهاست  .این حساب به صورت جزیی درباره محصولاتی  که شما  هر روزه به آنها نیاز دارید و نسخه های بعدی  آن توضیح می دهد. صفحه اینستاگرام  به طور همه جانبه  درباره چگونگی تولید  ، طول عمر ، تطبیق پذیری محصولات درشرایط  آب و هوایی مختلف  کار خود را انجام می دهد.

برای برند ها  الهام گرفتن از یک صفحه جدید و منحصر به فرد حساب اینستاگرام خارج از برند اصلی مثل  nike lab  فضای خوبیبرای شروع است.

بیشتر بخوانید» آمورش کامل مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی

۵) Reuters  

Reuter  منبع اصلی تصاویر خبر های جهان درمورد ، حوادث کنونی ، مشکلات فرهنگی، و موضوعات برتر جهانی است. این شرکت لینکی از تصاویر جهانی تهیه می کند و  آن را برای اینستاگرام اماده می کند. در حالیکه این شرکت سرویس های خود را ارتقا نمی دهد ، دیدگاههای خلاقانه و عکاسی عالی این تصاویر را برجسته می سازد. Reuters  با فراهم کردن تصاویر شگفت انگیز به عنوان منبع اصلی خبرهای تصویری شما ایفای نقش می کند.

برند Reuters

در حالیکه برخی برند ها معتقدند هستند چند حساب یا یک تیم طراحی جهانی بسیار گران قیمت است ، جایگزین هایی وجود دارد.  Vodk Tito’s Handmade شغل بسیار خوبی در برجسته کردن دیگر برند ها  در کنار پایان دادن به بی خانمانی حیوانات خانگی است.

بیشتر بخوانید» بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

۶) Vodka for Dog People

 برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها  ( و گاهی اوقات گربه )  برندهای دولت دوست tito   را برجسته نشان می دهد. این شرکت   به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آ ن را با  ایجاد آگاهی در باره ی  انطباق پذیری حیوانات خانگی  با انسان ها نشان می دهد.

برند Vodka for Dog People

تولیدات عجیب و غریب  زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه  بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند استفاده می کند.

***

منبع: sproutsocial –  تهیه و ترجمه: فالوجت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .