آموزش تصویری ساخت کلاب در کلاب هاوس

اگر یک تازه وارد در کلاب هاوس هستید و می خواهید یک کلاب در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید، این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم به آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس و بررسی تفاوت روم و کلاب بپردازیم.

تفاوت کلاب و روم در کلاب هاوس

اگر شما هم به تازگی شروع به استفاده از کلاب هاوس کرده اید، احتمالا در تفاوت میان روم و کلاب در کلاب هاوس، دچار ابهام هستید. برای ساخت کلاب در کلاب هاوس، ابتدا باید تفاوت دو واژه روم و کلاب را بدانید که در این قسمت تفاوت این دو واژه را برای شما توضیح می دهیم.

روم‌ ها مهم‌ترین بخش کلاب هاوس به شمار می‌روند. در واقع کارکرد اصلی کلاب هاوس حول محور همین روم ها است.

همانطور که می دانید شما در کلاب هاوس امکان مکاتبه کردن و تایپ کردن پیام را ندارید و برای رساندن پیام تان به کسی یا صحبت با او، باید پیام صوتی بدهید. با خرید بازدید کننده کلاب هاوس، می توانید بازدید روم های کلاب خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

به این نکته توجه کنید که کلاب هاوس یک پلتفرم تازه وارد است و به خاطر منحصر به فرد بودنش، آینده درخشانی دارد.

 

کلاب هاوس

 

اگرچه همین الان هم بسیار مورد توجه واقع شده است. اما اگر شما به دنبال دیده شدن در این شبکه اجتماعی هستید، بهتر است هرچه سریع تر دست به کار شوید. خرید فالوور کلاب هاوس ابزاری قدرتمند است که به سرعت شما را محبوب می کند.

 

کلاب چیست ؟

قبل از آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس، ابتدا باید توضیح دهیم که کلاب چیست؟

در کلاب هاوس، یک کلاب را می‌توان گروه یا جامعه‌ای تعریف کرد که در آن افراد می‌توانند با دیگران که دارای علایق، فعالیت‌ها یا هویت‌های مشابه هستند، گفتگوی جذاب داشته باشند.

می‌توان کلاب را به گروه‌های تلگرام تشبیه کرد اما در کلاب هاوس تنها می‌توانید ارتباط صوتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

درست همانندگروه‌ های تلگرام، کلاب‌ ها در کلاب هاوس نیز بنیان گذاران، اعضا و فالوور خواهند داشت. بنیان گذاران نقش سرپرست‌ها را بر عهده دارند و تصمیم می گیرند که چه کسی باید به یک کلاب اضافه شود.

 

سازنده کلاب در کلاب هاوس

 

سازندگان کلاب می توانند اعضا را اضافه یا ریموو (حذف) کنند. مجریان یک کلاب، می‌توانند روم ‌های عمومی و خصوصی برگزار کرده و فالوورها نقش شنوندگان را ایفا می‌کنند و اگر مدیر به آنها اجازه دهد، می‌توانند در روم های ایجاد شده صحبت کنند.

در واقع همانطور که احتمالا می دانید، روم هایی که در کلاب هاوس هستند موقتی اند. مثل یک تماس تلفنی که پس از مدتی پایان میابد.

اما کلاب‌ها مکان‌های دائمی برای برگزاری روم‌ها هستند. وقتی شما یک کلاب ایجاد می کنید، آن کلاب یک موضوع مشخص دارد که هرچند وقت یکبار، رومی با همان موضوع برای اعضای کلاب ایجاد می شود و افراد در آن روم به گفتگو می پردازند.

در کلاب ها، اعضا (Members) با فالوور ها (Followers) متفاوت اند. شما می توانید هر کلابی را که به آن علاقه دارید، فالو کنید. اما فقط ممبر ها اجازه صحبت در روم ها را دارند و فالوور ها تنها شنونده اند. مگر اینکه مدیر روم، به شما اجازه صحبت بدهد.

 

 کلاب در کلاب هاوس

 

خرید بازدید لایو از جمله ترفند هایی است که افراد برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. شما هم می توانید با استفاده از این ترفند، خود را در اینستاگرام معروف کنید.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

برای ساخت کلاب در کلاب هاوس، وارد پروفایل خود شوید. در قسمت پایین پروفایل تان، اسامی کلاب هایی که درآن ها عضو هستید، نمایش داده می شوند.

  • برای ساخت کلاب جدید، روی علامت به علاوه (+) کلیک کنید.

 

ساخت کلاب

 

  • پنجره ای برای شما باز می شود که از شما می خواهد فرمی را پر کنید.
  • ابتدا برای کلاب خود عکسی انتخاب کنید. سپس در قسمت Club Name نام مورد نظر تان را وارد کنید.
  • قسمت بعدی، مجوز هایی است که شما برای اعضای کلاب صادر می کنید. اگر Allow Followers را تیک بزنید، به فالوور ها اجازه می دهید که اعضای جدید به کلاب اضافه کنند.
  • با فعال کردن گزینه Let Members Start Rooms این اجازه را صادر می کنید که به غیر از خودتان، اعضای دیگر هم بتوانند در این کلاب روم ایجاد کنند.
  • و در نهایت، با فعالسازی گزینه Make Member List Private لیست اعضا را مخفی نگه می دارید.
  • توجه داشته باشید که این تنظیمات، پس از ایجاد کلاب، قابل تغییر دادن نخواهند بود. پس در ابتدا به درستی انتخاب کنید.

 

کلاب در کلاب هاوس

 

قبلا برای تعداد کلاب‌هایی که هرکس می‌تواند بسازد، محدودیت وجود داشت و هرکس اجازه ساخت حداکثر 2 کلاب را داشت. اما در طی آپدیت اخیر Clubhouse در 5 مارس 2021، این محدودیت‌ برداشته شد و افراد می‌توانند به راحتی برای خودکلاب بسازند.

در کلاب هاوس، به دلیل اینکه امکان ارسال نظر وجود ندارد، شما نمی توانید مانند اینستاگرام با خرید کامنت، خود را مطرح کنید. اما می توانید برای افزایش بازدید کننده های روم تان با خرید بازدید کننده، به این هدف برسید.

 

کلاب های پر طرفدار کلاب هاوس

اکنون پس از ساخت کلاب در کلاب هاوس بد نیست در مورد کلاب های پر طرفدار در این شبکه اجتماعی نیز بیشتر بدانید و آن ها را بررسی کنید. در این قسمت تعدادی از کلاب های پر طرفدار در کلاب هاوس را به شما معرفی می کنیم.

 

کلاب های پرطرفدار

 

  • کلاب Persian Game Club
    این کلاب همانطور که از نامش پیداست، کلابی برای بازی کردن است. در این کلاب روم هایی تشکیل می شود و در این روم ها اعضا به انجام یک رقابت جالب می پردازند و برنده مشخص می شود. اگر شما هم اهل بازی کردن هستید و به این گونه سرگرمی های گروهی علاقه دارید، می توانید در این کلاب عضو شوید و در اوقات فراغت خود، بازی کنید و لذت ببرید.

کلاب بازی ایرانیان

 

  • کلاب Iranian Club
    موضوع این کلاب را هم تقریبا می توان از نامش متوجه شد. این کلاب، کلابی است برای ایرانیان سراسر دنیا. در واقع ایرانیان از سراسر دنیا دور هم جمع می شوند و با هم گفتگو می کنند.در گفتگو های این کلاب، بیشتر به موفقیت های مختلف ایرانیان در کشور های مختلف و معرفی ایرانیان موفق پرداخته می شود. اگر به گفتگو و آشنایی با ایرانیان خارج از کشور علاقمندید، می توانید در این کلاب عضو شوید و در Room ها شرکت کنید.

کلاب ایرانیان

  • کلاب محتوای فارسی
    کلاب محتوای فارسی که هر پنجشنبه ساعت 11 روم برگزار می کند، درباره محتواهای مختلف فارسی است. در این کلاب، اعضا هر هفته به بررسی و بحث درباره یک سوژه جالب می پردازند و چیز های جدید یاد می گیرند. احتمالا اگر به یادگیری علاقمند باشید، این کلاب می تواند برایتان مفید و جالب باشد.

کلاب محتوای فارسی

  • کلاب سئو تاک (SEO Talk)
    در این کلاب، محتوا نویسان و سئو کار های وب، گرد هم آمده اند تا درباره سئو و دیجیتال مارکتینگ صحبت کنند. اگر سئو کار، دیجیتال مارکتر یا محتوا نویس هستید و یا به این مباحث علاقه دارید، این کلاب می تواند برایتان مفید باشد.علاوه بر این که با تعداد زیادی سئو کار ها و مارکتر های موفق آشنا می شوید و کار هایشان را پیگیری می کنید، می توانید چیز های زیادی یاد بگیرید یا حتی یاد بدهید. این کلاب، می تواند به شما در ساخت کلاب در کلاب هاوس هم کمک کند.

کلاب سئو

  • کلاب Startup Club
    در این کلاب، شما می توانید با افرادی از سراسر دنیا، به بحث درباره استارتاپ بپردازید.اگر زبان انگلیسی قوی دارید، این کلاب می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
    چرا که نه تنها با افراد زیادی در این حوزه از سراسر دنیا آشنا می شوید، بلکه چیز های زیادی یاد خواهید گرفت. در کنار همه این ها، زبان تان هم تقویت می شود.

 

کلاب استارتاپ

  • کلاب پادکست مستی و راستی
    در این کلاب، درباره موضوعات مختلفی صحبت می شود. برنامه هفتگی موضوعات، در توضیحات کلاب وجود دارد و شما می توانید بنا به علاقه خود، در روز مورد نظر در روم مورد علاقه تان شرکت کنید.
    به عنوان مثال، روزهای جمعه ساعت 12و 30دقیقه بامداد، رومی درباره نجوم تشکیل می شود و به زبان ساده، مفاهیم مربوط به نجوم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
    یا در روز های شنبه، در همین ساعت، رومی با عنوان قطب نمای سیاسی تشکیل می شود که به بررسی اخبار سیاسی پرداخته می شود.
    شما می توانید نگاهی به موضوعات مختلف این کلاب بیندازید و در صورت تمایل در آن عضو شوید.

ساخت کلاب در کلاب هاوس

  • کلاب روانشناسی و توسعه فردی
    در این کلاب، همانطور که از نام آن مشخص است، روم هایی با موضوعات مختلف روانشناسی و توسعه فردی تشکیل می شوند.
    اگر شما روانشناس یا دانشجوی روانشناسی هستید، این کلاب برای افزایش و داد و ستد اطلاعات تان، بسیار مفید است.
    حتی اگر شما روانشناس نیستید، اما به موضوعات روانشناسی علاقه دارید، می توانید با گوش دادن به مباحث این کلاب، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

کلاب روانشناسی

در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر به توضیح ساخت کلاب در کلاب هاوس بپردازیم. آیا تا کنون در کلاب هاوس، کلابی ساخته اید؟ آیا در فرایند ساخت کلاب در کلاب هاوس، دچار چالشی شده اید؟ اگر در این زمینه سوالی دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. در پایان به این نکته توجه داشته باشید که شما در اینستاگرام هم می توانید با خرید فالوور فیک، بینندگان و مخاطبان پیج خود را چندین برابر کنید.

 

سوالات متداول

  • آیا کلاب با روم تفاوت دارد؟
    بله، روم مثل یک تماس تلفنی است که بعد از مدتی پایان میابد و همیشگی نیست اما کلاب مثل گروه های تلگرامی است که اعضایی دارد و در زمانی های مشخصی روم برگزار می کند.

 

  • هر کس چه تعداد کلاب می تواند در کلاب هاوس ایجاد کند؟
    قبلا هر شخص می توانست فقط 2 کلاب ایجاد کند اما اکنون این محدودیت برداشته شده است.

 

  • آیا همه افراد می توانند کلاب ایجاد کنند؟
    اگر به اندازه کافی در کلاب هاوس فعال باشید، امکان ایجاد کلاب را خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .