3 روش ضبط صدا در کلاب هاوس

همانگونه که در مطلب 0 تا 100 کلاب هاوس بیان کردیم؛ اپلیکیشن کلاب هاوس بر اساس ارتباط صوتی بنا شده است. اما آیا امکان ضبط صدا در کلاب هاوس برای کاربران وجود دارد؟ در این مطلب به بررسی امکان ضبط صدا در کلاب هاوس و راه های آن می پردازیم. فالوجت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است.

امکان ضبط صدا در کلاب هاوس

در این روز ها که تب این اپلیکیشن همه گیر شده، کمتر کسی دیده می شود که در مورد این اپلیکیشن و کارایی آن اطلاع نداشته باشد و یا نخواهد که در آن عضو شود تا ببیند چه چیزی در حال رخ دادن در این شبکه مجازی است. پیج اصلی تتلو را در اینجا برای شما قرار داده ایم.   ضبط صدا در کلاب هاوس   شنیدن گفتگوها که در کلاب هاوس انجام می شوند تنها به صورت زنده امکان پذیر است و هنوز امکان به اشتراک گذاری این گفت و گو ها در فضای کلاب هاوس وجود ندارد و مخاطبین در صورتی که در گفت و گویی به صورت زنده حضور نداشته باشند نمی توانند به آن گفت و گو دسترسی داشته باشند. هرچند که امکان ضبط این گفت و گو ها برای کاربران و مدیران اتاق با داشتن اجازه همه افراد حاضر در گروه وجود دارد و افراد می توانند این گفتگو ها را در فضاهای مجازی دیگر مثل یوتیوب، اینستاگرام و… به اشتراک بگذارند. اگر دوست دارید در کلاب هاوس بدرخشید یا روم و کلابی پربازدید و جذاب  داشته باشید، خرید فالوور کلاب هاوس، می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه کند.   گفتنی است که کلاب هاوس از ضبط صدایی که شما به روش ها مختلف انجام می دهید اطلاع دارد و در صورت نداشتن اجازه از همه افراد گروه و شکایت آن ها در این مورد با شما برخورد کرده و اکانت شما و همچنین کسی که شما را به کلاب هاوس دعوت کرده است از دسترس خارج خواهد کرد. در ادامه به شما نحوه ضبط صدا در این اپلیکیشن را به سه روش متفاوت آموزش خواهم داد. ضبط صدا کلاب هاوس

روش های ضبط صدا در کلاب هاوس

همانطور که در بخش قبل اشاره کردم، طبق قوانین کلاب هاوس برای ضبط صدا در کلاب هاوس نیاز به اجازه همه صحبت کنندگان روم کلاب هاوس دارید و در صورت رعایت نکردن این قانون با شما برخورد خواهد شد. برای ضبط صدا در کلاب هاوس دو گزینه دارید: ضبط صدا از طریق اسکیرین ریکوردر گوشی(Screen Recorder) در این بخش این روش را به صورت مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهم داد.
  1. ضبط صدا از طریق اسکیرین رکورد گوشی های آیفون
این قابلیت برای تمام گوشی های آیفون و نسل جدید گوشی های اندوید وجود دارد و از مزایا و معایبی نیز برخوردار است. مزیت این روش این است که شما علاوه بر ضبط صدا، در حال ضبط کردن تصویر آن اتاق و عکس پروفایل کسانی که در روم صحبت می کنند نیز هستند و عیب این روش در بالا بودن حجم فایل ضبط شده می باشد.   ضبط صدا با اسکرین ریکورد   مراحل روشن کردن قابلیت ضبط صفحه در آیفون اپلیکیشن IOS به شما قابلیت ضبط تصاویر روی گوشی را از ورژن 12 به بعد داده است و برای روشن کردن این قابلیت تنها کافیست طبق این مراحل پیش بروید.
  1. به تنظیمات(Settings) گوشی خود وارد شوید.
  2. به تنظیمات Control Center وارد شوید.
  3. در این بخش به دنبال عبارت Screen Recording بروید.
  4. با زدن گزینه ای که به شکل به علاوه می باشد می توانید این قابلیت را به منوی آیفون خود اضافه کنید.
  5. با نگه داشتن گزینه که به شکل سه خط موازی می باشد، می توانید جای این قابلیت را در منو بر اساس نیاز خود تغییر و تنظیم کنید.
  ضبط صدا کلاب هاوس در آیفون   این قابلیت به منوی بالای آیفون شما که از طریق پایین کشیدن صفحه می توانید آن را مشاهده کنید منتقل خواهد شد.
خرید فالوور فیک در اینستاگرام، روشی هوشمندانه برای افزایش اینگیجمنت و بازدید پیج اینستاگرام شماست.
با روشن کردن این قابلیت، در بالای صفحه شما کادری نمایش داده خواهد شد که در آن کلاب هاوس به شما هشدار داده که برای ضبط این صداها حتما باید اجازه تمام اشخاص در حال صحبت در اتاق را داشته باشید. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در فالوجت بسیار مقرون به صرفه است و به کمک آن می توانید درآمد خود را افزایش دهید.   ضبط صدا و تصویر در آیفون   به همین سادگی شما می توانید مکالمات کلاب هاوس را ضبط کنید و هر زمان که خواستید به آن گوش دهید و یا آن ها را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با نگه داشتن بر روی دکمه ضبط صدا شما قابلیت روشن کردن میکروفن را دارید اما در صورتی که این میکروفن را روشن کنید، پس از اتمام ضبط، فایل در گوشی شما ذخیره نخواهد شد. این موضوع به دلایل امنیتی کلاب هاوس می باشد.   مراحل روشن کردن قابلیت ضبط صدا و تصویر روی گوشی های اندروید این قابلیت در گوشی های اندروید با پایین کشیدن صفحه و باز کردن منو Control Center برای شما قابل مشاهده خواهد بود؛ لازم به ذکر است که این قابلیت ممکن است بر روی همه گوشی های اندروید وجود نداشته باشد. در صورتی که گوشی همراه شما چنین قابلیتی را ندارد با رفتن به گوگل پلی(Google Play) و جستجوی عبارت (Screen Recorder) می توانید یکی از اپلیکیشن های معرفی شده را انتخاب کنید و از آن برای ضبط صفحه گوشی خود و ضبط صدای کلاب هاوس استفاده کنید.   اپلیکیشن ضبط صدا   مراحل ضبط صدا و تصویر در گوشی های اندروید مرحله اول: به اپلیکیشن کلاب هاوس وارد شوید و سپس به روم مورد نظر خود بروید. مرحله دوم: منوی کنترل خود(Control Center) را باز کرده و سپس گزینه ضبط را انتخاب کنید. به همین سادگی شما می توانید مکالمات کلاب هاوس را ضبط کنید و هر زمان که خواستید به آن گوش دهید و یا آن ها را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.   ضبط صدا کلاب هاوس در اندروید   روش های دیگر برای ضبط صدا در کلاب هاوس در ادامه روش های دیگری که برای ضبط صدا در کلاب هاوس موجود است را به شما خواهیم گفت:
  1. استفاده از یک گوشی دیگر
ممکن است با این روش کیفیت صدای ضبط شده کمی کاهش بیابد، پس کیفیت صدا را بر روی بهترین حالت قرار دهید تا کیفیت پایین آمده را از این طریق جبران کنید. در این روش تنها به یک گوشی که بتواند صدا را ضبط کند نیاز دارید؛ هر گوشی که در دسترس دارید را کنار دیگری، که با آن در کلاب هاوس حضور دارید قرار دهید و شروع به ضبط کنید.
بزرگ ترین مزیت این روش این است که کلاب هاوس در لحظه متوجه نخواهد شد که شما در حال ضبط صدا هستید ولی در صورت انتشار مکالمات از طرف شما ممکن است کلاب هاوس شما را مورد بازخواست قرار دهد.
  1. استفاده از دستگاه ریکوردر
در صورت در دسترس داشتن هر دستگاه دیگری که قابلیت ضبط صدا را دارد می توانید از آن استفاده کنید و بدون مشکل صدا را ضبط کنید. توجه کنید که در این مورد هم ممکن است کیفیت صدای ضبط شده کاهش یابد؛ در نتیجه کیفیت صدا در کلاب هاوس را روی بیشترین حالت قرار دهید تا بتوانید از این طریق جبرانش کنید.   آیا صدای من در کلاب هاوس در حال ضبط شدن است؟ صادقانه بگویم بله، امکانش هست و در نتیجه در هنگام صحبت کردن در روم ها با دقت و محتاطانه صحبت کنید، چرا امکانش تقریبا زیاد است که صدای شما در حال ضبط شدن توسط اعضا باشد. ضیط صدای کاربران کلاب هاوس این موضوع یکی از عمده مشکلات این اپلیکیشن است که کاربران نسبت به آن ناراحت و امیدوارند تا زمانی این مشکل حل شود و آن ها در هنگام استفاده از این اپلیکیشن احساس امنیت بیشتری داشته باشند.  

آیا کلاب هاوس صدای ما را ضبط می کند؟

کلاب هاوس به طور موقت همه مکالمات اتاق ها را ضبط می‌ کند تا اگر کسی تخلفی را گزارش کرد، بتواند با بررسی صوت‌ های موجود از حقایق مطلع شود و در صورت نقض قوانین توسط کاربران، آن ها را تعلیق کند‌.
با برگزاری لایو و خرید بازدید لایو اینستاگرام، میزان تعامل خود را مخاطبان را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید و درنتیجه درآمد خود را بالا ببرید.
تعداد دانلود‌ های این اپلیکیشن در جهان از مرز 10 میلیون نفر گذشته است که البته این تعداد از دانلود تنها برای کاربران آیفون بوده است و با عرضه نسخه‌ اندروید، قطعا تعداد دانلود ها بسیار بیشتر شده است. این موضوع را می توان موفقیتی بزرگ برای شبکه اجتماعی کلاب هاوس تلقی کرد ولی این تعداد از کاربر نیازمند کنترل و پیگیری بیشتری هم خواهد بود.   ضبط صدا در روم کلاب هاوس   برخی افراد از اینکه مکالمات آن ها به‌ طور موقت در کلاب هاوس ذخیره می شود، تعجب کرده اند و نگران هستند که حریم خصوصی آن ها به خطر بیفتد. اما اگر کمی منطقی تر بیاندیشید، ذخیره این ویس ها به طور موقت یک امر ضروری است. با توجه به تعداد کاربرانی که در کلاب هاوس فعالیت دارند، امکان پیش آمدن صحبت های نادرست در روم ها راه بیشتر می شود و کلاب هاوس نیز نمی تواند به طور همزمان بر تمام روم های موجود نظارت داشته باشد. بنابراین، اگر گزارش تخلفی دریافت کند، می تواند دوباره به مکالمات گوش داده و قانون‌ شکنان را پیدا کند.  

مکالمات چه مدتی در کلاب هاوس ذخیره می شوند؟

کلاب هاوس اعلام کرده است که مکالمات مربوط به هر اتاق، تنها تا زمان پایان آن ذخیره می شود و پس از اینکه روم بدون هیچ گزارش تخلفی به پایان برسد، تمام داده های ذخیره شده در کلاب هاوس پاک می شوند. حتی در صورتی که تخلفی به Clubhouse اعلام شود، پس از بررسی گفتگوی ضبط شده، پاک خواهد شد‌. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد به خطر افتادن حریم خصوصی خود از طرف اپلیکیشن کلاب هاوس و ضبط صدا در کلاب هاوس ندارید.   کلاب هاوس و ضبط صدا   همین طور اگر میکروفن شما قطع باشد، این اپلیکیشن به هیچ عنوان بدون مجوز صدای شما را ضبط نخواهد کرد. این بدین معناست که تنها مکالمات درون روم قابلیت ضبط شدن دارد و صداهای پس زمینه و اطراف شما به هیچ عنوان ریکورد نخواهند شد.  

حل مشکل کار نکردن میکروفن در کلاب هاوس

اخیراً تعدادی از کاربران کلاب هاوس مشکل کار نکردن میکروفن گوشی خود را گزارش کرده اند. در صورت بروز این مشکل چند راه برای حل کردن آن وجود دارد که در ادامه راهکارهای مشکل کار نکردن میکروفن کلاب هاوس را برای شما بیان خواهم کرد.  
  1. بستن تمام اپلیکیشن ها
در صورتی که میکروفن گوشی شما در حال فعالیت در اپلیکیشن های دیگری باشد، کلاب هاوس به میکروفن شما دسترسی نخواهد داشت و در نتیجه شما قادر به صحبت کردن با دیگران نخواهید بود. در نتیجه اولین راه حل برای رفع این مشکل، بستن تمامی اپلیکیشن های باز در پس زمینه می باشد.   بستن اپ های گوشی    
  1. فعال کردن میکروفن کلاب هاوس در تنظیمات گوشی
یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای شما اختلال عدم کار کردن میکروفن در کلاب هاوس را به وجود آورده باشد، عدم داشتن اجازه دسترسی به میکروفن گوشی شما از طرف این اپلیکیشن باشد. برای حل کردن این مشکل به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و سپس نام اپلیکیشن کلاب هاوس(Clubhouse) را جستجو کنید و سپس گزینه Microphone(میکروفن) را روشن کرده تا کلاب هاوس اجازه دسترسی به میکروفن شما را داشته باشد. به کلاب هاوس بروید و اتاقی بسازید و در آن میکروفن خود را تست کنید. در صورت روشن و خاموش شدن دایره ای خاکستری، در دور تا دور عکس پروفایلتان یعنی میکروفن شما به درستی کار می کند و در صورت وجود نداشتن این موضوع، با من به مرحله بعد بیایید.   دسترسی کلاب هاوس به میکروفن گوشی  
  1. ری استارت کردن گوشی موبایل در بعضی موارد ممکن است گوشی شما دچار مشکلات فنی کوچکی در اجرایی برنامه شود که تنها با روشن و خاموش کردن گوشی، این مشکلات رفع شوند. گوشی خود را خاموش و روشن کنید و سپس دوباره استفاده از میکروفن خود را در کلاب هاوس امتحان کنید.
  2. نصب مجدد برنامه در بعضی موارد ممکن است سرور کلاب هاوس دچار مشکلاتی باشد و شما با پاک کردن و نصب مجدد برنامه، می توانید این مشکل را حل کنید. پس اپلیکیشن کلاب هاوس را از گوشی خود حذف کرده و سپس دوباره آن را نصب کنید.
  3. استفاده از هدفون برای ضبط صدا در کلاب هاوس
اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید چاره ای نیست جز استفاده از هدفون و هندزفری. این دسته از مشکلات عموماً به ساختار شبکه ای و سرور های اپلیکیشن ها مرتبط هستند و در آپدیت ها برطرف خواهند شد و تا آن زمان تنها راه حل استفاده از هندزفری می باشد.
برای نصب مجدد برنامه کلاب هاوس شما نیازی به دعوتنامه نخواهید داشت و برای ورود مجدد، تنها کدی از طرف کلاب هاوس برای شما ارسال خواهد شد.
کلاب هاوس و ضبط صدا   در این مطلب روش های ضبط صدا در کلاب هاوس، مشکلات مربوط به وصل شدن میکروفن در کلاب هاوس و مشکلات ورود به کلاب هاوس را بررسی کردیم. امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد؛ شما از چه روشی هایی برای ضبط صدا در کلاب هاوس استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین شما می توانید از دیگر خدمات فالوجت نظیر خرید لایک و خرید کامنت اینستاگرام برای ارتقا صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.   سوالات متداول
  • حل مشکل کار نکردن میکروفن در کلاب هاوس چگونه است؟ بستن تمام اپلیکیشن ها-فعال کردن میکروفن کلاب هاوس در تنظیمات گوشی-ری استارت کردن گوشی موبایل-نصب مجدد برنامه
 
  • مکالمات چه مدتی در کلاب هاوس ذخیره می شوند؟ کلاب هاوس اعلام کرده است که مکالمات مربوط به هر اتاق، تنها تا زمان پایان آن ذخیره می شود و پس از اینکه روم بدون هیچ گزارش تخلفی به پایان برسد، تمام داده های ذخیره شده در کلاب هاوس پاک می شوند.
 
  • قانون کلاب هاوس برای ضبط صدا چیست و چگونه است؟ کلاب هاوس از ضبط صدایی که شما به روش ها مختلف انجام می دهید اطلاع دارد و در صورت نداشتن اجازه از همه افراد گروه و شکایت آن ها در این مورد با شما برخورد کرده و اکانت شما و همچنین کسی که شما را به کلاب هاوس دعوت کرده است از دسترس خارج خواهد کرد.
   

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .