جذب فالوور کلاب هاوس

جذب فالوور کلاب هاوس، این روز ها دغدغه بسیاری از افراد است چه آن هایی که می خواهند بلاگر یا اینفلوئنسر معروفی شوند، چه افرادی که به فکر رونق کسب و کار خود هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا راهکار هایی را برای بالا بردن فالوور های کلاب هاوس تان به شما ارائه دهیم.

فالوور کلاب هاوس چیست؟

واژه فالوور به معنای دنبال کردن است. در کلاب هاوس و شبکه های اجتماعی دیگر برخی افراد شما را دنبال یا به اصطلاح فالو (Follow) می کنند.

زمانی  که کسی شما را در کلاب هاوس فالو می کند، فعالیت شما در روم های مختلف به اطلاع آن شخص می رسد. به عنوان مثال اگر شما یک روم تشکیل دهید برای آن شخص نوتیفیکیشن می رود تا در صورت تمایل در روم شما شرکت کند.

یا اگر شما در روم شخص دیگری شرکت کنید، به فالوور های شما اطلاع داده می شود که شما در آن روم حضور دارید و آن ها هم می توانند وارد آن روم شوند.

فالوور کلاب هاوس چیست

پس داشتن فالوور بالا در درجه اول کمک می کند که بازدید های بیشتری در روم هایتان بگیرید.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب خرید فالوور کلاب هاوس

ممبر کلاب هاوس چیست؟

ممبر یا عضو، در واقع افرادی هستند که در یک کلاب عضو هستند. افرادی که در کلاب های مختلف حضور دارند، دو دسته اند : 

  1. فالوور ها
  2. ممبر ها

فالوور ها کسانی هستند که صرفا کلاب مورد نظر و روم هایش را دنبال می کنند. اما اعضای کلاب را مدیر کلاب دعوت می کند و در روم ها اجازه صحبت دارند.

ممبر کلاب هاوس چیست

روش های افزایش فالوور کلاب هاوس

اکنون که به اهمیت فالوور در کلاب هاوس پی بریم، می خواهیم ببینیم چگونه می توان تعداد فالوور ها را افزایش داد. در ادامه تعدادی راهکاری برای جذب فالوور کلاب هاوس به شما خواهم گفت.

جذب فالوور برای کلاب هاوس

  • خرید فالوور کلاب هاوس

    یکی از راه هایی که برای جذب فالوور وجود دارد، خرید فالوور کلاب هاوس است.  شما می توانید از سایت های مختلفی که فالوور کلاب هاوس می فروشند هر تعداد که می خواهید فالوور بخرید.

    خرید فالوور کمک می کند که افراد جدیدی که با شما آشنا می شوند، با ورود به صفحه شما و دیدن تعداد بالای فالوورهایتان، تمایل بیشتری داشته باشند که شما را دنبال کنند.

    اما همیشه به یاد داشته باشید که اگر تصمیم به خرید فالوور کلاب هاوس گرفتید، از سایتی خرید کنید که معتبر باشد و سرمایه شما هدر نرود.

۵۰۰
فالوور کلاب هاوس
۲۰۰٬۰۰۰ تومان سرعت و کیفیت عالی
  • زمان تقریبی : کمتر از ۲۴ ساعت
1k
۱۰۰۰ فالوور کلاب هاوس
 ۴۰۰٬۰۰۰تومان
۳۵۰٬۰۰۰ تومان سرعت و کیفیت عالی
  • زمان تقریبی : کمتر از ۲۴ ساعت
پرطرفدار
2K
۲۰۰۰ فالوور کلاب هاوس
۸۰۰٬۰۰۰تومان
۶۸۰٬۰۰۰ تومان سرعت و کیفیت عالی
  • زمان تقریبی : کمتر از ۴۸ ساعت
5K
۵۰۰۰ فالوور کلاب هاوس
۲۰۰۰٬۰۰۰تومان
۱٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان سرعت و کیفیت عالی
  • زمان تقریبی : کمتر از ۴۸ ساعت
  • یک بایو جذاب برای پروفایل تان انتخاب کنید

    سعی کنید به جای استفاده از جملاتی که در گوگل پیدا می کنید، به زبان خودتان و با نوع نگارش خودتان، یک معرفی کوتاه و مختصر برای Bio بنویسید.

    این مسئله کمک می کند مخاطبان تا حدودی با شما آشنا شوند و از اینکه کاملا خودتان هستید، خوش شان بیاید. سعی نکنید بایو خود را از جاهای دیگر یا افراد دیگر کپی برداری کنید. اگر از خودتان بنویسید اصالت و منحصر به فردی آن حفظ می شود.

     یک بیوگرافی خوب باید شامل موارد زیر باشد :

    1. مهارت و تخصص دقیق خود را بنویسید.
    2. موفقیت هایی که تا کنون به دست آورده اید را ذکرکنید.
    3. لینک پروفایلتان در اپلیکیشن های دیگرمانند اینستاگرام، تلگرام و . . . را در بیوگرافی قرار دهید تا از دیگر صفحاتتان هم بازدید کنند.

بیو کلاب هاوس

بیشتر بخوانید: 0 تا 100 کلاب هاوس

  • چند نفر از دوستانتان که به صورت فعال از این برنامه استفاده می کنند را دعوت کنید
    اولین باری که از کلاب هاوس استفاده می کنید به شما این امکان را می دهد که چند نفر از دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید.

     پیشنهاد ما به شما این است به طور هوشمندانه اقدام به دعوت از دوستانتان کنید زیرا به نظر می رسد کلاب هاوس فعالیت کسانی که دعوت کرده اید را زیر نظر می گیرد.

    همین طور پروفایل شما در بیوگرافی کسانی که دعوت می کنید نیز ثبت می شود، پس این کار تاثیر به سزایی در معرفی شما به فالوورهای فرد دعوت شده و در نتیجه افزایش فالوور های شما دارد.

  • هنگام شرکت در روم ها  قبل از سوال پرسیدن، خود را کوتاه معرفی کنید
    قبل از شرکت در بحث ها ابتدا خود را به طور کوتاه معرفی کرده  و کمی درباره مهارت هایی که دارید توضیح دهید. این گونه افراد با شما آشنا می شوند و شاید درباره تخصصتان کنجکاو شوند و بیشتر درباره شما تحقیق کنند.

    البته نیازی به توضیحات کامل نیست زیرا مدیران این فرصت را به شما نمی دهند، پس با گفتگویی عاقلانه از زمان خود به خوبی استفاده کنید.

  • دقت به رنگ بندی مناسب و تصویر چهره در پروفایل

    تصویری که برای پروفایل تان انتخاب می کنید، می تواند به شما در جذب فالوور کمک کند. سعی کنید چهره تان در تصویر مشخص باشد و کیفیت تصویر تان خوب باشد. اگر تصویر شما دارای رنگ های متضاد یا رنگ های گرم باشد، بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.پروفایل کلاب هاوس
  • ساخت کلاب

    ساخت کلاب نیز کمک بسزایی در بالا بردن فالوور های کلاب هاوس دارد. به این وسیله افراد به دنبال کلاب های مورد علاقه شان رفته و در روم های  آنها شرکت می کنند. 
  • در روم های دیگران شرکت کنید
    زمانی که فعالیت شما در کلاب هاوس زیاد باشد، افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و فالوور هایتان افزایش می یابد.

    فرض کنید شما در یک روم شرکت می کنید و درخواست صحبت کردن می دهید. درباره موضوعی که در روم جریان دارد صحبت های جالب و به درد بخوری می کنید و شنوندگان از صحبت شما استقبال می کنند. 

    اکنون بسیاری از آن ها به پروفایل شما سر می زنند و احتمالا شما را فالو می کنند. اکنون در نظر بگیرید اگر شما روزانه یا چند روز یک بار چنین کاری را انجام دهید، چقدر می توانید فالوور جذب کنید.به همین دلیل است که می گوییم فعالیت شما، در جذب فالوور کلاب هاوس بسیار موثر است.


فعالیت در کلاب هاوس

  • به موضوعات ترند توجه کنید

    موضوعات ترند، موضوعاتی هستند که تعداد تکرار آن ها و تعداد کاربرانی که درباره آن ها صحبت کرده اند، زیاد است. وقتی یک موضوع ترند یا داغ می شود یعنی مخاطبان زیادی به دنبال گفت و گو درباره آن ها هستند.

    در نتیجه زمانی که شما به این موضوعات و نیاز مخاطب اهمیت می دهید، فالوور های بیشتری جذب خواهید کرد. 

    اما فقط صحبت کردن کافی نیست. شما باید سعی کنید آن موضوع ترند را که همه دارند درباره اش صحبت می کنند از یک زاویه جدید نگاه کنید و حرف تازه درباره آن داشته باشید.

افزایش فالوور کلاب هاوس

  • حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید که دیگران نگفته اند

    به طور کلی سعی کنید اگر وارد رومی می شوید و صحبت می کنید، زمانی صحبت کنید که بدانید حرف نو و مهمی برای گفتن دارید.

    با غافلگیر کردن مخاطبان با اطلاعات به روز و جدید می توانید آن ها را به سمت خود جذب کنید. سعی کنید درباره موضوعی صحبت کنید که درباره آن اطلاعات دارید و یا سعی کنید اطلاعات جدیدی به دست بیاورید و آن ها را به مخاطبان ارائه دهید.


فالوور کلاب هاوس

  • خود را در شبکه های اجتماعی دیگر معرفی کنید

    شما می توانید در شبکه های اجتماعی دیگری که در آن ها عضو هستید، اطلاع رسانی کنید و از فالوور های خود در آن شبکه های اجتماعی بخواهید شما را در کلاب هاوس هم دنبال کنند.

    همچنین می توانید از دوستان خود بخواهید شما را به مخاطبان خود معرفی کنند تا فالوور هایتان افزایش یابد.

  • افراد مشهور یا افرادی که فالوور زیادی دارند را به روم هایتان دعوت کنید

    زمانی که شما در روم های خود، افراد مشهوری را دعوت می کنید، فالوور های آن افراد هم به روم شما وارد می شوند، کم کم شما را می شناسند و تبدیل به فالوور تان می شوند.

    افرادی که فالوور های زیادی دارند، با آمدن به روم های شما، فالوور های خودشان را کم کم به پیج شما تزریق می کنند.

    پس این مهم است که اگر رومی ایجاد کردید، از چه افرادی دعوت می کنید که در روم تان حاضر شوند.

    همچنین می توانید با خرید بازدید روم کلاب هاوس، بازدید کننده های روم تان را افزایش دهید.

افزایش فالوور کلاب هاوس

  • اکانت های توییتر و اینستاگرام تان را به کلاب هاوس متصل کنید

    با اتصال اکانت های اینستاگرام و توییتر خود به کلاب هاوس،  راحت تر در کلاب هاوس وارد گروه های مختلف و آشنایی با آدم ها شوید.

    اتصال اکانت توییتر خود به کلاب هاوس
    وارد برنامه کلاب هاوس شده و به قسمت پروفایل تان بروید. در قسمت پایین بیوگرافی (Bio) اکانت تان، گزینه ای را تحت عنوان Add Twitter مشاهده می کنید.

    اگر این گزینه را لمس کنید، صفحه زیر برای شما باز می شود. ایمیل و پسورد توییتر تان را در قسمت های مشخص شده وارد کنید و سپس روی Authorize App کلیک کنید تا اکانت توییتر شما، به کلاب هاوس تان متصل شود.

    اکنون که حساب توییتر خود را با موفقیت به کلاب هاوس متصل کرده اید، دیگران می توانند پروفایل توییتر شما را در صفحه پروفایل کلاب هاوس تان ببینند.

 

اتصال توییتر به کلاب هاوس

اتصال اینستاگرام به کلاب هاوس
برای اتصال اکانت اینستاگرام به کلاب هاوس، طبق مسیر قبلی پیش بروید. وارد اکانت کلاب هاوس شده و سپس به قسمت پروفایل تان بروید.

این بار از قسمت پایین بایو صفحه، گزینه Add Instagram را انتخاب کنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود، از شما خواسته شده به کلاب هاوس اجازه دسترسی به اینستاگرام را بدهید.

پس با انتخاب گزینه Allow این اجازه را بدهید تا اینستاگرام شما به کلاب هاوس تان متصل شود.

اتصال اینستاگرام به کلاب هاوس

خرید فالوور کلاب هاوس ارزان

اکنون اگر شما تصمیم به خرید فالوور کلاب هاوس گرفته اید و می خواهید در عین این که فالوور های با کیفیتی می خرید، مبلغ زیادی هزینه نکنید، فالوجت در کنار شما خواهد بود.

سایت فالوجت، به تازگی خدمات کلاب هاوس را در کنار دیگر خدماتش ارائه می کند. برای اطمینان از با کیفیت بودن و ارزان بودن فالوور ها، شما می توانید قیمت ها را با قیمت دیگر سایت ها مقایسه کنید.

همچنین، پشتیبانی فالوجت به صورت تمام وقت در خدمت شما خواهد بود تا در روند جذب فالوور کلاب هاوس، مشکلی پیش نیاید.

خرید فالوور کلاب هاوس

در این مقاله تکنیک های جذب فالوور کلاب هاوس را به شما گفتیم. این راه های ساده، می توانند فالوور های شما را به سرعت افزایش دهند.

افزایش فالوور و در نتیجه شهرت در کلاب هاوس، باعث می شود شما بتوانید کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کرده و آن را رونق بخشید. شما می توانید سوالات خود درباره جذب فالوور کلاب هاوس را در قسمت نظرات مطرح کنید.

سوالات متداول

  • افزایش فالوور کلاب هاوس چه مزیتی دارد؟
    افزایش فالوور کلاب هاوس به شما کمک می کند که خود و کسب و کارتان را به افراد بیشتری بشناسانید و در نتیجه سود بیشتری نصیبتان شود.
  • آیا می تواند فالوور کلاب هاوس را خریداری کرد؟
    بله. سایت هایی وجود دارند که به شما فالوور کلاب هاوس می فروشند. اما باید حواس تان باشد که از سایت معتبری خرید کنید.
  • فالوور کلاب هاوس چیست؟
    واژه فالوور به معنای دنبال کننده است. زمانی که کسی شما را در کلاب هاوس فالو می کند، فعالیت شما در روم های مختلف به اطلاع آن شخص می رسد. به عنوان مثال اگر شما یک روم تشکیل دهید برای شخص نوتیفیکیشن می رود تا در صورت تمایل در روم شما شرکت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .