Account Takeovers: فرصتی برای بازاریابی در اینستاگرام

Account Takeovers چیست:

همان گونه که می دانید بخش “استوری” اینستاگرام مدتی است که راه افتاده است و در همین مدت به یکی از روش های مهم برای بازاریابی در اینستاگرام تبدیل شده است. یکی از ویژگی های مهم در این کمپین برای بازاریابی در اینستاگرام ، ویژگی مهمی به نام  تصدی اکانت‌ها یا همان Account Takeovers می باشد.

Account Takeovers

در تعریف Takeoverمی توان اینگونه بیان کرد: Takeoverها اساسا شخصیت‌های تاثیرگذاری هستند که در آن کاربران در استوری یکدیگر ظاهر می‌شوند. چگونه باید از این روش استفاده کرد؟

به سادگی! فقط کافیست که به اکانت دوست یا سازمان دیگر یک عکس یا ویدئو ۱۰ ثانیه ای از خودتان بفرستید و دوستتان آن را آپلود کنند. همین کار توسط طرف مقابل هم انجام می‌شود و شما هم آن را آپلود می کنید.

Account Takeovers در اینستاگرام

بگذارید تا به بیان دیگری موضوع را بیان کنیم : “Takeover” را می‌توان به مصاحبه دعوت کردن از یک فرد مهم و معروف در پادکستتان و یا حتی پست کردن عکس سلفی به همراه یک فرد مشهور دانست! فرقی نمی کند اکانت تجاری داشته باشید، یا اکانت شخصی در اینستاگرام داشته باشید، در هرحال این ویژگی می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آمورش کامل مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی

به عنوان مثال یک رستوران و یک سالن بدن‌سازی را در نظر بگیرید. گرچه شاید این دو به هم ربطی نداشته باشند و تصور داشتن تصدی بین آن دو محال باشد، اما این گونه نیست.

باشگاه می تواند برای رستوران ویدئو کوتاهی با محتوای داشتن زندگی سالم با ورزش را بفرستد و رستوران هم در ازای این Account Takeovers محتوایی، با تاکید بر غذاهای سالم بفرستد.

می‌بینید که در اینجا یک برندینگ ساده ولی سودآور رخ داد! از ویژگی Account Takeovers غافل نشوید، فرقی نمی کند قصد بازاریابی در اینستاگرام را داشته باشید یا صرفاً یک اکانت شخصی داشته باشید. در هر صورت این ویژگی شما را به اهدافتان و افزایش لایک اینستاگرام صفحه تان نزدیک تر می کند.

بیشتر بخوانید» برندسازی در اینستاگرام

اگر می خواهید از این روش برای بازاریابی در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام به خوبی استفاده کنید،به یاد داشته باشید آنچه تضمین کننده موفقیت شما در این روش می باشد ارتباطات قوی، توانایی تولید محتوا و زبانی صریح است.

منبع: برگرفته از بلاگ آد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .