چگونه بلاگر شویم (راهنمای کامل بلاگر شدن)

بلاگر کیست و چگونه بلاگر شویم؟ عنوان سوالی هست که در این مطلب به آن پاسخ می دهم. پس اگر دوست دارید وارد دنیای بلاگری شوید یا کنجکاو هستید که به چه افرادی بلاگر می گویند من را در این مطلب همراهی کنید.

بلاگر ها دسته ای از افراد هستند که در شبکه های اجتماعی در حوزه خاصی تولید محتوا می کنند و مخاطبان زیادی دارند. بلاگر ها از طریق تولید محتوا در وب سایت های شخصی شان و شبکه های اجتماعی درآمد دارند.

 

بلاگر کیست

 

بلاگر کیست؟

ریشه واژه بلاگر از «وبلاگر» می آید. در ابتدا به کسانی که وبلاگ (بلاگ) یا وب سایت شخصی داشتند و درآن ها تولید محتوا می کردند بلاگر گفته می شد. اما پس از گسترش شبکه های اجتماعی، بلاگر که به سوشال مدیا هم آمدند و در صفحات اجتماعی خود، شروع به تولید محتوا کردند.

در حال حاضر بلاگر های شبکه های اجتماعی(به خصوص اینستاگرام) بسیار پرطرفدار تر و شناخته شده تر از بلاگر های نویسنده در وب سایت ها و وبلاگ ها هستند.

بلاگر ها معمولا در یک حوزه خاص تولید محتوا می کنند و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مانند: بازی(گیم) بلاگرها، فشن بلاگرها، بیوتی بلاگر ها(بلاگر آرایشی) و  

 

بلاگر

 

بلاگر ها ممکن است از طریق فروش محصول یا خدمات خودشان درآمد داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است شخصی بیوتی بلاگر باشد و از این طریق برند آرایشی خود را معروف و مطرح کند تا بیشتر بفروشد.

بسیاری از اوقات هم بلاگر ها به انجام فعالیت های تبلیغاتی برای برند های دیگر می پردازند و از این طریق کسب درآمد می کنند. در واقع در حال حاضر تعداد بسیار کمی از بلاگر ها هستند که اصلا تبلیغ نمی کنند و اکثرشان کار تبلیغاتی را در کنار تولید محتوای اصلی خود، انجام می دهند.

 

در اینستاگرام به چه کسی بلاگر گفته می شود؟

بعضی‌‌‌ها تصور می‌کنند که هرکس حضور فعالی در اینستاگرام دارد یا فالوورهایش زیاد هستند، بلاگر است. در حالی که این طور نیست و بلاگر با توجه به حرفه، تخصص یا مهارتی که دارد، تولید محتوا ‌‌‌می‌کند.

این فرد درباره تخصص خودش نظرات تخصصی می‌دهد، کالاها را نقد و معرفی ‌‌‌می‌کند یا مردم را به انجام کارهایی تشویق ‌‌‌می‌کند. مثلا اگر آشپز باشد، عکس‌‌‌ها و آموزش هایی از غذاهای خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و درباره طرز تهیه و ملیت غذا و … صحبت می کند. 

 

حوزه های بلاگری

 

به طور کلی، یک بلاگ شخصی در اینستاگرام به نوآوری شما در نوشتن و نکته‌‌‌ های کوچکی مربوط می‌شود که مخاطب را جذب کند. در بخش بعدی انواع بلاگرها را توضیح خواهم داد.

اگر شما هم به بلاگر شدن علاقه دارید، می توانید برای بیشتر دیده شدن از خرید فالوور فیک در کنار تولید محتوای با کیفیت استفاده کنید تا زودتر به نتیجه مطلوب تان برسید.

 

حوزه های بلاگری

در ادامه تعدادی از حوزه های مختلف بلاگری را به شما معرفی می کنیم:

  • بلاگر روزمرگی | چگونه بلاگر روزمرگی شویم 

بلاگر های بلاگ شخصی هر کدام بر روی یک موضوع خاص متمرکز هستند اما موضوع این وبلاگ ها بیشتر پیرامون علایق و سرگرمی های بلاگر می چرخد. از جمله معروف ترین این زمینه ها می توان به ورزش، تکنولوژی، سیاست، زندگی روزمره، موسیقی، شاخه های هنری و… اشاره داشت.

مثلا، دسته ای از بلاگر ها، روزمره نویس هستند. به این معنا که درباره هر موضوعی در زندگی روزمره که برایشان جالب باشد می نویسند. تعداد این بلاگر ها زیاد است و معمولا طرفداران زیادی دارند.

 

بلاگر روزمرگی

 

در نتیجه یک بلاگر در بلاگ شخصی خود می تواند درباره هر چیز و هر موضوعی بنویسد و ممکن است محتوایی که در آن منتشر می شود از انسجام خاصی برخوردار نباشد و تنها بر یک موضوع متمرکز نباشد.

 

  • بلاگر برندسازی شخصی

دسته دیگری از بلاگر ها، بلاگر های برند سازی شخصی هستند. این افراد که به آن ها کوچ (coach) هم گفته می شود معمولا تحصیلاتی در حوزه روانشناسی یا بازاریابی کسب و کار هستند و یا خودشان کارآفرینان موفقی به حساب می آیند.

بلاگر های حوزه‌ برند سازی شخصی پیرامون توسعه فردی، رشد، راه‌ های موفقیت و… صحبت می‌ کنند و راهکار هایی را برای افزایش مهارت های فردی مانند اعتماد به نفس، عزت نفس، جرعت ورزی و… به شما می دهند.

 

مریم مبارکی

 

  • بلاگر هنری

بلاگر های هنری، افرادی هستند که به تولید محتوا درباره موضوعات هنری مانند نقاشی، سینما، تاریخ هنر، فرش و… می پردازند. بسیاری از این افراد کار های هنری خود را در پیج شان برای فروش می گذارند.

مثلا فردی که بلاگر هنری است و به صورت سفارشی برای مشتریان نقاشی می کشد و آن ها را می فروشد. (از این طریق کسب درآمد می کند)

 

بلاگر هنری

 

  • بلاگر اقتصادی | بلاگر نیچ بلاگ 

در زبان فارسی به Niche Marketing، بازاریابی گوشه ای گفته می شود و Niche Blogger، بلاگری است که به تولید محتوای بازاریابی و اقتصادی می پردازد. 

این افراد آمار بازار های مختلف، راهکار های بازاریابی، تکنیک های مهم برای کارآفرینی و… را در اختیار شما می گذارند. به طور کلی سعی می کنند راه هایی که برای توسعه کسب و کارتان باید به آن ها توجه کنید را به شما آموزش دهند.

 

بلاگر اقتصادی

 

و دسته های دیگری از بلاگر ها شامل:

  • سرمایه گذاری
  • ورزش
  • هنر
  • فیلم و تئاتر
  • موسیقی
  • آشپزی
  • مسافرت
  • ماشین
  • شیوه زندگی Life Style
  • روزمرگی
  • سیاست
  • تکنولوژی

 

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

هر کسی می‌تواند یک بلاگر موفق باشد اما برای موفق شدن نه تنها باید مسیر مشخصی داشته باشید، بلکه نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

 

چگونه بلاگر موفقی شویم

 

  • موضوع مشخصی را انتخاب کنید

اینستاگرام  بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. اگر ‌می خواهید بخشی از بلاگرها و ایفلوئنسرهای اینستاگرام باشید، باید خودتان را برجسته تر از دیگران نشان دهید. باید یک موضوع مشخص را انتخاب کرده و درباره همان موضوع صحبت کنید. اگر بر موضوع انتخابی‌ تان تسلط کافی پیدا کنید، مخاطبان و طرفداران بیشتری خواهید داشت.

 

  • محتوای با کیفیت تولید کنید

تولید محتوای با کیفیت گرچه در ابتدا آسان به نظر می‌ رسد، اما کیفیت محتوایی که منتشر می‌کنید، تعداد لایک، کامنت و فالوور های شما را مشخص ‌‌‌می کند. یک عکس سلفی تار یا تصویر غذایی که نور کمی دارد، مخاطبان را فراری می دهد. 

اگر ‌می خواهید یک بلاگر موفق شوید، باید روی گوشی تلفن همراه یا دوربین‌ تان سرمایه گذاری کنید. عکاسی را تمرین کنید و عکس‌‌ هایی بگیرید که ‌ترکیب و نور خوبی دارند. علاوه بر عکاسی خوب، باید کپشن‌‌‌ های جذاب هم بنویسید و از هشتگ‌‌‌ های مناسب استفاده کنید.

همچنین سعی کنید کپشن هایتان کوتاه باشند و با کپشن های خیلی طولانی، مخاطب را خسته نکنید.

 

چگونه بلاگر شدند

 

  • برای محتوای‌ تان یک طرح مشخص انتخاب کنید

اگر در تصاویر و نوشته‌‌‌های خود از یک طرح ثابت استفاده کنید، فالوورها خیلی راحت متوجه ‌می شوند که این تصویر متعلق به شما است. در واقع این طرح تبدیل به امضای شخصی تان می شود و همچنین محتوا هایتان را منظم تر می کند.

 

  • با بلاگرهای دیگر همکاری کنید

هر چقدر با افراد بیشتری همکاری کنید، مسیر موفقیت شما هموارتر می شود. شبکه ای از اینفلوئنسرها و بلاگرهای موضوع تخصصی خود را جمع آوری کرده و آنها را دنبال کنید.

سعی کنید با آن ها همراه شوید و از فرصت‌‌‌های همکاری استقبال کنید. در دور همی‌‌ های آن ها شرکت کنید و مشارکت بیشتری با افراد شبیه به خودتان داشته باشید. بدین ترتیب می توانید مخاطبان آن ها را هم به پیج خود جذب کنید.

 

بلاگر ایرانی

 

  • برندهایی که در حوزه تخصصی شما کار می کنند را شناسایی کنید

با یافتن برند های مرتبط با حوزه فعالیت تان و برقراری ارتباط با آن ها، می توانید آن ها را به همکاری با خود تشویق کنید. به عنوان مثال با انجام تبلیغات برای آن برند ها، درآمد خوبی از این طریق داشته باشید.

 

  • مهارت‌‌‌های اینستاگرام خود را ارتقا دهید

برای اینکه فرایند بلاگر شدن را با موفقیت طی کنید و صفحه اینستاگرام خود را رشد دهید، باید به ابزار ها و قابلیت های اینستاگرام مسلط باشید. اپلیکیشن‌‌‌های تولید محتوا، ادیت عکس، تولید پست و استوری را شناسایی کنید و با آنها کار کنید. سعی کنید مهارت‌‌‌های نویسندگی و عکاسی خود را تقویت کنید.

برای شروع لازم نیست همه این مهارت‌‌‌ها را بلد باشید. بلکه همگام با تولید محتوا، مهارت‌‌‌های جدید را یاد بگیرید و با ابزارهای مختلف آشنا شوید.

 

ویژگی های بلاگر

 

ویژگی‌‌‌های یک بلاگر چیست؟

بلاگری هم یک شغل به حساب می‌آید. بلاگرها ویژگی‌‌‌های مشترکی دارند، بنابراین برای بلاگر شدن به این ویژگی‌‌‌ها نیاز دارید.

 

  • علاقه

به عنوان یک بلاگر باید به موضوعی که درباره آن تولید محتوا می کنید، علاقه داشته باشید. مثلا اگر در حوزه مد و فشن کار می کنید، و یک فشن بلاگر هستید، طبیعتا باید به این موضوع علاقه داشته باشید.

بلاگرها شور و علاقه خودشان را نسبت به آن موضوع به اشتراک می گذارند و فالوورها هم از شور و علاقه آنها پیروی می کنند.

موضوعی که دوست دارید را انتخاب کنید و بعد درباره آن تولید محتوا کنید. این موضوع می تواند معرفی کتاب و کتاب خوانی، زیبایی و معرفی لوازم آرایش، فیلم و معرفی فیلم، محیط زیست و ترویج زندگی سالم باشد.

 

بلاگر شویم

 

  • بیوگرافی خوب در شبکه های اجتماعی

همه بلاگرها در قسمت بیوی صفحه‌ شان توضیحاتی درباره خودشان نوشته‌ اند.

بنابراین به عنوان یک بلاگر، نباید این قسمت را خالی بگذارید. توضیحات کوتاه و مفیدی درباره خودتان بنویسید. این توضیحات نباید طولانی باشد. فراموش نکنید که بیوی صفحه اینستاگرام اولین چیزی است که دنبال‌کنندگان شما می بینند؛ بنابراین برای نوشتن این قسمت دقت کافی به خرج دهید.

از استیکرها، موقعیت جغرافیایی و کلمه‌‌‌های کلیدی استفاده کنید. کلمه‌‌‌های کلیدی اهمیت زیادی دارند. بهتر است قبل از نوشتن بیوی اینستاگرام، پیج بلاگرهای مشابه را ببینید و بررسی کنید.

 

  • فعالیت مداوم

برای بلاگر شدن به فعالیت و حضور مداوم در اینستاگرام احتیاج دارید. این افراد با اینستاگرام مثل دوست‌‌شان برخورد می کنند.

آن ها هر روز اینستاگرام‌‌شان را بررسی می کنند، روزانه یا چند بار در هفته پست می گذارند. محتوای آن ها درباره زندگی روزانه و تجربه‌‌‌های جالب آن ها است. یک بلاگر موفق هیچ وقت ۵ روز پشت سرهم پست نمی گذارد و بعد دو هفته ناپدید بشود.

 

راه های بلاگر شدن

 

  • داشتن اکانت تجاری

همه بلاگرها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام و دیگر شبکه‌‌‌های اجتماعی اکانت کاری یا تجاری دارند. یک بلاگر صرف نظر از هر موضوعی که درباره آن فعالیت ‌‌‌می کند، برای مشاهده میزان تاثیرگذاری خود به داده احتیاج دارد.

اینستاگرام هم در اکانت تجاری‌ خود این داده‌‌‌ها را به شما می‌دهد. میزان تعامل مخاطبان با صفحه شما، تعداد کامنت، تعداد لایک، تعداد دفعاتی که محتوای شما منتشر شده است و تعداد دفعاتی که پست شما ذخیره شده است در اکانت تجاری اینستاگرام قابل مشاهده است.

به علاوه، برای اینکه بتوانید با برندهای مختلف ارتباط برقرار کنید و درآمد کسب کنید، به این اطلاعات احتیاج دارید. با توجه به این اطلاعات می‌توانید سلیقه مخاطبان را متوجه شوید. طبیعتا هر چقدر میزان تعامل مخاطبان در پستی بیشتر باشد، یعنی مردم به آن موضوع علاقه بیشتری دارند.

اکانت تجاری اینستاگرام انواع مختلفی دارد (هنری، بلاگ، تولیدکننده محتوا، شخصیت معروف و غیره) که با توجه به نوع کارتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

اکانت تجاری اینستاگرام

 

  • استفاده از ویژگی‌‌‌های جدید اینستاگرام

بلاگرها و اینفلوئنسرها سریعا از ویژگی‌‌‌های جدید باخبر ‌می شوند و از آنها استفاده می کنند. در سال ۲۰۱۶ که اینستاگرام، بخش استوری را معرفی کرد، بلاگرها و اینفلوئنسرها اولین کسانی بودند که از آن استفاده کردند.

آن ها به دلایل مختلف استوری می گذارند. آن ها در استوری، زندگی روزانه‌ خود را به اشتراک می‌گذارند، تصاویری را منتشر می کنند که مناسب پست نیست، و از همه مهم تر با مخاطبین‌ خود ارتباط نزدیک‌تری برقرار می کنند.

به طور کلی، بلاگر ها اولین کسانی هستند که از قابلیت‌‌‌های جدید اینستاگرام مثل فیلترهای مختلف، نظرسنجی، سوال، پرسش و پاسخ، گیف‌‌‌ های متحرک و ویژگی‌‌‌های دیگر استفاده می کنند.

 

برای بلاگر شدن به چه ابزاری نیاز داریم؟

برای بلاگر شدن باید ابزارهای مورد نیاز را داشته باشید. اولا، برای اینکه بتوانید تصاویر خوبی بگیرید، باید روی ابزارهای عکاسی، دوربین خوب یا گوشی هوشمند با دوربین کیفیت بالا، سرمایه گذاری کنید.

سعی کنید مهارت ‌‌های عکاسی خودتان را ارتقا دهید یا با بلاگر های عکاسی ارتباط بگیرید و از آن ها در تیم خود استفاده کنید.

 

رشد صفحه اینستاگرام

 

برای رشد صفحه اینستاگرام ‌تان به مهارت‌‌‌های نویسندگی، ارتباط موثر، اینستاگرام مارکتینگ، تولید محتوا و غیره احتیاج دارید. البته لازم نیست در همه این ها متخصص شوید، سعی کنید در مسیر بلاگر شدن در این زمینه‌‌ ها مطالعه کنید.

برای ارتقای این مهارت‌‌‌ ها به متخصص و مشاور اینستاگرام هم احتیاج دارید. برای ساخت استوری‌‌‌ ها و تصاویر جذاب باید با اپلیکیشن‌‌‌ها و نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا باشید.

برای ساخت تصاویر جذاب به دوربین‌‌‌های مدرن و گران قیمت احتیاج ندارید، با استفاده از اپلیکیشن‌‌‌های متنوع تصاویر جذاب درست کنید.

 

افراد مورد نیاز در تیم یک بلاگر موفق

شاید در ابتدای مسیر بلاگر شدن به تیم احتیاج نداشته باشید و بتوانید همه کارها را خودتان انجام دهید. اما هر چقدر تعداد فالوورهای شما بیشتر شود و معروف‌ تر شوید، برای ادامه مسیر شغلی خود به یک تیم احتیاج دارید.

این تیم متشکل از مشاور اینستاگرام، مدیر برنامه، گرافیست، عکاس و فیلم بردار است. هر یک از این افراد به شما در تولید محتوا، رشد صفحه اینستاگرام و برنامه ریزی شغلی شما کمک می‌کنند.

 

نکات بلاگر شدن

 

نکاتی برای بلاگر شدن در اینستاگرام

در مسیر بلاگر شدن برای رسیدن به اهداف خود به نکات زیر توجه کنید:

  • هدف خود را از بلاگر شدن تعیین کنید
  1. در اولین مرحله به این سوال‌‌‌ها جواب دهید، چرا ‌می خواهید اینستاگرام خود را توسعه دهید؟
  2.  آیا تعداد فالوورها برای شما مهم است؟
  3. آیا ‌می خواهید از بلاگری کسب درآمد کنید؟
  4. می ‌خواهید با افراد بیشتری شبکه سازی کنید؟ یا برند شخصی خود را داشته باشید؟

اگر به این سوال‌‌‌ها پاسخ دهید و علت رشد صفحه تان را کشف کنید، متوجه می شوید که چه نوع محتوایی باید تولید کنید. براساس هدفی که انتخاب کردید، موفقیت را تعریف کنید. آیا هدف‌تان فالوورهای بیشتر است یا به دنبال ترافیک یا فروش بیشتر هستید؟

 

  • یک برنامه منظم برای تولید محتوا تنظیم کنید

برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را توسعه دهید، باید فعال باشید و به طور منظم پست بگذارید. اینستاگرام صفحه‌‌‌های فعال را دوست دارد و به آنها پاداش می‌دهد.

اگر طبق یک برنامه منظم پست بگذارید، اینستاگرام محتوای شما را به افراد بیشتری نشان می‌دهد. اولین چیزی که باید درباره آن تصمیم بگیرید، موضوع پست‌‌‌هایتان است.

پست‌‌‌های شما باید برای مخاطبین ارزشمند باشد و یک استراتژی داشته باشد. شما می توانید با خرید کامنت اینستاگرام، تعامل را در پست هایتان افزایش دهید.

 

تولید محتوای اینستاگرام

 

بهترین راه برای اینکه بدانید درباره چه چیزی پست بگذارید، این است که از فالوورهایتان بپرسید.

  1. سعی کنید افراد مشابه خودتان را در اینستاگرام دنبال کنید.
  2. از دیگران کپی نکنید، استراتژی آنها را یاد بگیرید و تلاش کنید استراتژی آن ها را با توجه به کسب‌ و کار خودتان مدل سازی کنید.
  3. از ابزارها و تقویم‌‌‌های محتوایی استفاده کنید.
  4. اگر در زمان مناسب پست بگذارید، می توانید به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید: 8 ایده کسب درآمد از اینستاگرام

 

  • اگر سایت دارید، آدرس آن را در اینستاگرام ذکر کنید

زمانی که تمرکزتان را روی اینستاگرام می‌ گذارید، با استفاده از ابزارهای خود اینستاگرام می توانید مخاطبین را به وب سایت خودتان دعوت کنید.

در اینستاگرام به وب سایت تان اشاره کنید و از فالوورها بخواهید که به آن سر بزنند. برای اشاره کردن به وب سایت، اولین کار گذاشتن لینک آن در بیو صفحه اینستاگرام است.

برای تبلیغ وب سایت می توانید از استوری هم استفاده کنید. مردم در استوری با شما ارتباط نزدیک‌تری برقرار می‌کنند چرا که حالت صمیمانه تری نسبت به پست اینستاگرام دارد.

همچنین می توانید ویدیو لایو ضبط کنید و درآن با مخاطبان تان گپ بزنید و سایت تان را هم معرفی کنید. با خرید بازدید لایو اینستاگرام، می توانید بازدید لایو و اینگیجمنت تان را هم افزایش دهید. 

 

بیشتر بخوانید: چگونه لایو پر بازدید داشته باشیم؟

 

 

چگونه بلاگر شویم

 

  • در هر پست با مخاطبین هدف‌تان صحبت کنید

علاوه بر ثبات در تولید محتوا، مهم ترین مسئله در فرایند بلاگر شدن، حفظ ارتباط و تناسب است. فقط برای اینکه پست بگذارید، پست نگذارید. مطمئن شوید که محتوای شما مسئله مخاطب شما را حل ‌‌‌می‌کند. بهترین راه این است که از مخاطبین هدف تان بپرسید که چه چیزی دوست دارند.

از ابزارهای اینستاگرام برای نظرسنجی استفاده کنید و بازخورد مخاطبان را دریافت کنید. اگر تصاویر سفرهای‌تان را در اینستاگرام می گذارید، به مخاطبین بگویید که کجا هستید.

مردم با داستان شما ارتباط برقرار می‌کنند و بهترین راه این است که شما را بشناسند. فراموش نکنید که هر چیزی که پست می‌کنید، برای مخاطبین و فالوورها است.

 

  • از اهمیت هشتگ‌‌‌ها غافل نشوید

هیچ وقت استفاده از هشتگ مناسب را نادیده نگیرید. مردم به کمک هشتگ‌‌ ها شما را پیدا کرده و دنبال می‌کنند.

بهترین ویژگی هشتگ‌‌‌ها این است که مردم می‌توانند هشتگ‌‌‌ها را دنبال کنند. یعنی حتی اگر شما را دنبال نکنند، صفحه شما برای آنها نشان داده می‌شود. در اینستاگرام برای هر پست می توانید از 20 هشتگ استفاده کنید. در هر پست از هشتگ‌‌‌های مناسب و مرتبط استفاده کنید.

 

اهمیت هشتگ برای بلاگری اینستاگرام

 

جمع بندی

با اینکه این روزها بلاگرها و اینفلوئنسرهای زیادی می بینیم، اما بلاگرهای موثر و موفق تعداد کمی دارند. این افراد در جامعه افراد تاثیرگذاری هستند و ارزشی را به آنها ارائه می کنند و یا مشکلی را حل می‌کنند.

بنابراین بلاگر شدن فقط ساخت یک اکانت اینستاگرام و تولید محتوا نیست. برای بلاگر شدن علاوه بر مهارت‌ های اینستاگرام و تولید محتوا، باید اعتماد به نفس داشته باشید، خودتان را بشناسید و به دنبال ارائه شخصیت و برند شخصی خودتان باشید. در نهایت، موفقیت در بلاگری یک شبه یا یک ساله به دست نمی‌ آید، بلکه به صبر و تلاش مداوم احتیاج دارد.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا بتوانید سریع تر وارد دنیای بلاگری شوید. اما پاسخ شما به سوال چگونه بلاگر شویم چیست؟ شما چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟ نظرات و دیدگاه های خود را در قسمت کامنت با من به اشتراک بگذارید.

 

زندگی بلاگر ها

 

همچنین اگر قصد دارید در کلاب هاوس تولید محتوا کنید و اینفلوئنسر کلاب هاوس شوید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، سریع تر به این هدف برسید.

 

سوالات متداول

  • بلاگر کیست؟
    در حالت کلی به کسی که یک وبلاگ (وب سایت) شخصی داشته باشد و در آن به تولید محتوا بپردازد بلاگر می گویند

 

  • ویژگی‌‌‌های یک بلاگر چیست؟
    استفاده از ویژگی‌‌‌های جدید اینستاگرام ، علاقه، فعالیت مداوم، بیوگرافی خوب در شبکه های اجتماعی، داشتن اکانت تجاری

 

  • چه نوع تولید محتوایی در اینستاگرام بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟
    بهتر است شما در هر زمینه ای که تخصص و اطلاعات دارید، تولید محتوا کنید تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اما به طور کلی مخاطب اینستاگرام محتوای سرگرم کننده را می پسندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .