کپشن اینستاگرام چیست و نکات مهم آن

کپشن اینستاگرام چیست و چگونه از آن در راستای بالابردن میزان فروش خود استفاده کنیم؟ همانگونه که می‌دانید اینستاگرام سرشار از جلوه‌های بصری است. بنابراین کیفیت تصاویر در افزایش تعداد فالورها و محبوبیت برند شما نقش اساسی دارد.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

اما مسئله با گرفتن عکس‌های با کیفیت و ویرایش آن‌ها به اتمام نمی‌رسد بلکه این کپشن های اینستاگرام شما است که به محتوای بصری شما جلوه می‌دهد. با فالوجت همراه باشید.

کپشن اینستاگرام

کپشن اینستاگرام این امکان را برایتان فراهم می‌کند که در مورد عکس خود توضیحات لازم را ارائه دهید و فالورهای خود را تشویق کنید تا کاری انجام دهند و یا مطالب شما را به اشتراک بگذارند.

کپشن اینستاگرام چیست ؟

در حقیقت این کپشن (زیرنویس) پست شما است که به شما امکان می‌دهد تا به صورت غیر بصری با فالورهای خود ارتباط برقرار کنید. در ادامه این مطلب راهنمایی‌هایی را برای نوشتن متن زیر عکس در اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم. درباره خرید ربات اینستاگرام در این مقاله بخوانید. 

در ابتدا چند پیش‌نویس برای کپشن پست اینستاگرام تهیه کنید

معمولا وقتی به پست‌هایی که قبلا در اینستاگرام منتشر کرده‌ایم نگاه می‌کنیم کپشن‌های بهتری به ذهنمان می‌رسد. بنابراین هنگام نوشتن کپشن برای عکس خود عجله نکنید،بهتر است چند نمونه از کپشن‌هایی را که در ذهن دارید بنویسید و در مورد آن‌ها فکر کنید و حتی در صورت نیاز مشورت کنید.

سپس بهترین گزینه را از بین آن‌ها انتخاب کنید. بهتر است بدانید که موضوع پست‌هایی که منتشر می‌کنید و کپشن آن‌ها نیز در موفقیت شما تاثیر دارند.

اما با توجه به الگوریتم‌های موجود در اینستاگرام محبوبیت یک پست بیشتر بر اساس تعداد لایک و کامنت‌های موجود در آن تعیین می‌شود و اکنون اهمیت انتشار با ترتیب زمانی مشخص اندکی رنگ باخته است. بنابراین تولید محتوای نابی که به عنوان کپشن اینستاگرام قرار داده می‌شود برای تعامل بیشتر با فالورها بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید» افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام

مسائل مهم را در ابتدای کپشن عکس بنویسید

حداکثر تعداد کاراکتر برای  کپشن عکس اینستاگرام ۲۲۰۰ کاراکتر است.اما نکته مهم اینجاست که تنها چند خط اول از کپشن های اینستاگرام زیر پست دیده می‌شود و بقیه در قسمت “بیشتر بخوانید” قرار می‌گیرند.

این بدان معنی است که کپشنی که می‌نویسید باید کوتاه باشد ولی تمام اطلاعات لازم را منتقل کند.نکته‌ی مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد اینجاست که کمتر کسی به قسمت بیشتر بخوانید کپشن مراجعه می‌کند.

پس سعی کنید اطلاعات مهم را در ابتدا بنویسید و اطلاعات فرعی مثل منشن افراد و هشتگ را در بخش پایانی قرار دهید. خرید 10k فالوور اینستاگرام اعتبار و به دنبال آن مخاطبان پیج شما را افزایش می دهد.

فالورهای خود را دعوت به تعامل کنید

بهترین راه برای به اشتراک گذاری پست شما در بین فالورهایتان این است که در کپشنهای اینستاگرام خود آن‌ها را دعوت به انجام کاری بکنید.طبق تجربه،پست‌هایی که در آن از مردم دعوت می‌شود کاری انجام دهند در توییتر بیشتر ریتوئیت می‌شود و همین مسئله در اینستاگرام نیز صادق است.

فالورهای خود را دعوت به تعامل کنید

بیشتر بخوانید» اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام

خود را به ۰-۴ هشتگ محدود کنید

هشتگهای اینستاگرام نیز مثل توییتر و فیس‌بوک عمل می‌کند و بین دو کاربر مختلف ارتباط و جریان مشترکی برقرار می‌کند. اگر حساب کاربری شما عمومی باشد هر کاربری با جستجوی هشتگ مورد نظر به پست شما نیز می‌رسد.استفاده از هشتگ در کپشن پست اینستاگرام بهترین راه برای برقراری ارتباط میان کاربرانی است که شناختی از هم ندارند اما علاقه‌مندی‌های مشترکی دارند.

نام تجاری خود را با لحن موجود در اینستاگرام هماهنگ کنید

هر یک از شبکه‌های اجتماعی لحن خاصی دارند که برای موفقیت بیشتر در آن‌ها باید خودمان را با لحن آن‌ها هماهنگ کنیم.به عنوان مثال ممکن است سیاست‌هایی که باعث موفقیت برند در linkdin می‌شود در اینستاگرام صادق نباشد.برای موفقیت برند در اینستاگرام لازم است که سرگرم‌کنندگی پست و اصیل بودن آن و برند شخصی مورد توجه قرار گیرد. خرید لایک اینستاگرام به سرعت بازدید پیج شما را افزایش می دهد. 

استفاده از شکلک‌ها در کپشن پست اینستاگرام

شکلک‌های کارتونی در اکثر گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی هستند و اکثر افراد و برندها برای دخالت دادن سلیقه شخصی خود در کپشن پست اینستاگرام خود از این شکلک‌ها استفاده می‌کنند.از شکلک‌های کارتونی می‌توان در ابتدای کپشن استفاده کرد که توجه مردم را جلب کند و یا گاهی آنها را جایگزین کلمات کرد و یا برای بیان احساسات در آخر کپشن قرار داد.

بیشتر بخوانید : چگونه بلاگر شویم (راهنمای کامل بلاگر شدن)

سایر کانال‌های اجتماعی خود را در پیج خود معرفی کنید

می‌توانید کپشن پست اینستاگرام (کپشن اینستاگرام) خود را به گونه‌ای بنویسید که نام کاربری سایر رسانه‌های اجتماعی خود را نیز در آن قرار دهید.انجام این کار باعث می‌شود که فالورهای اینستاگرام  تان شما را در سایر رسانه‌های اجتماعی نیز دنبال کنند.

اگر شناخت کافی از مخاطبان خود ندارید کپشن پست اینستاگرام خود را کوتاه بنویسید

بسته به مخاطبانتان ممکن است لازم باشد که کپشن پست‌های خود را طولانی و یا کوتاه بنویسید.به عنوان مثال اگر شبکه‌های اجتماعی یک شرکت مواد غذایی را مدیریت می‌کنید و دستورالعمل تهیه‌ی محصولات را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارید کپشن های اینستاگرام شما بلند خواهد بود اما اگر هنوز شناخت کافی از برند و مخاطبان خود ندارید بهتر است کپشن کوتاهی را در زیر پست‌های خود قرار دهید و اجازه دهید محتوای شما به شکل بصری باشد.

بنابراین برای داشتن کپشن خاص برای کپشن اینستاگرام میتوانید موارد بالا را در اینستاگرام خود لحاظ کنید. پیج اصلی تتلو را در اینجا برای شما قرار داده ایم.

چگونه فالوور جمع کنیم

۲ دیدگاه دربارهٔ «کپشن اینستاگرام چیست و نکات مهم آن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .